Maar wel mooi.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:46 schreef Curchulain het volgende:
Uitermate vrij vertaald... ik heb 'm ook wel maar dus niet herkend.
Inderdaad, bij mij sloeg tie in het begin niet zo aan. Maar ga 'm steeds beter vinden!quote:Op maandag 23 mei 2005 15:55 schreef Z het volgende:
Prima plaat overigens, vanochtend nog beluisterd.
* Curchulain gaat direct aan de slagquote:Op maandag 23 mei 2005 15:53 schreef belsen het volgende:
[..]
Maar wel mooi.Zie ook hier: Vertaal hier liedjes - deel 3...
ONTOPIC: Moneybrother?
Just hanging around?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:59 schreef Z het volgende:
Same here.
Wat staat er op de grafsteen/gedenksteen van Ian Curtis. (naast naam en datum).
quote:Op maandag 23 mei 2005 16:19 schreef Z het volgende:
Future Kings Of Spain?
Staan ook loeigroot op de cover van de meest recente NME, trouwens.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:54 schreef Z het volgende:
Futureheads.
quote:Are you alone now
Did you lose the monkey
He gave you backaches
And now you slouch
He didn't mean it
He's just a dumb ape
Reading Playboy
On your couch
And now it's time to say
What I forgot to say
Baby,baby,baby
Come on, what's wrong?
It's a![]()
I'm groovin on
Don't it make you want to get some sun?
Shine on, shine on, shine on
Die dus.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Fountains Of Wayne - Radiation Vibe
Klopt als de spreekwoordelijke busquote:Op maandag 23 mei 2005 16:45 schreef DaisyDuke het volgende:
Fountains Of Wayne - Radiation Vibe
Ik heb niets ingeschat, ik probeer gewoon 't punt van DD te jattenquote:Op maandag 23 mei 2005 17:09 schreef Grobbel het volgende:
Geen verbetering, DD... Jullie hebben ook allebei Trust Us iets te 'vroeg' ingeschat (of een andere dus te laat).
ik heb alle cd albums van MP in de kast staanquote:Op maandag 23 mei 2005 17:16 schreef Grobbel het volgende:
En bartrid pakt het punt.
Hij heeft waarschijnlijk ook wel meer MP in de kast staan dan ik (heb zelf een stuk of 20 MP-albums/EPs staan), dus je kunt moeilijk van een gestolen punt spreken.Sorry trouwens DD dat ik je lijstje de eerste keer niet echt aandachtig had gecontroleerd.
bartrid +1
Ik moet alleen Lobotomizer en 8 Soothing Songs for Ruth nog... Verder heb ik alleen van wat bandjes met een minder indrukwekkend oeuvre alles compleet, naast nog een halve meter Pavement albums/EPs/singles/side-projects/DVDs/re-issues.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:18 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik heb alle cd albums van MP in de kast staanOok de enige band in mijn collectie die zo kompleet is.
Poep, dat klopt. En dat was ook fout aan DD's eerste lijstje, daarvoor heb ik de zijne afgekeurd.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:19 schreef bartrid het volgende:
ik wil trouwens trust us en angels omwisselen, want angels kwam voor trust us
je bent er bijna dan:) Lobotomizer is leuk voor de collectie maar niet echt schokkend sterk (al is Hogwash die ze een paar jaar geleden in paradiso speelden tot mijn grote verbazing) wel erg fijn. 8 soothing songs for ruth is beter en heeft die erg leuke cover van california dreamingquote:Op maandag 23 mei 2005 17:20 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik moet alleen Lobotomizer en 8 Soothing Songs for Ruth nog... Verder heb ik alleen van wat bandjes met een minder indrukwekkend oeuvre alles compleet, naast nog een halve meter Pavement albums/EPs/singles/side-projects/DVDs/re-issues.
En ook op fabchannel.quote:Op maandag 23 mei 2005 17:26 schreef bartrid het volgende:
En voor de trivia spelers die dit graag willen zien, het concert staat op 3voor12. Duurt wel zo'n 3 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |