Dat werd dus vanavond.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:14 schreef Reese het volgende:
Video loopt, ik kijk later op de avond wel.
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:20 schreef Reese het volgende:
[..]
Dat werd dus vanavond.
"Just call me Dr. Lockhart"
Waren jullie ook zo trots op Abby?
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:15 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb op deze site gelezen wat er de laatste aflevering gebeurd is, maar ik snap alleen niet wat er nou precies met Neela aan de hand is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The love you take is equal to the love you make.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:21 schreef Lienekien het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ok, dat had ik dus niet door. En wanneer is het nieuwe seizoen op tv?
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
Op de site van de AVRO lees ik dat dat vermoedelijk voorjaar 2006 wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:28 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
![]()
Ok, dat had ik dus niet door. En wanneer is het nieuwe seizoen op tv?
Ik dacht dat jij de laatste aflevering al gezien had?quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:33 schreef BlaatschaaP het volgende:
Die spoilers.. wat doen jullie me aan?.
Ik kan me nog nét beheersen....
Ohhhhh, ik had 't verkeerd begrepen. Ik dacht dat dit voortborduurde op wat er na deze aflevering met Neela gebeurdequote:Op woensdag 25 mei 2005 19:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de laatste aflevering al gezien had?
Mijn spoiler in ieder geval niet.quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ohhhhh, ik had 't verkeerd begrepen. Ik dacht dat dit voortborduurde op wat er na deze aflevering met Neela gebeurde.
quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]En dan??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt er dus nu vrijdag geen ER? Of wel gewoon?
ER werd sowieso al niet meer op vrijdag, maar op zondag uitgezonden. Maar helaas was het de afgelopen keer de laatste aflevering.quote:Op donderdag 26 mei 2005 08:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
En dan??
Komt er dus nu vrijdag geen ER? Of wel gewoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
quote:Op zaterdag 28 mei 2005 16:14 schreef haagse_elfje het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:32 schreef Troel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live fast, die young...
quote:Op maandag 30 mei 2005 13:55 schreef Kaizen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
De rechten lagen nog steeds bij de Avro, dus Net 5 kon het niet uitzenden.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:44 schreef wickie het volgende:
Is seizoen 8 het seizoen dat net 5 maar niet wilde mocht uitzenden?
Al die herhalingen en tot 2x toe stoppen op het moment dat ik het liefst wilde dat ze door gingen.
Mijn dank gaat uit naar de Avro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eeuwig vijfentwintig
vroeger deden ze dit ook altijd op dit achtelijke tijdstip...quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Koningin het volgende:
Wat een vreselijk tijdstip trouwens....
dat neemt je echt terug naar de goeie oude tijd...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto uit de aflevering van vanavond. Niet spectaculair, maar ach...Carter
. Haaai BE!
![]()
De cast van seizoen 8
Zooooo. En dan nu allemaal braaf voor de buis vanavond of je video instellen.
En dan geen gejankzak meer over het tijdstip, de zender of de avond.
Eeuwig vijfentwintig
Vorige week hielp het anders niksquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:54 schreef Koningin iets:
Maar inderdaad, volgende week (lees=vandaag) beter!quote:Op donderdag 2 juni 2005 08:47 schreef Koningin het volgende:
![]()
Ben ik het vergeten
![]()
![]()
Ik had het ook nog in mijn agenda gezet![]()
Volgende week beter.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.don't give me that fucking bullshit
De versie die in die ene beroemde prachtige laatste aflevering van seizoen 8 gebruikt wordt (de Mark-versie)quote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk dat ik wel ergens de Mp3 heb welke versie zoek je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |