Ik weet niet welke afleveringen en hoe laat precies; volgens mij varieert de tijd maar zo rond kwart over 5 ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Troel het volgende:
Waar en wanneer en hoe laat is het vrijdag dan?
Dan kan ik het alvast programmeren. En welke afleveringen zijn het?
Ik heb geen gids
Grappigquote:Op zondag 26 juni 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ok ik weet niet of dt al ooit eerder is gezegd. Ik zat net weer seizoen 1 van ER te kijken. In de Pilot speelt Frank mee. Hij speelt een agent die in zijn been is geschoten.
quote:Op woensdag 29 juni 2005 12:04 schreef Laniboekje het volgende:
Aanstaande vrijdag komt ER vanaf seizoen 1 weer op Net5. Ja mensen, vanaf seizoen 1 weer. Ook op een maffe tijd, volgens mij van 17.10u tot 18.00u ofzo.
ok coolquote:Op vrijdag 1 juli 2005 02:06 schreef California het volgende:
Ja, zelfde acteur.
Ik wist dus ook niet dat ER weer iedere werkdag uitgezonden werd. Heb het vandaag ook gemist (gelukkig heb ik seizoen 1 wel op DVD). Maar ze begonnen de vrijdag met aflevering 1, dan zou je bijna denken dat aflevering 2 en 3 de zaterdag en de zondag uitgezonden zijn, maar dat is toch niet zo?quote:Op maandag 4 juli 2005 17:34 schreef Lienekien het volgende:
Vandaag is deel 4 van seizoen 1 op Net5. Heb ik dan al drie afleveringen gemist?![]()
God is lovequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef dutch-mamma het volgende:
En dan Romano, mijn all time hero...!
ER (herhaling serie 8) elke dinsdag rond 23.00 uur op Nederland 2. Afgelopen voorjaar heeft de AVRO serie 10 van ER uitgezonden. Serie 11 loopt momenteel in Amerika. Als daar alle afleveringen zijn uitgezonden kan de reeks in Nederland worden uitgezonden (vermoedelijk voorjaar 2006).quote:Op dinsdag 19 juli 2005 14:50 schreef AnnekeM het volgende:
is er al meer bekend wanneer seizoen 11 op de buis komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |