die hebben we toch iedere dag?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dat ondanks mijn voornemen om eens echt te gaan werken
Ik ben morgenochtend ook nog op stage hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:46 schreef Megter het volgende:
[..]
Als je dat eerder gezegd had kon je die van mij lenen, had je formules en voorbeeldsommen erin kunnen zetten!
Ik ben er dan ook gewoon mee gestoptquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het lijkt iedere dag wel oud en nieuw hier
steeds maar voornemens maken en je er niet aan houden.. mis alleen de champage hierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, het lijkt iedere dag wel oud en nieuw hier
Wil je 'm lenen?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:53 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Ik ben morgenochtend ook nog op stage hoor![]()
vuurwerk en eventueel bierquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
steeds maar voornemens maken en je er niet aan houden.. mis alleen de champage hier
En de oliebollenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:53 schreef Fisher het volgende:
[..]
steeds maar voornemens maken en je er niet aan houden.. mis alleen de champage hier
Nee, nooitquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
ff een vraag ertussendoor
hebben jullie tijdens je stage ook wel eens grote gedeeltes van de dag niks te doen?
ik verveel me namelijk rot![]()
constantquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
hebben jullie tijdens je stage ook wel eens grote gedeeltes van de dag niks te doen?
Ehm.....we zijn nu bij #113, op 28 april begonnen met #1, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
Nee we zitten allemaal hier omdat we zoveel te doen hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
Ik ook. Maar je weet wat ze zeggen: hoop doet levenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef mie_at_work het volgende:
ik hoop wel dat ik een voldoende krijg:S
Hoi, wie ben jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef mie_at_work het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef Megter het volgende:
[..]
Typ maar in je rekenmachine en draai 'm maar 180 graden![]()
Ga nou niet 'tzelfde denken als mij hèquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook. Maar je weet wat ze zeggen: hoop doet leven![]()
Al gereageerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef Fisher het volgende:
hehe megter, kijk hier eens
Fok!Postings - De Dagcijfers #20
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:57 schreef mie_at_work het volgende:
ik zit op een vet gare plek,waar ik geeneens kan internetten.
maar nu is mijn praktijkopleider er ff niet
Ze staken vandaag, stupidquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
Goeie morgen.......... Ik ben dus meteen nu naar EL DOCTOR!!!! (de huisarts dus)
Doe strax wel report
El stupido OUT
Nee hoeft niet hoor, maar toch bedankt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:54 schreef Megter het volgende:
[..]
Wil je 'm lenen?
Dan geef ik 'm af morgenochtend
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:58 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Nee hoeft niet hoor, maar toch bedankt!
Welnee, het is nu juist rustigquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:57 schreef Dark_Killah het volgende:
Jezus jullie gaan echt hard.
Dit houd ik niet bij.
Zo jammer, als stagiaires geen kansen zien om zichzelf nuttig te makenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
tjah heb niks meer te doen heb zojuist ff post gesorteert en inkoopfacturen geboekt
nu ben ik weer werkloos![]()
Schraalquote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
tjah heb niks meer te doen heb zojuist ff post gesorteert en inkoopfacturen geboekt
Time to Fok! dan hequote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
Dan ga je toch de hele dag zitten Fok!ken?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:59 schreef mie_at_work het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |