Ik word helemaal raar van dat topic.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:01 schreef moussy het volgende:
[..]
er is zelfs al een topic over-voorgrammaticaal correct of niet?
Jeetje, hoe oud is hij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:21 schreef moussy het volgende:
hier nog 1, omdat Rock zn plas en zo nog goed op kan houden gaan we niet eens lopen. En anders alleen ff naar het veldje op de hoekIk weet dat ie niet lang meer mee zal gaan, maar hij gaat gewoon niet op deze manier dood
Oww die foto's!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:34 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben ook alleen met ze naar het veld geweest en weer terug. Daarvoor hebben we in de tuin gegeten en daar waren ze bij.
Brechtje, de wandelende worstfabriek
[afbeelding]
Kun je het je voorstellen dat hij tot voor kort doodsbang was voor kinderen?
[afbeelding]
Je ziet het niet aan hem af dat hij al zo oud is, wat een dropje!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef moussy het volgende:
goed hehij is nu al bijna 8 jaar bij mij
![]()
De dierenarts schat hem trouwens een jaar of 14,15 en volgens zijn boekje is hij 19
[afbeelding]
[afbeelding]
Elvis
Ja.quote:
Echt een mooi beest. Had je hem nu via PAWS?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:41 schreef Spindizzy het volgende:
Nog even mijn mooie jongen showen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef moussy het volgende:
Heb je zn piemel al wel ingesmeerd met zonnebrand spin?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Daar zeg je zowat... Het Vriendelijke Spookje kwam net ook even van het zonnetje genieten
![]()
[afbeelding]
Auticia: Casper komt van SOS Strays
Genoteerd. Binnenkort in conclaaf met het gezin en de aanhangquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf erbij: Je kunt nooit foutgaan met de naam Frits
Casper is mijn eerste hondquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:53 schreef Auticia het volgende:
Bovendien hebben we verder weinig ervaring met honden, laat staan honden met een trauma.
Wie niet!quote:
Ik vind het in elk geval heel mooi om te zien hoe zelfverzekerd Casper soms kan kijken. En met zijn piemeltje loop te showenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Casper is mijn eerste hondWas misschien niet zo slim om gelijk een homd met een deukje te nemen maar ik zag hem en dat was gewoon mijn hond
Er stond bij dat hij absoluut niet bij een gezin met kinderen geplaatst kon dus ik had hem al afgeschreven omdat we toen nog dachten dat er kinderen zouden komen. Maar ik bleef dat koppie maar voor me zien en ik bleef maar meerdere keren teruggaan naar die site. Heb toen toch een mail gestuurd en een week later was hij hier
Mijn dappere bangerikje.
Hij luistert er echt niet naar, dus ik denk dat het weinig uit zal makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Hij heet nu SPAIK, moet de nadruk dan niet op de AI liggen?
Die foto's![]()
Ik vind die Jack Russel-achtige hondjes sowieso heel erg leuk, lekker speels en actief.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wie niet!
Ik vind Black and Tan sowieso heel mooi bij honden, maar Smekje is echt zo'n kanjer om te zien.
(lurkte hier voorheen weleens).
Sorry dat ik er om moet lachen, maar je schrijft het wel leuk op zo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
De 'buit' van Julius bestond vanmorgen uit een gore natte plastic tas uit de sloot (inclusief stinkend modderwater), een stuk waterplant en een kikker.
Het katteluik gaat dus vanaf nu op de wel-erin-niet-meer-eruit-stand 's avonds. Dan heb ik in ieder geval maar 1 goor iets in huis... En laten we hopen dat die kikkers het laatste zijn waar hij op jaagt...
Groeit hij nou zo hard of heb ik gewoon de verkeerde combinatie user-hond in gedachten?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind die Jack Russel-achtige hondjes sowieso heel erg leuk, lekker speels en actief.
[afbeelding]
[afbeelding]
Had net een plens water over hem heen gegooid, volgens mij vond hij het wel lekker![]()
Echte golden dus
![]()
He getver, JuliusLeuk hoor, zulke cadeautjes
![]()
![]()
Dan heb ik gelukkig nog mazzel, deze kikkers doen het nog gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef Auticia het volgende:
Sorry dat ik er om moet lachen, maar je schrijft het wel leuk op zo.. Maar getsiederrie zeg. Hier liggen ook weleens onthoofde kikkers die de kat heeft gevangen.
.
Ik vind kikkers echt hele enge beesten. Had er zelfs nachtmerries overquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukkig nog mazzel, deze kikkers doen het nog gewoon.
Ik had vanmorgen onwijze haast dus gauw een glas eroverheen gezet en vriendje uit bed geroepen.Die was wat minder blij.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Groeit hij nou zo hard of heb ik gewoon de verkeerde combinatie user-hond in gedachten?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:06 schreef Spindizzy het volgende:
BommelIs hij al 's in de plomp gesprongen?
Niet te geloven inderdaad. Maar hij ziet er niet minder lief uit hoor!quote:
.
Oehh, ja, ook al zo'n mooi beest, ik had het Colliegedeelte er zo gauw niet in herkend.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Ayla ligt gewoon in de volle zon he, die trekt zich nergens wat van aan![]()
Ayla is trouwens ook een kruising van een bordercollie Auticia. Zij het dat ze de kleur van d'r moeder heeft.
Ff deze weer spammen voor Auticia hoor
[afbeelding]
Tekening op d'r hoofd en die van Spaik
Ayla is trouwens ook een herplaatsingshond en woont hier nu 3/4e jaar.
Hihi Brechtje-foto's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |