Leuk.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:22 schreef TerroRobbie het volgende:
FC Den Bosch zal ter afsluiting van het seizoen 2004-2005 vier wedstrijden in de regio spelen.
Datum Tijdstip Wedstrijd Plaats
Dinsdag 24 mei 19:30 uur GJS - FC Den Bosch Gorinchem
Vrijdag 27 mei 19:30 uur CHC - FC Den Bosch Den Bosch
Zaterdag 28 mei 18:00 uur RVV - FC Den Bosch Rossum
Zondag 29 mei 14:30 uur BMC - FC Den Bosch Berlicum
je bent geweldig!quote:Op maandag 23 mei 2005 17:54 schreef LadyFCDB het volgende:
Rean ik ga van de week als het allemaal een beetje bezonken is de dvd afmaken. moet er nog een hoop op volgorde zetten.
Nope, gewoon allebei...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef gr8w8 het volgende:
Dus zodra FC DB naar de GG verdwijnt gaan alle supporters ineens naar PSV, RKC of welke club dan ook in de eredivisie?
Toen ik nog ging was het altijd naar feyenoord, meer dan 50 van ons waren daar regelmatig te vinden op vak T. De jongens die ik ken en die dit seizoen een seizoenkaart van DB hadden, hebben volgend jaar weer een seizoenkaart van Feyenoord, en ik denk dat ik ook maar weer eens een keertje meega.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:21 schreef gr8w8 het volgende:
Dus zodra FC DB naar de GG verdwijnt gaan alle supporters ineens naar PSV, RKC of welke club dan ook in de eredivisie?
Wat zijn dat nou weer voor mooi weer-supporters?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toen ik nog ging was het altijd naar feyenoord, meer dan 50 van ons waren daar regelmatig te vinden op vak T. De jongens die ik ken en die dit seizoen een seizoenkaart van DB hadden, hebben volgend jaar weer een seizoenkaart van Feyenoord, en ik denk dat ik ook maar weer eens een keertje meega.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:42 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat Ton Verkerk een kandidaat is.
Van de Maaspoort gaat er 1 zeker altijd naar PSV, volgend jaar zeker 2...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uit bijvoorbeeld De Kruiskamp gaan er al 100 a 150 naar Feyenoord, die gingen eerst altijd met de FC mee, nu dus met Feyenoord. Toch wel jammer voor de FC.
100 a 150 uit alleen de Kruiskamp.. dat geloof ik niet man.. weet je hoeveel dat isquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Uit bijvoorbeeld De Kruiskamp gaan er al 100 a 150 naar Feyenoord, die gingen eerst altijd met de FC mee, nu dus met Feyenoord. Toch wel jammer voor de FC.
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:08 schreef typtypo het volgende:
[..]
.
FC zal vrijwel zeker nooit ere divisie kampioen worden of aan de champions league deelnemen. Vandaar ajax.![]()
Dat zijn er veel ja. Allemaal mensen die in principe ook in de Vliert hadden kunnen zitten, net zoals die 200 seizoenkaarthouders van PSV die in DB wonen....quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
100 a 150 uit alleen de Kruiskamp.. dat geloof ik niet man.. weet je hoeveel dat is![]()
ik wilde net vragen of je vanavond meeging naar Gorkumquote:Op maandag 23 mei 2005 23:20 schreef Yeahinho het volgende:
Wel gvd, net in een week dat ik geen enkele avond kan.
Van de Aawijk ook,mijn vaderquote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Van de Maaspoort gaat er 1 zeker altijd naar PSV, volgend jaar zeker 2...
Arsenalquote:
Nou en ik blijf gewoon naar de FC komen ondanks dat ze niet in de ere divisie spelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Liever geen commentaar meer van jou!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
dan zou ik me hier absoluut niet thuis voelen
Wat heb jij ineens man? Doe effe relaxed!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef typtypo het volgende:
[..]
Liever geen commentaar meer van jou mate naaier !
Ja je heb gelijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:11 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens man? Doe effe relaxed!
Je zal toch een fatsoenlijke spits moeten zoeken om volgend jaar uberhaupt te promoveren en als dat met Derksen is,prima,totaal geen problemen mee,je kan altijd verder kijken mits je promoveert.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat wordt een eitje, nu alleen zorgen dat er aan de toekomst wordt gewerkt. Dus geen oude GGD-zakkenvullers zoals Derksen of Jansen, maar jonge spelers die met wat ervaring erbij in de Eredivisie mee kunnen komen.
Sukkelquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:09 schreef typtypo het volgende:
[..]
Liever geen commentaar meer van jou mate naaier !
quote:
Klopt... zo heet het sportpark ook. Ik ga overigens nietquote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:25 schreef DutchGooner het volgende:
En voor de mensen die vanavond naar GJS gaan,het ligt in Dalem en niet in Gorinchem.
vanavond niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ga vrijdag, zaterdag en zondag.
Rooie H. enzo?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:49 schreef Hathor het volgende:
[..]
Toen ik nog ging was het altijd naar feyenoord, meer dan 50 van ons waren daar regelmatig te vinden op vak T. De jongens die ik ken en die dit seizoen een seizoenkaart van DB hadden, hebben volgend jaar weer een seizoenkaart van Feyenoord, en ik denk dat ik ook maar weer eens een keertje meega.
Je moet een ding goed begrijpen, uit die hele generatie DB supporters was iedereen sowieso al voor Feyenoord, voordat DB zijn opwachting in de Eredivisie maakte zelfs. Sommige ouderen gingen toen al regelmatig naar de Kuip, en toen de rest de juiste leeftijd had gingen ze hen achterna. Begrijp me niet verkeerd, DB zit in ons hart, want we zijn er tenslotte geboren, maar Feyenoord is ons bindmiddel, dat was toen, maar nu nog steeds. Toen DB plotseling promoveerde maakte dat de dingen alleen maar moeilijker, want ineens wisten we niet meer waar onze prioriteiten lagen, wat uiteindelijk ook resulteerde in onderlinge vechtpartijen, sommige wilden alleen nog maar met DB mee, en weer anderen vonden dat verraad. Het was een moeilijke tijd, geloof me.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer voor mooi weer-supporters?
Die kwam er pas een paar jaar later bij, maar die ging inderdaad ook regelmatig.quote:
Ik bedoel de gasten die dit jaar een seizoenkaart van DB hadden van volgend seizoen maar volgend jaar weer van feyenoord.. Die groep van hem?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Die kwam er pas een paar jaar later bij, maar die ging inderdaad ook regelmatig.
Zoals ik je al vertelde, dat leverde dus soms een vechtpartij op. Niet dat het heel erg uit de hand liep of zo, maar er waren wel degelijk spanningen. En dan was er ook nog eens een groepje dat elke week naar Ajax ging, en een paar individuen naar PSV en FC Utrecht. Uiteindelijk werd het wel een hechte groep, maar er gingen heel wat ruzies aan vooraf. Het gekke is dat hoe meer jongens er voor kozen om gewoon elke week met DB mee te gaan, hoe beter de sportieve resultaten werden. Tot twee keer toe liep DB op de valreep Uefacup mis, en rond die tijd was iedereen gewoon altijd aanwezig in de Vliert, en regelmatig in Luik om met die gasten mee te gaan. Als Feyenoord tegen DB moest bleven we eerst nog verdeeld, later 100% DB.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:19 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ik bedoel de gasten die dit jaar een seizoenkaart van DB hadden van volgend seizoen maar volgend jaar weer van feyenoord.. Die groep van hem?
Toch vind ik het een vreemd verhaal.. Op zaterdag naar Den Bosch en op Zondag naar Feyenoord.. Dat zou ik niet kunnen.. Althans niet als fanatieke supporter. En aan welke kant stond men dan als DB tegen FEyenoord speelde/knokte?
Heb geen telefoon van je gehad hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 18:08 schreef DutchGooner het volgende:
godverdomme,bel je 11 mensen en geen van allen gaan ze mee,dan maar alleen
Nee zegt me niks.. Echte namen zeggen mij over het algemeen sowieso niet veel...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 21:36 schreef Hathor het volgende:
Oh sorry, die jongens die ik bedoel komen uit mijn ouwe buurt, west. Zijn hun hele leven al Feyenoord supporter, maar tevens ook Bosschenaar. Kan soms moeilijk zijn.![]()
Zeggen de namen Danny Maas en Bennie vd Horst jou iets ?
Het zijn er uiteindelijk 34 geworden en volgens Regio TV is het onderzoek nu afgerond.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:38 schreef LadyFCDB het volgende:
26 aanhoudingen na voetbalrellen
DEN BOSCH - De politie heeft in totaal 26 mensen opgepakt naar aanleiding van de rellen rond de voetbalwedstrijd FC Den Bosch - Roda JC op 18 maart. Van de 26 zitten nu nog drie vast.
Ze worden onder meer verdacht van openlijke geweldpleging, bedreiging en poging tot doodslag. Voor, tijdens en na de wedstrijd werd op verschillende plekken in en bij het stadion gegooid met stoeptegels, metalen pijpen en ijzeren onderdelen van vernielde hekken.
De projectielen kwamen ook in een vak met kinderen terecht. Enkele mensen raakten lichtgewond. De politie heeft het onderzoek naar de voetbalrellen nu afgerond.
Bron (omroep Brabant)
Sorryquote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:25 schreef LadyFCDB het volgende:
[..]
Heb geen telefoon van je gehad hoor!
En deze dame van De Kruiskamp (al 22 jaar) blijft gewoon naar de FC gaan hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |