Het was volgens mij (na wat gegoogle) de versie van Israel Kama-nogwatquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:21 schreef haagse_elfje het volgende:
die alflv die kan ik niet eens meer kijken, ik ga zo hard janken als ik die aflv nog een keer moet zien![]()
ik ga wel ff koekeloeren ik heb een paar versies op mijn comp staan
oké cool, kazaaquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was volgens mij (na wat gegoogle) de versie van Israel Kama-nogwatBij Kazaa duurt het nog 25 uur voor ik hem binnen heb
ik heb hem ook ff opgezocht, bij mij is hij in enkele minuten klaar. Ik mail het wel!quote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was volgens mij (na wat gegoogle) de versie van Israel Kama-nogwatBij Kazaa duurt het nog 25 uur voor ik hem binnen heb
Ik ook niet, maar hij bewoog z'n lippen ook. Ik dacht dat iemand het misschien had opgevangen. Ik vond het wel een mooi stukje nl.quote:Op dinsdag 21 juni 2005 10:20 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat was toch dat stukje gebarentaal? Sorry, dat kan ik niet....
he ik heb hem binnen, mail me ff @ carrie_returns@hotmail.comquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
donequote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
he ik heb hem binnen, mail me ff @ carrie_returns@hotmail.com
Ja, ofzoiets als "wees zuinig op 'm; hij is een goeie!"quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:38 schreef Troel het volgende:
Ik gok zoiets als Je hebt een schat van een vader ofzo
Frank is ook een ex-agent, dus dat kan kloppen.quote:Op zondag 26 juni 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ok ik weet niet of dt al ooit eerder is gezegd. Ik zat net weer seizoen 1 van ER te kijken. In de Pilot speelt Frank mee. Hij speelt een agent die in zijn been is geschoten.
ER komt toch op dinsdag?quote:
Volgens mij gaan ze verder bij waar ze gebleven waren.quote:Op maandag 27 juni 2005 22:56 schreef Murray het volgende:
Ah.
Welk seizoen gaat net5 herhalen dan? Ze beginnen toch niet weer bij 1 hè?
Die reclame bij Net 5quote:Op maandag 27 juni 2005 23:03 schreef Murray het volgende:
Eigenlijk is het wel jammer dat het door 2 omroepen uitgezonden wordt, maar ja..
Ik zag het in de gids.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:06 schreef Laniboekje het volgende:
Huh? Komt ER nu ook weer op vrijdag? Hoe laat dan? Ik heb nog geen reclame daarover gezien, maar ja.. met dit mooie weer kijk ik ook niet zo vaak meer TV =D
Bij mij stond het ook in de gids, dus ik denk dat het wel komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik zag het in de gids.
Geloof ik.
Of ik heb het gedroomd
Ik weet niet welke afleveringen en hoe laat precies; volgens mij varieert de tijd maar zo rond kwart over 5 ofzo.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:31 schreef Troel het volgende:
Waar en wanneer en hoe laat is het vrijdag dan?
Dan kan ik het alvast programmeren. En welke afleveringen zijn het?
Ik heb geen gids
Grappigquote:Op zondag 26 juni 2005 17:33 schreef haagse_elfje het volgende:
ok ik weet niet of dt al ooit eerder is gezegd. Ik zat net weer seizoen 1 van ER te kijken. In de Pilot speelt Frank mee. Hij speelt een agent die in zijn been is geschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |