abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 24 mei 2005 @ 23:56:03 #101
7074 moussy
kuttekop
pi_27325559
die is in zijn kitten-waan-wereldje en denkt dat er een tiet op mn spijkbroek geplakt zit waar je op kan sabbelen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_27325908
pommeren
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 00:15:16 #103
7074 moussy
kuttekop
pi_27326111
melken? trappen met zn voorpoten zoals kittens doen als ze drinken bij de moeder.
  woensdag 25 mei 2005 @ 00:17:39 #104
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27326168
ooooh, spitten!
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_27326917
Hierbij laat ik nog een vriendje van me zien.
Baloe, de zachtste kat van Nederland, hij heeft ondertussen dus een hekel aan knuffelen

En hij verstopt zich op enge plekken
pi_27326973
Hele avond vergadering gehad

Leuke beestjes zie ik allemaal voorbij komen zeg .

Auticia, wat heerlijk dat het meteen al zo goed gaat met Spike (je mag een eigen Spike topic openen he, hoeft niet, maar mag wel Ik heb het toen ik mijn hond kreeg niet gedaan, ben niet zo topic-openerig, maar wel een beetje spijt van gehad achteraf, daarom zeg ik het even )
  woensdag 25 mei 2005 @ 06:17:57 #107
48233 Auticia
warriorette
pi_27328250
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:05 schreef Tinkerbell het volgende:
Hele avond vergadering gehad

Leuke beestjes zie ik allemaal voorbij komen zeg .

Auticia, wat heerlijk dat het meteen al zo goed gaat met Spike (je mag een eigen Spike topic openen he, hoeft niet, maar mag wel Ik heb het toen ik mijn hond kreeg niet gedaan, ben niet zo topic-openerig, maar wel een beetje spijt van gehad achteraf, daarom zeg ik het even )
I know, het is er niet echt van gekomen, wellicht als ik wat meer foto's heb van hem .

En ohh het is een heerlijk beest, heb hem vannacht helemaal niet gehoord, maar de nacht was dan ook wel kort want om kwart voor 6 liepen we alweer buiten. Hij heeft gelukkig niet echt last gehad van de plotselinge omslag naar (heel) ander voer.

Goedemorgen allemaal trouwens .
I bet you are flying inside.
pi_27328258
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 00:15 schreef moussy het volgende:
melken? trappen met zn voorpoten zoals kittens doen als ze drinken bij de moeder.
pommeren, melken, spitten..... oooh stampen!

Auticia kwart voor 6 al met Spike buiten wandelen
Is dat de nieuwigheid of moet je echt zo vroeg op ?
  woensdag 25 mei 2005 @ 06:40:45 #109
48233 Auticia
warriorette
pi_27328271
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 06:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

pommeren, melken, spitten..... oooh stampen!

Auticia kwart voor 6 al met Spike buiten wandelen
Is dat de nieuwigheid of moet je echt zo vroeg op ?
. Ik was zo bang dat hij aan de diarree zou zijn door het andere voer. En ik wil gewoon zo veel mogelijk bij hem zijn . Hebben nu een klein rondje gedaan en straks als de dierenwinkel open is, halen we zijn vertrouwde voer en lopen we wat langer.
pi_27329021
Spike

Dat koppie van Smekkie

Wij hebben een jarige thui

Ze wou alleen geen strik om
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 08:56:02 #111
43556 miss_dynastie
pi_27329201
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 08:43 schreef jolene het volgende:
Ze wou alleen geen strik om
Vind je het gek
Gefeliciteerd
pi_27329286
Nee hoor, ik vind het echt niet gek.
Leek me wel leuk voor een keer
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:15:13 #113
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27329606
Wil ze ook geen feestmutsje op? Feli

Spike is een stoere vent
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 09:25:08 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_27329873
zo'n strik moet je gewoon ff vastzetten met en nietje zie je niks meer van op de foto
  woensdag 25 mei 2005 @ 09:28:49 #115
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27329974
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 01:01 schreef Troeta het volgende:
En hij verstopt zich op enge plekken
[afbeelding]
Wat eng trouwens Daarom kijk ik altijd drie keer de wasmachine na voor ik hem aanzet .
pi_27331284
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:25 schreef moussy het volgende:
zo'n strik moet je gewoon ff vastzetten met en nietje zie je niks meer van op de foto
Zal het vanavond nog ff proberen
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 10:18:59 #117
37843 lady-wrb
kortaf
pi_27331356
wij hebben een zieke in huis.
heepje (de kleinste van de hepies) is ziekjes. ik ga vanmiddag met dr naar de da.
maar voorlopig zit ze nu onder een warm lamp in een doosje met doekjes.

[ Bericht 1% gewijzigd door lady-wrb op 25-05-2005 15:34:56 ]
pi_27332211
lady-wrb wat vervelend.
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 11:02:31 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_27332713
OMG shaka is met Gijs aan het spelen ik weet gewoon niet wat er hier allemaal gebeurt zelfs boris speelt, vliegt en rent nu mee
pi_27333637
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 09:28 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Wat eng trouwens Daarom kijk ik altijd drie keer de wasmachine na voor ik hem aanzet .
Ja ik ook, mijn tante heeft dat vroeger dus eens gedaan, de wasmachine aangezet met een kat erin.
Het is dan wel een dom mens, maar het kan iedereen gebeuren die een keertje niet oplet.

Meestal hebben we hem dan ook dichtstaan, maar katten vinden altijd maniertjes he!

Ik ben vandaag jarig en heb totaal geen zin in de visite, kennen jullie dat?
Het is hier een bende en moet zo nog werken.
Dat word dus alles in de kasten proppen ipv opruimen
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:53:22 #121
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27334488
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:30 schreef Troeta het volgende:

Ja, ik ken het Ik geef meestal het weekend ervoor of erna een feessie en op de dag zelf ga ik iets leuks doen met mijn man. Ik vertik het om serveerster voor anderen te spelen op mijn verjaardag Vorig jaar heb ik helemaal geen feestje gegeven omdat ik geen zin had in een gestresste hond.

Arme Hepie
  woensdag 25 mei 2005 @ 11:55:02 #122
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27334551
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:02 schreef moussy het volgende:
OMG shaka is met Gijs aan het spelen

Gijs is de Smekkerd onder de kittens
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 12:52:46 #123
43556 miss_dynastie
pi_27336435
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 11:30 schreef Troeta het volgende:
Ja, daarom heeft mister_d zijn feestje dit jaar gewoon overgeslagen
Wij hebben sowieso besloten voortaan de verjaardagen 'vrij' te houden voor onszelf
Gefeliciteerd
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2005 @ 12:55:20 #124
7074 moussy
kuttekop
pi_27336532
en daarom smeer ik hem met mijn verjaardag alleen mijn ouders komen een dagje over, maar die zijn wel wat gewend van me
pi_27338404
Feli Troeta

Voor 1 keertje omdat ik 1 juni a.s. jarig ben geef ik 4 juni een BBQ, maar dat is ook maar eenmalig omdat we er pas wonen en de tuin willen showen

Wat een lekker weer trouwens, net met lunchwandelen wilde ik niet meer naar binnen
pi_27339105
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 12:55 schreef moussy het volgende:
en daarom smeer ik hem met mijn verjaardag

Ik ben dit jaar al op vakantie met mijn verjaardag Want anders zou ik dit jaar het "Oh je bent al weer 18, nu ben je echt volwassen he, ga je al autorijden" gezeik krijgen

Lieve foto's zie ik weer

Gefeliciteerd Troeta!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:09:40 #127
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27341473
Kolere, Cas en ik zijn kapot

Ik ben al vanaf half 10 vanochtend met ze aan het lopen Eerst de gewone wandeling. Daarna met Cas naar de dierenwinkel voor voer, omweggetje park erbij. Daarna met Smekkerdje het groentepakket ophalen bij de biowinkel. Even boodschappies gedaan en daarna weer met Cas naar de dierenwinkel maar nu om een nieuw tuigje te kopen. Het was warm en we hebben flink lopen sjokken maar het was wel heel gezellig In het park nog even aan het water gezeten om uit te rusten en ik heb wat plensjes water op zijn snuit gegooid. Helaas wilde hij niet ff zwemmen. Het komt gewoon niet in hem op.

Straks zal ik ff foto maken van zijn tuigje. Het is hetzelfde motiefje als zijn riem dus we lopen niet meer voor schut
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:10:29 #128
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27341506
Oh God, Smek wil lopen
pi_27342104
Spin
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:10:16 #130
48233 Auticia
warriorette
pi_27343658
Spindizzy, jouw honden hebben tuigjes hè?
Zijn dat een soort anti-trek-halsbanden? Die zag ik vanmiddag in een dierenwinkel, maar gezien ik die dingen niet 'ken', wilde ik eerst hier even wat navraag doen en heb het dus ook niet aangeschaft.

Spike trekt namelijk als een bezetene, waardoor hij regelmatig kokhalst en boert, nou vind ik dat zelf al niet zo prettig, maar voor hemzelf lijkt het me nog minder leuk.
Het is overigens niet zo dat ik hem continu naast me wil hebben, een sprintje met m trekken is ook leuk, maar hij blijft gewoon aan de gang. Ik probeer het 'eruit' te trainen, door met wat brokjes op zak met 'm te gaan lopen, en als ie netjes 'naast' loopt is 'ie 'braaf' en krijgt hij een brokje. Ik zou het beestje het liefst gewoon even lekker laten razen, maar bij elk vogeltje/kind/mens/fiets/auto/vallend blaadje, wil hij erachteraan.

Heeft iemand hier ervaring met die dingen? Is het wat of totaal niet?
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:16:41 #131
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27343894
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:10 schreef Auticia het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die dingen? Is het wat of totaal niet?
Ik ben begonnen met een tuigje voor Smek omdat die in al zijn puppenenthousiasme ook als een idioot trok. Met een tuigje wurgde hij zichzelf in ieder geval niet. Al moet hij af en toe nog steeds hoesten en kokhalzen met een tuigje hoor. Soms ziet hij in de verte een hondenvriendje en dan sleurt hij zohard dat hij zelfs met tuig nog steeds zowat over zijn nek gaat. Maar goed, tuigje beviel zo goed dat ik gelijk halsbanden heb verbannen. Het is gewoon veel prettiger Casper wil af en toe ook nog wel eens sleuren als hij bang is en met een tuigje heb ik meer controle over ze

Er bestaan ook speciale anti-trektuigjes maar daar zijn de meningen over verdeeld. De een zweert erbij en de ander vindt het martelwerktuigen die sowieso overbodig zijn omdat je het sleuren eruit kunt trainen. Het schijnt dayt deze tuigjes heel erg schuren en zelfs schaafwonden kunnen veroorzaken

Weet je wat clickertraining is? Spike is pas 6 maanden toch? Wat jij zegt over dat hij achter elk bewegend ding aanwil klinkt als echt puppengedrag. Mijn Smekkerd doet dat ook nog steeds al wordt het nu na heel veel trainen wel minder
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:24:42 #132
48233 Auticia
warriorette
pi_27344169
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ik ben begonnen met een tuigje voor Smek omdat die in al zijn puppenenthousiasme ook als een idioot trok. Met een tuigje wurgde hij zichzelf in ieder geval niet. Al moet hij af en toe nog steeds hoesten en kokhalzen met een tuigje hoor. Soms ziet hij in de verte een hondenvriendje en dan sleurt hij zohard dat hij zelfs met tuig nog steeds zowat over zijn nek gaat. Maar goed, tuigje beviel zo goed dat ik gelijk halsbanden heb verbannen. Het is gewoon veel prettiger Casper wil af en toe ook nog wel eens sleuren als hij bang is en met een tuigje heb ik meer controle over ze

Er bestaan ook speciale anti-trektuigjes maar daar zijn de meningen over verdeeld. De een zweert erbij en de ander vindt het martelwerktuigen die sowieso overbodig zijn omdat je het sleuren eruit kunt trainen. Het schijnt dayt deze tuigjes heel erg schuren en zelfs schaafwonden kunnen veroorzaken

Weet je wat clickertraining is? Spike is pas 6 maanden toch? Wat jij zegt over dat hij achter elk bewegend ding aanwil klinkt als echt puppengedrag. Mijn Smekkerd doet dat ook nog steeds al wordt het nu na heel veel trainen wel minder
Spike werd op een maand of 7,8 geschat, zal toch wel blij zijn als het 'puppige' er een beetje af is .
Ik was in de dierenwinkel voor een clicker, (2 dierenwinkels in de buurt) en de een had ze niet en bij de andere kostte een clicker 5 euro. (Op internet zag ik ze veel goedkoper!). Maar een clicker komt er sowieso.

Klinkt niet zo mooi inderdaad, dat die anti-trekbanden kunnen gaan schuren.
Misschien morgen toch eens voor een tuigje gaan kijken.
pi_27344244
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:16 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Het lijkt me ook niet goed voor je relatie met je hond als je hem zo'n pijnlijk halsbandje omdoet, dan word hij bang voor je lijkt me.

Heeft iemand trouwens tips over wat ik moet doen als ik Bommel los laat lopen en hij huppelt zo iemand anders tuin in? Straffen? Met iets lekkers afleiden?
And you know I might
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:29:40 #134
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27344311
Op hondenwebshop zijn de clickers niet zo duur en je kunt er ook Een Hond en een Dolfijn kopen. Heel dun boekje maar het legt heel snel en makkelijk goed uit hoe clickeren in zijn werk gaat

Je bent niet de enige die niet kan wachten tot het puppige eraf is Hier gaat het elke dag beter en hij wordt elke dag leuker Ik wist niet wat me overkwam toen Casper klaar was met puberen en als Smekje er ook zo doorheen komt danstaat me een droomhondje te wachten
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:31:23 #135
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27344367
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:27 schreef rena het volgende:
Heeft iemand trouwens tips over wat ik moet doen als ik Bommel los laat lopen en hij huppelt zo iemand anders tuin in? Straffen? Met iets lekkers afleiden?
Ik doe Smek altijd naar me toe lokken met iets lekkers of gewoon met lieve woordjes (Nee Smekkie, kom 's hier). Wordt er nooit boos om in ieder geval. Uiteindelijk gaan ze het wel snappen hoor en zal hij bij je in de buurt blijven of in ieder geval niet meer overal naartoe rennen.
pi_27344532
Trekken moet je afleren.

Door mee te gaan in dat trekken, dus steeds harder lopen om met je hond mee te komen, beloon je de hond. Stokstijf stil blijven staan als hij begint te trekken, niet belonen dus. En wel belonen als ie prima naast loopt.

Heb ook goede ervaring met de clicker, honden leren er razendsnel van en tis een lekker positieve manier. Ze zijn ook gewoon bij de Pets Place te koop voor een paar centen.

En op cursus gaan

Lijkt Spike al te wennen? Volgens mij is het echt een toffe hond
pi_27344633
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:27 schreef rena het volgende:

Straffen heeft geen zin, 't beestje weet niet dat iets fout doet en ook nog niet dat het niet mag
Afleiden werkt nu nog het beste hoor (snoepjes, zoals Spin al zegt )
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:42:13 #138
48233 Auticia
warriorette
pi_27344707
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:29 schreef Spindizzy het volgende:
Op hondenwebshop zijn de clickers niet zo duur en je kunt er ook Een Hond en een Dolfijn kopen. Heel dun boekje maar het legt heel snel en makkelijk goed uit hoe clickeren in zijn werk gaat

[afbeelding]
Oeh wat fijn, zal zo eens gaan neuzen daarzo. .
quote:
Je bent niet de enige die niet kan wachten tot het puppige eraf is Hier gaat het elke dag beter en hij wordt elke dag leuker Ik wist niet wat me overkwam toen Casper klaar was met puberen en als Smekje er ook zo doorheen komt danstaat me een droomhondje te wachten
Oh gelukkig . Ik voelde me al zo schuldig . Ik ben dol op het beest hoor, het is echt een scheet, maar hij hoeft van mij echt geen jaren meer tegen mijn kont te springen, en ik vind het ook prima als híj een keer degene is die uitgeteld thuiskomt.

Voorbeeldje: Vanmorgen was ik wel héél vroeg met 'm op, eerst klein rondje gedaan, tegen half 9 nog een behoorlijk eind gelopen, en bij terugkomst wilde hij maar spelen. Ik heb hem toen voor het eerst alleen in de huiskamer gelaten, met een bak water, zijn kong, een balletje en flosstouw. Maar na een half uurtje (ik was boven) wilde ik toch even checken of hij niet stiekem de boel sloopte.
Klonk rustig aan de deur, en hij lag lekker ergens te luieren, tot ik binnenkwam natuurlijk .

Kwispelen, tegen me opspringen (ik kan ook echt niet meer met goed fatsoen naar de kapstok lopen om mijn jas aan of uit te doen). Heb 'm zijn flosstouw gegeven en ben weer naar boven gegaan, beest janken natuurlijk (gelukkig maar eventjes).

Hier is namelijk áltijd iemand thuis, en hij kon voorheen ook wel eventjes alleen zijn, en dat wil ik er wel inhouden .

Mijn moeder stelde al voor dat zij de avondwandeling doet, zodat ik na het eten nog ga, en daarna naar bed. Tjeemig wat ben ík moe zeg .
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:43:11 #139
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27344733
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:37 schreef Tinkerbell het volgende:

Door mee te gaan in dat trekken, dus steeds harder lopen om met je hond mee te komen, beloon je de hond. Stokstijf stil blijven staan als hij begint te trekken, niet belonen dus. En wel belonen als ie prima naast loopt.
Wat ik met Cas heb gedaan is elke keer als hij ging sleuren inderdaad stilstaan en "nee!" zeggen. Als de lijn slap hing zei ik "Braaf" of "Goed zo!" en liepen we weer verder. We hebben wandelingen gehad die echt een uur langer duurde dan normaal omdat hij maar bleef sleuren en ik maar stil moest blijven staan. Het heeft echt heel lang geduurd maar uiteindelijk had hij het door. Zeker toen ik de clicker erbij ging gebruiken (lijn slap = click) ging hij het doorkrijgen.
pi_27344825
Auticia, toen Ayla hier kwam wonen was ik de eerste weken kapot. Ik was al heel veel honden gewend geweest, maar nog nooit zo'n pittige tante als Ayla.

Ik lag 's avonds er al vroeg in, zo moe was ik

Er kwam vanzelf een ritme in
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:48:13 #141
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27344899
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:42 schreef Auticia het volgende:
Tjeemig wat ben ík moe zeg .
Dat duurtwel een paar weken maar dat gaat ook voorbij Spike moet natuurlijk ook nog even leren dat hij ECHT bij jullie mag blijven en dat hij zich dus niet zo hoeft uit te sloven elke keer.

Je zou bij het wandelen een balletje mee kunnen nemen of een stok zoeken en hem daar achteraan kunnen laten rennen. Op die manier doe jij zowat niks en rent dat beest zich helemaal het schompes. Maar hier ook honden die uren kunnen lopen/rennen en springen en dan bij thuiskomst doodleuk met een bal in hun bek voor je staan: Spelen Vrouwtje!
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:50:27 #142
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27344965
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:45 schreef Tinkerbell het volgende:

Ik heb nog nooit zo goed geslapen als ik nu doe met de honden Al die frisse buitenlucht, al dat lopen en rennen... Ik doe 's avonds het licht uit en ik ben weg.
  woensdag 25 mei 2005 @ 16:51:40 #143
48233 Auticia
warriorette
pi_27345006
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:37 schreef Tinkerbell het volgende:
Trekken moet je afleren.

Zo heb ik het dus vanmorgen ook gedaan. Ging zo nu en dan een paar meter goed .
quote:
Lijkt Spike al te wennen? Volgens mij is het echt een toffe hond
Ik heb echt nog niks gemerkt aan Spike, nouja, tenzij door mijn eigen stommiteiten natuurlijk .
Vanmorgen rond 6 uur een kwartiertje rondgelopen met hem, omdat ik bang was voor diarree door het andere voer wat hij gekregen had. Hij liep toen zo te gapen dat ik dacht: Ga nog maar even pitten in de bench. Bak voer erin gezet, ja dat wilde ie wel, deurtje dicht. Toen was het janken geblazen .
pi_27345016
Haha Auticia, leuk om te lezen, en geen wonder dat je moe bent
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:03:19 #145
48233 Auticia
warriorette
pi_27345350
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:45 schreef Tinkerbell het volgende:
Auticia, toen Ayla hier kwam wonen was ik de eerste weken kapot. Ik was al heel veel honden gewend geweest, maar nog nooit zo'n pittige tante als Ayla.

Er kwam vanzelf een ritme in
Ik kon tot gisteravond altijd maar moeilijk in slaap komen, nu hoef ik mijn ogen maar dicht te doen.
Maar een ritme en een beetje conditie is ook niet verkeerd!
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 16:48 schreef Spindizzy het volgende:

Dat duurtwel een paar weken maar dat gaat ook voorbij Spike moet natuurlijk ook nog even leren dat hij ECHT bij jullie mag blijven en dat hij zich dus niet zo hoeft uit te sloven elke keer.

Je zou bij het wandelen een balletje mee kunnen nemen of een stok zoeken en hem daar achteraan kunnen laten rennen. Op die manier doe jij zowat niks en rent dat beest zich helemaal het schompes. Maar hier ook honden die uren kunnen lopen/rennen en springen en dan bij thuiskomst doodleuk met een bal in hun bek voor je staan: Spelen Vrouwtje!
Gisteren toevallig geprobeerd, met een tennisbal . Ik schoof bijna op mijn buik achter het beest aan zeg . Hij ziet de bal waarschijnlijk ook alleen maar als ie aan de rechterkant van hem stuitert (wat niet zo gek is als je je linkeroog mist ). Als hij hem dus niet zag dan stoof hij achter het geluid aan, en echt gericht naar de bal happen is er niet bij, hij duwt hem met zijn neus alleen maar verder weg of de andere kant op.. Het was overigens wel zo dat hij, met de bal in zijn bek, keurig naast me liep. Maar zo gauw hij gaat snuffelen legt hij hem neer, laat m dan ook liggen, pak ik hem... kwispel kwispel, jump jump. Loslaten durf ik echt nog niet, hij springt tegen iedereen op en veel mensen zijn daar niet van gediend.

Hij komt ook niet als je 'm roept .

[ Bericht 3% gewijzigd door Auticia op 25-05-2005 17:08:25 ]
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:19:33 #146
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27347445
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:03 schreef Auticia het volgende:

Hij komt ook niet als je 'm roept .
Koop een Rodiworst. Geef Spike regelmatig een stuk ervan en zeg daarbij "Worrrrst!". Na een paar keer neem je Spike mee naar buiten met wat stukken worst in een zakje. Laat Spike aan het zakje ruiken maar geef hem geen worst. Laat Spike los. Als hij niet reageert op "Hierkomen" roep dan ongegeneerd: "WOOOORRRRRRST!"

Echt, dat werkt bij Casper als een tiet Hij loopt niet eens heel ver bij mij (en de worst ) vandaan

Casper en zijn piemel showen het nieuwe tuigje:
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:21:17 #147
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27347495
Spelen met Het Ding Aan een Touwtje:

pi_27347652
Casper wat ben je sexy met je nieuwe tuigje
And you know I might
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:28:50 #149
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_27347697
Ja dat vindt meneer zelf ook
pi_27348111
Casper kijkt zo lekker patserig

Als het mee zit heb ik volgende week een sollicitatie gesprek elders
Vandaag heb ik van 8.00 - 17.00 pakbonnen opgeruimd van 2003 tm 2005 ben nog maar op de helft Je begrijpt dit is dus ee regelrechte flop

Morgenavond naar Bas en Joop, want die heb ik al vanaf zondag niet gezien!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')