Het goed antwoord was al gegeven:quote:Op maandag 23 mei 2005 08:08 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik gaat ook maar een gokje wagen
Whaa!
Outro Lado
The Other Side Of Outro Lado
One Down, One Up
Tales Of High Fever
quote:Op maandag 23 mei 2005 02:48 schreef Curchulain het volgende:
Okee dan gok ik op de volgorde waarin jij ze zelf net genoemd hebt.
Over het hoofd gezienquote:
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:04 schreef cafca het volgende:
alleen The More You Live, The More You Love dan?
Ik dacht dat wishing ook wel in de top 40 had gestaan, en I Ran had ik eigenlijk ook wel verwacht.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:08 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Beetje flauw, maar meer is het niet volgens hitzone.
Cafca +1
quote:You worthless bitch
You fickle shit
You will spit on me
You will make me spit
And when the judas howl arise
And like the jesus jews you epitomize
I’ll still be here as strong as you
And I’ll walk away in spite of you
Dit is ook een klassieker.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Heb hier alleen 'Gotham' (live-cd) en daar staat 'ie helaas niet op...
Inkoppertje voor Ranja:
Welke cd heb ik nu na jááááren weer eens opgezet?
[afbeelding]
Een klassieker? Zo zou ik het niet direct willen noemen.quote:Op maandag 23 mei 2005 09:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Dit is ook een klassieker.
Ik ken de hoes wel, maar ik heb hem zelf niet, en kom er zo ook niet op wat het is.....
Nope. Nog maar een hintje. Tracklist:quote:Op maandag 23 mei 2005 10:17 schreef cafca het volgende:
The Moonbabies?
Salt is goed, titel niet...quote:Op maandag 23 mei 2005 10:38 schreef cafca het volgende:
Salt! maar hoe heet die plaat dan? Luca statue
De eerste letter en de laatste 2 zijn goedquote:Op maandag 23 mei 2005 10:53 schreef cafca het volgende:
aculastute ?
Nee, hoewel c-u-l-t wel in de juiste volgorde staat...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:11 schreef cafca het volgende:
astuculte?
eigenlijk jammer dat het een ordinair gokspelletje wordt
Weet ik ook niet, maar ik laat de vraag liever over aan iemand die verstand heeft van muziek, dan dat ik hem per ongeluk goed gok.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, hoewel c-u-l-t wel in de juiste volgorde staat...
Vind ik ook, maar hoeveel meer hints kan ik dan nog geven?
nope. andere vraag dan maar?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:20 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
eastcult?
quote:
Komen we wel snel bij het volgende jubileumquote:Op maandag 23 mei 2005 11:24 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]Lijkt me een goed plan.. als we allemaal nou gaan gokken kunnen we het hele topic wel volgokken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |