abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29720051
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Argh! Waarom was ik nou op vakantie toen die aflevering er was?! Ik heb deze nog nooit gezien, hoe heet de titel?
Even zoeken hoor, ik postte het op 3 augustus, toen was volgens de lijst bovenaan in de OP net aflevering 10 uitgezonden. Dan moet het dus I'll be home for Christmas zijn.

Aanvulling: van seizoen 8 uiteraard

[ Bericht 4% gewijzigd door Reese op 17-08-2005 14:57:51 (seizoen toegevoegd :P) ]
Eeuwig vijfentwintig
pi_29725173
quote:
Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Reese het volgende:

[..]

Even zoeken hoor, ik postte het op 3 augustus, toen was volgens de lijst bovenaan in de OP net aflevering 10 uitgezonden. Dan moet het dus I'll be home for Christmas zijn.

Aanvulling: van seizoen 8 uiteraard
Dank u! Even kijken of ik deze ergens vandaan kan halen.
pi_29860425
Morgenavond weer??
pi_29870183
Carter, Kovac, Maluci, eat your heart out!

Dr. Doug Ross

Eeuwig vijfentwintig
pi_30000452
Voor de mensen die seizoen 12 gaan kijken, een nieuwe karakter komt erbij
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een grote spoiler, 1 persoon zal de serie (tijdelijk) verlaten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30004903
ER is weer gestopt op de dinsdagavond of niet? Ik zag het aankomende week niet in de gids staan.
pi_30025609
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef Laniboekje het volgende:
ER is weer gestopt op de dinsdagavond of niet? Ik zag het aankomende week niet in de gids staan.
http://www.avrogezondheid.nl/er/

ER
Eerstvolgende uitzending: dinsdag 30 augustus om 23.05 uur op Nederland 2. Seizoen 8, aflevering 14: A Simple Twist of Fate (herhaling)
Terwijl hun dochtertje nog steeds voor haar leven vecht nadat ze per ongeluk een overdosis heeft binnen gekregen, krijgen Greene en Corday ruzie omdat Corday Rachel verantwoordelijk acht en het huis uit wil sturen. Carter spreekt zijn moeder aan over de emotionele verwaarlozing in zijn jeugd en krijgt onverwacht bezoek van zijn vader.
pi_30057591
Ah, het gaat dus nog wel door! Vaag, in onze gids stond het niet.

-schopt TrosKompas-
pi_30093805
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 18:13 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, het gaat dus nog wel door! Vaag, in onze gids stond het niet.

-schopt TrosKompas-
niet te snel schoppen
Op teletekst staat dat er vandaag op nederland 2 om 2300 Koefnoen is en geen ER
pi_30097222
Nu heb ik eindelijk een tv die alle zenders ontvangt en dan kan ik weer geen ER kijken?!
Of is 't ook nog op Net5?
Mon 'en!
pi_30097329
ER
Eerstvolgende uitzending: zaterdag 5 november om 23.05 uur op Nederland 2. Seizoen 8, aflevering 14: A Simple Twist of Fate (herhaling)
Vanaf zaterdag 5 november gaat de AVRO verder met de herhaling van seizoen 8. Wil je weten waarom er pas over twee maanden weer een uitzending van ER is?

Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen over ER:

Waarom is het uitzendschema van ER zo warrig?
Wederom wordt er onzorgvuldig omgesprongen met de uitzendingen van ER. Ditmaal moeten de herhalingen van seizoen 8 het ontgelden. Het is een warrige programmering en de AVRO betreurt deze gang van zaken. Maar net als alle andere publieke omroepen is de AVRO qua programmering compleet afhankelijk van de netmanagers van de drie publieke zenders. Het netmanagement bepaalt per zender wat, waar en wanneer wordt uitgezonden, en daarbij hebben herhalingen van ER de komende twee maanden helaas geen prioriteit. Hoewel we begrijpen dat jullie als trouwe kijkers ontzettend balen van het uitzendschema van ER, kunnen wij hier als AVRO niets aan doen. Het netmanagement trekt zich van onze protesten niets aan.

Wordt ER ook herhaald?
Ja, vanaf zaterdag 5 november zal de AVRO verder gaan met de herhaling van seizoen 8. Kijk in het uitzendschema wanneer welke aflevering van seizoen 8 zal worden uitgezonden.

Wanneer wordt seizoen 11 uitgezonden?
Op dit moment is nog niet bekend wanneer seizoen 11 zal worden uitgezonden. Houd in ieder geval deze website in de gaten voor het laatste nieuws.
Eeuwig vijfentwintig
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:15:40 #212
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30097373

Moet ik weer gaan opletten...
Ik had al in mijn agenda staan dat op 18 Okt die ene uitzending met Mark is, die heb ik toen gemist, maar goed, nu moet ik dat dus weer even gaan uitzoeken...
pi_30097458
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:14 schreef Reese het volgende:
ER
AVRO-bla bla

Dat duurt nog 2 maanden!! Jemig wat een zielige daaro.
En dan weer op een zaterdag? Het moet echt niet gekker worden....
pi_30102736
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:

Moet ik weer gaan opletten...
Ik had al in mijn agenda staan dat op 18 Okt die ene uitzending met Mark is, die heb ik toen gemist, maar goed, nu moet ik dat dus weer even gaan uitzoeken...
U vraagt, wij draaien
quote:
Aflevering 14 Uitzending: zaterdag 5 november om 23:05 uur

Aflevering 15 Uitzending: zaterdag 12 november om 23:30 uur

Aflevering 16 Uitzending: zaterdag 19 november om 23:05 uur

Aflevering 17 Uitzending: zaterdag 26 november om 23:05 uur

Aflevering 18 Uitzending: zaterdag 3 december om 23:05 uur

Aflevering 19 Uitzending: zaterdag 10 december om 23:05 uur

Aflevering 20 Uitzending: zaterdag 17 december om 23:05 uur

Aflevering 21 Uitzending: zaterdag 24 december om 23:05 uur

Aflevering 22 Uitzending: 2006
Aflevering 20 is 'The Letter' en 21 'The Beach'.

Ik geloof alleen nóóót dat ze deze op Kerstavond gaan uitzenden. Dat zal vast en zeker moeten wijken voor een gezellige familiefilm. De Avro zelf heeft er ook weinig vertrouwen in:
quote:
Op zaterdag 5 november 2005 gaat de AVRO verder met de herhaling van seizoen 8. De afleveringen zijn te zien op Nederland 2. Let op de aanvangstijden, want die verschillen per aflevering (alle tijden zijn onder voorbehoud)!
Eeuwig vijfentwintig
pi_30102838
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
agenda & 18 Okt
Oh, ja, BE, pas jij gelijk de OP even aan

Eeuwig vijfentwintig
pi_30102851
Dus het stopt wel.. Argh, 2 maanden wachten! ... Gelukkig heb ik de eerste 4 seizoenen van ER in bezit.. Seizoen 5 komt toch op 10 oktober uit op DVD? Tenminste, heb ik gehoord.
pi_30122056
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef Reese het volgende:

Aflevering 20 is 'The Letter' en 21 'The Beach'.

Ik geloof alleen nóóót dat ze deze op Kerstavond gaan uitzenden. Dat zal vast en zeker moeten wijken voor een gezellige familiefilm. De Avro zelf heeft er ook weinig vertrouwen in:
Of dan doen ze het ongemerkt op een andere dag uit zenden en dan mis ik dat weer
pi_30123040
Oei die 2 afleveringen zijn wel emotioneel.
Ben een poos in Amerika geweest afgelopen december, daar hebben ze de zender TNT.... Vanaf 10 tot 12 ('s ochtends) elke dag ER!!!! Heb dus 6 weken lang vrijwel elke dag 2 uur ER gekeken
En heb meteen een boel afleveringen gezien die ik nog niet gezien had.

Ik mis steeds ER op Net 5 vanwege werk en nu school, en die op Nederland 2 komt vrij laat, dat vergeet ik of ik lig al te slapen
Tralalalaaa
pi_30128339
SPOILER
Of je verklapt even een spoiler uit afleveringen die hier nog niet te zien zijn geweest.

[ Bericht 50% gewijzigd door BE op 31-08-2005 12:53:36 ]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 31 augustus 2005 @ 12:54:47 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30128407
quote:
Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef Reese het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik idd ook niks van, maar vooruit... we houden de moed erin!

Ff OP aanpassen...
  zaterdag 17 september 2005 @ 10:25:11 #221
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_30657744
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef StarGazer het volgende:
SPOILER
Of je verklapt even een spoiler uit afleveringen die hier nog niet te zien zijn geweest.
dat is niet cool....
don't give me that fucking bullshit
pi_30662069
Wel weer een slappe smoes van de AVRO, anderen de schuld geven
pi_30761499
di 20 sep 2005, 14:57
ER als computerspel
AMSTERDAM - ER, de populaire ziekenhuisserie over het wel en wee op de eerste hulpafdeling van County General Hospital in Chicago, krijgt volgende maand zijn eigen computerspel. De speler begint als co-assistent tussen dokter Carter, Lewis en Phifer. Wie de behandeling van schaafwonden en kneuzingen onder de knie heeft, gaat verder naar complexere ingrepen.

In Nederland zendt de AVRO al jaren de ook hier populaire serie ER uit. Voor de game zijn de originele stemmen van de cast gebruikt. Het ziekenhuis is tot in detail nagebootst zodat de speler werkelijk het idee krijgt op de eerste hulp rond te lopen.

Het spel biedt overigens meer dan medische kwesties, ook de ziekenhuispolitiek en de uit de televisieserie zo bekende persoonlijke relaties komt de speler tegen. In het hele spel zitten meer dan honderd personages. ER komt eind oktober op de markt.

[url= Bron]http://www.telegraaf.nl/i-mail/25770271/ER_als_computerspel.html]Bron is de Telegraaf[/url]

Eeuwig vijfentwintig
pi_30765928
ER The Sims
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_30830519
Ondertitel uit de Net5 alevering van vandaag:
'Wie wil Benton zuigen?'

Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')