quote:Op zondag 22 mei 2005 20:26 schreef Reese het volgende:
Van de Avro-site:
Vanaf dinsdag 31 mei 2005 zal seizoen 8 in zijn geheel worden herhaald. De afleveringen zijn wederom te zien op Nederland 2. Let op de aanvangstijden, want die verschillen per aflevering!
En om het geheugen wat op te frissen, dit was seizoen 8:
Mark met EllaReese
met Benton
Robert Romano, alleen
Aflevering 1: dinsdag 31 mei om 23:14 uur
Aflevering 2: dinsdag 7 juni om 23:00 uur
Aflevering 3: dinsdag 14 juni om 23:55 uur
Aflevering 4: dinsdag 21 juni om 23:55 uur
Aflevering 5: dinsdag 28 juni om 23:55 uur
Aflevering 6: dinsdag 5 juli om 23:55 uur
Aflevering 7: dinsdag 12 juli om 23:55 uur
Aflevering 8: dinsdag 19 juli om 23:55 uur
Aflevering 9: dinsdag 26 juli om 23:05 uur
Aflevering 10: dinsdag 2 augustus om 23:05 uur
Aflevering 11: dinsdag 9 augustus om 23:25 uur
Aflevering 12: dinsdag 16 augustus om 23:05 uur
Aflevering 13: dinsdag 23 augustus om 23:05 uur
Aflevering 14 Uitzending: zaterdag 5 november om 23:05 uur
Aflevering 15 Uitzending: zaterdag 12 november om 23:30 uur
Aflevering 16 Uitzending: zaterdag 19 november om 23:05 uur
Aflevering 17 Uitzending: zaterdag 26 november om 23:05 uur
Aflevering 18 Uitzending: zaterdag 3 december om 23:05 uur
Aflevering 19 Uitzending: zaterdag 10 december om 23:05 uur
Aflevering 20 Uitzending: zaterdag 17 december om 23:05 uur (The Letter)
Aflevering 21 Uitzending: zaterdag 24 december om 23:05 uur (The Beach)Aflevering 22 Uitzending: 2006
Daar hebben ze nou videorecorders voor uitgevonden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door BE op 22-05-2005 21:48:05 ]
Bedankt voor het Romanoplaatjequote:Op zondag 22 mei 2005 20:59 schreef Brighteyes het volgende:
Vervolg van: ER (Emergency Room) deel 15
Vanavond om 21.00 de laatste uitzending van Seizoen 10.
En...
[..]
Zullen we eerst seizoen 11 doen?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef dutch-mamma het volgende:
Wanneer begint seizoen 12?
Euh?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef Brighteyes het volgende:
Blaatschaap, ik heb je post aangepast voor de mensen die later op de avond of mss nog wel morgen moeten kijken.
Het is zo jammer als de spanning er voor hen word afgehaald...
Weet ik eigenlijk niet, en als het zo is heb ik daar overheen gelezen.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Euh?
Het lijkt me erg onverstandig om in het topic van een serie te kijken als je die aflevering nog niet gezien hebt. Er stond toch in 't vorige topic ook meteen dat 't kindje van Carter dood was?
Het gaat me niet om de moeite. Het gaat mij er om dat er elke week na de uitzending dingen verklapt worden. Waarom nu opeens anders?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, en als het zo is heb ik daar overheen gelezen.
En ja, je zou hier ook niet moeten kijken, maar dat heb ik ook wel eens gedaan en dan vind ik het wel leuk om de reacties op de uitzending te lezen die de spanning opbouwen, maar ik vind het gewoon echt oprecht jammer als het 'verklapt' wordt voor degenen die nog moeten kijken.
Zo veel moeite zijn die spoiler tags toch niet?
Omdat het me nu toevallig opviel.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:53 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het gaat me niet om de moeite. Het gaat mij er om dat er elke week na de uitzending dingen verklapt worden. Waarom nu opeens anders?
Niet zo zwaar opvattenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat het me nu toevallig opviel.
Laat maar... ik zal het niet meer doen en er niet meer over zeuren...
Blijkbaar ben ik de enige die het vervelend vind, dus dan moet ik me er maar niet druk om maken.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
Niet zo zwaar opvatten. Het maakt me niet uit als je er over begint, ik vroeg me alleen af waarom 't opeens anders was.
Ik was op vakantie toen deze werd uitgezonden. Ik ben er ook half van overtuigd dat-ie nooit is uitgezonden (maar dat zal wel niet) of op een heel andere dag dan normaalgesproken. Kan iemand dit zich herinneren? Ik baalde nl ontzettend dat nou juist deze aflevering niet op video stond toen ik thuis kwam.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:33 schreef furanku het volgende:
*Noteert Aflevering 21: dinsdag 18 oktober om 23:05 uur in zijn agenda.
1 van het mooiste tvmoment dat ik heb gezien.
Mijn moeders verjaardag. Hoe krijgen ze het voor elkaar.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:33 schreef furanku het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn moeders verjaardag. Hoe krijgen ze het voor elkaar.
yepquote:Op zondag 22 mei 2005 22:12 schreef Aventura het volgende:
Is dat die op strand met Mark en Elizabeth?
dat was idd een van de mooiste tv momenten die ik ooit heb gezien!!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:12 schreef Aventura het volgende:
Is dat die op strand met Mark en Elizabeth?
Dat klopt.. het werd op een ander tijdstip uitgezonden. Daar hebben veel mensen over geklaagd toen. Heb de aflevering gezien omdat ik die via een "chat" programma heb kunnen downloaden.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:11 schreef brando het volgende:
[..]
Ik was op vakantie toen deze werd uitgezonden. Ik ben er ook half van overtuigd dat-ie nooit is uitgezonden (maar dat zal wel niet) of op een heel andere dag dan normaalgesproken. Kan iemand dit zich herinneren? Ik baalde nl ontzettend dat nou juist deze aflevering niet op video stond toen ik thuis kwam.
![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 22:22 schreef gimme.shelter het volgende:
dat was idd een van de mooiste tv momenten die ik ooit heb gezien!!
Weet iemand nog de muziek die erbij hoorde??
18 oktober staat iig in mijn agenda!!
Op deze site staat een uitgebreide beschrijving van de aflevering. Inclusief alle muziek die gespeeld wordt, van John Lennon tot Linkin Park.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:26 schreef Aventura het volgende:
Heel mooie pianomuziek van een Japans klinkende componist. Ik zou dat moeten opzoeken, ik heb het wel ergens op MP3 nog.
Met een prachtig nummer van Israel Kamakawiwo - Somewhere over the Rainbow. (ook te horen in een reclame die nu soms te zien is op tv).quote:Op zondag 22 mei 2005 21:33 schreef furanku het volgende:
Juh.. wat een mannetje was het.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:48 schreef Reese het volgende:
[..]
[..]
Op deze site staat een uitgebreide beschrijving van de aflevering. Inclusief alle muziek die gespeeld wordt, van John Lennon tot Linkin Park.
Zie het artikeltje helemaal onderaan:"...Hawaiian singer Israel Kamakawiwo'ole, whose bittersweet ukulele rendition of "Somewhere over the Rainbow...", dat is volgens mij waar jullie het over hebben.
Duuuuuuuuuuuuuusssss......quote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef sleepflower het volgende:
Gaat het volgende week nou verder of is dit de laatste aflevering dit jaar?
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:59 schreef Brighteyes het volgende:Vanavond om 21.00 de laatste uitzending van Seizoen 10
Staat in de OP notabenequote:Op zondag 22 mei 2005 21:55 schreef AnnekeM het volgende:
Sjonge jonge, wat een aflevering.. Zal wat worden in het begin van 't volgende seizoen
quote:
Erg, he... Ik ben geen haar beter!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:00 schreef pluisje het volgende:
Ik kon me niet beheersen en heb opgezocht wat er in de eerste aflevering van volgend seizoen gebeurt
video klaarzettenquote:Op maandag 23 mei 2005 08:48 schreef Koningin het volgende:
Moet de aflevering van gister nog zien......
Gelukkig wordt seizoen 8 herhaald, heb ik nog niet gezien nl.
Moet alleen effe kijken hoe ik dat tijdens mijn vakantie ga doen.....
Dat is idd een hele mooie versie van het nummerquote:Op zondag 22 mei 2005 22:48 schreef Reese het volgende:
[..]
[..]
Op deze site staat een uitgebreide beschrijving van de aflevering. Inclusief alle muziek die gespeeld wordt, van John Lennon tot Linkin Park.
Zie het artikeltje helemaal onderaan:"...Hawaiian singer Israel Kamakawiwo'ole, whose bittersweet ukulele rendition of "Somewhere over the Rainbow...", dat is volgens mij waar jullie het over hebben.
Dat werd dus vanavond.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:14 schreef Reese het volgende:
Video loopt, ik kijk later op de avond wel.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat werd dus vanavond.
"Just call me Dr. Lockhart"
Waren jullie ook zo trots op Abby?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:15 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb op deze site gelezen wat er de laatste aflevering gebeurd is, maar ik snap alleen niet wat er nou precies met Neela aan de hand is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:21 schreef Lienekien het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, dat had ik dus niet door. En wanneer is het nieuwe seizoen op tv?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
Op de site van de AVRO lees ik dat dat vermoedelijk voorjaar 2006 wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:28 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
![]()
Ok, dat had ik dus niet door. En wanneer is het nieuwe seizoen op tv?
Ik dacht dat jij de laatste aflevering al gezien had?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die spoilers.. wat doen jullie me aan?.
Ik kan me nog nét beheersen....
Ohhhhh, ik had 't verkeerd begrepen. Ik dacht dat dit voortborduurde op wat er na deze aflevering met Neela gebeurdequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de laatste aflevering al gezien had?
Mijn spoiler in ieder geval niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ohhhhh, ik had 't verkeerd begrepen. Ik dacht dat dit voortborduurde op wat er na deze aflevering met Neela gebeurde.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]En dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er dus nu vrijdag geen ER? Of wel gewoon?
ER werd sowieso al niet meer op vrijdag, maar op zondag uitgezonden. Maar helaas was het de afgelopen keer de laatste aflevering.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
En dan??
Komt er dus nu vrijdag geen ER? Of wel gewoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:14 schreef haagse_elfje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live fast, die young...
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:55 schreef Kaizen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
De rechten lagen nog steeds bij de Avro, dus Net 5 kon het niet uitzenden.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:44 schreef wickie het volgende:
Is seizoen 8 het seizoen dat net 5 maar niet wilde mocht uitzenden?
Al die herhalingen en tot 2x toe stoppen op het moment dat ik het liefst wilde dat ze door gingen.
Mijn dank gaat uit naar de Avro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeuwig vijfentwintig
vroeger deden ze dit ook altijd op dit achtelijke tijdstip...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Koningin het volgende:
Wat een vreselijk tijdstip trouwens....
dat neemt je echt terug naar de goeie oude tijd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto uit de aflevering van vanavond. Niet spectaculair, maar ach...Carter
. Haaai BE!
![]()
De cast van seizoen 8
Zooooo. En dan nu allemaal braaf voor de buis vanavond of je video instellen.
En dan geen gejankzak meer over het tijdstip, de zender of de avond.
Eeuwig vijfentwintig
Vorige week hielp het anders niksquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Koningin iets:
Maar inderdaad, volgende week (lees=vandaag) beter!quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:47 schreef Koningin het volgende:
![]()
Ben ik het vergeten
![]()
![]()
Ik had het ook nog in mijn agenda gezet![]()
Volgende week beter.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
De versie die in die ene beroemde prachtige laatste aflevering van seizoen 8 gebruikt wordt (de Mark-versie)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat ik wel ergens de Mp3 heb welke versie zoek je?
Deze week ook nietquote:
Dankequote:Op maandag 13 juni 2005 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Even een schopje speciaal voor Koningin.
Gisteren gezien op DVD: The Librarian, met Noah Wyle in de hoofdrol.
To be honest, geen hoogstaand kunstwerkje, maar ach... de titel en Noah als hoofdrolspeler...
[afbeelding]
IDMquote:Op donderdag 16 juni 2005 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Dat was meer toeval, ik noemde jou vanwege de film die ik noemde, jij bent toch ook van de BDI? Of ben ik nou in de war?
Ja, dat bedoel ik, ik wist even niet meer of jij van de voor of na lichting bent... Maar vandaar dus mijn linkje naar die film.quote:Op donderdag 16 juni 2005 11:47 schreef Koningin het volgende:
IDM
Ik heb de film wel niet gekekenquote:Op donderdag 16 juni 2005 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik, ik wist even niet meer of jij van de voor of na lichting bent... Maar vandaar dus mijn linkje naar die film.
Hier nog eentje...quote:
Niemand?quote:Op donderdag 16 juni 2005 12:26 schreef brando het volgende:
Wie weet wat Romano tegen Reese "zei" de afgelopen aflevering (van seizoen 8)?
ik weet het niet meer, ik weet alleen dat ik het toen super schattig vondt. Eerst zo een lul spelen tegen Benton als die weg loopt met Reese op zijn armen mega lief zijn.....ihet was wel een aaahhhhh momentquote:Op donderdag 16 juni 2005 12:26 schreef brando het volgende:
Wie weet wat Romano tegen Reese "zei" de afgelopen aflevering (van seizoen 8)?
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat ik wel ergens de Mp3 heb welke versie zoek je?
Mark weer in volle glore te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The sheep rule - www.superschaapje.nl
Het was volgens mij (na wat gegoogle) de versie van Israel Kama-nogwatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef haagse_elfje het volgende:
die alflv die kan ik niet eens meer kijken, ik ga zo hard janken als ik die aflv nog een keer moet zien![]()
ik ga wel ff koekeloeren ik heb een paar versies op mijn comp staan
oké cool, kazaaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was volgens mij (na wat gegoogle) de versie van Israel Kama-nogwatBij Kazaa duurt het nog 25 uur voor ik hem binnen heb
ik heb hem ook ff opgezocht, bij mij is hij in enkele minuten klaar. Ik mail het wel!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was volgens mij (na wat gegoogle) de versie van Israel Kama-nogwatBij Kazaa duurt het nog 25 uur voor ik hem binnen heb
Ik ook niet, maar hij bewoog z'n lippen ook. Ik dacht dat iemand het misschien had opgevangen. Ik vond het wel een mooi stukje nl.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat was toch dat stukje gebarentaal? Sorry, dat kan ik niet....
he ik heb hem binnen, mail me ff @ carrie_returns@hotmail.comquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
donequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he ik heb hem binnen, mail me ff @ carrie_returns@hotmail.com
Ja, ofzoiets als "wees zuinig op 'm; hij is een goeie!"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:38 schreef Troel het volgende:
Ik gok zoiets als Je hebt een schat van een vader ofzo
Frank is ook een ex-agent, dus dat kan kloppen.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ok ik weet niet of dt al ooit eerder is gezegd. Ik zat net weer seizoen 1 van ER te kijken. In de Pilot speelt Frank mee. Hij speelt een agent die in zijn been is geschoten.
ER komt toch op dinsdag?quote:
Volgens mij gaan ze verder bij waar ze gebleven waren.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef Murray het volgende:
Ah.
Welk seizoen gaat net5 herhalen dan? Ze beginnen toch niet weer bij 1 hè?
Die reclame bij Net 5quote:Op maandag 27 juni 2005 23:03 schreef Murray het volgende:
Eigenlijk is het wel jammer dat het door 2 omroepen uitgezonden wordt, maar ja..
Ik zag het in de gids.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:06 schreef Laniboekje het volgende:
Huh? Komt ER nu ook weer op vrijdag? Hoe laat dan? Ik heb nog geen reclame daarover gezien, maar ja.. met dit mooie weer kijk ik ook niet zo vaak meer TV =D
Bij mij stond het ook in de gids, dus ik denk dat het wel komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag het in de gids.
Geloof ik.
Of ik heb het gedroomd
Ik weet niet welke afleveringen en hoe laat precies; volgens mij varieert de tijd maar zo rond kwart over 5 ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Troel het volgende:
Waar en wanneer en hoe laat is het vrijdag dan?
Dan kan ik het alvast programmeren. En welke afleveringen zijn het?
Ik heb geen gids
Grappigquote:Op zondag 26 juni 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ok ik weet niet of dt al ooit eerder is gezegd. Ik zat net weer seizoen 1 van ER te kijken. In de Pilot speelt Frank mee. Hij speelt een agent die in zijn been is geschoten.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
Aanstaande vrijdag komt ER vanaf seizoen 1 weer op Net5. Ja mensen, vanaf seizoen 1 weer. Ook op een maffe tijd, volgens mij van 17.10u tot 18.00u ofzo.
ok coolquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:06 schreef California het volgende:
Ja, zelfde acteur.
Ik wist dus ook niet dat ER weer iedere werkdag uitgezonden werd. Heb het vandaag ook gemist (gelukkig heb ik seizoen 1 wel op DVD). Maar ze begonnen de vrijdag met aflevering 1, dan zou je bijna denken dat aflevering 2 en 3 de zaterdag en de zondag uitgezonden zijn, maar dat is toch niet zo?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Vandaag is deel 4 van seizoen 1 op Net5. Heb ik dan al drie afleveringen gemist?![]()
God is lovequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef dutch-mamma het volgende:
En dan Romano, mijn all time hero...!
ER (herhaling serie 8) elke dinsdag rond 23.00 uur op Nederland 2. Afgelopen voorjaar heeft de AVRO serie 10 van ER uitgezonden. Serie 11 loopt momenteel in Amerika. Als daar alle afleveringen zijn uitgezonden kan de reeks in Nederland worden uitgezonden (vermoedelijk voorjaar 2006).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:50 schreef AnnekeM het volgende:
is er al meer bekend wanneer seizoen 11 op de buis komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eeuwig vijfentwintig
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
Volslagen off-topicReese! Check je mail even!
Niemand????quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:56 schreef soapie het volgende:
Heeft iemand enig idee waar seizoen 2 nog los te koop is??? Ik mis DVD 4 nog, die met de extra's.
gewoon bij de V&D?quote:
die verkopen de dvd's los ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Geen idee of die ze los verkoopt, ik ga er eens kijken. Bedankt voor de tip!!!
Ik irriteer me er al aan dat seizoen 1 en 2 groen zijn de 3 en 4 ineens een andere kleur hebben....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Bij Mediamarkt (Zwolle iig) liggen alle 4 seizoenen met grote regelmaat nog, de boxsets.
[afbeelding]
Daar kan ik me nou ZO aan ergeren, het artwork van S5 is ineens anders dan de eerste 4 seizoenen... zo kun je toch geen mooie DVD-serie completeren, zucht
Voor 19 euro zag ik ze bij MM liggen. Ik moest me zelf dwingen ze niet mee te nemen (ookal wil ik ze wel)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Bij Mediamarkt (Zwolle iig) liggen alle 4 seizoenen met grote regelmaat nog, de boxsets.
[afbeelding]
Daar kan ik me nou ZO aan ergeren, het artwork van S5 is ineens anders dan de eerste 4 seizoenen... zo kun je toch geen mooie DVD-serie completeren, zucht
Dat is aflevering 13 uit seizoen 6, getiteld 'be still my heart'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:43 schreef Siem112 het volgende:
He, ik kwam toevallig hier terrecht toen ik opzoek was naar dvd`s van ER. Ik wist niet dat er zoveel ook gek zijn op deze serie.
Weet iemand in welk seizoen Carter werd neergestoken samen met Lucy? Hierbij stierf Lucy
Ik vond die aflevering zo zielig heb er echt van gehuild. Ik zou deze graag ook op dvd willen hebben. Ik kijk nu ER alleen op net 5, maar dat zijn al oude afleveringen. Zijn er ook nieuwere op een andere zender? Ik lik in vergelijking met jullie echt wereldvreemd haha.
Thnx xxxx Siem
Benton die mis ik echt....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef ImPrEzA het volgende:
En nu is het een paar maanden wachten op de enige keer dat Benton terugkeerde in de serie... kijk er bizar genoeg nu al naar uit, hoewel het niet bepaald posi is ofzo
Argh! Waarom was ik nou op vakantie toen die aflevering er was?! Ik heb deze nog nooit gezien, hoe heet de titel?quote:
Even zoeken hoor, ik postte het op 3 augustus, toen was volgens de lijst bovenaan in de OP net aflevering 10 uitgezonden. Dan moet het dus I'll be home for Christmas zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Argh! Waarom was ik nou op vakantie toen die aflevering er was?! Ik heb deze nog nooit gezien, hoe heet de titel?
Dank u! Even kijken of ik deze ergens vandaan kan halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Reese het volgende:
[..]
Even zoeken hoor, ik postte het op 3 augustus, toen was volgens de lijst bovenaan in de OP net aflevering 10 uitgezonden. Dan moet het dus I'll be home for Christmas zijn.![]()
Aanvulling: van seizoen 8 uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een grote spoiler, 1 persoon zal de serie (tijdelijk) verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.avrogezondheid.nl/er/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef Laniboekje het volgende:
ER is weer gestopt op de dinsdagavond of niet? Ik zag het aankomende week niet in de gids staan.
niet te snel schoppenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:13 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, het gaat dus nog wel door! Vaag, in onze gids stond het niet.
-schopt TrosKompas-
quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Moet ik weer gaan opletten...
Ik had al in mijn agenda staan dat op 18 Okt die ene uitzending met Mark is, die heb ik toen gemist, maar goed, nu moet ik dat dus weer even gaan uitzoeken...
Aflevering 20 is 'The Letter' en 21 'The Beach'.quote:Aflevering 14 Uitzending: zaterdag 5 november om 23:05 uur
Aflevering 20 Uitzending: zaterdag 17 december om 23:05 uur
Aflevering 21 Uitzending: zaterdag 24 december om 23:05 uur
Aflevering 22 Uitzending: 2006
quote:Op zaterdag 5 november 2005 gaat de AVRO verder met de herhaling van seizoen 8. De afleveringen zijn te zien op Nederland 2. Let op de aanvangstijden, want die verschillen per aflevering (alle tijden zijn onder voorbehoud)!
Oh, ja, BE, pas jij gelijk de OP even aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
agenda & 18 Okt
Of dan doen ze het ongemerkt op een andere dag uit zenden en dan mis ik dat weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef Reese het volgende:
Aflevering 20 is 'The Letter' en 21 'The Beach'.
Ik geloof alleen nóóót dat ze deze op Kerstavond gaan uitzenden. Dat zal vast en zeker moeten wijken voor een gezellige familiefilm. De Avro zelf heeft er ook weinig vertrouwen in:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of je verklapt even een spoiler uit afleveringen die hier nog niet te zien zijn geweest.
[ Bericht 50% gewijzigd door BE op 31-08-2005 12:53:36 ]'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Nee, daar geloof ik idd ook niks van, maar vooruit... we houden de moed erin!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef Reese het volgende:
Ik geloof alleen nóóót dat ze deze op Kerstavond gaan uitzenden. Dat zal vast en zeker moeten wijken voor een gezellige familiefilm. De Avro zelf heeft er ook weinig vertrouwen in:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef StarGazer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of je verklapt even een spoiler uit afleveringen die hier nog niet te zien zijn geweest.dat is niet cool....
don't give me that fucking bullshit
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Ondertitel uit de Net5 alevering van vandaag:
'Wie wil Benton zuigen?'
Dat is toch al een tijdje uit (in de VS)? Ik heb het in elk geval maanden geleden gedownload, maar nog nooit geinstalleerd bedenk ik me nuquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:41 schreef Reese het volgende:
di 20 sep 2005, 14:57
ER als computerspel
AMSTERDAM - ER, de populaire ziekenhuisserie over het wel en wee op de eerste hulpafdeling van County General Hospital in Chicago, krijgt volgende maand zijn eigen computerspel. De speler begint als co-assistent tussen dokter Carter, Lewis en Phifer. Wie de behandeling van schaafwonden en kneuzingen onder de knie heeft, gaat verder naar complexere ingrepen.
In Nederland zendt de AVRO al jaren de ook hier populaire serie ER uit. Voor de game zijn de originele stemmen van de cast gebruikt. Het ziekenhuis is tot in detail nagebootst zodat de speler werkelijk het idee krijgt op de eerste hulp rond te lopen.
Het spel biedt overigens meer dan medische kwesties, ook de ziekenhuispolitiek en de uit de televisieserie zo bekende persoonlijke relaties komt de speler tegen. In het hele spel zitten meer dan honderd personages. ER komt eind oktober op de markt.
[url= Bron]http://www.telegraaf.nl/i-mail/25770271/ER_als_computerspel.html]Bron is de Telegraaf[/url]
quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:45 schreef Yessica43 het volgende:
Ik mis de afleveringen van dinsdag ER, waarom duurt het weer zolang voordat ze gaan uitzenden??
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Reese het volgende:
ER
Eerstvolgende uitzending: zaterdag 5 november om 23.05 uur op Nederland 2. Seizoen 8, aflevering 14: A Simple Twist of Fate (herhaling)
Vanaf zaterdag 5 november gaat de AVRO verder met de herhaling van seizoen 8. Wil je weten waarom er pas over twee maanden weer een uitzending van ER is?
Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen over ER:
Waarom is het uitzendschema van ER zo warrig?
Wederom wordt er onzorgvuldig omgesprongen met de uitzendingen van ER. Ditmaal moeten de herhalingen van seizoen 8 het ontgelden. Het is een warrige programmering en de AVRO betreurt deze gang van zaken. Maar net als alle andere publieke omroepen is de AVRO qua programmering compleet afhankelijk van de netmanagers van de drie publieke zenders. Het netmanagement bepaalt per zender wat, waar en wanneer wordt uitgezonden, en daarbij hebben herhalingen van ER de komende twee maanden helaas geen prioriteit. Hoewel we begrijpen dat jullie als trouwe kijkers ontzettend balen van het uitzendschema van ER, kunnen wij hier als AVRO niets aan doen. Het netmanagement trekt zich van onze protesten niets aan.
Wordt ER ook herhaald?
Ja, vanaf zaterdag 5 november zal de AVRO verder gaan met de herhaling van seizoen 8. Kijk in het uitzendschema wanneer welke aflevering van seizoen 8 zal worden uitgezonden.
Wanneer wordt seizoen 11 uitgezonden?
Op dit moment is nog niet bekend wanneer seizoen 11 zal worden uitgezonden. Houd in ieder geval deze website in de gaten voor het laatste nieuws.
ER nu ook niet meer op de werkdagen op Net5?!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 22:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Op zich een toffe aflevering, zeker als je nagaat dat alles live gebeurde
Alleen vond ik de camera's die nu gebruikt werden erg irritant, vergeleken met de normale camera's, die een wat 'zachter' beeld geven.
Ik dacht trouwens dat Net 5 gisteren tijdens de aftiteling via een voice-over bekend maakte dat dat (04/10) voorlopig de laatste aflevering zou zijn, en dat er vandaag gestart zou worden metStrong Medicine
...
Ja, dat is het dus.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:22 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
ER nu ook niet meer op de werkdagen op Net5?!-druipt af om groot in agenda te zetten dat ER op 5 november WEL weer op tv is-
Ja, raar was datquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dat is het dus.
Op Net 5 werd tijdens de aftiteling van de laatste aflevering van seizoen 3 (afgelopen dinsdag), omgeroepen dat er voorlopig geen ER meer zou worden uitgezonden.
Maar gisteren (woensdag) kijk ik naar Net 5 en zie ik ineens aflevering 4.1 (de live-uitzending)!
Ik hoop dus dat ze er mee door gaan, maar dat zien we vandaag wel...
Romano komt volgende week al ergens weer.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:49 schreef brando het volgende:
over de herhalingen op Net5:
Ik kijk vanaf het begin al ER (en bijna alle herhalingen) en toch kan ik me heel vaak niet herinneren wanneer een vaste rol er voor het eerst in kwam. Zoals Corday, die dus blijkbaar in de "live" uitzending voor het eerst te zien was.
Wordt het zo langzamerhand niet tijd voor Romano? Of was dat een seizoen later?
ze kwam terug toen Mark nog leefde, dus dat moet in seizoen 8 zijn. Het was nog voor A River in Egyptquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:49 schreef StarGazer het volgende:
DVD van seizoen 1 maar eens geleend. Blijft gaaf. Binnenkort toch maar eens wat seizoenen gaan aanschaffen
Susan![]()
In welke aflevering van welk seizoen maakte zij haar rentree eigenlijk?
Rocketquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:02 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Romano komt volgende week al ergens weer.
tja, dat is al heeeeel oud nieuws....dan wil jij niet weten wie er nog meer weggaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 10:42 schreef truSteh het volgende:
Damn nu weet ik dus dat Benton weggaat, wat doe ik ook in dit topicZit nog in seizoen 1 ffs
De brief die Cynthia las. Maar hoe ze daaraan gekomen is, zonder Cynthia uit haar droom te halen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 18:13 schreef brando het volgende:
betreft herhalingen op Net5:
Hm. Cynthia heeft dus het briefje van Carol. Maar wat zat Carol dan te lezen toen Elizabeth eraan kwam?
Seizoen 1 t/m 4, seizoen 5 komt als het goed is binnenkort uit op dvd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:04 schreef Hilje23 het volgende:
Welke seizoenen kan ik op DVD krijgen?
Ik denk dat Mark 'm alsnog uit haar tas heeft kunnen vissen? Het was een beetje vaag inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:44 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
De brief die Cynthia las. Maar hoe ze daaraan gekomen is, zonder Cynthia uit haar droom te halen?
dat Kerry eindelijk in 2 woman is dat is vanaf seizoen 7 dan speelt Eilzabeth Mitchellquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:04 schreef Hilje23 het volgende:
ik geloof dat ik de hele prut maar eens op DVD aan moet gaan schaffen want ik wordt hier zoooo gaar van!
Ik heb altijd gekeken op NET 5...wat een ellende zeg!
Zit je in een seizoen (ik meen me te herinneren seizoen 6 of zo begin dit jaar en vorig jaar) en dan beginnen die flikkers weer met een ander seizoen...
Ik hou die seizoenen allemaal niet zo bij, maar als ik dan Elizabeth weer voor het eerst binnen zie komen lopen en als ik dan Reese Benton als pasgeboren baby zie...dan wordt ik GAARRRR!
Ik geloof dat ik ergens gekomen ben dat Kerry lesbisch was...een hoop gedoe met die galbak met dat kale hoofd (chirurg of zo)
Mark is inmiddels samen met Elizabeth maar verder nog niets geloof ik...
Ik ben gewoon helemaal de draad kwijt...
Welke seizoenen kan ik op DVD krijgen?
quote:Wanneer wordt seizoen 11 uitgezonden?
Op dit moment is nog niet bekend wanneer seizoen 11 zal worden uitgezonden. Houd in ieder geval deze website in de gaten voor het laatste nieuws.
Bron: AVRO
er zijn meerdere wegen dan de tv, om de aflv te kunnen kijkenquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 14:50 schreef snellejelle het volgende:
mooi kut zeg. ik ben wel weer es toe aan nieuwe ER's
Dan zoek je niet op de goede plekken. Van populaire series als ER kan je alles downloaden.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:38 schreef truSteh het volgende:
Niet via internet iig zover ik weet, oudere seizoenen niet iig.
Oke, ,dan heb ik dus ngo een stuk van seizoen 7 gezien...maar ik vermoed dat ik dan seizoen vier gemist heb of zo...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 10:54 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dat Kerry eindelijk in 2 woman is dat is vanaf seizoen 7 dan speelt Eilzabeth Mitchell![]()
![]()
erin. Die kale dat is Dr Romano. Je kan seizoen 1 t/m 4 krijgen en binnenkort komt seizoen 5 uit
Hier zat ik ook aan te denken... maar raar dat ze dat niet duidelijik hebben gemaakt. Net als dat boek dat geschreven was, en waarvan uiteindelijk niet duidelijk was wie het nou had geschreven...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 11:04 schreef Laniboekje het volgende:
Carol zat zelf een brief te schrijven naar Doug. Volgens mij heeft ze die brief van Doug nooit meer gezien, maar dacht ze: Ach, ik schrijf hem maar een brief. Dus volgens mij heeft Cynthia altijd nog die brief gehad.
Oh, en over een paar daagjes is seizoen 5 uit op DVD. Volgens mij op 17 oktober =D
quote:Op maandag 17 oktober 2005 09:48 schreef truSteh het volgende:
Susan waar ga je heenGelukkig komt ze terug heb ik gelezen
Een beetje!quote:Op zondag 16 oktober 2005 00:51 schreef brando het volgende:
3. ze lijkt wel een beetje op Neela
Zou je me dan kunnen helpen met het vinden van seizoen 5 t/m het laatste eigenlijk. Waar ik normaal me series enzo download elke week zijn ze er niet iig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:33 schreef m021 het volgende:
[..]
Dan zoek je niet op de goede plekken. Van populaire series als ER kan je alles downloaden.
Ik vind het hele 4e seizoen niet zo sterk....quote:Op woensdag 19 oktober 2005 15:27 schreef truSteh het volgende:
Kan nou niet zeggen dat 4x01 een goede aflevering is (dat met die camera ploeg).. eigenlijk gewoon een but aflevering, maarja, gelukkig is het er maar 1tje
volgens mij is dat in seizoen 4, die op dvd verkrijgbaar is.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef bloempjuh het volgende:
Wanneer komen de afleveringen met Jeanie & kindje Anspaugh?
die worden nu op net5 uitgezonden, dat zoontje heette Scottquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:50 schreef bloempjuh het volgende:
Wanneer komen de afleveringen met Jeanie & kindje Anspaugh?
Net in een week dat ik de hele week niet kan kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2005 11:57 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
die worden nu op net5 uitgezonden, dat zoontje heette Scott
i knowquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:40 schreef ImPrEzA het volgende:
[afbeelding]
Zeg nou zelf... het lijkt toch raar zo? Nu er écht niemand van de oude cast meer inzit, en Luka blijkbaar als main character wordt neergezet. Ik vind het ietwat vervreemdend, al die nieuwe gezichten...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:56 schreef Laniboekje het volgende:
Ja, ik haakte al zowat vanaf seizoen 10 af. Ik weet het niet hoor, maar ER moest gewoon na seizoen 10 stoppen.. Beetje jammer.
Ziet er niet uit nee, gelukkig moet ik nog met seizoen 5 beginnen dus kan ik nog ff genietenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:40 schreef ImPrEzA het volgende:
[afbeelding]
Zeg nou zelf... het lijkt toch raar zo? Nu er écht niemand van de oude cast meer inzit, en Luka blijkbaar als main character wordt neergezet. Ik vind het ietwat vervreemdend, al die nieuwe gezichten...
Oh bahquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 02:40 schreef ImPrEzA het volgende:
[afbeelding]
Ik heb inderdaad bij 5 november ER in mijn agenda staan, maar welk seizoen is dat?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 09:36 schreef Laniboekje het volgende:
Nog een paar daagjes en dan is het weer 5 november.. Kunnen we weer naar Mark Greene kijken!
quote:Aflevering 14 Uitzending: zaterdag 5 november om 23:05 uur
Aflevering 20 Uitzending: zaterdag 17 december om 23:05 uur (The Letter)
Aflevering 21 Uitzending: zaterdag 24 december om 23:05 uur (The Beach)Aflevering 22
OK, Danke.quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:40 schreef ImPrEzA het volgende:
Uhuh... Seizoen 8. Zie openingspost, kwootje:
[..]
Was het niet zo dat in de Avro-box de zeer populaire maar elders afwezige CD4-met-extra's zit? En dat die CD alleen dan eigenlijk een kleine 30 euro kost?quote:Op maandag 31 oktober 2005 08:47 schreef ImPrEzA het volgende:
Hm iets heel anders: ik zie op de Avro-site dat ze de box van Seizoen 1 (die met Avro-logo's erop, die verder identiek is aan de winkelversie die overal voor 20-30 euro te koop is, net als seizoen 2 t/m 4) nog steeds verkopen voor 59,95.
Ben geen expert in het ziekenhuis gebeuren, maar toch mijn verklaring:quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:24 schreef brando het volgende:
En hoe het nou precies zit het het Amerikaanse systeem in de zorg, weet ik na 10 jaar ER kijken nog steeds niet.Hebben Weaver en Greene nou iets te zeggen over Benton? Beiden "attending" op de ER, waar Benton niet zit. Greene zegt wanneer Benton naar huis kan of niet, en Weaver zat zelfs bij die commissie die Benton schorste.
Heeft iemand hier er verstand van?
"I'm suspended", zegt Benton, "I'm going home".quote:Ben geen expert in het ziekenhuis gebeuren, maar toch mijn verklaring:
- Greene en Weaver geven leiding aan de ER afdeling, waar Benton ook regelmatig een dienst moet draaien (toch?), op dat moment zijn Greene en Weaver dus in feite zijn 'baas'.
Ja, zoiets dacht ik ook al.quote:- Die commissie die benton schorste zal samengesteld zijn uit mensen uit elke hoek van het ziekenhuis, Weaver zal daarin zitten namens de ER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |