quote:I am the son
And the heir
Of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and heir
Of nothing in particular
Nu dus.quote:ja, zometeen![]()
Uhm, 't enige wat ik me nog kan bedenken zijn de Smurfen en Irene Moors......of 't moet gewoon echt een goed nummer geweest zijn.......quote:Op maandag 23 mei 2005 01:39 schreef bukgeit het volgende:
Nee. Je krijgt geen hints, maar dat had je al door.
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:50 schreef Curchulain het volgende:
ownee... Guus Meeuwis - Het is een nacht
't Enige wat nog is komen boven drijven uit die tijd is Vangelis met Conquest of Paradise. Maar die is niet echt dat je zegt slecht......quote:Op maandag 23 mei 2005 01:49 schreef bukgeit het volgende:
Vooruit, toch een hint: het was wel een slecht nummer.
quote:Op maandag 23 mei 2005 01:52 schreef Curchulain het volgende:
Doe die duimen maar weg, slecht nummer inderdaad. Ik kon het me alleen maar herinneren omdat we destijds een bewerking voor onze lerares Duits hadden gemaakt. Ik probeer nog altijd (en tot nu toe dus tevergeefs) om die herinnering goed op te bergen.
quote:Sie fragen, ob ich Richtung in einer Zigarette es morgens 2 Stunden nachts habe, das wir auf Bett in einem Hotel in einer Stadt liegen, in dem niemand uns hört, wo niemand uns kennt und wo niemand uns auf dem Fußboden stört, liegt ein leerer Flasche Wein und kledingstukken, welches von Ihnen sein kann, oder ich ein Schemering den Radio leicht und diese Nacht alles habe, was ich von einem Nachtrefrain erwarte: Es ist eine Nacht, die Sie normalerweise nur sehen, daß es in den Filmen eine Nacht ist, die im schönsten Lied gesungen wird, es eine Nacht ist, vor an die ich dachte, daß ich nie lebe er, aber vannacht ich er mit Ihnen oooh lebt oooh ich noch bin wach und I, das zur Decke staar sind und ich an den denken Tag, dem einer langen Zeit nicht zomaar vandoor mit Ihnen wissend begannen, wo Endespielraum jetzt I hier in einer wildvreemde Stadt liegt und I muß, welches die Nacht meines Lebens genau gehabt wird, aber leider dort etwas durch die Fenster kommen, obgleich für uns die ruhigen Weltwartezeiten hat gestanden Refrain aber dieses des Remains, der an den Wörtern der Film in der Szene einzig ist, ist gesetzt worden, aber diese Nacht mit Ihnen ist lebensechtes Refrain ja vannacht, das ich er mit Ihnen oooh oooh und I hou nur noch aber von Ihnen oooh oooh und I hou nur noch aber von Ihnen lebe
Was 1992 volgens mij, precies 500 jaar nadat Columbus Amerika niet ontdekt had.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
't Enige wat nog is komen boven drijven uit die tijd is Vangelis met Conquest of Paradise. Maar die is niet echt dat je zegt slecht......
Anyways, mocht je die wel slecht vinden en ik een punt krijgen.....dan pas ik voor een nieuwe vraag. Ik ga onder de wol![]()
-lama dus-
Mis: ook '95.quote:Op maandag 23 mei 2005 01:57 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Was 1992 volgens mij, precies 500 jaar nadat Columbus Amerika niet ontdekt had.
{placeholder voor m'n vraag}
Dat leek niet op gokken...quote:Op maandag 23 mei 2005 02:21 schreef GLO het volgende:
Anyway, ik heb alleen Feiern van JH, dus dan idd maar gokken: #3 en #9 ?
Haha, dat méén je niet!quote:
Da's dan vast ook geen toeval meer...quote:En Feiern is een van de twee JH-CDs die ik niet heb.
Nee, kom, één gok. Wat ik kan, kan jij ookquote:Op maandag 23 mei 2005 02:38 schreef Curchulain het volgende:
Snurk time.
Kan zijn, maar wie niet gokt, die niet wint. Hint: 't is simpeler dan Ascaroth denkt...quote:Op maandag 23 mei 2005 02:44 schreef Curchulain het volgende:
Voor iemand wiens enige ervaring met Zuco 103 hun optreden in de ArenA voor Wim-Lex en Max was is dit een monsterlijk moeilijke vraag hoor.
Eén goed...quote:Op maandag 23 mei 2005 02:44 schreef Ascaroth het volgende:
Eén complete gok voor het slapengaan.
One Down, One Up
Tales Of High Fever
Outro Lado
The Other Side Of Outro Lado
Whaa!
We've got a winner!quote:Op maandag 23 mei 2005 02:48 schreef Curchulain het volgende:
Okee dan gok ik op de volgorde waarin jij ze zelf net genoemd hebt.
You're welcomequote:Op maandag 23 mei 2005 02:50 schreef Curchulain het volgende:
cheeky bastard
Het goed antwoord was al gegeven:quote:Op maandag 23 mei 2005 08:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik gaat ook maar een gokje wagen
Whaa!
Outro Lado
The Other Side Of Outro Lado
One Down, One Up
Tales Of High Fever
quote:Op maandag 23 mei 2005 02:48 schreef Curchulain het volgende:
Okee dan gok ik op de volgorde waarin jij ze zelf net genoemd hebt.
Over het hoofd gezienquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:04 schreef cafca het volgende:
alleen The More You Live, The More You Love dan?
Ik dacht dat wishing ook wel in de top 40 had gestaan, en I Ran had ik eigenlijk ook wel verwacht.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:08 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Beetje flauw, maar meer is het niet volgens hitzone.
Cafca +1
quote:You worthless bitch
You fickle shit
You will spit on me
You will make me spit
And when the judas howl arise
And like the jesus jews you epitomize
I’ll still be here as strong as you
And I’ll walk away in spite of you
Dit is ook een klassieker.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb hier alleen 'Gotham' (live-cd) en daar staat 'ie helaas niet op...
Inkoppertje voor Ranja:
Welke cd heb ik nu na jááááren weer eens opgezet?
[afbeelding]
Een klassieker? Zo zou ik het niet direct willen noemen.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is ook een klassieker.
Ik ken de hoes wel, maar ik heb hem zelf niet, en kom er zo ook niet op wat het is.....
Nope. Nog maar een hintje. Tracklist:quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef cafca het volgende:
The Moonbabies?
Salt is goed, titel niet...quote:Op maandag 23 mei 2005 10:38 schreef cafca het volgende:
Salt! maar hoe heet die plaat dan? Luca statue
De eerste letter en de laatste 2 zijn goedquote:Op maandag 23 mei 2005 10:53 schreef cafca het volgende:
aculastute ?
Nee, hoewel c-u-l-t wel in de juiste volgorde staat...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:11 schreef cafca het volgende:
astuculte?
eigenlijk jammer dat het een ordinair gokspelletje wordt
Weet ik ook niet, maar ik laat de vraag liever over aan iemand die verstand heeft van muziek, dan dat ik hem per ongeluk goed gok.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, hoewel c-u-l-t wel in de juiste volgorde staat...
Vind ik ook, maar hoeveel meer hints kan ik dan nog geven?
nope. andere vraag dan maar?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
eastcult?
quote:
Komen we wel snel bij het volgende jubileumquote:Op maandag 23 mei 2005 11:24 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]Lijkt me een goed plan.. als we allemaal nou gaan gokken kunnen we het hele topic wel volgokken
![]()
whehequote:Op maandag 23 mei 2005 11:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Komen we wel snel bij het volgende jubileum
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
System Of A Down-System Of A Down
En dat weten ze dan weer wel...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
System Of A Down-System Of A Down
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Inkoppertje voor Ranja:
Welke cd heb ik nu na jááááren weer eens opgezet?
Niet meer in het profiel zetten he, dan zijn er ineens mensen die het licht zienquote:Op maandag 23 mei 2005 08:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sack, nog bedankt voor het uitdelen van het Wildhearts-puntje!
Hoe bedoel je? Dat was toch een manier om je antwoord achter te laten als je er voorlopig niet bent?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet meer in het profiel zetten he, dan zijn er ineens mensen die het licht zien
Salt - Auscultate. Leek me nou echt iets voor jou...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
wat was het nou?
overigens lijkt-ie best op die van Buffalo Tom waar Taillights fade op staat.
deze bedoel je:quote:Op maandag 23 mei 2005 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
wat was het nou?
overigens lijkt-ie best op die van Buffalo Tom waar Taillights fade op staat.
Een manier, maar duidelijk niet aan te raden.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe bedoel je? Dat was toch een manier om je antwoord achter te laten als je er voorlopig niet bent?
quote:Antwoord bij afwezigheid
Vanwege een aantal al dan niet terechte slechte ervaringen wordt het afgeraden om het antwoord in je profiel te "verstoppen" als je weg gaat terwijl je een vraag hebt gesteld. Handiger is het om:de vraag gewoon open te laten staan (dan wel even afmelden, alsjeblieft) het antwoord zelf te geven en zo de vraag in te trekken de vraag door iemand anders te laten overnemen (wel graag in overleg)
Misschien is het dat ook wel maar ik ken het niet...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Salt - Auscultate. Leek me nou echt iets voor jou...
Oke, sorry, wist ik niet. Ik ging weer eens uit van het goede van de gemiddelde Trivia-speler...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:46 schreef ranja het volgende:
Een verhaal
Doe Photobucket.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
imageshack doet kut
Nope.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
als het goed is werkt ie nu wel
Goed plan... misschien dat ik dan ook eens een foto kan posten als vraagquote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Prep2Fight het volgende:
Zal ik voor een FTP zorgen waar mensen kunnen uploaden?
Ik kan dan het wachtwoord geven aan pple die ik vertrouw en dat zijn de vaste triviaspelers zekerEn een host is niet moeilijk geregeld.. Want dat imagehack is zo kut
Voor mij is het een kleine moeite.. Ik merk vaak genoeg dat plaatjes het niet doen en dat is best vervelendquote:Op maandag 23 mei 2005 12:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar Photobucket werkt uitstekend hoor!
Doe dat dan even via photobucket, dat werkt beter dan dat imageshack.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nope
upload de cd hoes wel effe opnieuw
grobbel+1quote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef Grobbel het volgende:
Nick Drake - Bryter Later
Wis en waarachtig!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:25 schreef DaisyDuke het volgende:
Oh nee, The Offspring!
Tja. Net als ik zit te lunchenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:10 schreef DaisyDuke het volgende:
712
Klopt helemaal!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef Grobbel het volgende:
The Darkness
Ik ben op zoek naarquote:has revealed that
are considering releasing a new version of the band's 1997 album, ‘
.
claims that the record was released in an unfinished and unsatisfactory state due to touring commitments.
"There is still talk about the band going back in and fixing, actually going in because the bones of a great album are there," he said in an interview with the Chicago Tribune. "It didn't communicate the way it was intended to. It became a niche record. That's not what it was intended to be. If we'd just had another month, we could have finished it."
he continued: "We did a really bad thing. We let the manager book the tour, known in this camp as the worst decisionever made, and we had to wrap up the album sooner than we wanted. There were great ideas on that album... we didn't have the discipline to screw the thing down."
grobbel+1quote:Op maandag 23 mei 2005 13:56 schreef Grobbel het volgende:
Wilco.
quote:Het leven is wit en ik ben zwarte Jesus en zijn advocaat is terugkomende Oh mijn darling u hier zal zijn alvorens ik uit sputter Gissing die hier met grote undead leeft Deze verf door het leven van het aantal met mijn hoofd nogmaals fucking
Met dank aan Yvonne die mij een nieuw wachtwoord gafquote:
Jammer cafca, maar dit is het antwoord dat ik zocht.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef Neleos het volgende:
Eels - Novocaine For The Soul?
quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef Neleos het volgende:
Eels - Novocaine For The Soul?
Nee, dat was de éérste hit op Google.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef cafca het volgende:
Eels - Beautiful Freak
Die heb ik eerder gezien deze weekquote:Op maandag 23 mei 2005 14:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jammer cafca, maar dit is het antwoord dat ik zocht.
Neleos +1
Beide, dat nummer en Eels, weet alleen niet of het precies dezelfde vraag wasquote:
vanwege teveel hitmuziek ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Neleos het volgende:
Waarom heeft radiozender Slam FM een boete gekregen van 113.600 euro
Te veel gelul en teveel hitmuziek inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef lubje25 het volgende:
Te weinig muziek, te veel gelul, te veel hitparademuziek
Volgens mij heb ik vorige week nog een keer een vraag over eels gesteld, kan me alleen niet meer herinneren wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Beide, dat nummer en Eels, weet alleen niet of het precies dezelfde vraag was
Allright, doet er ook niet toequote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vorige week nog een keer een vraag over eels gesteld, kan me alleen niet meer herinneren wat.Maar niet deze, in ieder geval.
Zelfde vraag behalve dat de vertaling nu babelfish-koeterwaals was en toen een zelf gemaakte serieuze (door wie ook weer, Sack?)quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Beide, dat nummer en Eels, weet alleen niet of het precies dezelfde vraag was
Ah okay.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Zelfde vraag behalve dat de vertaling nu babelfish-koeterwaals was en toen een zelf gemaakte serieuze (door wie ook weer, Sack?)
Hééé...goed nieuws. Wellicht.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Bono, U2, Pop.
hier trouwens.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef Grobbel het volgende:
Ah okay.Nou goed, niks aan te doen, kan gebeuren. Dat krijg je als je onderhand anderhalf trivia-topic per doordeweekse dag doorwerkt.
Hoi GLOquote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef GLO het volgende:
Ook goeiemiddag
Peter Koelewijn (Goofy), MC Miker G & DJ Sven
edit: niet eerst 'Ook goeiemiddag' typen GLO
![]()
En dat terwijl er 3 susans inzittenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
hier trouwens.
Zie nu ook net dat ik Band of Susans niet herkende
Hmm, der zaten er iig wel drie inquote:Op maandag 23 mei 2005 14:28 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou, op die foto niet meer volgens mij, 2 van de 3 waren vrij snel verdwenen.
Damn? Tis niet Radiohead hoorquote:
Amerikaans, hoogtijdagen in de jaren '90, niet echt Indie te noemen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:35 schreef Grobbel het volgende:
Amerikaanse jaren '90 indie band of zo?
Wie oh wie?quote:materialized in 1999 when K.C. Accidental's Kevin Drew and Brendan Canning, formerly of By Divine Right, bonded their friendship into a band. They spent the next few years honing an atmospheric rock sound in their native Toronto and the dynamic was great. Feel Good Lost marked their debut album in 2001 and introduced a revolving cast of Canadian indie musicians. Drew's fellow mate from Do Make Say Think, Charles Spearin, was added to the band, as well as Evan Cranley (Stars), James Shaw, and Emily Haines (Metric). By the time their guitar-fueled sophomore effort,
, was released in fall 2002,
had become an 11-piece collective. Jason Collett, Andrew Whiteman, Justin Peroff and Leslie Feist fulfilled the band's bombastic, orchestrated sound and critics loved it.
was a buzz among indie cohorts and plans for a stateside release on Arts & Crafts was slated for the following summer. A surprise, however, coincided those plans in spring 2003 when
won a Juno for "Alternative Album of the Year" for
.
DaisyDuke +1quote:Op maandag 23 mei 2005 14:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Broken Social Scene
Oe! Meteen even datum opzoeken en noteren.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:44 schreef Z het volgende:
Ze staan in juni in de Paradiso, ik heb ze al eens gezien en dat was fantasisch! Dus gaat dat zien!
Inderdaad puur toeval!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:45 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voor de sceptici: DaisyDuke en ik zijn niet een en dezelfde persoon. Ook al is dit onderhand de zesde keer of zo dat we elkaars opgaves beantwoorden in het laatste half uur.
Goede tip!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:44 schreef Z het volgende:
Weer te laat
Ze staan in juni in de Paradiso, ik heb ze al eens gezien en dat was fantasisch! Dus gaat dat zien!
And back to you!quote:Op maandag 23 mei 2005 14:52 schreef Grobbel het volgende:
The Hives - Veni Vidi Vicious?
In dit geval moet ik je teleurstellen, want ik moet nog naar de Universiteit voor wat colleges.quote:
quote:Is het waar wat ze erover zeggen
Dat je wilt doen, wat ik doe, niets weerleggen
En dat ze alles op nieuw uit gaan leggen
Het is waar...
Ik ken mensen die zeggen dat het zus moet
Ik ken mensen die zeggen dat het zo moet
En sommigen zeggen 't is nooit goed
Het is waar
Phil Lynott - King's callquote:
DaisyDuke +1quote:Op maandag 23 mei 2005 15:02 schreef DaisyDuke het volgende:
Coldplay - Parachutes
Gen hiphop, verre van.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:03 schreef Z het volgende:
@ Belsen, dat klinkt als nederhop
quote:Dit is wat het euvel is...
Kijk maar eens terug naar de winstgarantie
Het lichaam aan 't werk, maar een kop op vakantie
Wie had het brein, waar het begon te zinken...
Dat was jij!
Bukgeit was bezig.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:07 schreef Z het volgende:
Stand komt als bukgeit er weer zin in heeft. Ik heb het ook een tijdje gedaan, de stand, en het is een hoop werk...
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:21 schreef lubje25 het volgende:
Wall street Shuffle- 10CC?
quote:Is het waar wat ze erover zeggen
Dat je wilt doen, wat ik doe, niets weerleggen
En dat ze alles op nieuw uit gaan leggen
Het is waar...
Ik ken mensen die zeggen dat het zus moet
Ik ken mensen die zeggen dat het zo moet
En sommigen zeggen 't is nooit goed
Het is waar
Zie hoe de idioot gaat, zie hoe de idioot praat
Zie hoe de idioot zijn naam krast op het schoolbord
Zie hoe de robot gaat, zie hoe de robot praat
Zie hoe de robot weer een gevecht op zijn naam zet
Ze zeggen: dit is wat ik nodig heb!
De waarheid, schat: het is nep!
Is het waar wat ze erover zeggen
Dat je moet doen, wat ik doe, en 't weerleggen
Hij heeft gewonnen en moet nu meer doen iets zeggen
Is 't niet rot...
En een bord voor je kop heb je niet?
Pak de hints en verbind wat je ziet
Er is een lijn in, die je kop kapot schiet
Is't niet zot...
Zie hoe de idioot gaat, zie hoe de idioot praat
Zie hoe de idioot zijn naam krast op het schoolbord
Zie hoe de robot weer zijn stem keurig uitbrengt
Het is nep, nep, nep, nep!
Dit is wat het euvel is
Kijk maar eens terug naar de winstgarantie
Het lichaam aan 't werk, maar een kop op vakantie
Wie had het brein, waar het begon te zinken...
Dat was jij!
Jij zag hoe de idioot gaat, hoe de idioot praat
Maar je hebt niets geleerd, en ziet hoe het door gaat
Maar je hebt niets geleerd, en ziet hoe het door gaat
Hè, hè...quote:
Nogmaals: welk nummer?quote:Alles wat jij bent, is hoe ik wil zijn
Jouw vrijheid is puur en rein
En rondom jou hangt een gelukkige sfeer
Ik wil niets anders meer
Geef mij de rust en lust in jouw geest
Geen Lamb, wel een andere heel grote alternative band.quote:
quote:Alles wat jij bent, kwelt mijn jaloezie
Jouw ziel is in harmonie
Alles wat jij bent, is wat iemand geliefd maakt
Er is een engel, die over jou waakt
Geef mij de rust en lust in jouw geest
Ik wil de rust en lust in jouw geest
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:39 schreef DaisyDuke het volgende:
Muse - Bliss
Punt en vraag voor Daisy Duke!quote:Everything about you is how I'de wanna be,
Your freedom comes naturally
Everything about you resonates happiness,
Now i wont settle for less.
Give me all the peace and joy in your mind. Oohhhh.
Everything about you pains my envying,
Your soul can't hate anything.
Everything about you is so easy to love,
They're watching you from above.
Give me all the peace and joy in your mind
Maar wel mooi.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:46 schreef Curchulain het volgende:
Uitermate vrij vertaald... ik heb 'm ook wel maar dus niet herkend.
Inderdaad, bij mij sloeg tie in het begin niet zo aan. Maar ga 'm steeds beter vinden!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:55 schreef Z het volgende:
Prima plaat overigens, vanochtend nog beluisterd.
* Curchulain gaat direct aan de slagquote:Op maandag 23 mei 2005 15:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar wel mooi.Zie ook hier: Vertaal hier liedjes - deel 3...
ONTOPIC: Moneybrother?
Just hanging around?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:59 schreef Z het volgende:
Same here.
Wat staat er op de grafsteen/gedenksteen van Ian Curtis. (naast naam en datum).
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:19 schreef Z het volgende:
Future Kings Of Spain?
Staan ook loeigroot op de cover van de meest recente NME, trouwens.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:54 schreef Z het volgende:
Futureheads.
quote:Are you alone now
Did you lose the monkey
He gave you backaches
And now you slouch
He didn't mean it
He's just a dumb ape
Reading Playboy
On your couch
And now it's time to say
What I forgot to say
Baby,baby,baby
Come on, what's wrong?
It's a![]()
I'm groovin on
Don't it make you want to get some sun?
Shine on, shine on, shine on
Die dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Fountains Of Wayne - Radiation Vibe
Klopt als de spreekwoordelijke busquote:Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Fountains Of Wayne - Radiation Vibe
Ik heb niets ingeschat, ik probeer gewoon 't punt van DD te jattenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef Grobbel het volgende:
Geen verbetering, DD... Jullie hebben ook allebei Trust Us iets te 'vroeg' ingeschat (of een andere dus te laat).
ik heb alle cd albums van MP in de kast staanquote:Op maandag 23 mei 2005 17:16 schreef Grobbel het volgende:
En bartrid pakt het punt.
Hij heeft waarschijnlijk ook wel meer MP in de kast staan dan ik (heb zelf een stuk of 20 MP-albums/EPs staan), dus je kunt moeilijk van een gestolen punt spreken.Sorry trouwens DD dat ik je lijstje de eerste keer niet echt aandachtig had gecontroleerd.
bartrid +1
Ik moet alleen Lobotomizer en 8 Soothing Songs for Ruth nog... Verder heb ik alleen van wat bandjes met een minder indrukwekkend oeuvre alles compleet, naast nog een halve meter Pavement albums/EPs/singles/side-projects/DVDs/re-issues.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:18 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb alle cd albums van MP in de kast staanOok de enige band in mijn collectie die zo kompleet is.
Poep, dat klopt. En dat was ook fout aan DD's eerste lijstje, daarvoor heb ik de zijne afgekeurd.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:19 schreef bartrid het volgende:
ik wil trouwens trust us en angels omwisselen, want angels kwam voor trust us
je bent er bijna dan:) Lobotomizer is leuk voor de collectie maar niet echt schokkend sterk (al is Hogwash die ze een paar jaar geleden in paradiso speelden tot mijn grote verbazing) wel erg fijn. 8 soothing songs for ruth is beter en heeft die erg leuke cover van california dreamingquote:Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik moet alleen Lobotomizer en 8 Soothing Songs for Ruth nog... Verder heb ik alleen van wat bandjes met een minder indrukwekkend oeuvre alles compleet, naast nog een halve meter Pavement albums/EPs/singles/side-projects/DVDs/re-issues.
En ook op fabchannel.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef bartrid het volgende:
En voor de trivia spelers die dit graag willen zien, het concert staat op 3voor12. Duurt wel zo'n 3 uur
die bedoel ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |