Waar werk je, dan sleep ik de volgende keer mijn opa en oma daarheenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:38 schreef Ilsjuhh het volgende:
Wolkje wel heel liev dat je mee bent gegaan...en in het ziekenhuis kan het idd soms een enorme chaos zijn....
in mijn ziekenhuisje en op mijn afdeling is het op dit moment zo ongelovelijk rustig dat we zowat mensen 1 op 1 kunnen verzorgen, alleen jammer dat ze ook nog es bijna alles zelf kunnen....ik heb dus de hele dag uit mn neus zitten vreten....en me af zitten vragen hoe iemand zichzelf toch zo kapot kan zuipen.....
Ik denk niet dat je daarover hoeft te discussieren, dat lijkt me vrij duidelijk namelijkquote:Op maandag 23 mei 2005 20:41 schreef Copycat het volgende:
Zoiets als 'Zal JoeyT ooit betrouwbaar worden binnen een relatie?'![]()
St Jansdal in harderwijk...... is alleen wel een beetje ver voor je ben in bangquote:Op maandag 23 mei 2005 21:40 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Waar werk je, dan sleep ik de volgende keer mijn opa en oma daarheen![]()
quote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef DaMart het volgende:
Ze kijkt mijn kant op, glimlacht en loopt tegen de dichte klapdeur op
idd dat zijn leuke momentenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn van die leuke, genante momenten.
Probeer je heel cool te wezen, knal je tegen een deur op. Het zou mij zo kunnen overkomen.
Ik zou zelf ook tot zoiets in staat zijnquote:Op maandag 23 mei 2005 21:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn van die leuke, genante momenten.
Probeer je heel cool te wezen, knal je tegen een deur op. Het zou mij zo kunnen overkomen.
en dat is natuurlijk ook een erg leuk gevoel of nietquote:Op maandag 23 mei 2005 21:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zou zelf ook tot zoiets in staat zijn
maar het was inderdaad erg grappig om te zien... en om te beseffen dat ook ik blijkbaar vrouwen van de wijs kan brengen
heb je een deur voor je hoofdquote:Op maandag 23 mei 2005 21:42 schreef DaMart het volgende:
Daarna ging ze maar snel weg... helaas drong het te laat tot me door, want dan had ik wel geprobeerd een grappige opmerking te maken
great minds think alikequote:Op maandag 23 mei 2005 21:58 schreef Copycat het volgende:
Zeker! Ook lekker voor mijn zelfvertrouwen.quote:Op maandag 23 mei 2005 21:55 schreef Ilsjuhh het volgende:
[..]
en dat is natuurlijk ook een erg leuk gevoel of niet
nierstenen altijd zo snel mogelijk laten weghalenquote:Op maandag 23 mei 2005 21:56 schreef BruyN het volgende:
Ik voel me kei goed.
nou uhm , vrij plastisch gezegdquote:Op maandag 23 mei 2005 22:00 schreef Copycat het volgende:
Hoe bedoel je dat je dat wel zou merken?
... als die niet met mijn broertje gaat zitten kaarten tenminstequote:Op maandag 23 mei 2005 21:35 schreef Wolkje het volgende:
Zo, nu eindelijk even mijn vent aandacht geven![]()
Dan openen we toch gewoon een nieuwequote:Op maandag 23 mei 2005 22:45 schreef coz het volgende:
en nou reageren we niet meer uit angst dat het topic volzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |