quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:12 schreef Spindizzy het volgende:
Ooooh... Ik kijk geen Franse FilmsAlleen Franse kostuumfilms met ninjaindianen, weerwolven, 1armige mannen en Monica Belucci
Stomme fransen... Eten slakken en pikken Johnny Depp in
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
*Mededeling*
Vanaf heden zal Tinkerbell ook deel uit maken van de vaste F&F mods.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:21 schreef Spindizzy het volgende:
Zat van de week al te bedenken dat Tink er leuk bij zou passen
Lekker tochquote:
Ja, dat wel, maar de tuin is beneden en wij zitten nu binnen omdat het gewoon te veel waait.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lekker tochHeeft ze iets wat ze echt leuk vindt
Het mutsjequote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:30 schreef Bluezz het volgende:
Ze loopt namelijk vliegjes te vangen etc. en gaat dan consequent de verkeerde kant terug
Nop, en volgens de vrouw die hem 3 weken in huis heeft gehad zal hij ook niet veel groter worden. Staat in zijn paspoort dat hij van december 2004 is, maar zij schatte hem qua gedrag toch wel een maand of 8. Hij zal dus ook niet heel veel groter meer worden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:30 schreef Spindizzy het volgende:
Wat goed! Hij is niet zo heel groot, zo te zien?
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:35 schreef Spindizzy het volgende:
Is nog lekker aan het puberen dus
Heb jij nou ook dat je gewoon de klokwijzer vooruit zit te kijken zodat je hem weer kunt uitlaten? Had ik heel erg de eerste tijd(nog trouwens
)
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
*Mededeling*
Vanaf heden zal Tinkerbell ook deel uit maken van de vaste F&F mods.
Zo keek Smek ook toen hij het hoorde:quote:
Sterkte en succes, Beaker!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 22:17 schreef Beaker het volgende:
Spike welkom bij je nieuwe baasjeIk vind je nu al erg leuk!
Net als alle foto's die weer voorbij komen! BommelSmek
(waar is Casper?)
Ik heb vandaag besloten opzoek te gaan naar ander werk, ben alweer heel de dag bezig geweest met niks![]()
Moest het archief maar op gaan ruimen en de kluis, allemaal k****e klusjes, waar ik niet voor aangenomen ben. Ben vooral teleurgesteld, omdat ze me zoveel beloven![]()
Internetten mag ook al niet, werd ff op het matje geroepen![]()
oeps!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |