Zoon van maar moest volgens ons aan het eind van het dit,afgelopen,seizoen weg maar speelde vandaag zijn eerste pot met het eerste mee.quote:Op zondag 29 mei 2005 03:26 schreef Mindlight het volgende:
Stewart een talentvolle belofte ofzo?
BDquote:De leegloop bij FC Den Bosch na de degradatie komt gestaag op gang. Eerder deze week werd al bekend dat de van Feyenoord gehuurde Ferne Snoyl terugkeert naar Rotterdam. Ook de transfervrije Mourad Mghizrat gaat vertrekken. Hij speelt de komende twee seizoenen voor Emmen.
Donderdagavond sprak de nieuwe trainer van Emmen, Jan van Dijk, met Mourad gisteren werd de zaak beklonken. Indien de aanvaller minimaal de helft van alle competitieduels in de basis start, heeft hij een optie voor een derde seizoen bij de nummer voorlaatst van de eerste divisie.
De ’kwestie Powel’ lijkt tot een oplossing te komen. Berry Powel meldde zich ziek nadat hij in de thuiswedstrijd tegen FC Twente als invaller weer gewisseld werd. De spits klaagde over een gebrek aan vertrouwen en wil niet meer voor Den Bosch uitkomen. Zijn zaakwaarnemer Piet Buter voerde gisteren voor de tweede keer besprekingen met manager voetbalzaken Fred van der Hoorn. Uitkomst van het gesprek was dat Powel verhuurd mag worden. Buter: „Tijdens het eerste gesprek wilde Van der Hoorn geen kant op. Nu verliep het gesprek positief. Het is voor alle partijen het beste als Berry verhuurd wordt. Den Bosch wil de gemaakte kosten terugverdienen, maar de huursom is niet onredelijk hoog. Er hebben al diverse eerstedivisieclubs interesse getoond, dus het komt wel goed.“
Die gast doet echt werkelijk niets goed. Totaal geen inzet, hij kwam de bierbuik die als rechtsback fungeerde niet één keer voorbij, hij liep zich niet vrij, ging niet diep, liep sowieso nauwelijks of niet en als hij dat wel deed alles op een sukkeldrafje....quote:
Oh, niks bijzonders dusquote:Op zondag 29 mei 2005 17:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gast doet echt werkelijk niets goed. Totaal geen inzet, hij kwam de bierbuik die als rechtsback fungeerde niet één keer voorbij, hij liep zich niet vrij, ging niet diep, liep sowieso nauwelijks of niet en als hij dat wel deed alles op een sukkeldrafje....
Opzouten met die gast.
Het gebruikelijke liedje. Ik hoop echt dat Cales nooit meer voor de FC voetbalt...quote:
Biekman was hier vorig seizoen en (met name) begin dit seizoen een kip zonder kop die heel hard kan rennen en hoog kan springen, maar het voetbalverstand van een glas bier heeft. Ik hoop dat ie bij Excelsior wat bijgeleerd heeft.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dan vind ik Biekman, Moerad en Powel erger eerlijk gezegd. Brasil hebben we te weinig van gezien, maar het is wel leuk om te zien dat hij bij RKC niet aan de bak komt.
Over Biekman ben ik het met je eens. Hij snap helemaal niets van het spelletje en kan wel hard rennen en hoog springen maar zonder rendement. Hij rent als een speer achter ballen die niet te halen zijn, om vervolgens vertwijfelend om zich heen te kijken als er een goede bal wordt gespeeld die hij wel makkelijk kan halen.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:47 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Biekman was hier vorig seizoen en (met name) begin dit seizoen een kip zonder kop die heel hard kan rennen en hoog kan springen, maar het voetbalverstand van een glas bier heeft. Ik hoop dat ie bij Excelsior wat bijgeleerd heeft.
Over Mourad (waarom blijf je het consequent verkeerd schrijven?) vind ik je overdrijven. Ik ben het met je eens dat ie dit seizoen geen toegevoegde waarde was, maar hij heeft het een aantal seizoenen toch wel aardig gedaan bij de FC.
En Powel... sja, das een verhaal apart. Hij komt gewoon tekort op dit niveau, maar ik vind dat ie nu toch wel te ver de grond in wordt geboord. Die verhalen rondom de uitwedstrijd bij VVV vorig jaar, en het huidige soapgebeuren spelen natuurlijk ook in z'n nadeel...
Weet ik.. Maar jij denkt toch niet serieus dat de resultaten van deze 4 wedstrijden ook maar enigzins een beeld geven van het spel van volgend seizoen...quote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Peters mocht invallen, Heijnsbergen stond in de basis. Peters stond centraal achterin, Heijnsbergen als linksback. Allebei hebben ze ooit voor BMC gespeeld.
Nee, natuurlijk denk ik dat niet, maar je ziet wel dat sommige spelers er nog enigzins iets van willen maken en dat anderen alleen maar lopen te wandelen en flierefluiten.quote:Op zondag 29 mei 2005 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Weet ik.. Maar jij denkt toch niet serieus dat de resultaten van deze 4 wedstrijden ook maar enigzins een beeld geven van het spel van volgend seizoen...
Van heijnsbergen mocht na 5 a 10 minuten invallen omdat Mourad geblesseerd uitviel.quote:Op zondag 29 mei 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Peters mocht invallen, Heijnsbergen stond in de basis. Peters stond centraal achterin, Heijnsbergen als linksback. Allebei hebben ze ooit voor BMC gespeeld.
Geen idee...quote:Op maandag 30 mei 2005 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
en who the fuck is Thijs Hendriks?
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:22 schreef DutchGooner het volgende:
en who the fuck is Thijs Hendriks?
Nou, wat is die vrijdagavond toch een fan-tas-tische voetbalavond....quote:FC Den Bosch rekent op trouwe fans
Ondanks het feit dat FC Den Bosch vorige week uit de eredivisie degradeerde, verwacht commercieel manager Ad van Alebeek komend seizoen nog steeds behoorlijk wat publiek bij de thuiswedstrijden op vrijdagavond in de eerste divisie.
De Bossche ploeg trok afgelopen seizoen per wedstrijd 5790 bezoekers, inclusief bijna drieduizend seizoenkaarthouders, en de leden businessclub en kidsclub. Een ongekend hoog aantal voor FC Den Bosch. „Het is een utopie om te veronderstellen dat we komend jaar in de eerste divisie weer evenveel mensen gaan trekken“, stelt een realistische Van Alebeek. „Maar ik weet nu al zeker dat de echte fans FC Den Bosch dan ook niet in de steek gaan laten en de club trouw blijven. Bovendien zal er komend seizoen bij nagenoeg al onze thuiswedstrijden vrije kaartverkoop zijn en is de vrijdagavond voor veel voetballiefhebbers, die op zaterdag en zondag verplichtingen hebben bij hun amateurclubje, een ideale tijdtip.“
Hoopgevend aantal
Volgens de manager hebben zich al bijna achthonderd liefhebbers aangemeld voor een seizoenkaart, inclusief de kids- en de onlangs opgerichte teenageclub, voor de nieuwe voetbaljaargang van FC Den Bosch in de eerste divisie.
„Een hoopgevend aantal“, meent Van Alebeek. „Ondanks de degradatie hebben we geen moment overwogen om de prijzen van de seizoenskaarten te verlagen. Want we willen met een behoorlijke begroting komend seizoen een vooraanstaande rol in de eerste divisie gaan spelen. Elke euro die binnenkomt is dan natuurlijk welkom.“
Als afsluiting van het seizoen speelde FC Den Bosch afgelopen weekend twee oefenwedstrijden tegen amateurclubs uit de regio.
Zaterdag wonnen de Bosschenaren, met veel spelers uit het tweede elftal en de A-jeugd, met 0-4 bij derdeklasser Rossum en gisteren werd BMC, kampioen van de vierde klasse in Berlicum met 1-4 verslagen.
Een echte gemotiveerde indruk maakten de plichtmatig acterende Bosschenaren niet in die vrijblijvende duels. Blijkbaar was de degradatie van vorige week naar de eredivisie nog niet voldoende verwerkt om er leuke wedstrijden van te maken.
Zaterdag. Rossum - FC Den Bosch 0-4 (0-1). 4. Haemhouts 0-1, 48. Haemhouts 0-2, 73. Van Rijn 0-3, 90. Stewart 0-4. Zondag. BMC - FC Den Bosch 1-4 (0-2). 5. Cas 0-1, 30. Beekmans 0-2, 50. Janssen 0-3, 60. Janssen 0-4, 80. Van de Tillaart 1-4.
Absoluut niet,de vrijdagavond kost ze meer mensenquote:Op maandag 30 mei 2005 14:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Beter dan zondagmiddag..
Leuk dat ze het niveau van de ere aankunnen,willen ze in de eerste spelen......quote:Op maandag 30 mei 2005 14:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zuidam en Leitoe lijken me nuttige versterkingen voor de FC. Die mogen allebei weg bij FC Utrecht en kunnen het niveau van de Eredivisie aan.
Zuidam gaat volgens mij naar Den Haag... En hendriks komt misschien..quote:Op maandag 30 mei 2005 14:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zuidam en Leitoe lijken me nuttige versterkingen voor de FC. Die mogen allebei weg bij FC Utrecht en kunnen het niveau van de Eredivisie aan.
Dan moeten ze een jaartje geduld hebben en eerst even kampioen worden met de FC.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Leuk dat ze het niveau van de ere aankunnen,willen ze in de eerste spelen......
en dat hebben dat soort spelers dus meestal niet dus strepen maar!quote:Op maandag 30 mei 2005 14:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dan moeten ze een jaartje geduld hebben en eerst even kampioen worden met de FC.![]()
Zuidam vind ik een goeie voor de FC, Leitoe ook wel. Ze mogen allebei weg bij FC Utrecht, vandaar. Het zijn ook niet spelers waar de subtoppers om aan het vechten zijn, dus dat biedt weer kansen voor de FC.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zuidam gaat volgens mij naar Den Haag... En hendriks komt misschien..
Hoezo?
Wie niet waagt, wie niet wint. Met name Leitoe lijkt me zeker wel haalbaar, aangezien ik nog niets heb gelezen over Eredivisieclubs die hem willen hebben.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat hebben dat soort spelers dus meestal niet dus strepen maar!
Ik heb er niet heel veel van gezien, maar wat ik heb gezien kan hij alleen maar goed rennen eigenlijk.... Vrienden uit Nijmegen lagen er ook niet echt wakker van dat hij in Nijmegen geen nieuw contract heeft gekregen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:26 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat hoezo was meer bedoeld voor Hendriks.. Is dat niks?
Maar volgens mij vergeet jij dat die jongens niet voor een appel en een ei komen spelen...quote:Op maandag 30 mei 2005 14:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Zuidam vind ik een goeie voor de FC, Leitoe ook wel. Ze mogen allebei weg bij FC Utrecht, vandaar. Het zijn ook niet spelers waar de subtoppers om aan het vechten zijn, dus dat biedt weer kansen voor de FC.
Vrijdagavnod is gewoon kut. Vooral voor mensen, zoals ik, die in ploegendienst werken.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut niet,de vrijdagavond kost ze meer mensen
Ze moeten weg bij FC Utrecht, veel clubs tonen er geen belangstelling voor die gasten, dus ze moeten iets. Een stap terug zetten om er later twee vooruit te zetten is dan gewoon een optie voor die mensen. Net zoals Huntelaar dat deed door bij AGOVV te gaan spelen, nu speelt hij bij Heerenveen.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:29 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar volgens mij vergeet jij dat die jongens niet voor een appel en een ei komen spelen...
Ben werken nu
De vrijdagavond kost meer toeschouwers dan het oplevert. Dat weet ik haast zeker. Vrije verkoop is daarentegen wel weer gunstig, dat levert wat extra toeschouwers op. Al met al mogen we volgend seizoen blij zijn als er gemiddeld 3.000 man zit.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Vrijdagavnod is gewoon kut. Vooral voor mensen, zoals ik, die in ploegendienst werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |