maar jij bent al thuis, ik nietquote:
als je thuis mag je hier niet komenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:47 schreef jitzzzze het volgende:
Hier zijn we weer, lekker vanaf thuis..
Ey mistah z waar woon je eigenlijk?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
als je thuis mag je hier niet komenga maar op andere topics in fok rond dwalen
![]()
ow wacht. ik ben ook thuis.. niks gezegd![]()
Ab de gekstequote:Op maandag 23 mei 2005 18:05 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ey mistah z waar woon je eigenlijk?
Zit wat in jaquote:Op maandag 23 mei 2005 18:14 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Ik ben liever nuchter als ik dom doe![]()
![]()
Mja ook redenen zijn gewoon a ik verafschuw bier.. en de rest is te duurquote:Op maandag 23 mei 2005 18:15 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Zit wat in ja![]()
Soms denk ik ook dat het beter is dat ik niet meer zo veel drink, maar de week er na komt er weer van het een het ander he![]()
Ik kan me wel net zo goed vermaken als ik bob.. ik heb denk ik bijna een jaar zowat gebobt omdat ik de enige was met rijbewijs.. nu zijn het er meer en hebben ze dat jaar goed te maken dus ik bob voorlopig niet meer![]()
je moet es wete hoevaak ik een taxi pakquote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef Mr-Z het volgende:
en JA wij zijn te lui om te fietsen .. weet je hoe ver de AB van de stad af ligt !!!
ik wil je wel bier leren drinkenquote:Op maandag 23 mei 2005 18:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Mja ook redenen zijn gewoon a ik verafschuw bier.. en de rest is te duur
Maar mocht het voor komen dat ik drink afgelope jaar 5 keer voorgekomen ... en ik besluit te zuipe... 2 keer voorgekomen... dan drink ik sambuca op bier tempo en dan ben ik echt stoer
maar ik drink normaal dus cola ofsow
wij zijn niet ZO rijk... 20 euro om ff naar huis te gaanquote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
je moet es wete hoevaak ik een taxi pak
Nee drink gewoon geen bier.. .al lang geprobeerd maar na 1 biertje bah moet ik die zooi nie meerquote:Op maandag 23 mei 2005 18:19 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ik wil je wel bier leren drinkenJe bent niet de eerste bij wie dat lukt
![]()
haha nou vooruit danquote:Op maandag 23 mei 2005 18:23 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nee drink gewoon geen bier.. .al lang geprobeerd maar na 1 biertje bah moet ik die zooi nie meer
ennuh taxi is iets van 15 euries... ennuh ik fiets lieve dronke
das gaaf ... allemaal nadenken onderweg
Laatste tijd niet veel omdat ik net een eigen zaak aan beginnen ben...dus helaas niet...quote:Op maandag 23 mei 2005 18:25 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
haha nou vooruit dan![]()
Ik heb weer zin in weekendga je vaak op stap?
boracho is gewoon zatlap hoorquote:Op maandag 23 mei 2005 18:56 schreef Blinker het volgende:
boracho = drunken salsa made with beer
Hmmm, ik weet wel wanneer ik moet stoppen.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:58 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
boracho is gewoon zatlap hoor
je was close![]()
![]()
ajquote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
Echt?quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
mijn buurman is vermoordquote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
Damn gecondoleert m8....quote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Houniet het volgende:
me buurman is vermoord
tering lekker zegquote:
Leuk voor je joh...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:24 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik kom btw deze reeks aanvallen, dat je het alvast maar weet.
SC Goeroe!
He's gonna fail big timequote:Op maandag 23 mei 2005 22:54 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Leuk voor je joh...
ik wens je veel succes![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |