quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:43 schreef Spindizzy het volgende:
Lekker morgen een flink end gaan lopen met Bas en Jopie... Alle frustratie eruitlopen
Ga voor je duimen
quote:Op woensdag 25 mei 2005 18:50 schreef Spindizzy het volgende:Ozzie
Denk dat je beter een apart tuigje kunt kopen om te wandelenZonder loshangende stukjes. Een rondrennende Ozzie met en tuigje vol veiligheidsspelden lijkt me niks eigenlijk
Je schaamt je toch rot met dat beestquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:53 schreef Bluezz het volgende:
Casper, je pikkie kleurt mooi bij je tuigje![]()
![]()
Oh johquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
we zijn weer terug van de dierenarts
wat ik ook verwacht had, dit niet.
heep gaat het waarschijnlijk niet redden.
ze heeft verklevingen in de longen en heeft daardoor een te klein longvolume
waarschijnlijk heeft ze borstvlies ontsteking gehad.
en dr darmpjes liggen stil.
ze heeft drie prikken gekregen en het was god zegene de greep.
hij geeft 'r minder dan 5% kans dat ze het redt.....
Das mooi, gisteren heb ik zo'n worst aangeschaft om de ontwormingstabletjes in te proppenquote:Op woensdag 25 mei 2005 18:19 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Koop een Rodiworst. Geef Spike regelmatig een stuk ervan en zeg daarbij "Worrrrst!". Na een paar keer neem je Spike mee naar buiten met wat stukken worst in een zakje. Laat Spike aan het zakje ruiken maar geef hem geen worst. Laat Spike los. Als hij niet reageert op "Hierkomen" roep dan ongegeneerd: "WOOOORRRRRRST!"
Echt, dat werkt bij Casper als een tietHij loopt niet eens heel ver bij mij (en de worst
) vandaan
Casper en zijn piemelshowen het nieuwe tuigje:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:32 schreef lady-wrb het volgende:
hij geeft 'r minder dan 5% kans dat ze het redt.....
Beetje meer vertrouwen in je mede-Slowchatters hoorquote:Op woensdag 25 mei 2005 20:00 schreef lady-wrb het volgende:
en voor iemand gaat zeggen voor 5 euro heb je n nieuwe: ik wil geen nieuwe, ik wil hepie!
Hehehe, knetterstonede kattenquote:Op woensdag 25 mei 2005 23:37 schreef kissa het volgende:
Er hopte net een grote vette pad door mijn keuken, gelukkig issie verdwenen voordat de dieren hem in de gaten hadden![]()
Nee, geen Brecht morgen...quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:18 schreef kissa het volgende:
Komt Brechtje ook?
Jammer, geen Brechtje....Toch veel plezier gewenstquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:21 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nee, geen Brecht morgen...
Er zijn padden waar je aan kunt likken en waar je knetterstoned van wordt. Gewone padden zijn trouwens giftig voor katten en honden!
Hopen dat het nog mooi weer is danquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef Troeta het volgende:
maar zaterdag is het feestje voor de vrienden, dat is wel gezellig en ik vier het bij m'n broer die een heel groot dakteras heeft!
Rare tropische padden... Niet die bruine glibbers die hier in de tuinen rondhangenquote:Op donderdag 26 mei 2005 00:28 schreef kissa het volgende:
Aan welke padden moet je dan likken om knetterstoned te worden![]()
Ja, dat wel, maar er staat gelukkig een partytent van 6 meter, dus komt goed!!:)quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:29 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Hopen dat het nog mooi weer is dan
Wel mooie kadootjes gehad?
hepie is een kippetjequote:Op donderdag 26 mei 2005 00:24 schreef Troeta het volgende:
Wat erg Lady wrb! Ik hoop dat ie het red, 5 % is toch een kans, je weet maar nooit.
Is het een van je kittens, of heb ik het verkeerd begrepen?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 00:42 schreef kissa het volgende:
Het ritselt van de kikkers in mijn tuin![]()
Truste!
quote:
Spike ging tijdens het wandelen een paar keer languit liggen luieren. Maf beest. En een partij hijgen! Heb 'm even z'n behoeften laten doen en daarna lekker in de schaduw in de tuin gezeten.quote:Op donderdag 26 mei 2005 13:58 schreef rena het volgende:
[..]
Dat viel me ook net op![]()
Hebben jullie beesten ook zo'n last van de hitte, Bommel ligt alleen maar binnen, hij vind het veel te heet buiten. Heb hem vanmorgen al een lekkere waterdouche gegeven, dat vond hij wel lekker![]()
Ik word helemaal raar van dat topic.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:01 schreef moussy het volgende:
[..]
er is zelfs al een topic over-voorgrammaticaal correct of niet?
Jeetje, hoe oud is hij?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:21 schreef moussy het volgende:
hier nog 1, omdat Rock zn plas en zo nog goed op kan houden gaan we niet eens lopen. En anders alleen ff naar het veldje op de hoekIk weet dat ie niet lang meer mee zal gaan, maar hij gaat gewoon niet op deze manier dood
Oww die foto's!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:34 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben ook alleen met ze naar het veld geweest en weer terug. Daarvoor hebben we in de tuin gegeten en daar waren ze bij.
Brechtje, de wandelende worstfabriek
[afbeelding]
Kun je het je voorstellen dat hij tot voor kort doodsbang was voor kinderen?
[afbeelding]
Je ziet het niet aan hem af dat hij al zo oud is, wat een dropje!quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:35 schreef moussy het volgende:
goed hehij is nu al bijna 8 jaar bij mij
![]()
De dierenarts schat hem trouwens een jaar of 14,15 en volgens zijn boekje is hij 19
[afbeelding]
[afbeelding]
Elvis
Ja.quote:
Echt een mooi beest. Had je hem nu via PAWS?quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:41 schreef Spindizzy het volgende:
Nog even mijn mooie jongen showen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:44 schreef moussy het volgende:
Heb je zn piemel al wel ingesmeerd met zonnebrand spin?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:48 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Daar zeg je zowat... Het Vriendelijke Spookje kwam net ook even van het zonnetje genieten
![]()
[afbeelding]
Auticia: Casper komt van SOS Strays
Genoteerd. Binnenkort in conclaaf met het gezin en de aanhangquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:50 schreef Spindizzy het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd en ik blijf erbij: Je kunt nooit foutgaan met de naam Frits
Casper is mijn eerste hondquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:53 schreef Auticia het volgende:
Bovendien hebben we verder weinig ervaring met honden, laat staan honden met een trauma.
Wie niet!quote:
Ik vind het in elk geval heel mooi om te zien hoe zelfverzekerd Casper soms kan kijken. En met zijn piemeltje loop te showenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:56 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Casper is mijn eerste hondWas misschien niet zo slim om gelijk een homd met een deukje te nemen maar ik zag hem en dat was gewoon mijn hond
Er stond bij dat hij absoluut niet bij een gezin met kinderen geplaatst kon dus ik had hem al afgeschreven omdat we toen nog dachten dat er kinderen zouden komen. Maar ik bleef dat koppie maar voor me zien en ik bleef maar meerdere keren teruggaan naar die site. Heb toen toch een mail gestuurd en een week later was hij hier
Mijn dappere bangerikje.
Hij luistert er echt niet naar, dus ik denk dat het weinig uit zal makenquote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Hij heet nu SPAIK, moet de nadruk dan niet op de AI liggen?
Die foto's![]()
Ik vind die Jack Russel-achtige hondjes sowieso heel erg leuk, lekker speels en actief.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:57 schreef Auticia het volgende:
[..]
Wie niet!
Ik vind Black and Tan sowieso heel mooi bij honden, maar Smekje is echt zo'n kanjer om te zien.
(lurkte hier voorheen weleens).
Sorry dat ik er om moet lachen, maar je schrijft het wel leuk op zo.quote:Op donderdag 26 mei 2005 14:59 schreef Brighteyes het volgende:
De 'buit' van Julius bestond vanmorgen uit een gore natte plastic tas uit de sloot (inclusief stinkend modderwater), een stuk waterplant en een kikker.
Het katteluik gaat dus vanaf nu op de wel-erin-niet-meer-eruit-stand 's avonds. Dan heb ik in ieder geval maar 1 goor iets in huis... En laten we hopen dat die kikkers het laatste zijn waar hij op jaagt...
Groeit hij nou zo hard of heb ik gewoon de verkeerde combinatie user-hond in gedachten?quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef rena het volgende:
[..]
Ik vind die Jack Russel-achtige hondjes sowieso heel erg leuk, lekker speels en actief.
[afbeelding]
[afbeelding]
Had net een plens water over hem heen gegooid, volgens mij vond hij het wel lekker![]()
Echte golden dus
![]()
He getver, JuliusLeuk hoor, zulke cadeautjes
![]()
![]()
Dan heb ik gelukkig nog mazzel, deze kikkers doen het nog gewoon.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:03 schreef Auticia het volgende:
Sorry dat ik er om moet lachen, maar je schrijft het wel leuk op zo.. Maar getsiederrie zeg. Hier liggen ook weleens onthoofde kikkers die de kat heeft gevangen.
.
Ik vind kikkers echt hele enge beesten. Had er zelfs nachtmerries overquote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dan heb ik gelukkig nog mazzel, deze kikkers doen het nog gewoon.
Ik had vanmorgen onwijze haast dus gauw een glas eroverheen gezet en vriendje uit bed geroepen.Die was wat minder blij.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Groeit hij nou zo hard of heb ik gewoon de verkeerde combinatie user-hond in gedachten?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:06 schreef Spindizzy het volgende:
BommelIs hij al 's in de plomp gesprongen?
Niet te geloven inderdaad. Maar hij ziet er niet minder lief uit hoor!quote:
.
Oehh, ja, ook al zo'n mooi beest, ik had het Colliegedeelte er zo gauw niet in herkend.quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:21 schreef Tinkerbell het volgende:
Ayla ligt gewoon in de volle zon he, die trekt zich nergens wat van aan![]()
Ayla is trouwens ook een kruising van een bordercollie Auticia. Zij het dat ze de kleur van d'r moeder heeft.
Ff deze weer spammen voor Auticia hoor
[afbeelding]
Tekening op d'r hoofd en die van Spaik
Ayla is trouwens ook een herplaatsingshond en woont hier nu 3/4e jaar.
Hihi Brechtje-foto's![]()
Leuke datum!quote:Op donderdag 26 mei 2005 15:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Ze is precies van 9-9-99
D'r gedrag is heel erg bordercollie![]()
Wat een achterlijke methode. Lijkt me niet dat dat wat uithaalt. In elk geval niet het gewenste gedrag. Bah.quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
Pffff, ik hoor net van een fokker die zijn pups in hun slaap regelmatig vastgrijpt en ze zo wakker laat schrikken. Dit onder het motto: dan grijpt hij geen kleine kinderen als die ze eens in hun slaap stoort want hij heeft ze laten wennen aan ruw wakker gemaakt worden....
Ligt het aan mij dat ik het een idioot van een vent vind?
die vent moet je wakker maken met een alarmpistool, iedere keer als hij nét slaaptquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
Pffff, ik hoor net van een fokker die zijn pups in hun slaap regelmatig vastgrijpt en ze zo wakker laat schrikken. Dit onder het motto: dan grijpt hij geen kleine kinderen als die ze eens in hun slaap stoort want hij heeft ze laten wennen aan ruw wakker gemaakt worden....
Ligt het aan mij dat ik het een idioot van een vent vind?
quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:06 schreef Spindizzy het volgende:
Ik ben ontelbare keren wakker gemaakt door die rotkatten en elke keer weer heb ik zin om ze een gigantische rotschop te verkopen
quote:
Nou, waar zit die vent!quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:08 schreef Spindizzy het volgende:
En hem dan in zijn nekvel op de grond werken en hem net zo lang op zijn rug laten liggen tot hij zich overgeeft als hij boos wordt... Of hem gewoon hard slaan![]()
Ja, ja.... en waarom zouden kinderen de hond ruw wakker moeten maken....quote:Op donderdag 26 mei 2005 16:00 schreef Spindizzy het volgende:
Dit onder het motto: dan grijpt hij geen kleine kinderen als die ze eens in hun slaap stoort want hij heeft ze laten wennen aan ruw wakker gemaakt worden....
Nee, hij ploft gewoon op dr hoofdquote:
Klikkerdeklikquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:16 schreef Tinkerbell het volgende:
Kan je die ergens kopen, die snoepjes? Ik heb ze nog nooit ergens gezien.
Bedanktquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:25 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Klikkerdeklik
Hier zijn ze er ook helemaal leip van![]()
quote:
Viel wel mee, als ik zag hoe hoog hij tegen mijn moeder aansprong bij thuiskomstquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..], een worteltje. Is goed voor ze
Spike extra moe nu? Drie keer zoveel kunnen rennen als normaal
Ik heb ooit gelezen dat dat een teken van dominantie isquote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:54 schreef Auticia het volgende:
Hij gaat als je op de bank zit wel graag op je schoenen liggen, en ook als je ergens even staat te praten plempt hij zichzelf zo tegen je aan.
He bah, sterkte!quote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:55 schreef rena het volgende:
Mijn hooikoorts is losgebarstenIk had het al een klein beetje, maar bij mij bouwt het kennelijk op
en nu heb ik overal jeuk in mijn gezicht (ogen, neus, mond) en een loopneus. Ik heb al zo'n allerfre tablet genomen, maar het lijkt nog niet minder te worden.
![]()
Ohjeequote:Op vrijdag 27 mei 2005 08:59 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat dat een teken van dominantie is
Ik heb er ook even een boekje bijgepakt. Hier lees ik alleen dat de hond dominant gedrag vertoont als hij hoog gaat liggen, of op de bank, leuning of op schoot springt.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:03 schreef Spindizzy het volgende:
Kon er op Google al niks over vindenKomt uit een biebboek maar ik weet niet meer welke.
quote:Op vrijdag 27 mei 2005 09:54 schreef Spindizzy het volgende:
Hier mogen ze gewoon op de bank, op schoot en ze slapen zelfs op bedIk ga over het voer, de speeltjes en de knuffelpartijen (en daar moeten ze nog voor werken ook om dat alles te verdienen). Speelgoed/kluiven afpakken doe ik niet. Ik ruil alles om voor ander speelgoed of een vreterijtje...
He who controls the spice (of pensstaafjes) controls the universe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |