Leuke datum!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze is precies van 9-9-99
D'r gedrag is heel erg bordercollie![]()
Wat een achterlijke methode. Lijkt me niet dat dat wat uithaalt. In elk geval niet het gewenste gedrag. Bah.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
Pffff, ik hoor net van een fokker die zijn pups in hun slaap regelmatig vastgrijpt en ze zo wakker laat schrikken. Dit onder het motto: dan grijpt hij geen kleine kinderen als die ze eens in hun slaap stoort want hij heeft ze laten wennen aan ruw wakker gemaakt worden....
Ligt het aan mij dat ik het een idioot van een vent vind?
die vent moet je wakker maken met een alarmpistool, iedere keer als hij nét slaaptquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
Pffff, ik hoor net van een fokker die zijn pups in hun slaap regelmatig vastgrijpt en ze zo wakker laat schrikken. Dit onder het motto: dan grijpt hij geen kleine kinderen als die ze eens in hun slaap stoort want hij heeft ze laten wennen aan ruw wakker gemaakt worden....
Ligt het aan mij dat ik het een idioot van een vent vind?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:06 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben ontelbare keren wakker gemaakt door die rotkatten en elke keer weer heb ik zin om ze een gigantische rotschop te verkopen
quote:
Nou, waar zit die vent!quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:08 schreef Spindizzy het volgende:
En hem dan in zijn nekvel op de grond werken en hem net zo lang op zijn rug laten liggen tot hij zich overgeeft als hij boos wordt... Of hem gewoon hard slaan![]()
Ja, ja.... en waarom zouden kinderen de hond ruw wakker moeten maken....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
Dit onder het motto: dan grijpt hij geen kleine kinderen als die ze eens in hun slaap stoort want hij heeft ze laten wennen aan ruw wakker gemaakt worden....
Nee, hij ploft gewoon op dr hoofdquote:
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:16 schreef Tinkerbell het volgende:
Kan je die ergens kopen, die snoepjes? Ik heb ze nog nooit ergens gezien.
Bedanktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:25 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Klikkerdeklik
Hier zijn ze er ook helemaal leip van![]()
quote:
Viel wel mee, als ik zag hoe hoog hij tegen mijn moeder aansprong bij thuiskomstquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..], een worteltje. Is goed voor ze
Spike extra moe nu? Drie keer zoveel kunnen rennen als normaal
Ik heb ooit gelezen dat dat een teken van dominantie isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Auticia het volgende:
Hij gaat als je op de bank zit wel graag op je schoenen liggen, en ook als je ergens even staat te praten plempt hij zichzelf zo tegen je aan.
He bah, sterkte!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:55 schreef rena het volgende:
Mijn hooikoorts is losgebarstenIk had het al een klein beetje, maar bij mij bouwt het kennelijk op
en nu heb ik overal jeuk in mijn gezicht (ogen, neus, mond) en een loopneus. Ik heb al zo'n allerfre tablet genomen, maar het lijkt nog niet minder te worden.
![]()
Ohjeequote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat dat een teken van dominantie is
Ik heb er ook even een boekje bijgepakt. Hier lees ik alleen dat de hond dominant gedrag vertoont als hij hoog gaat liggen, of op de bank, leuning of op schoot springt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:03 schreef Spindizzy het volgende:
Kon er op Google al niks over vindenKomt uit een biebboek maar ik weet niet meer welke.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
Hier mogen ze gewoon op de bank, op schoot en ze slapen zelfs op bedIk ga over het voer, de speeltjes en de knuffelpartijen (en daar moeten ze nog voor werken ook om dat alles te verdienen). Speelgoed/kluiven afpakken doe ik niet. Ik ruil alles om voor ander speelgoed of een vreterijtje...
He who controls the spice (of pensstaafjes) controls the universe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |