whehequote:Op maandag 23 mei 2005 11:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Komen we wel snel bij het volgende jubileum
quote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
System Of A Down-System Of A Down
En dat weten ze dan weer wel...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:28 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
System Of A Down-System Of A Down
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:34 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Inkoppertje voor Ranja:
Welke cd heb ik nu na jááááren weer eens opgezet?
Niet meer in het profiel zetten he, dan zijn er ineens mensen die het licht zienquote:Op maandag 23 mei 2005 08:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sack, nog bedankt voor het uitdelen van het Wildhearts-puntje!
Hoe bedoel je? Dat was toch een manier om je antwoord achter te laten als je er voorlopig niet bent?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:36 schreef ranja het volgende:
[..]
Niet meer in het profiel zetten he, dan zijn er ineens mensen die het licht zien
Salt - Auscultate. Leek me nou echt iets voor jou...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
wat was het nou?
overigens lijkt-ie best op die van Buffalo Tom waar Taillights fade op staat.
deze bedoel je:quote:Op maandag 23 mei 2005 11:35 schreef ranja het volgende:
[..]
wat was het nou?
overigens lijkt-ie best op die van Buffalo Tom waar Taillights fade op staat.
Een manier, maar duidelijk niet aan te raden.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe bedoel je? Dat was toch een manier om je antwoord achter te laten als je er voorlopig niet bent?
quote:Antwoord bij afwezigheid
Vanwege een aantal al dan niet terechte slechte ervaringen wordt het afgeraden om het antwoord in je profiel te "verstoppen" als je weg gaat terwijl je een vraag hebt gesteld. Handiger is het om:de vraag gewoon open te laten staan (dan wel even afmelden, alsjeblieft) het antwoord zelf te geven en zo de vraag in te trekken de vraag door iemand anders te laten overnemen (wel graag in overleg)
Misschien is het dat ook wel maar ik ken het niet...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Salt - Auscultate. Leek me nou echt iets voor jou...
Oke, sorry, wist ik niet. Ik ging weer eens uit van het goede van de gemiddelde Trivia-speler...quote:Op maandag 23 mei 2005 11:46 schreef ranja het volgende:
Een verhaal
Doe Photobucket.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:18 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
imageshack doet kut
Nope.quote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
als het goed is werkt ie nu wel
Goed plan... misschien dat ik dan ook eens een foto kan posten als vraagquote:Op maandag 23 mei 2005 12:37 schreef Prep2Fight het volgende:
Zal ik voor een FTP zorgen waar mensen kunnen uploaden?
Ik kan dan het wachtwoord geven aan pple die ik vertrouw en dat zijn de vaste triviaspelers zekerEn een host is niet moeilijk geregeld.. Want dat imagehack is zo kut
Voor mij is het een kleine moeite.. Ik merk vaak genoeg dat plaatjes het niet doen en dat is best vervelendquote:Op maandag 23 mei 2005 12:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maar Photobucket werkt uitstekend hoor!
Doe dat dan even via photobucket, dat werkt beter dan dat imageshack.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:04 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
nope
upload de cd hoes wel effe opnieuw
grobbel+1quote:Op maandag 23 mei 2005 13:15 schreef Grobbel het volgende:
Nick Drake - Bryter Later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |