Plus we kunnen DIGGER weer uitnodigen voor FCDB-Emmen, ook leuk...quote:Op maandag 23 mei 2005 16:07 schreef DutchGooner het volgende:
Ach ja,er blijven 13 spelers van de huidige selectie zoals het er nu naar uitziet.
Ik ga voor niets minder dan het kampioenschap volgend jaar.
Die durft niet,die is bang van TerroRobbie.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Plus we kunnen DIGGER weer uitnodigen voor FCDB-Emmen, ook leuk...
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die durft niet,die is bang van TerroRobbie.
Alhoewel,ik kan natuurlijk hier een foto van hem plaatsen en dan weet ik niet meer of DIGGER zo bang isquote:Op maandag 23 mei 2005 16:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Die durft niet,die is bang van TerroRobbie.
Jij hebt foto's van mij?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alhoewel,ik kan natuurlijk hier een foto van hem plaatsen en dan weet ik niet meer of DIGGER zo bang is
Wel een foto op ware grootte dan toch zeker? Je blijft makkelijk binnen die maximale breedte van 550 pixelsquote:Op maandag 23 mei 2005 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alhoewel,ik kan natuurlijk hier een foto van hem plaatsen en dan weet ik niet meer of DIGGER zo bang is
whehehequote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wel een foto op ware grootte dan toch zeker? Je blijft makkelijk binnen die maximale breedte van 550 pixels.
Klopt denk ik aardig.. Meulemans zat tegen RKC ook al op de bank. En misschien zijn die 3 die Willem 2 over zijn gekomen nog iets..quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wie komen er dan vanuit het 2e of de A1 waar Kersten het zelfs over had? De A1 vind ik alles behalve overtuigend, hetzelfde geldt voor het 2e. Ik denk zelf aan Kuijpers, Rietberg en Chelah van het 2e, van de A1 misschien Meulemans of Koc.
Zo slank ben ik toch niet?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:14 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wel een foto op ware grootte dan toch zeker? Je blijft makkelijk binnen die maximale breedte van 550 pixels.
Als ze al niet eens genoeg genoeg zijn voor de A1 van Willem II of het belofteneftal van Willem II dan weet ik dat ook niet. Die linksbuiten vond ik tegen RKC aardig spelen, die spits... dat was echt niets. Misschien speelt hij normaal beter, maar tegen RKC vond ik hem echt tien keer niets. Qua motoriek is hij vergelijkbaar met m'n oma, qua techniek ook.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Klopt denk ik aardig.. Meulemans zat tegen RKC ook al op de bank. En misschien zijn die 3 die Willem 2 over zijn gekomen nog iets..
Dat hoeft niet altijd iets te zeggen.. Daar is vd Ouweland wel het ultieme voorbeeld van.quote:Als ze al niet eens genoeg genoeg zijn voor de A1 van Willem II of het belofteneftal van Willem II dan weet ik dat ook niet.
Die was wel goed genoeg voor het beloftenelftal van Willem II, alleen kreeg hij geen kans bij het 1e van Willem II omdat hij daar Landzaat voor zich had. v/d Ouweland kon bij Willem II blijven of naar NAC, maar hij wilde in 'n 1e elftal spelen om zich te ontwikkelen. Vandaar dat hij naar FC Den Bosch kwam. Da's toch wel een heel verschil met spelers die worden afgedankt in de A1.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd iets te zeggen.. Daar is vd Ouweland wel het ultieme voorbeeld van.
- te laat -quote:Op maandag 23 mei 2005 16:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Als ze al niet eens genoeg genoeg zijn voor de A1 van Willem II of het belofteneftal van Willem II dan weet ik dat ook niet.
Hoezo eentje teveel? Er was niks mis met z'n mentaliteit. Daar kunnen andere nog een puntje aan zuigen. Het is geen wereld voetballer maar wel solide. Als hij alleen in de verdediging zou staan dan kun je hem iets verwijten. Ik denk aan zijn emotie te zien dat hij een blauw/wit hart heeft.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Unniken? Je bedoelt Uneken. Daarvan hadde we er eentje en dat was al te veel dit seizoen.Over v/d Ouweland heb je gelijk, die legt werkelijk elk balletje breed, al ligt de bal al op de doellijn. Misschien dat we hem over 2 jaar kunnen huren van Roda JC.
Aan het blauwwitte hart van Uneken twijfel ik niet, maar zijn tijd is geweest. Je kan nog zo'n voorbeeldige mentaliteit hebben, als je aan alle kanten wordt voorbijgelopen en verschillende blunders maken die ons punten hebben gekost dan hoor je niet meer in het basiselftal thuis.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:43 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hoezo eentje teveel? Er was niks mis met z'n mentaliteit. Daar kunnen andere nog een puntje aan zuigen. Het is geen wereld voetballer maar wel solide. Als hij alleen in de verdediging zou staan dan kun je hem iets verwijten. Ik denk aan zijn emotie te zien dat hij een blauw/wit hart heeft.
i.i.g. de dukes rugby club is gepromoveerd naar de ere divisie. Als de NOS dan maar rugby gaat uitzenden i.p.v. voetbal dan hebben we nog wat te juichen komend seizoen.
Hij heeft in zoverre gelijk dat fans in de omgeving verdeeld worden door de vele clubs.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:50 schreef gr8w8 het volgende:
Krijgt de dikke pad van VI nog zijn zin. Er werd laatst gevraagd welke club direct zou degraderen. Zijn antwoord: FC DB, want Brabant heeft al te veel clubs in de eredivisie. En dat antwoord kwam dus van een zogenaamde expert.
Maar dat is een feit,het heeft FCDB destijds (veel) toeschouwers gekost toen beide clubs betaald voetbal gingen spelenquote:Op maandag 23 mei 2005 16:59 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hij heeft in zoverre gelijk dat fans in de omgeving verdeeld worden door de vele clubs.
Ik denk als rkc en top oss niet hadden gespeeld in de ere of eerst divisie hadden een hoop fans voor den bosch gekozen als regionale club. Goed voor de sponsers, goed voor de financieeen en dus ook goed voor het voetbal.
Ik kan hem geen ongelijk geven. Dikke padhehehe
Ik wil hem ook graag..quote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef LadyFCDB het volgende:
Rean ik ga van de week als het allemaal een beetje bezonken is de dvd afmaken. moet er nog een hoop op volgorde zetten.
Vught ookal PSV?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waalwijk en Oss liggen allebei binnen 20 minuten rijden van Den Bosch. Een club als Utrecht heeft Ajax als dichtsbijzijnde BVO zitten en ten oosten AGOVV....
Alleen al in Den Bosch gaan er veel te veel mensen naar PSV of Feyenoord kijken, dan hebben we het nog niet over de dorpen om Den Bosch heen. Geffen en dergelijke gaat naar Oss, Drunen al naar Waalwijk, Udenhout is Willem II, Vught is PSV, Boxtel is PSV, Schijndel is PSV...![]()
Successupporter dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef typtypo het volgende:
[..]
FC zal vrijwel zeker nooit ere divisie kampioen worden of aan de champions league deelnemen. Vandaar ajax.![]()
Waar gaat die DVD over?quote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef LadyFCDB het volgende:
Rean ik ga van de week als het allemaal een beetje bezonken is de dvd afmaken. moet er nog een hoop op volgorde zetten.
Als ik een successupporter was dan was ik nu niet met jou in gesprek.quote:
Ja waarom dat nou weer nodig was met die honden.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:16 schreef C4D het volgende:
Jongens, het was weer gezellig in Den Bosch, jammer dat we zo snel het stadion uitmoesten en in de bus terug moesten naar Utrecht. Zonde van de degradatie en echt kk joden met hun honden, beetje provorceren voor niks.
Inderdaad, over 2 jaar hoop ik weer in Den Bosch te mogen staan!quote:Op maandag 23 mei 2005 18:26 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Alle samenvattingen van dit seizoen.
C4D, graag gedaan... tot over 2 jaar![]()
Maar maakt het dan zoveel uit of je eredivisie speelt of GG?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:59 schreef typtypo het volgende:
[..]
Hij heeft in zoverre gelijk dat fans in de omgeving verdeeld worden door de vele clubs.
Ik denk als rkc en top oss niet hadden gespeeld in de ere of eerst divisie hadden een hoop fans voor den bosch gekozen als regionale club. Goed voor de sponsers, goed voor de financieeen en dus ook goed voor het voetbal.
Ik kan hem geen ongelijk geven. Dikke padhehehe
Nee hoor.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef gr8w8 het volgende:
Dus zodra FC DB naar de GG verdwijnt gaan alle supporters ineens naar PSV, RKC of welke club dan ook in de eredivisie?
Leuk.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch zal ter afsluiting van het seizoen 2004-2005 vier wedstrijden in de regio spelen.
Datum Tijdstip Wedstrijd Plaats
Dinsdag 24 mei 19:30 uur GJS - FC Den Bosch Gorinchem
Vrijdag 27 mei 19:30 uur CHC - FC Den Bosch Den Bosch
Zaterdag 28 mei 18:00 uur RVV - FC Den Bosch Rossum
Zondag 29 mei 14:30 uur BMC - FC Den Bosch Berlicum
je bent geweldig!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef LadyFCDB het volgende:
Nope, gewoon allebei...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef gr8w8 het volgende:
Dus zodra FC DB naar de GG verdwijnt gaan alle supporters ineens naar PSV, RKC of welke club dan ook in de eredivisie?
Toen ik nog ging was het altijd naar feyenoord, meer dan 50 van ons waren daar regelmatig te vinden op vak T. De jongens die ik ken en die dit seizoen een seizoenkaart van DB hadden, hebben volgend jaar weer een seizoenkaart van Feyenoord, en ik denk dat ik ook maar weer eens een keertje meega.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef gr8w8 het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor mooi weer-supporters?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toen ik nog ging was het altijd naar feyenoord, meer dan 50 van ons waren daar regelmatig te vinden op vak T. De jongens die ik ken en die dit seizoen een seizoenkaart van DB hadden, hebben volgend jaar weer een seizoenkaart van Feyenoord, en ik denk dat ik ook maar weer eens een keertje meega.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat Ton Verkerk een kandidaat is.
Van de Maaspoort gaat er 1 zeker altijd naar PSV, volgend jaar zeker 2...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uit bijvoorbeeld De Kruiskamp gaan er al 100 a 150 naar Feyenoord, die gingen eerst altijd met de FC mee, nu dus met Feyenoord. Toch wel jammer voor de FC.
100 a 150 uit alleen de Kruiskamp.. dat geloof ik niet man.. weet je hoeveel dat isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uit bijvoorbeeld De Kruiskamp gaan er al 100 a 150 naar Feyenoord, die gingen eerst altijd met de FC mee, nu dus met Feyenoord. Toch wel jammer voor de FC.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef typtypo het volgende:
[..]
.
FC zal vrijwel zeker nooit ere divisie kampioen worden of aan de champions league deelnemen. Vandaar ajax.![]()
Dat zijn er veel ja. Allemaal mensen die in principe ook in de Vliert hadden kunnen zitten, net zoals die 200 seizoenkaarthouders van PSV die in DB wonen....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
100 a 150 uit alleen de Kruiskamp.. dat geloof ik niet man.. weet je hoeveel dat is![]()
ik wilde net vragen of je vanavond meeging naar Gorkumquote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Yeahinho het volgende:
Wel gvd, net in een week dat ik geen enkele avond kan.
Van de Aawijk ook,mijn vaderquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van de Maaspoort gaat er 1 zeker altijd naar PSV, volgend jaar zeker 2...
Arsenalquote:
Nou en ik blijf gewoon naar de FC komen ondanks dat ze niet in de ere divisie spelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liever geen commentaar meer van jou!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan zou ik me hier absoluut niet thuis voelen
Wat heb jij ineens man? Doe effe relaxed!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef typtypo het volgende:
[..]
Liever geen commentaar meer van jou mate naaier !
Ja je heb gelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens man? Doe effe relaxed!
Je zal toch een fatsoenlijke spits moeten zoeken om volgend jaar uberhaupt te promoveren en als dat met Derksen is,prima,totaal geen problemen mee,je kan altijd verder kijken mits je promoveert.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat wordt een eitje, nu alleen zorgen dat er aan de toekomst wordt gewerkt. Dus geen oude GGD-zakkenvullers zoals Derksen of Jansen, maar jonge spelers die met wat ervaring erbij in de Eredivisie mee kunnen komen.
Sukkelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef typtypo het volgende:
[..]
Liever geen commentaar meer van jou mate naaier !
quote:
Klopt... zo heet het sportpark ook. Ik ga overigens nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
En voor de mensen die vanavond naar GJS gaan,het ligt in Dalem en niet in Gorinchem.
vanavond niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag.
Rooie H. enzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toen ik nog ging was het altijd naar feyenoord, meer dan 50 van ons waren daar regelmatig te vinden op vak T. De jongens die ik ken en die dit seizoen een seizoenkaart van DB hadden, hebben volgend jaar weer een seizoenkaart van Feyenoord, en ik denk dat ik ook maar weer eens een keertje meega.
Je moet een ding goed begrijpen, uit die hele generatie DB supporters was iedereen sowieso al voor Feyenoord, voordat DB zijn opwachting in de Eredivisie maakte zelfs. Sommige ouderen gingen toen al regelmatig naar de Kuip, en toen de rest de juiste leeftijd had gingen ze hen achterna. Begrijp me niet verkeerd, DB zit in ons hart, want we zijn er tenslotte geboren, maar Feyenoord is ons bindmiddel, dat was toen, maar nu nog steeds. Toen DB plotseling promoveerde maakte dat de dingen alleen maar moeilijker, want ineens wisten we niet meer waar onze prioriteiten lagen, wat uiteindelijk ook resulteerde in onderlinge vechtpartijen, sommige wilden alleen nog maar met DB mee, en weer anderen vonden dat verraad. Het was een moeilijke tijd, geloof me.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor mooi weer-supporters?
Die kwam er pas een paar jaar later bij, maar die ging inderdaad ook regelmatig.quote:
Ik bedoel de gasten die dit jaar een seizoenkaart van DB hadden van volgend seizoen maar volgend jaar weer van feyenoord.. Die groep van hem?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die kwam er pas een paar jaar later bij, maar die ging inderdaad ook regelmatig.
Zoals ik je al vertelde, dat leverde dus soms een vechtpartij op. Niet dat het heel erg uit de hand liep of zo, maar er waren wel degelijk spanningen. En dan was er ook nog eens een groepje dat elke week naar Ajax ging, en een paar individuen naar PSV en FC Utrecht. Uiteindelijk werd het wel een hechte groep, maar er gingen heel wat ruzies aan vooraf. Het gekke is dat hoe meer jongens er voor kozen om gewoon elke week met DB mee te gaan, hoe beter de sportieve resultaten werden. Tot twee keer toe liep DB op de valreep Uefacup mis, en rond die tijd was iedereen gewoon altijd aanwezig in de Vliert, en regelmatig in Luik om met die gasten mee te gaan. Als Feyenoord tegen DB moest bleven we eerst nog verdeeld, later 100% DB.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik bedoel de gasten die dit jaar een seizoenkaart van DB hadden van volgend seizoen maar volgend jaar weer van feyenoord.. Die groep van hem?
Toch vind ik het een vreemd verhaal.. Op zaterdag naar Den Bosch en op Zondag naar Feyenoord.. Dat zou ik niet kunnen.. Althans niet als fanatieke supporter. En aan welke kant stond men dan als DB tegen FEyenoord speelde/knokte?
Heb geen telefoon van je gehad hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:08 schreef DutchGooner het volgende:
godverdomme,bel je 11 mensen en geen van allen gaan ze mee,dan maar alleen
Nee zegt me niks.. Echte namen zeggen mij over het algemeen sowieso niet veel...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:36 schreef Hathor het volgende:
Oh sorry, die jongens die ik bedoel komen uit mijn ouwe buurt, west. Zijn hun hele leven al Feyenoord supporter, maar tevens ook Bosschenaar. Kan soms moeilijk zijn.![]()
Zeggen de namen Danny Maas en Bennie vd Horst jou iets ?
Het zijn er uiteindelijk 34 geworden en volgens Regio TV is het onderzoek nu afgerond.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:38 schreef LadyFCDB het volgende:
26 aanhoudingen na voetbalrellen
DEN BOSCH - De politie heeft in totaal 26 mensen opgepakt naar aanleiding van de rellen rond de voetbalwedstrijd FC Den Bosch - Roda JC op 18 maart. Van de 26 zitten nu nog drie vast.
Ze worden onder meer verdacht van openlijke geweldpleging, bedreiging en poging tot doodslag. Voor, tijdens en na de wedstrijd werd op verschillende plekken in en bij het stadion gegooid met stoeptegels, metalen pijpen en ijzeren onderdelen van vernielde hekken.
De projectielen kwamen ook in een vak met kinderen terecht. Enkele mensen raakten lichtgewond. De politie heeft het onderzoek naar de voetbalrellen nu afgerond.
Bron (omroep Brabant)
Sorryquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:25 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Heb geen telefoon van je gehad hoor!
En deze dame van De Kruiskamp (al 22 jaar) blijft gewoon naar de FC gaan hoor!
Plichtmatig met een Schulp en Jansen op "niveau" en een van Iersel die over de zeik was.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe was de wedstrijd? Zag dat er een aantal jeudspelers meededen?
Bron?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Plichtmatig met een Schulp en Jansen op "niveau" en een van Iersel die over de zeik was.
Er is een reeele kans dat de FC in de voorbereiding speelt tegen FC Porto.
En mij absoluut niet,opzouten met dat kutvolkquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Porto lijkt me toch net even iets mooier hoor.
Het leven van een Bosschenaar gaat niet over rozenquote:Op donderdag 26 mei 2005 13:02 schreef Reanimatie.com het volgende:
*zucht*
weet ik niet,kon het niet goed horen maar met tranen over de wangen stond ie met vd Horst te babbelen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Waarom was Van Iersel over de zeik eigenlijk?
Ja, hele fijne jongens die Belgen, die hebben ons een keer gigantisch in de steek gelaten in Brussel bij Anderlecht uit. Was wel een flinke afknapper zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2005 20:49 schreef TerroRobbie het volgende:
COME ON STANDARD!
STANDARD DEN BOSCH ALLEZ ALLEZ!
TerroRobbie schijnt laatste gespot te zijn terwijl hij zich uitleefde op een weerloos slachtoffer...quote:
Heb alleen de eerste helft gezien omdat ik in de rust naar de Hommel ben gegaan en toen stond het 0-3.quote:
Wat heeft De Hommel gedaan?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste helft gezien omdat ik in de rust naar de Hommel ben gegaan en toen stond het 0-3.
Het was zomeravondvoetbal zeg maar.
Schulp miste een "Panenka" trouwens,hij schoot over![]()
Dit was de finale piemelquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:42 schreef Yeahinho het volgende:
Netjes, nu de finale tegen....?
volgend seizoen maar eens een centraal zaalvoetbal-topic starten
zat aardig volquote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Oja tuurlijk![]()
.
Nederlands kampioen dus, mooizo. Flink druk en goed gevierd?
Had ik het dus toch goed gezien. Twijfelde of jij het was.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Heb alleen de eerste helft gezien omdat ik in de rust naar de Hommel ben gegaan en toen stond het 0-3.
Het was zomeravondvoetbal zeg maar.
Die bolle kop van mij.....quote:Op zaterdag 28 mei 2005 00:58 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Had ik het dus toch goed gezien. Twijfelde of jij het was.
Schulp stond wel eventjes voor lul ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
er is dus ook eigenlijk niets gebeurd wat maar het vermelden waard was.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:45 schreef Yeahinho het volgende:
Opvallend dat er niks in de krant staat over de die vriendschappelijke wedstrijd...
Alleen de doelpuntenmakers bij 'Scorebord'.
yup,althans volgens het BDquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Powel mag worden verhuurd?
NEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bij een BVO zie ik Powel niet meer aan de bak komen. Dat hij maar lekker bij OJC gaat ballen.
Zoon van maar moest volgens ons aan het eind van het dit,afgelopen,seizoen weg maar speelde vandaag zijn eerste pot met het eerste mee.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:26 schreef Mindlight het volgende:
Stewart een talentvolle belofte ofzo?
BDquote:De leegloop bij FC Den Bosch na de degradatie komt gestaag op gang. Eerder deze week werd al bekend dat de van Feyenoord gehuurde Ferne Snoyl terugkeert naar Rotterdam. Ook de transfervrije Mourad Mghizrat gaat vertrekken. Hij speelt de komende twee seizoenen voor Emmen.
Donderdagavond sprak de nieuwe trainer van Emmen, Jan van Dijk, met Mourad gisteren werd de zaak beklonken. Indien de aanvaller minimaal de helft van alle competitieduels in de basis start, heeft hij een optie voor een derde seizoen bij de nummer voorlaatst van de eerste divisie.
De ’kwestie Powel’ lijkt tot een oplossing te komen. Berry Powel meldde zich ziek nadat hij in de thuiswedstrijd tegen FC Twente als invaller weer gewisseld werd. De spits klaagde over een gebrek aan vertrouwen en wil niet meer voor Den Bosch uitkomen. Zijn zaakwaarnemer Piet Buter voerde gisteren voor de tweede keer besprekingen met manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. Uitkomst van het gesprek was dat Powel verhuurd mag worden. Buter: „Tijdens het eerste gesprek wilde Van der Hoorn geen kant op. Nu verliep het gesprek positief. Het is voor alle partijen het beste als Berry verhuurd wordt. Den Bosch wil de gemaakte kosten terugverdienen, maar de huursom is niet onredelijk hoog. Er hebben al diverse eerstedivisieclubs interesse getoond, dus het komt wel goed.“
Die gast doet echt werkelijk niets goed. Totaal geen inzet, hij kwam de bierbuik die als rechtsback fungeerde niet één keer voorbij, hij liep zich niet vrij, ging niet diep, liep sowieso nauwelijks of niet en als hij dat wel deed alles op een sukkeldrafje....quote:
Oh, niks bijzonders dusquote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gast doet echt werkelijk niets goed. Totaal geen inzet, hij kwam de bierbuik die als rechtsback fungeerde niet één keer voorbij, hij liep zich niet vrij, ging niet diep, liep sowieso nauwelijks of niet en als hij dat wel deed alles op een sukkeldrafje....
Opzouten met die gast.
Het gebruikelijke liedje. Ik hoop echt dat Cales nooit meer voor de FC voetbalt...quote:
Biekman was hier vorig seizoen en (met name) begin dit seizoen een kip zonder kop die heel hard kan rennen en hoog kan springen, maar het voetbalverstand van een glas bier heeft. Ik hoop dat ie bij Excelsior wat bijgeleerd heeft.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan vind ik Biekman, Moerad en Powel erger eerlijk gezegd. Brasil hebben we te weinig van gezien, maar het is wel leuk om te zien dat hij bij RKC niet aan de bak komt.
Over Biekman ben ik het met je eens. Hij snap helemaal niets van het spelletje en kan wel hard rennen en hoog springen maar zonder rendement. Hij rent als een speer achter ballen die niet te halen zijn, om vervolgens vertwijfelend om zich heen te kijken als er een goede bal wordt gespeeld die hij wel makkelijk kan halen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Biekman was hier vorig seizoen en (met name) begin dit seizoen een kip zonder kop die heel hard kan rennen en hoog kan springen, maar het voetbalverstand van een glas bier heeft. Ik hoop dat ie bij Excelsior wat bijgeleerd heeft.
Over Mourad (waarom blijf je het consequent verkeerd schrijven?) vind ik je overdrijven. Ik ben het met je eens dat ie dit seizoen geen toegevoegde waarde was, maar hij heeft het een aantal seizoenen toch wel aardig gedaan bij de FC.
En Powel... sja, das een verhaal apart. Hij komt gewoon tekort op dit niveau, maar ik vind dat ie nu toch wel te ver de grond in wordt geboord. Die verhalen rondom de uitwedstrijd bij VVV vorig jaar, en het huidige soapgebeuren spelen natuurlijk ook in z'n nadeel...
Weet ik.. Maar jij denkt toch niet serieus dat de resultaten van deze 4 wedstrijden ook maar enigzins een beeld geven van het spel van volgend seizoen...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Peters mocht invallen, Heijnsbergen stond in de basis. Peters stond centraal achterin, Heijnsbergen als linksback. Allebei hebben ze ooit voor BMC gespeeld.
Nee, natuurlijk denk ik dat niet, maar je ziet wel dat sommige spelers er nog enigzins iets van willen maken en dat anderen alleen maar lopen te wandelen en flierefluiten.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik.. Maar jij denkt toch niet serieus dat de resultaten van deze 4 wedstrijden ook maar enigzins een beeld geven van het spel van volgend seizoen...
Van heijnsbergen mocht na 5 a 10 minuten invallen omdat Mourad geblesseerd uitviel.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Peters mocht invallen, Heijnsbergen stond in de basis. Peters stond centraal achterin, Heijnsbergen als linksback. Allebei hebben ze ooit voor BMC gespeeld.
Geen idee...quote:Op maandag 30 mei 2005 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
en who the fuck is Thijs Hendriks?
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
en who the fuck is Thijs Hendriks?
Nou, wat is die vrijdagavond toch een fan-tas-tische voetbalavond....quote:FC Den Bosch rekent op trouwe fans
Ondanks het feit dat FC Den Bosch vorige week uit de eredivisie degradeerde, verwacht commercieel manager Ad van Alebeek komend seizoen nog steeds behoorlijk wat publiek bij de thuiswedstrijden op vrijdagavond in de eerste divisie.
De Bossche ploeg trok afgelopen seizoen per wedstrijd 5790 bezoekers, inclusief bijna drieduizend seizoenkaarthouders, en de leden businessclub en kidsclub. Een ongekend hoog aantal voor FC Den Bosch. „Het is een utopie om te veronderstellen dat we komend jaar in de eerste divisie weer evenveel mensen gaan trekken“, stelt een realistische Van Alebeek. „Maar ik weet nu al zeker dat de echte fans FC Den Bosch dan ook niet in de steek gaan laten en de club trouw blijven. Bovendien zal er komend seizoen bij nagenoeg al onze thuiswedstrijden vrije kaartverkoop zijn en is de vrijdagavond voor veel voetballiefhebbers, die op zaterdag en zondag verplichtingen hebben bij hun amateurclubje, een ideale tijdtip.“
Hoopgevend aantal
Volgens de manager hebben zich al bijna achthonderd liefhebbers aangemeld voor een seizoenkaart, inclusief de kids- en de onlangs opgerichte teenageclub, voor de nieuwe voetbaljaargang van FC Den Bosch in de eerste divisie.
„Een hoopgevend aantal“, meent Van Alebeek. „Ondanks de degradatie hebben we geen moment overwogen om de prijzen van de seizoenskaarten te verlagen. Want we willen met een behoorlijke begroting komend seizoen een vooraanstaande rol in de eerste divisie gaan spelen. Elke euro die binnenkomt is dan natuurlijk welkom.“
Als afsluiting van het seizoen speelde FC Den Bosch afgelopen weekend twee oefenwedstrijden tegen amateurclubs uit de regio.
Zaterdag wonnen de Bosschenaren, met veel spelers uit het tweede elftal en de A-jeugd, met 0-4 bij derdeklasser Rossum en gisteren werd BMC, kampioen van de vierde klasse in Berlicum met 1-4 verslagen.
Een echte gemotiveerde indruk maakten de plichtmatig acterende Bosschenaren niet in die vrijblijvende duels. Blijkbaar was de degradatie van vorige week naar de eredivisie nog niet voldoende verwerkt om er leuke wedstrijden van te maken.
Zaterdag. Rossum - FC Den Bosch 0-4 (0-1). 4. Haemhouts 0-1, 48. Haemhouts 0-2, 73. Van Rijn 0-3, 90. Stewart 0-4. Zondag. BMC - FC Den Bosch 1-4 (0-2). 5. Cas 0-1, 30. Beekmans 0-2, 50. Janssen 0-3, 60. Janssen 0-4, 80. Van de Tillaart 1-4.
Absoluut niet,de vrijdagavond kost ze meer mensenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter dan zondagmiddag..
Leuk dat ze het niveau van de ere aankunnen,willen ze in de eerste spelen......quote:Op maandag 30 mei 2005 14:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zuidam en Leitoe lijken me nuttige versterkingen voor de FC. Die mogen allebei weg bij FC Utrecht en kunnen het niveau van de Eredivisie aan.
Zuidam gaat volgens mij naar Den Haag... En hendriks komt misschien..quote:Op maandag 30 mei 2005 14:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zuidam en Leitoe lijken me nuttige versterkingen voor de FC. Die mogen allebei weg bij FC Utrecht en kunnen het niveau van de Eredivisie aan.
Dan moeten ze een jaartje geduld hebben en eerst even kampioen worden met de FC.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leuk dat ze het niveau van de ere aankunnen,willen ze in de eerste spelen......
en dat hebben dat soort spelers dus meestal niet dus strepen maar!quote:Op maandag 30 mei 2005 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan moeten ze een jaartje geduld hebben en eerst even kampioen worden met de FC.![]()
Zuidam vind ik een goeie voor de FC, Leitoe ook wel. Ze mogen allebei weg bij FC Utrecht, vandaar. Het zijn ook niet spelers waar de subtoppers om aan het vechten zijn, dus dat biedt weer kansen voor de FC.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zuidam gaat volgens mij naar Den Haag... En hendriks komt misschien..
Hoezo?
Wie niet waagt, wie niet wint. Met name Leitoe lijkt me zeker wel haalbaar, aangezien ik nog niets heb gelezen over Eredivisieclubs die hem willen hebben.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat hebben dat soort spelers dus meestal niet dus strepen maar!
Ik heb er niet heel veel van gezien, maar wat ik heb gezien kan hij alleen maar goed rennen eigenlijk.... Vrienden uit Nijmegen lagen er ook niet echt wakker van dat hij in Nijmegen geen nieuw contract heeft gekregen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat hoezo was meer bedoeld voor Hendriks.. Is dat niks?
Maar volgens mij vergeet jij dat die jongens niet voor een appel en een ei komen spelen...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zuidam vind ik een goeie voor de FC, Leitoe ook wel. Ze mogen allebei weg bij FC Utrecht, vandaar. Het zijn ook niet spelers waar de subtoppers om aan het vechten zijn, dus dat biedt weer kansen voor de FC.
Vrijdagavnod is gewoon kut. Vooral voor mensen, zoals ik, die in ploegendienst werken.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut niet,de vrijdagavond kost ze meer mensen
Ze moeten weg bij FC Utrecht, veel clubs tonen er geen belangstelling voor die gasten, dus ze moeten iets. Een stap terug zetten om er later twee vooruit te zetten is dan gewoon een optie voor die mensen. Net zoals Huntelaar dat deed door bij AGOVV te gaan spelen, nu speelt hij bij Heerenveen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar volgens mij vergeet jij dat die jongens niet voor een appel en een ei komen spelen...
Ben werken nu
De vrijdagavond kost meer toeschouwers dan het oplevert. Dat weet ik haast zeker. Vrije verkoop is daarentegen wel weer gunstig, dat levert wat extra toeschouwers op. Al met al mogen we volgend seizoen blij zijn als er gemiddeld 3.000 man zit.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vrijdagavnod is gewoon kut. Vooral voor mensen, zoals ik, die in ploegendienst werken.
Tegenover de supportersgroepen van Volendam, RKC, Telstar en RBC wel.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij zijn niet echt heetgebakerd..
Wel nu de helft een sv heeftquote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tegenover de supportersgroepen van Volendam, RKC, Telstar en RBC wel.
Ga mijn kaartje vast reserveren danquote:Op maandag 30 mei 2005 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Mja een combi en maar 100 kaarten.. Dat zou echt nergens over gaan...
De thuisvakken zullen zeker niet uitverkocht zijn...quote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
DG, regel jij de kaarten voor Omniworld-uit alvast?
Nee precies. Ik kan daar sowieso wel naar binnen aangezien ik volgens mijn paspoort in Almere woon.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De thuisvakken zullen zeker niet uitverkocht zijn...
Ik ga lekker met de busquote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden... mochten we een keer aangevallen worden![]()
Same here,leve de ploegendienst,ik wil niets anders maar die vrijdagavond is gewoon kutquote:Op maandag 30 mei 2005 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vrijdagavnod is gewoon kut. Vooral voor mensen, zoals ik, die in ploegendienst werken.
Ik sta er niet raar van te kijken.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom zou Omniworld een combi worden?Die hebben niet eens supporters, laat staan een harde kern.
Omdat het bij Ajax in de buurt ligt ofzo? Zo ja, dan kan iedere heetgebakerde supportersgroep daar wel met de combi naartoe gestuurd worden.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
Bankzitten bij Köln dus...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Anthony gaat nog voor een Duits avontuurtje voordat hij terugkomt naar ons.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ik hoef hem niet terug,geen Duitsers in het team bij ons graag.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Rot toch op man, lurling is een echte bosschenaar en moet gewoon terug komen!
En dat doet hij ook! [afbeelding]
De jongen die ons kampioen maakte. En ons, samen met theo, naar een hoger plan zal tillenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Lurling,de jongen die schwalbes maakt tegen zijn oude club...
En anders had iemand anders het wel gedaan,een hoger plan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De jongen die ons kampioen maakte. En ons, samen met theo, naar een hoger plan zal tillen![]()
Wat een grapjas ben je toch ook hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
Bestaan we dan nog?
Die komt naar ons...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als we ons hadden weten te handhaven was Lurling dit seizoen al gekomen. Lurling en Theo mogen terug komen van mij, Van Nistelroode natuurlijk niet.
1 procent geloof ik? Zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoeveel krijgen wij dan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ons? Kap eens met dat twee petten gepraat.
Das beter jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ruud gaat tzt naar PSV en Lucius gaat tzt naar FCDB.
Zo?
ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:46 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb het nog nooit zo gemeend uit m'n hart gezongen als toen.
Jammer inderdaad. Is (in potentie) een hele goede. Die de eredvisie best aan zou kunnen. Ik had hem er graag bij gehad dit jaar..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:34 schreef DutchGooner het volgende:
Meye keert trouwens niet terug.
Zijn contract is aflopend en heeft in het Utrechts Nieuwsblad gezegd niet terug te willen keren omdat ie niet met vd Horst en Jan door 1 deur kan,jammer.
Het zou natuurlijk ook een keer aan de speler zelf kunnen liggen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bah bah, Meye is een verdediger op Eredivisieniveau. Dat hebben v/d Horst en Jan lekker voor elkaar zeg.Zeker als Olfers en Volmer nokken, dan staat die kneus van een Uneken weer in de verdediging volgend jaar...
Dat zou kunnen, niet eens raar als je nooit een echte kans hebt gekregen terwijl je wel veel beter bent dan Uneken en als centrale verdediger ook beter bent dan Beekmans.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook een keer aan de speler zelf kunnen liggen..![]()
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:55 schreef xJapser het volgende:
Ik had t werkelijk waar niet verwacht. Maar misschien net als jullie...als t eenmaal zover is accpeteer je t wel gemakkelijk.
Ik zag het wel aankomen dat we eruit zouden vliegen. Je hoopt van niet, maar je weet dat je met anderhalf been al in de GGD staat.... het is dan altijd maar afwachten wanneer het echt officieel en definitiet is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:55 schreef xJapser het volgende:
Ik had t werkelijk waar niet verwacht. Maar misschien net als jullie...als t eenmaal zover is accepeteer je t wel gemakkelijk(er).
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Denk na.... had wel kippenvel
jawohlquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
DG, jij zit toch een beetje in die kaartjes bussiness? Kun jij ook kaarten regelen voor duitse competitie? (FC koln)
3 doelpunten in 16 wedstrijden in het 2e dacht ikquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Richard Van Rijn van Den Bosch naar Turnhout, hij zal wel tekort zijn gekomen bij jullie anders ga je niet naar een derdeklasser.
Ja was al bekendquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Richard Van Rijn van Den Bosch naar Turnhout, hij zal wel tekort zijn gekomen bij jullie anders ga je niet naar een derdeklasser.
Ik heb er maar 1 gezien,THEOOOOOOOOOOquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef fanneke het volgende:
Tussen 2 haakjes... Er stonden vanavond overigens wel 2 FC'ers in de basis in De Kuip.
Nou ja, ex-FC'ers.![]()
Ga ik anders nu regelen,zeg het maarquote:Op zondag 5 juni 2005 00:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je kaartjes?
HS - Sparta wordt belangrijk.
kut,2 dagen met jou op stapquote:Op zondag 5 juni 2005 00:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja is prima
Donderdag Helmond Sport - Sparta
Vrijdag Nederland - Japan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |