Fok! ? Wazda?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan ga je toch de hele dag zitten Fok!ken?
Net zoals wij al een poos doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan ga je toch de hele dag zitten Fok!ken?
Dokter ---> Belg ----> leven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
Had ik trouwens al gezegt dat onze dokter en belg is![]()
ik weg tot strax... if i live
Ik 190 hele euroos in de maandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
btw hoeveel vergoeding krijgen jullie en hebben jullie al eens eerder stage gelopen?
Hehe, get used to itquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:00 schreef mie_at_work het volgende:
hehe het lijkt wel een chatroom hier![]()
best wel grappig![]()
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck te doen hebbenquote:
Heb nog nie ontbeten ... ( NU EEECCHHHTTTT WEG )quote:
En bij welke groep hoor jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck te doen hebben
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck Fok! te doen hebben
*kijkt om zich heen, haalt z´n schouders op, DAT BEN IK!*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck te doen hebben
Succes he!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Heb nog nie ontbeten ... ( NU EEECCHHHTTTT WEG )
Doei kijkbuis kindertjes![]()
![]()
![]()
Je dokter is een belg.. en die laat je naar je kijken, die zien we dus ook niet meer terugquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan je nou geen internet verbinding hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef mie_at_work het volgende:
tjah maar als mijn praktijkopleider er weer is kan ik niet meer internetten, want ik zit op een hele slechte plek![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik 190 hele euroos in de maand
Er zit hier iemand voor 6 euro per uur![]()
als je praktijkopleider op je scherm zit te kijken mssquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen internet verbinding hebben
Zoals ik gister zei, het is geen moeitequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft niet die moeite te doen![]()
Dat krijg ik ook ongeveerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:03 schreef mie_at_work het volgende:
klasgenoot van mij krijgt voor 9tot 5 150euro per week![]()
en hij mocht pas na honderden herkansingen op stage![]()
150 per weer tering hè doe mij datquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:03 schreef mie_at_work het volgende:
klasgenoot van mij krijgt voor 9tot 5 150euro per week![]()
en hij mocht pas na honderden herkansingen op stage![]()
Hij is MTP'enquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:04 schreef mie_at_work het volgende:
ik heb wel internet, maar ik zit op een bureau praktisch naast mijn praktijkopleider dus hij kan zo zien of ik op internet zit. maar hij is er even neit weet, waarom weet ik niet
Gezellig lijkt me datquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:04 schreef mie_at_work het volgende:
ik heb wel internet, maar ik zit op een bureau praktisch naast mijn praktijkopleider
Metgerquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Metger doe je 114?
Tijd om naar de opticien te gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:05 schreef Megter het volgende:
[..]
Had die gast van gister toch gelijk dat ik niet zo goed kan lezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |