Niemand????quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:56 schreef soapie het volgende:
Heeft iemand enig idee waar seizoen 2 nog los te koop is??? Ik mis DVD 4 nog, die met de extra's.
gewoon bij de V&D?quote:
die verkopen de dvd's los ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:34 schreef soapie het volgende:
[..]
Geen idee of die ze los verkoopt, ik ga er eens kijken. Bedankt voor de tip!!!
Ik irriteer me er al aan dat seizoen 1 en 2 groen zijn de 3 en 4 ineens een andere kleur hebben....quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Bij Mediamarkt (Zwolle iig) liggen alle 4 seizoenen met grote regelmaat nog, de boxsets.
[afbeelding]
Daar kan ik me nou ZO aan ergeren, het artwork van S5 is ineens anders dan de eerste 4 seizoenen... zo kun je toch geen mooie DVD-serie completeren, zucht
Voor 19 euro zag ik ze bij MM liggen. Ik moest me zelf dwingen ze niet mee te nemen (ookal wil ik ze wel)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 18:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Bij Mediamarkt (Zwolle iig) liggen alle 4 seizoenen met grote regelmaat nog, de boxsets.
[afbeelding]
Daar kan ik me nou ZO aan ergeren, het artwork van S5 is ineens anders dan de eerste 4 seizoenen... zo kun je toch geen mooie DVD-serie completeren, zucht
Dat is aflevering 13 uit seizoen 6, getiteld 'be still my heart'.quote:Op maandag 15 augustus 2005 16:43 schreef Siem112 het volgende:
He, ik kwam toevallig hier terrecht toen ik opzoek was naar dvd`s van ER. Ik wist niet dat er zoveel ook gek zijn op deze serie.
Weet iemand in welk seizoen Carter werd neergestoken samen met Lucy? Hierbij stierf Lucy
Ik vond die aflevering zo zielig heb er echt van gehuild. Ik zou deze graag ook op dvd willen hebben. Ik kijk nu ER alleen op net 5, maar dat zijn al oude afleveringen. Zijn er ook nieuwere op een andere zender? Ik lik in vergelijking met jullie echt wereldvreemd haha.
Thnx xxxx Siem
Benton die mis ik echt....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 00:48 schreef ImPrEzA het volgende:
En nu is het een paar maanden wachten op de enige keer dat Benton terugkeerde in de serie... kijk er bizar genoeg nu al naar uit, hoewel het niet bepaald posi is ofzo
Argh! Waarom was ik nou op vakantie toen die aflevering er was?! Ik heb deze nog nooit gezien, hoe heet de titel?quote:
Even zoeken hoor, ik postte het op 3 augustus, toen was volgens de lijst bovenaan in de OP net aflevering 10 uitgezonden. Dan moet het dus I'll be home for Christmas zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Argh! Waarom was ik nou op vakantie toen die aflevering er was?! Ik heb deze nog nooit gezien, hoe heet de titel?
Dank u! Even kijken of ik deze ergens vandaan kan halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Reese het volgende:
[..]
Even zoeken hoor, ik postte het op 3 augustus, toen was volgens de lijst bovenaan in de OP net aflevering 10 uitgezonden. Dan moet het dus I'll be home for Christmas zijn.![]()
Aanvulling: van seizoen 8 uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een grote spoiler, 1 persoon zal de serie (tijdelijk) verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.avrogezondheid.nl/er/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef Laniboekje het volgende:
ER is weer gestopt op de dinsdagavond of niet? Ik zag het aankomende week niet in de gids staan.
niet te snel schoppenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:13 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, het gaat dus nog wel door! Vaag, in onze gids stond het niet.
-schopt TrosKompas-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |