abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 15:19:28 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26825353
quote:
OP:

Ik ga nu een maand of 5/6 uit met een meisje. Ik ben echt helemaal verliefd op haar en ik weet dat zij super veel om mij geeft. Alleen heeft zij grote problemen met zichzelf en kan bv vaak geen emoties tonen. Sterker nog ze voelt soms gewoon echt helemaal niks.

Ze loopt bij de psychiater sinds kort en slikt medicijnen.Ik ben echt iemand die alijd op zn gevoel afgaat en doe vaak impulsieve en stomme dingen. Ik kan t ook echt moeilijk verkroppen dat zij zich niet bloot geeft.

Ik was in t begin vd relatie al vreemdgegaan en afgelopen dagen heb ik t weer gedaan. Niet omdat ik niet genoeg aan haar heb of omdat ik niet om dr geef maar alleen maar om niet gekwetst te worden. Het helpt trws voor geen meter want alles wat ze doet raakt me.

Ik ben nu ook echt bang dat onze relatie over is. We zijn het er beide over eens dat de relatie gewoon niet werkt op deze manier en dat t verstandig zou zijn om er mee te kappen. Alleen kan ik dus echt niet naar mn vertsnd luisteren. Altijd luister ik naar mn gevoel en die zegt dat ik bij dr wil blijven ondanks dat ik me echt kut voel.

Ik heb ook echt t id dat zij HET meisje voor mij is. Ik ben 3 keer in mn leven verliefd geweest en weet van mezelf dat als ik verliefd ben ze wel heel speciaal moet zijn. Speciaal is ze maar het loopt gewoon niet. We proberen t echt maar t komt er niet vaak genoeg uit.

Wat zouden jullie doen. Zeggen van wees slim en stop ermee of luister naar je gevoel en blijf proberen...?
Laatste Update:

Update:

Ik merk dat ik me er eigenlijk steeds minder druk om ga maken. Eerste dagen zat ik nog regelmatig met tranen in mn ogen, nu komt dat eigenlijk niet meer voor. Heeft er niet mee te maken dat ik dr minder ben gaan missen maar heb t idee dat t wel goed gaat komen.

Ik kwam haar gister toevallig tegen, was weer in 1 klap verliefd op dr en t mooie was dat t duidelijk was hoe erg ze mij miste. We wilden elkaar eigenlijk zoenen, maar dat kon niet in deze omgeving. Mooie is wel dat ik altijd goed weet hoe ik een meisje moet aanraken zodat ze toch beetje smacht naar meer .

Daarna heb ik wel 100x mn telefoon in mn handen gehad om dr op te bellen maar kon me steeds bedwingen. Kdenk nu gewoon steeds bij mezelf van 'als ze mij niket belt dan zal ze wel niet aan me denken, dus waarom zou ik t dan doen'. Dit is voor mij de manier om me in te houden. Maar zij hield t dus ook niet lang vol en belde me gisteravond. Hebben weer een leuk gesprek gehad, ze mist me heel erg en wilt dit eigenlijk helemaal niet, maar ik begin nu steeds meer te beseffen dat dit eigenlijk heel goed voor ons is. Eerst hadden we heel veel irritaties en nu zien we eigenlijk hoe leuk we mekaar vinden...

Overigens moet ik er eerlijk bij vertellen dat ik wel weer de fout in ben gegaan, maar heb me wel in gehouden. Heb beetje gezoend en niet mee naar bed geweest. Snap nog steeds niet helemaal waarom ik dat doe, misschien omdat ik bang ben dat zij t ook doet Aan de andere kant mag t officieel wel... Weet dat ik nu te horen krijg dat ik niet genoeg om dr geef maar dat is absoluut niet zo. Mn hele gevoel voor haar staat er nog steeds los van... Ben wel wat objectiever naar mn relatie gaan kijken en ik moet 100% van mezelf kunnen uitgaan dat ik niet meer vreemd ga mochten we weer bij elkaar komen. En die tijd heb ik zelf ook nodig...

Linkje naar het vorige deel---> Relaties... Verstand of gevoel???

[ Bericht 19% gewijzigd door JoeyT op 08-05-2005 15:24:30 ]
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  zondag 8 mei 2005 @ 15:22:57 #2
88139 JoeyT
pi_26825443
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef petitlapin het volgende:

[..]

merde alors ... wat voor een smerig schoftenspel ben jij aan het spelen zeg.

zoek eens 'houden van' en 'vertrouwen' op in de woordenboek

en dan maar engelse debiele slierten tekst over de 'overweldigende verliefdheid' hier op het net gooien. ik heb eerlijk gezegd nog nooit zoiets walgelijks gehoord, je lacht haar gewoon recht in haar gezicht uit. En dan even een pauze inlassen, zodat je misstap eigenlijk in een ander daglicht kan worden gezien, zeer geslepen, lul.

JoeyT, jij bent gewoon nog niet toe aan een relatie, aub, geef dat meisje een kans om een oprechte jongen te vinden, misschien wordt ze dan ook een beetje gelukkiger.
Ja misschien is het allemaal een droom die nergens op gebaseerd is... Maja daar zijn we nu beiden over aant nadenken. Aan ene kant ben ik weer de fout in gegaan aan de andere kant kon ik t niet over mn hart verkrijgen om ermee naar bed te gaan...
pi_26826054
Het is toch uit? Dan ben je niet de fout in gegaan technisch gezien. Het lijkt me een beetje zelfmedelijden om er nu zo'n probleem van te gaan maken, want dat deed je volgens mij die 1e twee keer ook niet... niet dat dat erg is, ik oordeel niet over zoiets.

Maar je gevoel is dus: ja het past
en je verstand: dan wordt het toch weer zoals vroeger met die irritaties.
Dat is idd heel moeilijk, maar ik heb een keer het genoegen gehad met een opaatje te praten die alle dingen heel simpel zag, op de volgende manier:
Wil je het of niet?
- ja, maar dan...
Niks ja maar, wil je het of niet? Zo ja? dat doen en al het andere is ondergschikt. púnt.

En zeg nou zelf, wat heb je te verliezen, enige wat je kunt winnen zijn leuke momenten met haar en zodra je ziet van het gaat fout is de weg terug bekend...
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  zondag 8 mei 2005 @ 16:23:41 #4
88139 JoeyT
pi_26827186
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:45 schreef Fixxxer het volgende:

Maar je gevoel is dus: ja het past
en je verstand: dan wordt het toch weer zoals vroeger met die irritaties.
Dat is idd heel moeilijk, maar ik heb een keer het genoegen gehad met een opaatje te praten die alle dingen heel simpel zag, op de volgende manier:
Wil je het of niet?
- ja, maar dan...
Niks ja maar, wil je het of niet? Zo ja? dat doen en al het andere is ondergschikt. púnt.

En zeg nou zelf, wat heb je te verliezen, enige wat je kunt winnen zijn leuke momenten met haar en zodra je ziet van het gaat fout is de weg terug bekend...
Ja idd dat is zo en normaal gesproken zou de keuze niet zo lastig zijn ware t niet dat ik een verantwoordelijkheid heb tov haar. Dus als we samenkomen mag ik niet meer de fout in gaan. En de vraag is lukt me dat...
Ook denk ik dat als het voorbestemd is dat we sowieso bij mekaar komen
pi_26837384
TOevallig, ik zit in hetzelfde stadium.

Relatie van 3,5 jaar gehad. Sinds vorige week afgelopen. Samen besloten dat het niet meer verder kan met elkaar. Zij heeft borderline. Ik een heeeeel lichte vorm van pdd-nos (heeft te maken met minder emoties tonen en slecht tegen onverwachte veranderingen kunnen). Ondanks dat we ontzettend van elkaar houden, waren we ons het leven elkaar onmogelijk aan het maken.

Tip van mij: Stop ermee. Als je na 6 maanden je verstand zegt, dit kan niet, stop er mee. Vroeg of laat loopt het toch een keer vast (na b.v. 3.5 jaar).

Ik voel me nu ook kut. Zij voelt zich ook kut. Ze is vanavond nog even hier geweest om wat spullen te halen. Maar ik denk wel dat we er uiteindelijk beter van worden. Ik dacht ook dat we voorbestemd voor elkaar waren. En ik zag ons ook al samen oud worden......niet dus..
Sig
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:35:27 #6
88139 JoeyT
pi_26895375
Update:

Ja er is weer veel gebeurd de afgelopen dagen. Alhoewel ik vond dat onze break eigenlijk best goed was hebben we het niet volgehouden. We misten elkaar ontzettend en hielden t gewoon niet vol.
Zondag zijn we samen wezen stappen en hebben we echt een topavond gehad. Was echt leuk en gewoon helemaal perfect. Ze is toen ook bij me blijven slapen... Toen wisten we allebei eigenlijk niet wat we er nou precies mee aanmoesten maar het kwam er gewoon op neer dat we gewoon geen zin hebben om zonder mekaar door te gaan.
Gister is ze weer naar me toe gekomen, hebben we goed met elkaar kunnen praten. Ik ben me gaan inlezen over haar problemen en begin het beetje bij beetje te snappen. Het boeit me ook helemaal niet hoe erg haar problemen zijn of dat andere mensen denken dat het beter is dat we elkaar loslaten... Het enige wat ik nu belangrijk vind is dat we gek van mekaar zijn en dat ik er voor haar wil zijn.
Dat is ook hetgeen wat ik van mezelf eis---> Ik moet geduld met haar hebben en ze moet op me kunnen bouwen. Als ik hier niet in zou geloven dan had ik het niet gedaan. Misschien heb ik de beslissing te vroeg genomen of overschat ik mezelf maar ik ga er iig alles aan doen en denk echt dat ik het kan...

Zou willen dat ik nu bij dr was...
pi_26895505
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat je weer de fout ingaat
pi_26895529
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Wolkje het volgende:
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:42:04 #9
88139 JoeyT
pi_26895562
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:40 schreef Wolkje het volgende:
Ik hoop niet En met in de fout gaan doel ik meer op dat ik mijn geduld niet moet verliezen... Andere meisjes is nogmaals geen issue...
pi_26895597
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik hoop niet
eh, je hoopt?
Dat heb je gewoon zelf in de hand hoor
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:44:58 #11
88139 JoeyT
pi_26895666
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:42 schreef Wolkje het volgende:

[..]

eh, je hoopt?
Dat heb je gewoon zelf in de hand hoor
Ik weet dat ik het zelf in de hand heb en op dit moment zou ik t me niet eens kunnen voorstellen. Daarom ga ik gewoon goed mn best doen om er voor haar helemaal te zijn.
pi_26895746
Ik vind het feit dat je zegt dat je het goed van jezelf vindt, dat je alleen maar met een ander meisje hebt gezoend, en niet eens sex met haar hebt gehad, wel erg slap eerlijk gezegd.
pi_26895761
Maar succes met je best doen though
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:50:20 #14
88139 JoeyT
pi_26895851
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef Wolkje het volgende:
Ik vind het feit dat je zegt dat je het goed van jezelf vindt, dat je alleen maar met een ander meisje hebt gezoend, en niet eens sex met haar hebt gehad, wel erg slap eerlijk gezegd.
Misschien heb ik dat idd op een verkeerde manier gezegd. Wat ik meer probeerde te zeggen is dat ik de mogelijkheid had maar het gewoon niet wilde. Ik wil met mn eigen vriendinnetje naar bed en andere meisjes boeien me gewoon niet .
pi_26895882
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:47 schreef Wolkje het volgende:
Maar succes met je best doen though
het feit dat het meisje blijkbaar helemaal geen mening noch inspraak heeft over deze relatie is toch wel raar hé.

als JoeyT zegt dat het gaat blijven duren, zal dat zo zijn . Als hij zijn best doet om er voor haar te zijn is alles in orde ... maar misschien zal die griet zijn aanwezigheid op een mooie dag niet meer zo appreciëren
pi_26895960
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Misschien heb ik dat idd op een verkeerde manier gezegd. Wat ik meer probeerde te zeggen is dat ik de mogelijkheid had maar het gewoon niet wilde. Ik wil met mn eigen vriendinnetje naar bed en andere meisjes boeien me gewoon niet .
Eerlijk gezegd lijkt me dat vrij normaal, als je een relatie hebt (en voor je gaat zeggen 'we hadden een break', dat weet ik ). Ik kan iedere dag wel met iemand naar bed, maar ik slaap al 4 jaar met maar een persoon
pi_26895992
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef petitlapin het volgende:
als JoeyT zegt dat hetgaat blijven duren, zal dat zo zijn . Als hij zijn best doet om er voor haar te zijn is alles in orde ... maar misschien zal die griet zijn aanwezigheid op een mooie dag niet meer zo appreciëren
Dat meisje kent hem nauwelijks, heb ik het idee
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:57:11 #18
88139 JoeyT
pi_26896111
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:50 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het feit dat het meisje blijkbaar helemaal geen mening noch inspraak heeft over deze relatie is toch wel raar hé.

als JoeyT zegt dat haar gaat blijven duren, zal dat zo zijn . Als hij zijn best doet om er voor haar te zijn is alles in orde ... maar misschien zal die griet zijn aanwezigheid op een mooie dag niet meer zo appreciëren
Hoe bedoel je geen mening/inspraak????

Ik geef hier mijn kant van het verhaal, ik kan moeilijk hier haar gedachtes neerzetten...

En wat betekent dit "als JoeyT zegt dat haar gaat blijven duren, zal dat zo zijn . "?

Misschien gaat het inderdaad op een dag over en dan hoop ik dat ik het gevoel heb dat ik er alles ingestopt heb wat ik kon geven. Het is nu heel belangrijk dat ik er voor haar sta wil deze relatie kans maken om te slagen.

Ik weet dat ik me hier altijd in een zwart daglicht zet, maar in werkelijkheid ben ik best geliefd
pi_26896123
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Dat meisje kent hem nauwelijks, heb ik het idee
dat zal wel komen, laten we JoeyT eerst inlezen in de literatuur die hij heeft aangeschaft omtrent de psychische gebreken van zijn vriendin.

allemaal voor niets, zal later blijken, maar ja ..
pi_26896222
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:57 schreef JoeyT het volgende:
En wat betekent dit "als JoeyT zegt dat haar gaat blijven duren, zal dat zo zijn . "?
dat was een gigantische typfout

en ik wil best geloven dat je best geliefd bent in werkelijkheid , zo ben ik in werkelijkheid ook niet zo saai als jij me wil laten overkomen .

en ik zeg ook niet dat deze relatie zal beëindigen omdat je geen toffe gast bent, je hebt gewoon te doen met een psychobitch, en het risico dat jij van bil gaat met andere grieten is gewoon redelijk groot.

nu ga ik wat teevee kijken en slapen
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:00:52 #21
88139 JoeyT
pi_26896236
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:53 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd lijkt me dat vrij normaal, als je een relatie hebt (en voor je gaat zeggen 'we hadden een break', dat weet ik ). Ik kan iedere dag wel met iemand naar bed, maar ik slaap al 4 jaar met maar een persoon
WE WERE ON A BREAK!!!!!

Tuurlijk snap ik dat ik verkeerd heb gezeten. Tuurlijk doet t me pijn dat ik zo ben/doe...

Maar wat is dan nu het beste??? Deze dingen eerlijk opbiechten en de consequenties aanvaarden met de grote kans dus dat ik een heel leuk iets ga mislopen.

Of iets wat niet belangrijk voor mij is stil houden en een leuk leventje met haar opbouwen...

En ja eigenlijk zou ik natuurlijk voor de eerste optie moeten kiezen, maar ik ben te laf. Ik wil niet zonder haar zijn
pi_26896313
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef JoeyT het volgende:

En ja eigenlijk zou ik natuurlijk voor de eerste optie moeten kiezen, maar ik ben te laf. Ik wil niet zonder haar zijn
zwijgen man , en dat meen ik, anders is het zo gedaan.

moest het mislopen, dan lees ik wel eens een topic van één van je huisgenoten die een verbroken relatie heeft, hé, slaapwel
  dinsdag 10 mei 2005 @ 22:03:50 #23
88139 JoeyT
pi_26896316
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:00 schreef petitlapin het volgende:

[..]

je hebt gewoon te doen met een psychobitch, en het risico dat jij van bil gaat met andere grieten is gewoon redelijk groot.
Best beledigend dit en snap niet zo waar het vandaan komt. Dat je commentaar hebt op mij ok, ik ben gewoon fout bezig geweest en daar kan je mij helemaal op afrekenen. Snap alleen niet waarom je mijn vriendinnetje een psychobitch noemt terwijl zij er gewoon niets aan kan doen.
pi_26896347
je wil dus dat ze van iemand houdt, die jij niet bent? (oke, dat klinkt heel dramatisch, maar je snapt wel wat ik bedoel, toch)

Luister, ik begrijp je echt wel, en ik kan ook heel goed dingen verzwijgen, ik kan ook heel goed liegen, recht in iemands gezicht. Maar ik ben iemand tegengekomen, tegen wie ik niet wil liegen, tegen wie ik eerlijk wil zijn, omdat ik wil dat hij mij kent en van me houdt om wie ik ben, niet om wie ik pretend to be.
pi_26896364
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 22:03 schreef JoeyT het volgende:

Snap alleen niet waarom je mijn vriendinnetje een psychobitch noemt terwijl zij er gewoon niets aan kan doen.
deze zin sla ik op op mijn pc, en dan confronteer ik je er op een goed moment nog wel eens mee. ze kan er niets aan doen ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')