Even zoeken hoor, ik postte het op 3 augustus, toen was volgens de lijst bovenaan in de OP net aflevering 10 uitgezonden. Dan moet het dus I'll be home for Christmas zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:54 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Argh! Waarom was ik nou op vakantie toen die aflevering er was?! Ik heb deze nog nooit gezien, hoe heet de titel?
Dank u! Even kijken of ik deze ergens vandaan kan halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 14:56 schreef Reese het volgende:
[..]
Even zoeken hoor, ik postte het op 3 augustus, toen was volgens de lijst bovenaan in de OP net aflevering 10 uitgezonden. Dan moet het dus I'll be home for Christmas zijn.![]()
Aanvulling: van seizoen 8 uiteraard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een grote spoiler, 1 persoon zal de serie (tijdelijk) verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.avrogezondheid.nl/er/quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef Laniboekje het volgende:
ER is weer gestopt op de dinsdagavond of niet? Ik zag het aankomende week niet in de gids staan.
niet te snel schoppenquote:Op zondag 28 augustus 2005 18:13 schreef Laniboekje het volgende:
Ah, het gaat dus nog wel door! Vaag, in onze gids stond het niet.
-schopt TrosKompas-
quote:
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Moet ik weer gaan opletten...
Ik had al in mijn agenda staan dat op 18 Okt die ene uitzending met Mark is, die heb ik toen gemist, maar goed, nu moet ik dat dus weer even gaan uitzoeken...
Aflevering 20 is 'The Letter' en 21 'The Beach'.quote:Aflevering 14 Uitzending: zaterdag 5 november om 23:05 uur
Aflevering 15 Uitzending: zaterdag 12 november om 23:30 uur
Aflevering 16 Uitzending: zaterdag 19 november om 23:05 uur
Aflevering 17 Uitzending: zaterdag 26 november om 23:05 uur
Aflevering 18 Uitzending: zaterdag 3 december om 23:05 uur
Aflevering 19 Uitzending: zaterdag 10 december om 23:05 uur
Aflevering 20 Uitzending: zaterdag 17 december om 23:05 uur
Aflevering 21 Uitzending: zaterdag 24 december om 23:05 uur
Aflevering 22 Uitzending: 2006
quote:Op zaterdag 5 november 2005 gaat de AVRO verder met de herhaling van seizoen 8. De afleveringen zijn te zien op Nederland 2. Let op de aanvangstijden, want die verschillen per aflevering (alle tijden zijn onder voorbehoud)!
Oh, ja, BE, pas jij gelijk de OP even aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
agenda & 18 Okt
Of dan doen ze het ongemerkt op een andere dag uit zenden en dan mis ik dat weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef Reese het volgende:
Aflevering 20 is 'The Letter' en 21 'The Beach'.
Ik geloof alleen nóóót dat ze deze op Kerstavond gaan uitzenden. Dat zal vast en zeker moeten wijken voor een gezellige familiefilm. De Avro zelf heeft er ook weinig vertrouwen in:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of je verklapt even een spoiler uit afleveringen die hier nog niet te zien zijn geweest.
[ Bericht 50% gewijzigd door BE op 31-08-2005 12:53:36 ]'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
Nee, daar geloof ik idd ook niks van, maar vooruit... we houden de moed erin!quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 18:05 schreef Reese het volgende:
Ik geloof alleen nóóót dat ze deze op Kerstavond gaan uitzenden. Dat zal vast en zeker moeten wijken voor een gezellige familiefilm. De Avro zelf heeft er ook weinig vertrouwen in:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:52 schreef StarGazer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of je verklapt even een spoiler uit afleveringen die hier nog niet te zien zijn geweest.dat is niet cool....
don't give me that fucking bullshit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |