Fok! ? Wazda?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan ga je toch de hele dag zitten Fok!ken?
Net zoals wij al een poos doenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Dan ga je toch de hele dag zitten Fok!ken?
Dokter ---> Belg ----> leven?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:00 schreef DracoAkaIk het volgende:
Had ik trouwens al gezegt dat onze dokter en belg is![]()
ik weg tot strax... if i live
Ik 190 hele euroos in de maandquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
btw hoeveel vergoeding krijgen jullie en hebben jullie al eens eerder stage gelopen?
Hehe, get used to itquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:00 schreef mie_at_work het volgende:
hehe het lijkt wel een chatroom hier![]()
best wel grappig![]()
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck te doen hebbenquote:
Heb nog nie ontbeten ... ( NU EEECCHHHTTTT WEG )quote:
En bij welke groep hoor jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck te doen hebben
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck Fok! te doen hebben
*kijkt om zich heen, haalt z´n schouders op, DAT BEN IK!*quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Fisher het volgende:
[..]
Dat is iets voor mensen zonder leven en voor mensen welke geen fuck te doen hebben
Succes he!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Heb nog nie ontbeten ... ( NU EEECCHHHTTTT WEG )
Doei kijkbuis kindertjes![]()
![]()
![]()
Je dokter is een belg.. en die laat je naar je kijken, die zien we dus ook niet meer terugquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoe kan je nou geen internet verbinding hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef mie_at_work het volgende:
tjah maar als mijn praktijkopleider er weer is kan ik niet meer internetten, want ik zit op een hele slechte plek![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik 190 hele euroos in de maand
Er zit hier iemand voor 6 euro per uur![]()
als je praktijkopleider op je scherm zit te kijken mssquote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hoe kan je nou geen internet verbinding hebben
Zoals ik gister zei, het is geen moeitequote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:02 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Klopt, maar je hoeft niet die moeite te doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |