Tegenover de supportersgroepen van Volendam, RKC, Telstar en RBC wel.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wij zijn niet echt heetgebakerd..
Wel nu de helft een sv heeftquote:Op maandag 30 mei 2005 15:23 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tegenover de supportersgroepen van Volendam, RKC, Telstar en RBC wel.
Ga mijn kaartje vast reserveren danquote:Op maandag 30 mei 2005 14:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Mja een combi en maar 100 kaarten.. Dat zou echt nergens over gaan...
De thuisvakken zullen zeker niet uitverkocht zijn...quote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
DG, regel jij de kaarten voor Omniworld-uit alvast?
Nee precies. Ik kan daar sowieso wel naar binnen aangezien ik volgens mijn paspoort in Almere woon.quote:Op maandag 30 mei 2005 15:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
De thuisvakken zullen zeker niet uitverkocht zijn...
Ik ga lekker met de busquote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:31 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gaat nog leuk worden... mochten we een keer aangevallen worden![]()
Same here,leve de ploegendienst,ik wil niets anders maar die vrijdagavond is gewoon kutquote:Op maandag 30 mei 2005 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vrijdagavnod is gewoon kut. Vooral voor mensen, zoals ik, die in ploegendienst werken.
Ik sta er niet raar van te kijken.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:55 schreef Yeahinho het volgende:
Waarom zou Omniworld een combi worden?Die hebben niet eens supporters, laat staan een harde kern.
Omdat het bij Ajax in de buurt ligt ofzo? Zo ja, dan kan iedere heetgebakerde supportersgroep daar wel met de combi naartoe gestuurd worden.
quote:Op maandag 30 mei 2005 15:36 schreef Yeahinho het volgende:
Bankzitten bij Köln dus...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:52 schreef TerroRobbie het volgende:
Anthony gaat nog voor een Duits avontuurtje voordat hij terugkomt naar ons.
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ik hoef hem niet terug,geen Duitsers in het team bij ons graag.
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Rot toch op man, lurling is een echte bosschenaar en moet gewoon terug komen!
En dat doet hij ook! [afbeelding]
De jongen die ons kampioen maakte. En ons, samen met theo, naar een hoger plan zal tillenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
![]()
Lurling,de jongen die schwalbes maakt tegen zijn oude club...
En anders had iemand anders het wel gedaan,een hoger plan?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De jongen die ons kampioen maakte. En ons, samen met theo, naar een hoger plan zal tillen![]()
Wat een grapjas ben je toch ook hequote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:02 schreef DutchGooner het volgende:
Bestaan we dan nog?
Die komt naar ons...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als we ons hadden weten te handhaven was Lurling dit seizoen al gekomen. Lurling en Theo mogen terug komen van mij, Van Nistelroode natuurlijk niet.
1 procent geloof ik? Zou niet verkeerd zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hoeveel krijgen wij dan?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:52 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ons? Kap eens met dat twee petten gepraat.
Das beter jaquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:04 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ruud gaat tzt naar PSV en Lucius gaat tzt naar FCDB.
Zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |