quote:Op maandag 23 mei 2005 14:08 schreef Neleos het volgende:
Eels - Novocaine For The Soul?
Nee, dat was de éérste hit op Google.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:07 schreef cafca het volgende:
Eels - Beautiful Freak
Die heb ik eerder gezien deze weekquote:Op maandag 23 mei 2005 14:09 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Jammer cafca, maar dit is het antwoord dat ik zocht.
Neleos +1
Beide, dat nummer en Eels, weet alleen niet of het precies dezelfde vraag wasquote:
vanwege teveel hitmuziek ofzoquote:Op maandag 23 mei 2005 14:10 schreef Neleos het volgende:
Waarom heeft radiozender Slam FM een boete gekregen van 113.600 euro
Te veel gelul en teveel hitmuziek inderdaad.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef lubje25 het volgende:
Te weinig muziek, te veel gelul, te veel hitparademuziek
Volgens mij heb ik vorige week nog een keer een vraag over eels gesteld, kan me alleen niet meer herinneren wat.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Beide, dat nummer en Eels, weet alleen niet of het precies dezelfde vraag was
Allright, doet er ook niet toequote:Op maandag 23 mei 2005 14:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vorige week nog een keer een vraag over eels gesteld, kan me alleen niet meer herinneren wat.Maar niet deze, in ieder geval.
Zelfde vraag behalve dat de vertaling nu babelfish-koeterwaals was en toen een zelf gemaakte serieuze (door wie ook weer, Sack?)quote:Op maandag 23 mei 2005 14:11 schreef Prep2Fight het volgende:
Beide, dat nummer en Eels, weet alleen niet of het precies dezelfde vraag was
Ah okay.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Zelfde vraag behalve dat de vertaling nu babelfish-koeterwaals was en toen een zelf gemaakte serieuze (door wie ook weer, Sack?)
Hééé...goed nieuws. Wellicht.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:42 schreef DaisyDuke het volgende:
Bono, U2, Pop.
hier trouwens.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:19 schreef Grobbel het volgende:
Ah okay.Nou goed, niks aan te doen, kan gebeuren. Dat krijg je als je onderhand anderhalf trivia-topic per doordeweekse dag doorwerkt.
Hoi GLOquote:Op maandag 23 mei 2005 14:24 schreef GLO het volgende:
Ook goeiemiddag
Peter Koelewijn (Goofy), MC Miker G & DJ Sven
edit: niet eerst 'Ook goeiemiddag' typen GLO
![]()
En dat terwijl er 3 susans inzittenquote:Op maandag 23 mei 2005 14:25 schreef ranja het volgende:
[..]
hier trouwens.
Zie nu ook net dat ik Band of Susans niet herkende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |