Laatste Update:quote:OP:
Ik ga nu een maand of 5/6 uit met een meisje. Ik ben echt helemaal verliefd op haar en ik weet dat zij super veel om mij geeft. Alleen heeft zij grote problemen met zichzelf en kan bv vaak geen emoties tonen. Sterker nog ze voelt soms gewoon echt helemaal niks.
Ze loopt bij de psychiater sinds kort en slikt medicijnen.Ik ben echt iemand die alijd op zn gevoel afgaat en doe vaak impulsieve en stomme dingen. Ik kan t ook echt moeilijk verkroppen dat zij zich niet bloot geeft.
Ik was in t begin vd relatie al vreemdgegaan en afgelopen dagen heb ik t weer gedaan. Niet omdat ik niet genoeg aan haar heb of omdat ik niet om dr geef maar alleen maar om niet gekwetst te worden. Het helpt trws voor geen meter want alles wat ze doet raakt me.
Ik ben nu ook echt bang dat onze relatie over is. We zijn het er beide over eens dat de relatie gewoon niet werkt op deze manier en dat t verstandig zou zijn om er mee te kappen. Alleen kan ik dus echt niet naar mn vertsnd luisteren. Altijd luister ik naar mn gevoel en die zegt dat ik bij dr wil blijven ondanks dat ik me echt kut voel.
Ik heb ook echt t id dat zij HET meisje voor mij is. Ik ben 3 keer in mn leven verliefd geweest en weet van mezelf dat als ik verliefd ben ze wel heel speciaal moet zijn. Speciaal is ze maar het loopt gewoon niet. We proberen t echt maar t komt er niet vaak genoeg uit.
Wat zouden jullie doen. Zeggen van wees slim en stop ermee of luister naar je gevoel en blijf proberen...?
Ja misschien is het allemaal een droom die nergens op gebaseerd is... Maja daar zijn we nu beiden over aant nadenken. Aan ene kant ben ik weer de fout in gegaan aan de andere kant kon ik t niet over mn hart verkrijgen om ermee naar bed te gaan...quote:Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef petitlapin het volgende:
[..]
merde alors ... wat voor een smerig schoftenspel ben jij aan het spelen zeg.
zoek eens 'houden van' en 'vertrouwen' op in de woordenboek
en dan maar engelse debiele slierten tekst over de 'overweldigende verliefdheid' hier op het net gooien. ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets walgelijks gehoord, je lacht haar gewoon recht in haar gezicht uit. En dan even een pauze inlassen, zodat je misstap eigenlijk in een ander daglicht kan worden gezien, zeer geslepen, lul.
JoeyT, jij bent gewoon nog niet toe aan een relatie, aub, geef dat meisje een kans om een oprechte jongen te vinden, misschien wordt ze dan ook een beetje gelukkiger.
Ja idd dat is zo en normaal gesproken zou de keuze niet zo lastig zijn ware t niet dat ik een verantwoordelijkheid heb tov haar. Dus als we samenkomen mag ik niet meer de fout in gaan. En de vraag is lukt me dat...quote:Op zondag 8 mei 2005 15:45 schreef Fixxxer het volgende:
Maar je gevoel is dus: ja het past
en je verstand: dan wordt het toch weer zoals vroeger met die irritaties.
Dat is idd heel moeilijk, maar ik heb een keer het genoegen gehad met een opaatje te praten die alle dingen heel simpel zag, op de volgende manier:
Wil je het of niet?
- ja, maar dan...
Niks ja maar, wil je het of niet? Zo ja? dat doen en al het andere is ondergschikt. púnt.
En zeg nou zelf, wat heb je te verliezen, enige wat je kunt winnen zijn leuke momenten met haar en zodra je ziet van het gaat fout is de weg terug bekend...
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je weer de fout ingaat
Ik hoop nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Wolkje het volgende:
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je weer de fout ingaat
Ik weet dat ik het zelf in de hand heb en op dit moment zou ik t me niet eens kunnen voorstellen. Daarom ga ik gewoon goed mn best doen om er voor haar helemaal te zijn.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef Wolkje het volgende:
[..]
eh, je hoopt?
Dat heb je gewoon zelf in de hand hoor![]()
Misschien heb ik dat idd op een verkeerde manier gezegd. Wat ik meer probeerde te zeggen is dat ik de mogelijkheid had maar het gewoon niet wilde. Ik wil met mn eigen vriendinnetje naar bed en andere meisjes boeien me gewoon nietquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef Wolkje het volgende:
Ik vind het feit dat je zegt dat je het goed van jezelf vindt, dat je alleen maar met een ander meisje hebt gezoend, en niet eens sex met haar hebt gehad, wel erg slap eerlijk gezegd.
het feit dat het meisje blijkbaar helemaal geen mening noch inspraak heeft over deze relatie is toch wel raar hé.quote:
Eerlijk gezegd lijkt me dat vrij normaal, als je een relatie hebt (en voor je gaat zeggen 'we hadden een break', dat weet ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Misschien heb ik dat idd op een verkeerde manier gezegd. Wat ik meer probeerde te zeggen is dat ik de mogelijkheid had maar het gewoon niet wilde. Ik wil met mn eigen vriendinnetje naar bed en andere meisjes boeien me gewoon niet.
Dat meisje kent hem nauwelijks, heb ik het ideequote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef petitlapin het volgende:
als JoeyT zegt dat hetgaat blijven duren, zal dat zo zijn. Als hij zijn best doet om er voor haar te zijn is alles in orde ... maar misschien zal die griet zijn aanwezigheid op een mooie dag niet meer zo appreciëren
Hoe bedoel je geen mening/inspraak????quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef petitlapin het volgende:
[..]
het feit dat het meisje blijkbaar helemaal geen mening noch inspraak heeft over deze relatie is toch wel raar hé.
als JoeyT zegt dat haar gaat blijven duren, zal dat zo zijn. Als hij zijn best doet om er voor haar te zijn is alles in orde ... maar misschien zal die griet zijn aanwezigheid op een mooie dag niet meer zo appreciëren
dat zal wel komen, laten we JoeyT eerst inlezen in de literatuur die hij heeft aangeschaft omtrent de psychische gebreken van zijn vriendin.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dat meisje kent hem nauwelijks, heb ik het idee![]()
dat was een gigantische typfoutquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:57 schreef JoeyT het volgende:
En wat betekent dit "als JoeyT zegt dat haar gaat blijven duren, zal dat zo zijn. "?
WE WERE ON A BREAK!!!!!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijkt me dat vrij normaal, als je een relatie hebt (en voor je gaat zeggen 'we hadden een break', dat weet ik). Ik kan iedere dag wel met iemand naar bed, maar ik slaap al 4 jaar met maar een persoon
![]()
zwijgen manquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef JoeyT het volgende:
En ja eigenlijk zou ik natuurlijk voor de eerste optie moeten kiezen, maar ik ben te laf. Ik wil niet zonder haar zijn![]()
Best beledigend dit en snap niet zo waar het vandaan komt. Dat je commentaar hebt op mij ok, ik ben gewoon fout bezig geweest en daar kan je mij helemaal op afrekenen. Snap alleen niet waarom je mijn vriendinnetje een psychobitch noemt terwijl zij er gewoon niets aan kan doen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je hebt gewoon te doen met een psychobitch, en het risico dat jij van bil gaat met andere grieten is gewoon redelijk groot.
deze zin sla ik op op mijn pc, en dan confronteer ik je er op een goed moment nog wel eens mee. ze kan er niets aan doenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef JoeyT het volgende:
Snap alleen niet waarom je mijn vriendinnetje een psychobitch noemt terwijl zij er gewoon niets aan kan doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |