ik ookquote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:46 schreef Yeahinho het volgende:
Ik heb het nog nooit zo gemeend uit m'n hart gezongen als toen.
Jammer inderdaad. Is (in potentie) een hele goede. Die de eredvisie best aan zou kunnen. Ik had hem er graag bij gehad dit jaar..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:34 schreef DutchGooner het volgende:
Meye keert trouwens niet terug.
Zijn contract is aflopend en heeft in het Utrechts Nieuwsblad gezegd niet terug te willen keren omdat ie niet met vd Horst en Jan door 1 deur kan,jammer.
Het zou natuurlijk ook een keer aan de speler zelf kunnen liggen..quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bah bah, Meye is een verdediger op Eredivisieniveau. Dat hebben v/d Horst en Jan lekker voor elkaar zeg.Zeker als Olfers en Volmer nokken, dan staat die kneus van een Uneken weer in de verdediging volgend jaar...
Dat zou kunnen, niet eens raar als je nooit een echte kans hebt gekregen terwijl je wel veel beter bent dan Uneken en als centrale verdediger ook beter bent dan Beekmans.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 22:42 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het zou natuurlijk ook een keer aan de speler zelf kunnen liggen..![]()
Ik wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:55 schreef xJapser het volgende:
Ik had t werkelijk waar niet verwacht. Maar misschien net als jullie...als t eenmaal zover is accpeteer je t wel gemakkelijk.
Ik zag het wel aankomen dat we eruit zouden vliegen. Je hoopt van niet, maar je weet dat je met anderhalf been al in de GGD staat.... het is dan altijd maar afwachten wanneer het echt officieel en definitiet is.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:55 schreef xJapser het volgende:
Ik had t werkelijk waar niet verwacht. Maar misschien net als jullie...als t eenmaal zover is accepeteer je t wel gemakkelijk(er).
quote:Op vrijdag 3 juni 2005 23:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Denk na.... had wel kippenvel
jawohlquote:Op zaterdag 4 juni 2005 00:30 schreef TerroRobbie het volgende:
DG, jij zit toch een beetje in die kaartjes bussiness? Kun jij ook kaarten regelen voor duitse competitie? (FC koln)
3 doelpunten in 16 wedstrijden in het 2e dacht ikquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Richard Van Rijn van Den Bosch naar Turnhout, hij zal wel tekort zijn gekomen bij jullie anders ga je niet naar een derdeklasser.
Ja was al bekendquote:Op zaterdag 4 juni 2005 01:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Richard Van Rijn van Den Bosch naar Turnhout, hij zal wel tekort zijn gekomen bij jullie anders ga je niet naar een derdeklasser.
Ik heb er maar 1 gezien,THEOOOOOOOOOOquote:Op zondag 5 juni 2005 00:10 schreef fanneke het volgende:
Tussen 2 haakjes... Er stonden vanavond overigens wel 2 FC'ers in de basis in De Kuip.
Nou ja, ex-FC'ers.![]()
Ga ik anders nu regelen,zeg het maarquote:Op zondag 5 juni 2005 00:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je kaartjes?
HS - Sparta wordt belangrijk.
kut,2 dagen met jou op stapquote:Op zondag 5 juni 2005 00:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja is prima
Donderdag Helmond Sport - Sparta
Vrijdag Nederland - Japan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |