Het werkt natuurlijk ook in ons voordeel..quote:Op zondag 22 mei 2005 18:28 schreef melismay het volgende:
Wow!!! Wat zijn jullie goed!!!Zomaar toegeven aan de wensen van de users, cool zeg
Zou het in dat geval geen goed idee zijn om disclaimer: "het hier gegeven advies kan u blijvend en ernstige schade toebrengen" te voorschijn laten komen wanneer je op Relaties & Psychologie klikt. Ik denk aan een popup.quote:Bij ingrijpende zaken geef ik altijd het advies met professionals te praten.
Ik ben een absolute leek, en dat besef ik me terdege.
Nou een topic erover openen leek me een niet zo goed idee.quote:Maar da's niet echt slowchat conversatie (...) stof, toch?
he, wat ongezellig, Q.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik blijf wel in GC.
Hell yeahquote:Komt je single status je de neus uit...
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:31 schreef -Angel- het volgende:
Zou het in dat geval geen goed idee zijn om disclaimer: "het hier gegeven advies kan u blijvend en ernstige schade toebrengen" te voorschijn laten komen wanneer je op Relaties & Psychologie klikt. Ik denk aan een popup.
Ik vind het echt goed van jullie dat jullie hebben geluisterd naar de wensen van de users. Ook knap van Frenkie dat hij hiermee heeft ingestemd, want soms is het moeilijk van je geloof af te stappenquote:Op zondag 22 mei 2005 18:31 schreef Copycat het volgende:
Prima!
Maar het leven is toch belangrijker dan materiële zaken, zoals een auto. Of een willekeurige eenvoudig werkadvies.quote:Maar dat principe zou dan toch op moeten gaan voor heel veel andere subfora?
IN PTA bij advies over aanschaf of reparatie... in WGR over juridisch advies... in muziek over de smaak...
Ik ben geband in Feedback. Daarom is het misschien wel een goed idee dat jij net doet als of het jouw idee is.quote:Wie weet is het een idee... Werp het eens op bij de Devvers.
Klopt... en daarom wijzen we bij serieuze problemen de user er ook serieus op professionele hulp te zoeken. En vinden we diagnoses van de koude grond door derden ontoelaatbaar. Of sluiten we soms topics om users tegen zichzelf en anderen te beschermen.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:37 schreef -Angel- het volgende:
Maar het leven is toch belangrijker dan materiële zaken, zoals een auto. Of een willekeurige eenvoudig werkadvies.
quote:Ik ben geband in Feedback. Daarom is het misschien wel een goed idee dat jij net doet als of het jouw idee is.
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:38 schreef Wolkje het volgende:
idd, goed gedaan dame, en heren (en vooral Frenkie)![]()
Misschien kan je hem sticky maken, cc?
Dat zal niet lukken ook daar heb ik geen toegang. Maar dat maakt niet uit hoor, ik vindt het prima wanneer jij het als jouw idee presenteerd. Ik heb daar niets op tegen.quote:Werp hier een balletje op: FOK!features, bugs en development
prima, het was alleen maar een ideetje.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tijdens de proefperiode eerst maar eens kijken of SC hier op eigen benen kan staan...
Daarna zien we wel verder, okay?
Het is zondag zodat het sneller donderdag isquote:Op zondag 22 mei 2005 18:43 schreef Wolkje het volgende:
waarom is het alweer zondag![]()
En ik heb juist zo'n gezellige avond gehad met een goede vriendin.
Donderdag gaan we samen uit, eindelijk weer![]()
ah zoquote:Op zondag 22 mei 2005 18:47 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Het is zondag zodat het sneller donderdag is![]()
Je blijft me wel opvrolijken... andersom echter...quote:Op zondag 22 mei 2005 18:45 schreef -Angel- het volgende:
Dat zal niet lukken ook daar heb ik geen toegang. Maar dat maakt niet uit hoor ik vindt het prima wanneer jij het als jouw idee presenteerd. Ik heb daar niets op tegen.
Uit de OP:quote:
Zoals je in de OP kunt lezen, zijn alle R&P users welkom in de SC. Ongeacht of je nu single of samen bent.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:53 schreef JoeyT het volgende:
Gaan we hier verder met de singles reeks?
ja, is goedquote:Op zondag 22 mei 2005 18:53 schreef _Kimmie_ het volgende:
Echt heel goed! super om zo te wonen![]()
Kom je keertje op visite?
wat ga je maken?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Moonah het volgende:
GVD.![]()
Ontdek ik nét het SCtopic, moet ik gaan koken....
Ja dat begrijp ik, ik bedoelde meer of we hier verder gingen met de discussie...quote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoals je in de OP kunt lezen, zijn alle R&P users welkom in de SC. Ongeacht of je nu single of samen bent.
eet smakelijk alvastquote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Moonah het volgende:
GVD.![]()
Nou, see you all later!
Oh ja, tochnatuurlijk!
Gelukkig blijft het SCtopic nog wel tot je klaar bent met koken en eten denk ikquote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Moonah het volgende:
GVD.![]()
Nou, see you all later!
Oh ja, tochnatuurlijk!
Ach.. jij had net zo goed gelijk kunnen gaan samenwonen ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, is goed![]()
Mijn eigen huisje ziet er nog steeds uit alsof ik pas verhuisd ben, terwijl dat toch alweer bijna een jaar geleden is
Maar ik ben er dan ook bijna nooit.
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef Moonah het volgende:
Zeg mensjes, ga mij nou eens niet allerlei vragen stellen.
Munne vent loopt net binnne en het eten staat nog niet op tafel.![]()
Ik wil nog niet samenwonen, hij ook niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:02 schreef _Kimmie_ het volgende:
Ach.. jij had net zo goed gelijk kunnen gaan samenwonen ofzo![]()
En het nut daarvan is??quote:Op zondag 22 mei 2005 19:05 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik wil nog niet samenwonen, hij ook niet.
In de praktijk wonen we wel samen, maar we hebben wel allbei ons eigen huis
nee... want dit is geen singles reeks... simpel toch?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:01 schreef JoeyT het volgende:
Ja dat begrijp ik, ik bedoelde meer of we hier verder gingen met de discussie...
Hoe was je date?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik, ik bedoelde meer of we hier verder gingen met de discussie...
Ik ben trws ook niet single
Neej een slowchat die over van alles en nog wat gaat (dus miss ook over singlesquote:Op zondag 22 mei 2005 19:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
nee... want dit is geen singles reeks... simpel toch?
Ja date was heel erg cool, wil dr best over uitbreiden maar dan krijge ik weer zo'n flame war over me heenquote:
Heb ik ookquote:
want?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja date was heel erg cool, wil dr best over uitbreiden maar dan krijge ik weer zo'n flame war over me heen![]()
ow, ik wist niet dat deze discussie al bezig wasquote:Op zondag 22 mei 2005 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ergens over slowchatten is wat anders dan een discussie 'hiernaartoe brengen'.
Ik vroeg het gewoon op een aardige manier. Dus nee is genoeg. Hier slowchat ik dus en daar single ikquote:Op zondag 22 mei 2005 19:20 schreef Copycat het volgende:
Ergens over slowchatten is wat anders dan een discussie 'hiernaartoe brengen'.
Nou laten we het erop houden dat mensen in de singlereeks 10 euro rijker zijnquote:
Wat ben je toch een lulquote:Op zondag 22 mei 2005 19:23 schreef JoeyT het volgende:
Ach ik kan er gewoon echt niets aan doen. Volgens mij heb ik echt geen geweten op dit gebied...
Rome schijnt leuk te zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 19:26 schreef Wolkje het volgende:
Heeft iemand nog een advies-plaats voor een weekendje weg met z'n tweeeen?
Je moet er vooral goed kunnen winkelen![]()
Ik was het weekend daarvoor in Antwerpenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:27 schreef Copycat het volgende:
Ik was vorig weekend in Antwerpen, wordt steeds leuker die stad!
Ja en het ergste is dat PetitLapin nu Í told you so" kan zeggen... Grrrrrquote:
Wat ben je toch ook een botte lul soms he, of neukt je vriendin ook met anderenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nou laten we het erop houden dat mensen in de singlereeks 10 euro rijker zijn![]()
Ach ik kan er gewoon echt niets aan doen. Volgens mij heb ik echt geen geweten op dit gebied...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je weer de fout ingaat
voor ons wel ja, voor zn vriendin iets minder..quote:Op zondag 22 mei 2005 19:37 schreef Copycat het volgende:![]()
Het is zo triest dat het weer lachwekkend wordt.
Alhoewel uiteraard ook non-single users welkom waren in die reeks. Als dat niet het geval was, vraag ik me toch af waarom ik posts in OUD hebquote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Copycat het volgende:
Zoals je in de OP kunt lezen, zijn alle R&P users welkom in de SC. Ongeacht of je nu single of samen bent.
Ach je hebt toch niets aan halve informatiequote:Op zondag 22 mei 2005 19:36 schreef Copycat het volgende:
Leuke inside info, JoeyT...![]()
Maareh... ga je het dit keer wederom niet opbiechten?
En ondertussen neuk jij met anderen. Nee dan zal ze zich vast stukken beter voelenquote:Op zondag 22 mei 2005 19:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach je hebt toch niets aan halve informatie
Weet nog niet of ik het ga opbiechten... Sowieso doe ik het wat rustiger aan met mn vriendinnejte en laat ik haar even alle dingen voor zichzelf op een rijtje zetten.
Hehehe ja ch op dit moment boeit t me eigenlijk weinig. Voel niet eens een klein beetje schuldgevoel. Ik doe het niet om haar te kwetsen en ik vind dr nog steeds even leuk. Misschien dat ik t wel opbiecht. Maar denk dat ik eerst een normaal gesprek met haar aanga over onze 'toekomst' en aan de hand daarvan beslis ik of het wel of niet de moeite waard is om op te biechten...quote:
Ja hier ben ik ook echt heel slecht in. En weet ook niet waarom dat zo is. Ik voel ook echt geen greintje schuldgevoelquote:Op zondag 22 mei 2005 19:45 schreef Wolkje het volgende:
Ik blijf erbij, ik vind je echt een slappe zak (wat dit betreft iig).
Sorry hoor![]()
quote:Op zondag 22 mei 2005 19:32 schreef JoeyT het volgende:
Ja en het ergste is dat PetitLapin nu Í told you so" kan zeggen... Grrrrr
Oorlogen win je ook niet door je aan de regels te houden...quote:Op zondag 22 mei 2005 19:52 schreef Bartholomeus het volgende:
Met dat jij het opbiecht zal zij jullie toekomst heel anders inzien. Vooral ook apart van elkaar enzo...
sjezus zeg, en met dat soort zakken hooi moet je dan de oorlog winnen...
Ja we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen hequote:
ik wist 100 % zeker dat je met dat meisje ging neuken, ik vind het gewoon triest dat je het ontkende op voorhand.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:59 schreef JoeyT het volgende:
Ja we beginnen elkaar steeds beter te leren kennen he
Ja wat ik al eerder zei, ik ben heel impulsief op dit gebied.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wist 100 % zeker dat je met dat meisje ging neuken, ik vind het gewoon triest dat je het ontkende op voorhand.
als je nu gewoon had toegegeven dat je dat kind alle hoeken van de kamer wou laten zien, had ik er nog meer begrip voor gehad
En, zoals jiij ook al elders voorstelde, eerst een proefmaand en dan...quote:Op zondag 22 mei 2005 20:13 schreef DaMart het volgende:
Ik ben blij dat we jullie hebben kunnen overhalen om het uit te proberen.
Oh ja, morgen weer werken... ik heb dan een bijeenkomst in Zeist, en ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
En, zoals jiij ook al elders voorstelde, eerst een proefmaand en dan...
En dan nu: On Topic... Ik moet eigenlijk nog wat werk verrichten, maar morgen is er weer een werkdag heb ik besloten.
Gelukspoeperd!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:23 schreef Wolkje het volgende:
Morgen ook werken.. wel drie uur![]()
Maar ik werk sowieso niet langer dan drie uur op een dag, normaalgesproken![]()
zonder muziek geen goede reis zeg ik altijd maarquote:Op zondag 22 mei 2005 20:27 schreef DaMart het volgende:
Ik begin morgen om half negen, om een uur of twaalf stap ik in de auto richting Zeist, en rond een uur of vijf mag ik in de file weer naar huis...
Ik ga denk ik maar even een leuk cd-tje samenstellen voor onderweg morgen.
Precies! Dan gaat de rit wat sneller he. En nee, dan bedoel ik niet dat ik het gaspedaal nog meer intrap met muziek aan...quote:Op zondag 22 mei 2005 20:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zonder muziek geen goede reis zeg ik altijd maar
Heb twee weken geleden naar Antwerpen gereden en terug naar Amsterdam, zonder muziekquote:Op zondag 22 mei 2005 20:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
zonder muziek geen goede reis zeg ik altijd maar
Zonder muziek begin ik vaak juist mee te bleren met een liedje dat dan in mijn hoofd zit...quote:Op zondag 22 mei 2005 20:33 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Heb twee weken geleden naar Antwerpen gereden en terug naar Amsterdam, zonder muziek![]()
Miste het meebleren toch wel ja![]()
Mijn cd's staan tjokvol met jaren 70 stijl muziekquote:Op zondag 22 mei 2005 20:52 schreef Copycat het volgende:
Als ik vergeet cd's mee te nemen (ga naar A'dam met een auto van de zaak) dan ben ik op de terugweg constant een andere zender aan het zoeken. En leg ik een voorliefde aan de dag voor gouwe ouwes.
Ik wil op de terugreis altijd wel muziek om bij wakker te blijven. 3fm is op maandagavond bij wijle té alternatief naar mijn smaak, BNR lekker jazzy maar niet oppeppend, de honderdste keer 'down under' van Man at Work langs horen komen, gaat ook vervelen... dus blijf ik maar zappen...quote:Op zondag 22 mei 2005 20:54 schreef Metro2005 het volgende:
Mijn cd's staan tjokvol met jaren 70 stijl muziek![]()
En als de cdspeler weer eens staakt zet ik RTL fm opOok best goede muziek !
Nee, ik ben diegene met haast die jou met 150 voorbijrijdtquote:Op zondag 22 mei 2005 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
Ow, en dan ben jij zeker weer zo'n muts die het stuur niet recht kan houden en die ik bijna onder mijn voorbumper heb zitten..
Ah, dus jij bent fan van mijn áchterbumper... Mag ook hoor, daar merk ik toch niks vanquote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik ben diegene met haast die jou met 150 voorbijrijdt.
Ik rij inderdaad altijd achter een andere snelle Henkie aan... in de hoop dat hij/zij de flitsers opvangt.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Ah, dus jij bent fan van mijn áchterbumper... Mag ook hoor, daar merk ik toch niks van
quote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mijn vrachtwagen loopt dankzij de begrenzer hooguit 90quote:Op zondag 22 mei 2005 21:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik rij inderdaad altijd achter een andere snelle Henkie aan... in de hoop dat hij/zij de flitsers opvangt.![]()
Alleen als je erachter komt te rijdenquote:Op zondag 22 mei 2005 21:16 schreef _Kimmie_ het volgende:
vrachtwagens zijn irritant om tegen te komen...
Mensen die achter een vrachtwagen blijven hangen snap ik dus echt niet. Je hebt geen zicht, geen vaart...quote:
Frontaal op een vrachtwagen rijden is ook niet je van het anders..quote:Op zondag 22 mei 2005 21:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Alleen als je erachter komt te rijden
Dan is 90 ineens wel hardquote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Frontaal op een vrachtwagen rijden is ook niet je van het anders..
Lieverd, dan moet je gewoon een strakker truitje aan, en geiler kijken naar die CBR gozerquote:
Jij hebt het er levend vanaf gebracht zo te zien, je ex ook?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:22 schreef zoalshetis het volgende:
ik zat vandaag met mijn ex op de schietbaan. zoiets?leuk initiatief. goed voor de ontw. van r&p.
Ik ookquote:Op zondag 22 mei 2005 23:18 schreef Copycat het volgende:
Zo maar eens mijn bed induiken...
nou ben ik ook een ontzettende koukleum, dus dat is fijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:21 schreef Copycat het volgende:
Kijk... en dat zou ik dan wel weer willen....
Ken het gevoel gehoor. Het is dat ik geen AM kan pakken in de auto (iets met de antenne, tis teveel werk om 'm te vervangen), anders heb ik 'm op Arrow staan . . .quote:Op zondag 22 mei 2005 20:58 schreef Copycat het volgende:
Ik wil op de terugreis altijd wel muziek om bij wakker te blijven. 3fm is op maandagavond bij wijle té alternatief naar mijn smaak, BNR lekker jazzy maar niet oppeppend, de honderdste keer 'down under' van Man at Work langs horen komen, gaat ook vervelen... dus blijf ik maar zappen...
150 maar ?? Ook niet snel . . .quote:Op zondag 22 mei 2005 21:08 schreef Copycat het volgende:
Ha Buuv!quote:
quote:
Zeg maar gewoon dat je karretje niet harder gaat . . .quote:
Voel je je nog steeds thuis, in erenpee?quote:
Is auto van de zaak... goeie auto ... bmw geloof ik... kan ook mercedes zijn...quote:Op zondag 22 mei 2005 23:30 schreef ThunderChild het volgende:
Zeg maar gewoon dat je karretje niet harder gaat . . .![]()
Da's een tvp, dat mag nietquote:
Oh. Sorry.quote:Op zondag 22 mei 2005 23:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's een tvp, dat mag niet.
Sorry... old habits enzo
grinnek. zij krijg alleen maar met de wittevlabuks op haar donder.quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt het er levend vanaf gebracht zo te zien, je ex ook?
Dit in het kader van de psychologische oorlogsvoering, om via een omweg toch maar ontopic te zijnquote:Op zondag 22 mei 2005 23:58 schreef Copycat het volgende:
Maar voor het tweede moet je officieel in HVJJN zijn!
Ja, wij houden het graag ingewikkeld in R&P.
ach alles ontwent snel he?quote:Op zondag 22 mei 2005 23:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Voel je je nog steeds thuis, in erenpee?
doorgaande evaluatie![]()
Dachtutniequote:Op maandag 23 mei 2005 12:21 schreef MouseOver het volgende:
Toch maar weer stelllingen misschien?
Jamaar! Jamaar!quote:Op maandag 23 mei 2005 12:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dachtutnie.
Dit is een sc reeks geen stellingen reeks...
Is er even geen animo om te slowchatten, is dat toch prima? Het topic zal daardoor echt niet in rook opgaan...
Dat is ook weer zoquote:Op maandag 23 mei 2005 12:44 schreef Copycat het volgende:
En met stellingen ga je wederom de kant van hokjes op, ben ik bang.
Je kunt hier veel kwijt, maar ik vraag me af of het slim is dat specifiek in stellingen te gieten...
dat voel je toch niet ?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:00 schreef DarkElf het volgende:
oi niet zo stoer doen, iedereen weet dat je een vrouw hebt en papa bent
Het lijkt er wel op hè.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:17 schreef Frenkie het volgende:
Is dit het mod SC-topic??
Je weet toch zelf ook wel dat het spel om iets te krijgen leuker is dan wat je krijgt zelf?quote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef DarkElf het volgende:
t zijn net kleine kinderen, zeiken en zeuren om iets en dan krijgen ze uiteindelijk en dan hoeft het niet meer
Het spel is meestal leuker dan de knikkersquote:
Waddan? (Ik volg niet alles..)quote:Op maandag 23 mei 2005 13:27 schreef Frenkie het volgende:
[..]
Het spel is meestal leuker dan de knikkers
Alleen afgelopen vrijdag was de prijs mooier dan de strijd
Nee, ho, wacht!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef DarkElf het volgende:
t zijn net kleine kinderen, zeiken en zeuren om iets en dan krijgen ze uiteindelijk en dan hoeft het niet meer
Maar jij bent dan ook een modquote:Op maandag 23 mei 2005 13:32 schreef DarkElf het volgende:
mm ik heb geen moeite met dat aangeleerde gedrag doorbreken
Doorgeevolueerd. Beter aangepast aan nieuwe situaties. Dat soort dingen. Blauwe schutkleur om minder op te vallen enzoquote:
Woei, netjes.. details svp..quote:Op maandag 23 mei 2005 13:37 schreef Ynske het volgende:
ìk heb vanavond een date
lekker uiteten, daarna stappen en maar zien wat er verder van komt...
ben iig super happy, vrolijk en toch ook een beetje zenuwactig hoor![]()
Ik zit ws wel dichter bij een koelkast dan jijquote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Staan jullie ook hoger in de foodchain dan wij?![]()
ja, en raad eens wie er direct onder ons zittenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:38 schreef MouseOver het volgende:
Staan jullie ook hoger in de foodchain dan wij?![]()
vergeet niet opmaken etc...quote:Op maandag 23 mei 2005 13:39 schreef DarkElf het volgende:
wat doen je dan op fok? je moet je voorbereiden: waxen, plukken, maskertjes, oksels scheren, haren wassen, nagels knippen...
pff wat een werk
Ooops misschien heeft ze mij niet ingelicht??quote:Op maandag 23 mei 2005 13:40 schreef DarkElf het volgende:
frenkie, wil je ons iets vertellen?
utrecht
opmaken, aankleden, afkeuren, in je kledingskast kijken, iets nieuws zoeken, aantrekken, bekijken, afkeuren... etc etcquote:Op maandag 23 mei 2005 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
vergeet niet opmaken etc...![]()
maar ben nu nog aan t 'werk'![]()
en dromen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
opmaken, aankleden, afkeuren, in je kledingskast kijken, iets nieuws zoeken, aantrekken, bekijken, afkeuren... etc etc
have fun iig en doe frenkie de groeten
zal ik doenquote:Op maandag 23 mei 2005 13:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
opmaken, aankleden, afkeuren, in je kledingskast kijken, iets nieuws zoeken, aantrekken, bekijken, afkeuren... etc etc
have fun iig en doe frenkie de groeten
Ja mooi he, alleen is het wel een nadeel als het geregend heeft, omdat een werfkelder. Qua stank, maar dat valt wel mee.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
Ik vond t op de website ook al zo'n ontzettend mooie sfeer uitstalen, en de menukaart geweldig![]()
das ook de bedoelingquote:Op maandag 23 mei 2005 14:17 schreef Sabrina1981 het volgende:
[..]
...
Wel romantisch om daar met je date heen te gaan.
Jammer dat het hier in dit land een beetje duur is.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:18 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Of je gaat naar de Japanner. Wij gingen daar met ons werk naar toe en toen kwam er ook een stelletje zitten. Dan wordt je eten voor je neus op een warme plaat klaargemaakt (voor de mensen die de jap niet kennen)
De teksten stonden eerst en dan uitleg wat de gerechten waren, maar volgens mij zie ik nu nieuwe dingen langskomen.quote:Op maandag 23 mei 2005 14:29 schreef Ynske het volgende:
hadden ze toen ook al die geweldige teksten eronder staan, of zijn nu de gerechten veranderd?
Avontuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2005 14:26 schreef Ynske het volgende:
Waarschijnlijk gaan we vanavond voor de mixed grill...
Jeetje iemand die dat van te voren al bedenktquote:Op maandag 23 mei 2005 14:33 schreef Ynske het volgende:
neej tis een tweepersoonsgerecht, en hij stelde t voor...
(daarbij vind ik dat ook lekker dus waarom niet...)
maar heb ook nog wel een andere op de optielijst staan... (daarom ook waarschijnlijk)
hmmm zal vanuit t centrum je richting wel ff uitzwaaien...quote:Op maandag 23 mei 2005 14:43 schreef Frenkie het volgende:
tuindorp
Het was gisteren opendeur op onze school en vriend was nieuwsgierig waar ik les geef en hij is eens komen zien.quote:Op maandag 23 mei 2005 18:39 schreef Copycat het volgende:
Wat hebben je leerlingen met je vriend van doen?
Wel leuk, natuurlijk, die erkenning.
Nou wat oud. 25. Erg oud ja.quote:
Ja echt eh..quote:
OMGquote:Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nou wat oud. 25. Erg oud ja.
Ben je zelf 16?
opendeur, was gisteren ook op een school hier in de buurt. wat geef je les?quote:Op maandag 23 mei 2005 18:52 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het was gisteren opendeur op onze school en vriend was nieuwsgierig waar ik les geef en hij is eens komen zien.
Project Algemene Vakken en Informatica in Jettequote:Op maandag 23 mei 2005 19:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
opendeur, was gisteren ook op een school hier in de buurt. wat geef je les?
Waarom?quote:
Oi! Niet katten: SLOWCHATTEN!!!quote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom?
Pas eerst je avater maar aan. Ik word er bijna bang van.
quote:Op maandag 23 mei 2005 19:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waarom?
Pas eerst je avater maar aan. Ik word er bijna bang van.
NOGMAALS: als ik een normale en serieus bedoelde reactie plaats doe t dan niet af als doordrammen... Zucht...quote:Op maandag 23 mei 2005 20:33 schreef leonieke het volgende:
JoeyT, zo kun je altijd over hetzelfde doordrammen natuurlijk. Je hebt toch nog steeds het singles-topic dus waarom maak je daar eigenlijk problemen rond![]()
Cc, ik denk gewoon dat je het nog wat tijd moet geven (I know, er is een maand idd...) maar als ik zie hoe tot voor 2 weken in GC de SC-topics erdoor vlogen, dan is het nu ook wel een groot verschil. Misschien nog anderhalf topic per dag ofzo. Fok! gaat weer wat trager, het wordt beter weer waardoor mensen minder lang voor de pc zitten, ...
Mee eens.quote:
Nou, zoiets als in een *kuch*bepaalde*kuchkuch* eerdere reeks, en dan onderverdeeld in categorien. Als je een vaste volgorde van categorieen aanhoudt heb jequote:Op maandag 23 mei 2005 21:05 schreef Copycat het volgende:
Aan wat voor een stellingen zit je te denken?
Ik vind dit eerlijk gezegd wel erg gereguleerd. Dan zie ik liever spontane 'stellingen' ontstaan.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:09 schreef MouseOver het volgende:
1) een makkelijk in te haken punt voor newbies
2) users die een beetje gerichter kunnen kletsen
3) geen eenzijdige gesprekken over steeds hetzelfde onderwerp
4) enige mate van zelfregulatie, want het is immers duidelijk waar een volgende stelling ongeveer over moet gaan.
Ja, voor een onderzoek morgen,quote:Op maandag 23 mei 2005 21:16 schreef Copycat het volgende:
Vijf uur voor een intake, Wolkje?
Jezus wat belachelijk lang!
Ja, ik ben wel heel trotsquote:Op maandag 23 mei 2005 21:23 schreef Copycat het volgende:
Geniet dan maar lekker van je avond n de wetenschap dat je je een goede kleindochter hebt betuigt.
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:09 schreef Wolkje het volgende:
jeeeeeeeeeeezus, wat een lange, zware dag zeg![]()
Bijna 5 uur in het ziekenhuis gezeten voor de intake van mijn opa..
Ik ben echt doodop nu.
bij deze .. tnxquote:Op maandag 23 mei 2005 21:31 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat de single reeks rebels in GC is doorgegaan, coz?
[Centraal] Singles soap
Is inderdaad veel stof voor slowchat.
* Grrrrrrrr kijkt eens om zich heen en vraagt zich af of hij geen professionele hulp nodig heeft...quote:Op maandag 23 mei 2005 21:11 schreef Pheno het volgende:
* Pheno kijkt naar zijn bureau en ziet geen bureau meer. Kut wat een troep zeg
Ik heb het gelezen... maar volgens mij ben je in je enthousiasme vergeten adem te halen tijdens het typenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:29 schreef coz het volgende:
is er een beter topic voor mijn lap tekst... volgens mij gaat niemand die lezen
als ik het achteraf even overscroll
Wat een herkenningquote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
* Grrrrrrrr kijkt eens om zich heen en vraagt zich af of hij geen professionele hulp nodig heeft...
Tering, wat een bende...
volgens mij daar ook al , ik ging behoorlijk zweverig wegquote:Op maandag 23 mei 2005 21:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen... maar volgens mij ben je in je enthousiasme vergeten adem te halen tijdens het typen
Waar werk je, dan sleep ik de volgende keer mijn opa en oma daarheenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:38 schreef Ilsjuhh het volgende:
Wolkje wel heel liev dat je mee bent gegaan...en in het ziekenhuis kan het idd soms een enorme chaos zijn....
in mijn ziekenhuisje en op mijn afdeling is het op dit moment zo ongelovelijk rustig dat we zowat mensen 1 op 1 kunnen verzorgen, alleen jammer dat ze ook nog es bijna alles zelf kunnen....ik heb dus de hele dag uit mn neus zitten vreten....en me af zitten vragen hoe iemand zichzelf toch zo kapot kan zuipen.....
Ik denk niet dat je daarover hoeft te discussieren, dat lijkt me vrij duidelijk namelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:
Zoiets als 'Zal JoeyT ooit betrouwbaar worden binnen een relatie?'![]()
St Jansdal in harderwijk...... is alleen wel een beetje ver voor je ben in bangquote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Waar werk je, dan sleep ik de volgende keer mijn opa en oma daarheen![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef DaMart het volgende:
Ze kijkt mijn kant op, glimlacht en loopt tegen de dichte klapdeur op
idd dat zijn leuke momentenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn van die leuke, genante momenten.
Probeer je heel cool te wezen, knal je tegen een deur op. Het zou mij zo kunnen overkomen.
Ik zou zelf ook tot zoiets in staat zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn van die leuke, genante momenten.
Probeer je heel cool te wezen, knal je tegen een deur op. Het zou mij zo kunnen overkomen.
en dat is natuurlijk ook een erg leuk gevoel of nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook tot zoiets in staat zijn
maar het was inderdaad erg grappig om te zien... en om te beseffen dat ook ik blijkbaar vrouwen van de wijs kan brengen
heb je een deur voor je hoofdquote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef DaMart het volgende:
Daarna ging ze maar snel weg... helaas drong het te laat tot me door, want dan had ik wel geprobeerd een grappige opmerking te maken
great minds think alikequote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef Copycat het volgende:
Zeker! Ook lekker voor mijn zelfvertrouwen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk ook een erg leuk gevoel of niet
nierstenen altijd zo snel mogelijk laten weghalenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:56 schreef BruyN het volgende:
Ik voel me kei goed.
nou uhm , vrij plastisch gezegdquote:Op maandag 23 mei 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe bedoel je dat je dat wel zou merken?
... als die niet met mijn broertje gaat zitten kaarten tenminstequote:Op maandag 23 mei 2005 21:35 schreef Wolkje het volgende:
Zo, nu eindelijk even mijn vent aandacht geven![]()
Dan openen we toch gewoon een nieuwequote:Op maandag 23 mei 2005 22:45 schreef coz het volgende:
en nou reageren we niet meer uit angst dat het topic volzit
Vind t wel een goed id... Mn eigen JoeyT stellingquote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:
Zoiets als 'Zal JoeyT ooit betrouwbaar worden binnen een relatie?'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |