quote:Je zult niet weten wat je overkomt
Ohh ik ben zo nerveus, ik zeur al 8 jaar om een hond, en mijn moeder was echt van het een op het andere moment helemaal om!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:05 schreef Spindizzy het volgende:
Mijn laatste post uit het vorige deel
[..]
Ja, dat dacht ik ook toen ik de plaatjes zag, we waren donderdag naar het asiel geweest om deze hond, en een andere te bekijken, alleen Spike zat in een gastgezin. Morgen kunnen we hem gaan bewonderen tussen 13.00 en 16.00u.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:08 schreef Spindizzy het volgende:
Hij ziet er niet zo groot uit. Hij heeft wel een Jack Russell koppie
Oh, geweldig!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:15 schreef Spindizzy het volgende:
De Activityball. Een bal waar je brokjes in stopt die hij er al spelend en rollend weer uit moet krijgen. Er bestaan ook hondenpuzzels!
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar die zou ik pas kopen als je hond niet zo heel sloopzuchtig blijkt te zijnKunt ook zelf allerlei zoekspelletjes bedenken.
Die worden toch gebracht door de ijzeren ooievaar?quote:Op maandag 23 mei 2005 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Enneh zwarte piet komt toch ook uit sinterklaas zijn buik spin?![]()
En nu ben ik je kwijtquote:Op maandag 23 mei 2005 12:55 schreef Spindizzy het volgende:
Die worden toch gebracht door de ijzeren ooievaar?Of bedoel je niet mijn zwarte pietje?
quote:Op maandag 23 mei 2005 12:07 schreef Auticia het volgende:
[afbeelding][afbeelding].
Hier ook nog even spammen.
Hij heet Spike trouwens. Maar of we die naam ook houden is niet helemaal zeker.
Beaker,quote:
op zich wel goed, maar word erg aan mijn lot overgelatenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:00 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Beaker,
Hoe is het nu op je nieuwe werkstek??
Hm, da's niet leukquote:Op maandag 23 mei 2005 14:40 schreef Beaker het volgende:
op zich wel goed, maar word erg aan mijn lot overgelatencollega is al op vakantie en dus zit ik hier terwijl ik niet veel weet ..........
Hopelijk kan ik dit twee weken volhouden, anders ben ik bang dat ik verder ga zoeken!
Heb 3 dagen meegelopen verdeeld over 3 weken, werkte ook bij mijn andere baasquote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef Sprookjesbos het volgende:
[..]
Hm, da's niet leuk![]()
En niemand die ja aan kan klampen om je wegwijs te maken?
het lijkt wel een overheidsorganisatie
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:46 schreef Beaker het volgende:
[..]
Zat ik zojuist de inkopen te boeken, werd mee ff medegedeeld dat ik voorlopig alleen de telefoon aan mag nemen en kopieeren![]()
Aai over je bolquote:Op maandag 23 mei 2005 16:42 schreef Beaker het volgende:
Neekan mezelf mijn hoofd slaan! Ze hebben zoveel moois beloofd en ik geloof niet dat dat gaat gebeuren!
Ik had er zoveel zin in, en nu dit
Wat ziet dat er gezellig (en ontzettend grappigquote:Op maandag 23 mei 2005 20:09 schreef Spindizzy het volgende:
Het Rooie Katten VergaderuurtjeHier zie je Uk, Joost, Brian en Harrie (meestal komt Gijs ook nog ff langs, dat is ook een rooie
)
[afbeelding]
quote:Op maandag 23 mei 2005 20:20 schreef Spindizzy het volgende:Smek maakt ook wel 's een salto als hij achter een eend aanwil
Ameliequote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:17 schreef Spindizzy het volgende:
Misschien krijg je binnenkort wel een kaartje van de tuinkabouter op vakantie
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooh... Ik kijk geen Franse FilmsAlleen Franse kostuumfilms met ninjaindianen, weerwolven, 1armige mannen en Monica Belucci
Stomme fransen... Eten slakken en pikken Johnny Depp in
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
*Mededeling*
Vanaf heden zal Tinkerbell ook deel uit maken van de vaste F&F mods.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:21 schreef Spindizzy het volgende:
Zat van de week al te bedenken dat Tink er leuk bij zou passen
Lekker tochquote:
Ja, dat wel, maar de tuin is beneden en wij zitten nu binnen omdat het gewoon te veel waait.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lekker tochHeeft ze iets wat ze echt leuk vindt
Het mutsjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Ze loopt namelijk vliegjes te vangen etc. en gaat dan consequent de verkeerde kant terug
Nop, en volgens de vrouw die hem 3 weken in huis heeft gehad zal hij ook niet veel groter worden. Staat in zijn paspoort dat hij van december 2004 is, maar zij schatte hem qua gedrag toch wel een maand of 8. Hij zal dus ook niet heel veel groter meer worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:30 schreef Spindizzy het volgende:
Wat goed! Hij is niet zo heel groot, zo te zien?
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef Spindizzy het volgende:
Is nog lekker aan het puberen dus
Heb jij nou ook dat je gewoon de klokwijzer vooruit zit te kijken zodat je hem weer kunt uitlaten? Had ik heel erg de eerste tijd(nog trouwens
)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
*Mededeling*
Vanaf heden zal Tinkerbell ook deel uit maken van de vaste F&F mods.
Zo keek Smek ook toen hij het hoorde:quote:
Sterkte en succes, Beaker!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:17 schreef Beaker het volgende:
Spike welkom bij je nieuwe baasjeIk vind je nu al erg leuk!
Net als alle foto's die weer voorbij komen! BommelSmek
(waar is Casper?)
Ik heb vandaag besloten opzoek te gaan naar ander werk, ben alweer heel de dag bezig geweest met niks![]()
Moest het archief maar op gaan ruimen en de kluis, allemaal k****e klusjes, waar ik niet voor aangenomen ben. Ben vooral teleurgesteld, omdat ze me zoveel beloven![]()
Internetten mag ook al niet, werd ff op het matje geroepen![]()
oeps!
I know, het is er niet echt van gekomen, wellicht als ik wat meer foto's heb van hemquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef Tinkerbell het volgende:
Hele avond vergadering gehad![]()
Leuke beestjes zie ik allemaal voorbij komen zeg.
Auticia, wat heerlijk dat het meteen al zo goed gaat met Spike (je mag een eigen Spike topic openen he, hoeft niet, maar mag welIk heb het toen ik mijn hond kreeg niet gedaan, ben niet zo topic-openerig, maar wel een beetje spijt van gehad achteraf, daarom zeg ik het even
![]()
)
pommeren, melken, spitten..... oooh stampen!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:15 schreef moussy het volgende:
melken? trappen met zn voorpoten zoals kittens doen als ze drinken bij de moeder.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 06:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
pommeren, melken, spitten..... oooh stampen!
Auticia kwart voor 6 al met Spike buiten wandelen
Is dat de nieuwigheid of moet je echt zo vroeg op ?
Wat eng trouwensquote:Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef Troeta het volgende:
En hij verstopt zich op enge plekken![]()
[afbeelding]
Zal het vanavond nog ff proberenquote:Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef moussy het volgende:
zo'n strik moet je gewoon ff vastzetten met en nietjezie je niks meer van op de foto
![]()
Ja ik ook, mijn tante heeft dat vroeger dus eens gedaan, de wasmachine aangezet met een kat erin.quote:Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Wat eng trouwensDaarom kijk ik altijd drie keer de wasmachine na voor ik hem aanzet .
Ja, ik ken hetquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:30 schreef Troeta het volgende:
Ik ben vandaag jarig en heb totaal geen zin in de visite, kennen jullie dat?
quote:
Ja, daarom heeft mister_d zijn feestje dit jaar gewoon overgeslagenquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:30 schreef Troeta het volgende:
Ik ben vandaag jarig en heb totaal geen zin in de visite, kennen jullie dat?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef moussy het volgende:
en daarom smeer ik hem met mijn verjaardag![]()
Ik ben begonnen met een tuigje voor Smek omdat die in al zijn puppenenthousiasme ook als een idioot trok. Met een tuigje wurgde hij zichzelf in ieder geval niet. Al moet hij af en toe nog steeds hoesten en kokhalzen met een tuigje hoor. Soms ziet hij in de verte een hondenvriendje en dan sleurt hij zohard dat hij zelfs met tuig nog steeds zowat over zijn nek gaat. Maar goed, tuigje beviel zo goed dat ik gelijk halsbanden heb verbannen. Het is gewoon veel prettigerquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef Auticia het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die dingen? Is het wat of totaal niet?
Spike werd op een maand of 7,8 geschat, zal toch wel blij zijn als het 'puppige' er een beetje af isquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik ben begonnen met een tuigje voor Smek omdat die in al zijn puppenenthousiasme ook als een idioot trok. Met een tuigje wurgde hij zichzelf in ieder geval niet. Al moet hij af en toe nog steeds hoesten en kokhalzen met een tuigje hoor. Soms ziet hij in de verte een hondenvriendje en dan sleurt hij zohard dat hij zelfs met tuig nog steeds zowat over zijn nek gaat. Maar goed, tuigje beviel zo goed dat ik gelijk halsbanden heb verbannen. Het is gewoon veel prettigerCasper wil af en toe ook nog wel eens sleuren als hij bang is en met een tuigje heb ik meer controle over ze
Er bestaan ook speciale anti-trektuigjes maar daar zijn de meningen over verdeeld. De een zweert erbij en de ander vindt het martelwerktuigen die sowieso overbodig zijn omdat je het sleuren eruit kunt trainen. Het schijnt dayt deze tuigjes heel erg schuren en zelfs schaafwonden kunnen veroorzaken
Weet je wat clickertraining is? Spike is pas 6 maanden toch? Wat jij zegt over dat hij achter elk bewegend ding aanwil klinkt als echt puppengedrag. Mijn Smekkerd doet dat ook nog steeds al wordt het nu na heel veel trainen wel minder
quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Er bestaan ook speciale anti-trektuigjes maar daar zijn de meningen over verdeeld. De een zweert erbij en de ander vindt het martelwerktuigen die sowieso overbodig zijn omdat je het sleuren eruit kunt trainen. Het schijnt dayt deze tuigjes heel erg schuren en zelfs schaafwonden kunnen veroorzaken
Ik doe Smek altijd naar me toe lokken met iets lekkers of gewoon met lieve woordjes (Nee Smekkie, kom 's hier). Wordt er nooit boos om in ieder geval. Uiteindelijk gaan ze het wel snappen hoor en zal hij bij je in de buurt blijven of in ieder geval niet meer overal naartoe rennen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:27 schreef rena het volgende:
Heeft iemand trouwens tips over wat ik moet doen als ik Bommel los laat lopen en hij huppelt zo iemand anders tuin in? Straffen? Met iets lekkers afleiden?
Straffen heeft geen zin, 't beestje weet niet dat iets fout doet en ook nog niet dat het niet magquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:27 schreef rena het volgende:
Heeft iemand trouwens tips over wat ik moet doen als ik Bommel los laat lopen en hij huppelt zo iemand anders tuin in? Straffen? Met iets lekkers afleiden?
Oeh wat fijn, zal zo eens gaan neuzen daarzo.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:29 schreef Spindizzy het volgende:
Op hondenwebshop zijn de clickers niet zo duur en je kunt er ook Een Hond en een Dolfijn kopen. Heel dun boekje maar het legt heel snel en makkelijk goed uit hoe clickeren in zijn werk gaat
[afbeelding]
Oh gelukkigquote:Je bent niet de enige die niet kan wachten tot het puppige eraf isHier gaat het elke dag beter en hij wordt elke dag leuker
Ik wist niet wat me overkwam toen Casper klaar was met puberen en als Smekje er ook zo doorheen komt danstaat me een droomhondje te wachten
Wat ik met Cas heb gedaan is elke keer als hij ging sleuren inderdaad stilstaan en "nee!" zeggen. Als de lijn slap hing zei ik "Braaf" of "Goed zo!" en liepen we weer verder. We hebben wandelingen gehad die echt een uur langer duurde dan normaal omdat hij maar bleef sleuren en ik maar stil moest blijven staan. Het heeft echt heel lang geduurd maar uiteindelijk had hij het door. Zeker toen ik de clicker erbij ging gebruiken (lijn slap = click) ging hij het doorkrijgen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Door mee te gaan in dat trekken, dus steeds harder lopen om met je hond mee te komen, beloon je de hond. Stokstijf stil blijven staan als hij begint te trekken, niet belonen dus. En wel belonen als ie prima naast loopt.
Dat duurtwel een paar weken maar dat gaat ook voorbijquote:
Ik heb nog nooit zo goed geslapen als ik nu doe met de hondenquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik lag 's avonds er al vroeg in, zo moe was ik
Zo heb ik het dus vanmorgen ook gedaan. Ging zo nu en dan een paar meter goedquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Trekken moet je afleren.
Door mee te gaan in dat trekken, dus steeds harder lopen om met je hond mee te komen, beloon je de hond. Stokstijf stil blijven staan als hij begint te trekken, niet belonen dus. En wel belonen als ie prima naast loopt.
Ik heb echt nog niks gemerkt aan Spike, nouja, tenzij door mijn eigen stommiteiten natuurlijkquote:Lijkt Spike al te wennen? Volgens mij is het echt een toffe hond
Ik kon tot gisteravond altijd maar moeilijk in slaap komen, nu hoef ik mijn ogen maar dicht te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Auticia, toen Ayla hier kwam wonen was ik de eerste weken kapot. Ik was al heel veel honden gewend geweest, maar nog nooit zo'n pittige tante als Ayla.
Ik lag 's avonds er al vroeg in, zo moe was ik
Er kwam vanzelf een ritme in
Gisteren toevallig geprobeerd, met een tennisbalquote:Op woensdag 25 mei 2005 16:48 schreef Spindizzy het volgende:
Dat duurtwel een paar weken maar dat gaat ook voorbijSpike moet natuurlijk ook nog even leren dat hij ECHT bij jullie mag blijven en dat hij zich dus niet zo hoeft uit te sloven elke keer.
Je zou bij het wandelen een balletje mee kunnen nemen of een stok zoeken en hem daar achteraan kunnen laten rennen. Op die manier doe jij zowat niks en rent dat beest zich helemaal het schompes. Maar hier ook honden die uren kunnen lopen/rennen en springen en dan bij thuiskomst doodleuk met een bal in hun bek voor je staan: Spelen Vrouwtje!
Koop een Rodiworst. Geef Spike regelmatig een stuk ervan en zeg daarbij "Worrrrst!". Na een paar keer neem je Spike mee naar buiten met wat stukken worst in een zakje. Laat Spike aan het zakje ruiken maar geef hem geen worst. Laat Spike los. Als hij niet reageert op "Hierkomen" roep dan ongegeneerd: "WOOOORRRRRRST!"quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef Spindizzy het volgende:
Lekker morgen een flink end gaan lopen met Bas en Jopie... Alle frustratie eruitlopen
Ga voor je duimen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:50 schreef Spindizzy het volgende:Ozzie
Denk dat je beter een apart tuigje kunt kopen om te wandelenZonder loshangende stukjes. Een rondrennende Ozzie met en tuigje vol veiligheidsspelden lijkt me niks eigenlijk
Je schaamt je toch rot met dat beestquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Casper, je pikkie kleurt mooi bij je tuigje![]()
![]()
Oh johquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn weer terug van de dierenarts
wat ik ook verwacht had, dit niet.
heep gaat het waarschijnlijk niet redden.
ze heeft verklevingen in de longen en heeft daardoor een te klein longvolume
waarschijnlijk heeft ze borstvlies ontsteking gehad.
en dr darmpjes liggen stil.
ze heeft drie prikken gekregen en het was god zegene de greep.
hij geeft 'r minder dan 5% kans dat ze het redt.....
Das mooi, gisteren heb ik zo'n worst aangeschaft om de ontwormingstabletjes in te proppenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Koop een Rodiworst. Geef Spike regelmatig een stuk ervan en zeg daarbij "Worrrrst!". Na een paar keer neem je Spike mee naar buiten met wat stukken worst in een zakje. Laat Spike aan het zakje ruiken maar geef hem geen worst. Laat Spike los. Als hij niet reageert op "Hierkomen" roep dan ongegeneerd: "WOOOORRRRRRST!"
Echt, dat werkt bij Casper als een tietHij loopt niet eens heel ver bij mij (en de worst
) vandaan
Casper en zijn piemelshowen het nieuwe tuigje:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
hij geeft 'r minder dan 5% kans dat ze het redt.....
Beetje meer vertrouwen in je mede-Slowchatters hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:00 schreef lady-wrb het volgende:
en voor iemand gaat zeggen voor 5 euro heb je n nieuwe: ik wil geen nieuwe, ik wil hepie!
Hehehe, knetterstonede kattenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef kissa het volgende:
Er hopte net een grote vette pad door mijn keuken, gelukkig issie verdwenen voordat de dieren hem in de gaten hadden![]()
Nee, geen Brecht morgen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:18 schreef kissa het volgende:
Komt Brechtje ook?
Jammer, geen Brechtje....Toch veel plezier gewenstquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee, geen Brecht morgen...
Er zijn padden waar je aan kunt likken en waar je knetterstoned van wordt. Gewone padden zijn trouwens giftig voor katten en honden!
Hopen dat het nog mooi weer is danquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef Troeta het volgende:
maar zaterdag is het feestje voor de vrienden, dat is wel gezellig en ik vier het bij m'n broer die een heel groot dakteras heeft!
Rare tropische padden... Niet die bruine glibbers die hier in de tuinen rondhangenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:28 schreef kissa het volgende:
Aan welke padden moet je dan likken om knetterstoned te worden![]()
Ja, dat wel, maar er staat gelukkig een partytent van 6 meter, dus komt goed!!:)quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hopen dat het nog mooi weer is dan
Wel mooie kadootjes gehad?
hepie is een kippetjequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef Troeta het volgende:
Wat erg Lady wrb! Ik hoop dat ie het red, 5 % is toch een kans, je weet maar nooit.
Is het een van je kittens, of heb ik het verkeerd begrepen?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:42 schreef kissa het volgende:
Het ritselt van de kikkers in mijn tuin![]()
Truste!
quote:
Spike ging tijdens het wandelen een paar keer languit liggen luieren. Maf beest. En een partij hijgen! Heb 'm even z'n behoeften laten doen en daarna lekker in de schaduw in de tuin gezeten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:58 schreef rena het volgende:
[..]
Dat viel me ook net op![]()
Hebben jullie beesten ook zo'n last van de hitte, Bommel ligt alleen maar binnen, hij vind het veel te heet buiten. Heb hem vanmorgen al een lekkere waterdouche gegeven, dat vond hij wel lekker![]()
Ik word helemaal raar van dat topic.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:01 schreef moussy het volgende:
[..]
er is zelfs al een topic over-voorgrammaticaal correct of niet?
Jeetje, hoe oud is hij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:21 schreef moussy het volgende:
hier nog 1, omdat Rock zn plas en zo nog goed op kan houden gaan we niet eens lopen. En anders alleen ff naar het veldje op de hoekIk weet dat ie niet lang meer mee zal gaan, maar hij gaat gewoon niet op deze manier dood
Oww die foto's!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:34 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben ook alleen met ze naar het veld geweest en weer terug. Daarvoor hebben we in de tuin gegeten en daar waren ze bij.
Brechtje, de wandelende worstfabriek
[afbeelding]
Kun je het je voorstellen dat hij tot voor kort doodsbang was voor kinderen?
[afbeelding]
Je ziet het niet aan hem af dat hij al zo oud is, wat een dropje!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef moussy het volgende:
goed hehij is nu al bijna 8 jaar bij mij
![]()
De dierenarts schat hem trouwens een jaar of 14,15 en volgens zijn boekje is hij 19
[afbeelding]
[afbeelding]
Elvis
Ja.quote:
Echt een mooi beest. Had je hem nu via PAWS?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:41 schreef Spindizzy het volgende:
Nog even mijn mooie jongen showen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef moussy het volgende:
Heb je zn piemel al wel ingesmeerd met zonnebrand spin?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Daar zeg je zowat... Het Vriendelijke Spookje kwam net ook even van het zonnetje genieten
![]()
[afbeelding]
Auticia: Casper komt van SOS Strays
Genoteerd. Binnenkort in conclaaf met het gezin en de aanhangquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf erbij: Je kunt nooit foutgaan met de naam Frits
Casper is mijn eerste hondquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:53 schreef Auticia het volgende:
Bovendien hebben we verder weinig ervaring met honden, laat staan honden met een trauma.
Wie niet!quote:
Ik vind het in elk geval heel mooi om te zien hoe zelfverzekerd Casper soms kan kijken. En met zijn piemeltje loop te showenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Casper is mijn eerste hondWas misschien niet zo slim om gelijk een homd met een deukje te nemen maar ik zag hem en dat was gewoon mijn hond
Er stond bij dat hij absoluut niet bij een gezin met kinderen geplaatst kon dus ik had hem al afgeschreven omdat we toen nog dachten dat er kinderen zouden komen. Maar ik bleef dat koppie maar voor me zien en ik bleef maar meerdere keren teruggaan naar die site. Heb toen toch een mail gestuurd en een week later was hij hier
Mijn dappere bangerikje.
Hij luistert er echt niet naar, dus ik denk dat het weinig uit zal makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Hij heet nu SPAIK, moet de nadruk dan niet op de AI liggen?
Die foto's![]()
Ik vind die Jack Russel-achtige hondjes sowieso heel erg leuk, lekker speels en actief.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wie niet!
Ik vind Black and Tan sowieso heel mooi bij honden, maar Smekje is echt zo'n kanjer om te zien.
(lurkte hier voorheen weleens).
Sorry dat ik er om moet lachen, maar je schrijft het wel leuk op zo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
De 'buit' van Julius bestond vanmorgen uit een gore natte plastic tas uit de sloot (inclusief stinkend modderwater), een stuk waterplant en een kikker.
Het katteluik gaat dus vanaf nu op de wel-erin-niet-meer-eruit-stand 's avonds. Dan heb ik in ieder geval maar 1 goor iets in huis... En laten we hopen dat die kikkers het laatste zijn waar hij op jaagt...
Groeit hij nou zo hard of heb ik gewoon de verkeerde combinatie user-hond in gedachten?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind die Jack Russel-achtige hondjes sowieso heel erg leuk, lekker speels en actief.
[afbeelding]
[afbeelding]
Had net een plens water over hem heen gegooid, volgens mij vond hij het wel lekker![]()
Echte golden dus
![]()
He getver, JuliusLeuk hoor, zulke cadeautjes
![]()
![]()
Dan heb ik gelukkig nog mazzel, deze kikkers doen het nog gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef Auticia het volgende:
Sorry dat ik er om moet lachen, maar je schrijft het wel leuk op zo.. Maar getsiederrie zeg. Hier liggen ook weleens onthoofde kikkers die de kat heeft gevangen.
.
Ik vind kikkers echt hele enge beesten. Had er zelfs nachtmerries overquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukkig nog mazzel, deze kikkers doen het nog gewoon.
Ik had vanmorgen onwijze haast dus gauw een glas eroverheen gezet en vriendje uit bed geroepen.Die was wat minder blij.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Groeit hij nou zo hard of heb ik gewoon de verkeerde combinatie user-hond in gedachten?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:06 schreef Spindizzy het volgende:
BommelIs hij al 's in de plomp gesprongen?
Niet te geloven inderdaad. Maar hij ziet er niet minder lief uit hoor!quote:
Oehh, ja, ook al zo'n mooi beest, ik had het Colliegedeelte er zo gauw niet in herkend.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Ayla ligt gewoon in de volle zon he, die trekt zich nergens wat van aan![]()
Ayla is trouwens ook een kruising van een bordercollie Auticia. Zij het dat ze de kleur van d'r moeder heeft.
Ff deze weer spammen voor Auticia hoor
[afbeelding]
Tekening op d'r hoofd en die van Spaik
Ayla is trouwens ook een herplaatsingshond en woont hier nu 3/4e jaar.
Hihi Brechtje-foto's![]()
Leuke datum!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze is precies van 9-9-99
D'r gedrag is heel erg bordercollie![]()
Wat een achterlijke methode. Lijkt me niet dat dat wat uithaalt. In elk geval niet het gewenste gedrag. Bah.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
Pffff, ik hoor net van een fokker die zijn pups in hun slaap regelmatig vastgrijpt en ze zo wakker laat schrikken. Dit onder het motto: dan grijpt hij geen kleine kinderen als die ze eens in hun slaap stoort want hij heeft ze laten wennen aan ruw wakker gemaakt worden....
Ligt het aan mij dat ik het een idioot van een vent vind?
die vent moet je wakker maken met een alarmpistool, iedere keer als hij nét slaaptquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
Pffff, ik hoor net van een fokker die zijn pups in hun slaap regelmatig vastgrijpt en ze zo wakker laat schrikken. Dit onder het motto: dan grijpt hij geen kleine kinderen als die ze eens in hun slaap stoort want hij heeft ze laten wennen aan ruw wakker gemaakt worden....
Ligt het aan mij dat ik het een idioot van een vent vind?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:06 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben ontelbare keren wakker gemaakt door die rotkatten en elke keer weer heb ik zin om ze een gigantische rotschop te verkopen
quote:
Nou, waar zit die vent!quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:08 schreef Spindizzy het volgende:
En hem dan in zijn nekvel op de grond werken en hem net zo lang op zijn rug laten liggen tot hij zich overgeeft als hij boos wordt... Of hem gewoon hard slaan![]()
Ja, ja.... en waarom zouden kinderen de hond ruw wakker moeten maken....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
Dit onder het motto: dan grijpt hij geen kleine kinderen als die ze eens in hun slaap stoort want hij heeft ze laten wennen aan ruw wakker gemaakt worden....
Nee, hij ploft gewoon op dr hoofdquote:
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:16 schreef Tinkerbell het volgende:
Kan je die ergens kopen, die snoepjes? Ik heb ze nog nooit ergens gezien.
Bedanktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:25 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Klikkerdeklik
Hier zijn ze er ook helemaal leip van![]()
quote:
Viel wel mee, als ik zag hoe hoog hij tegen mijn moeder aansprong bij thuiskomstquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..], een worteltje. Is goed voor ze
Spike extra moe nu? Drie keer zoveel kunnen rennen als normaal
Ik heb ooit gelezen dat dat een teken van dominantie isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Auticia het volgende:
Hij gaat als je op de bank zit wel graag op je schoenen liggen, en ook als je ergens even staat te praten plempt hij zichzelf zo tegen je aan.
He bah, sterkte!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:55 schreef rena het volgende:
Mijn hooikoorts is losgebarstenIk had het al een klein beetje, maar bij mij bouwt het kennelijk op
en nu heb ik overal jeuk in mijn gezicht (ogen, neus, mond) en een loopneus. Ik heb al zo'n allerfre tablet genomen, maar het lijkt nog niet minder te worden.
![]()
Ohjeequote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat dat een teken van dominantie is
Ik heb er ook even een boekje bijgepakt. Hier lees ik alleen dat de hond dominant gedrag vertoont als hij hoog gaat liggen, of op de bank, leuning of op schoot springt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:03 schreef Spindizzy het volgende:
Kon er op Google al niks over vindenKomt uit een biebboek maar ik weet niet meer welke.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
Hier mogen ze gewoon op de bank, op schoot en ze slapen zelfs op bedIk ga over het voer, de speeltjes en de knuffelpartijen (en daar moeten ze nog voor werken ook om dat alles te verdienen). Speelgoed/kluiven afpakken doe ik niet. Ik ruil alles om voor ander speelgoed of een vreterijtje...
He who controls the spice (of pensstaafjes) controls the universe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |