Dat is juist het probleem, hoelang moet je ergens mee doorgaan dat niet lijkt te werken, puur omdat je gevoel zegt dat je haar niet kwijt wilt? Soms is even afstand van elkaar precies wat een relatie nodig heeft ook al zegt je gevoel dat je dat niet wilt. Juist nu hij met z'n gevoel in de knoop zit zou hij naar z'n verstand moeten luisteren.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef dawg het volgende:
Gevoel. Rationaliteit is vaak ver te zoeken als je verliefd bent.
Maar ze is zo speciaal dat je enkele keren vreemd bent gegaan? En weet zij dat ook?
Sex kan los staan van gevoel, mensen kunnen duizenden redenen hebben, ik wil het niet goedpraten, maar hier heeft TS natuurlijk ook niets aanquote:Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Tim_G het volgende:
Je bent 'echt' verliefd maar toch ga je binnen 5 maanden al 2 x vreemd......... Ja.... je komt echt over als hoteldebotel![]()
Ze wil wel veranderen, maar of ze t kan... Niet snel iig. En ik ga er ook echt kapot aan, alleen liefde is alles wat telt in dit leven en ik vind het zo zonde om iets weg te gooien waarvan ik weet dat ik het niet snel meer zal vinden... Ik probeer er ook altijd voor dr te zijn maar t lukt me gewoon vaak niet.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef petitlapin het volgende:
als zij niet wil/kan veranderen, zal je steeds weer tegen dezelfde problemen oplopen, tot je volledig kapot en vernietigd bent, er nog veel meer kwetsende dingen zijn gebeurd, en het nog veel moeilijker is om te recupereren van je verliefdheid.
ik weet het ... gemakkelijk gezegd door iemand die er nuchter kan naar kijken ... maar als er geen perspectieven zijn op beterschap ...
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:23 schreef Roa het volgende:
[..]
Sex kan los staan van gevoel, mensen kunnen duizenden redenen hebben, ik wil het niet goedpraten, maar hier heeft TS natuurlijk ook niets aan
Ohk, het punt is nu wel duidelijk, vreemdgaan is not done, daar ben ik het ook volmondig mee eens. Maar je kunt er niet uit afleiden dat TS niet verliefd is op z'n vriendin, je kunt er echter wel uit afleiden dat die relatie niet goed is, althans, voor TS, misschien denkt z'n vriendin daar wel anders over, maar uit de OP kan ik dat niet echt opmaken.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
en ik begrijp eigenlijk niet hoe je in andere topics zo heilig kan doen over verliefdheid, maar je vriendin dan wel zo'n schoftstreek kunt lappen, tot twee maal toe.
Ja, volgens mij heb je wel gelijk ja, ik heb ook niet het idee dat er over het vreemdgaan gepraat is.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Tim_G het volgende:
maar ik heb zo'n flauw idee dat ze nog niet op dat punt zijn gekomen in hun relatie waarin je dit bespreekt.........
hoe langer je dit laat aanslepen, hoe langer het idd kan duren voor je weer de liefde vindt, ja ...quote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze wil wel veranderen, maar of ze t kan... Niet snel iig. En ik ga er ook echt kapot aan, alleen liefde is alles wat telt in dit leven en ik vind het zo zonde om iets weg te gooien waarvan ik weet dat ik het niet snel meer zal vinden... Ik probeer er ook altijd voor dr te zijn maar t lukt me gewoon vaak niet.
Hoe verzin je het! Doe die meid een lol en maak het uit.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef JoeyT het volgende:
Ik was in t begin vd relatie al vreemdgegaan en afgelopen dagen heb ik t weer gedaan. Niet omdat ik niet genoeg aan haar heb of omdat ik niet om dr geef maar alleen maar om niet gekwetst te worden. Het helpt trws voor geen meter want alles wat ze doet raakt me.
Ook in bed bij een ander ben je telefonisch bereikbaar voor haar, maar vaak is je batterijtje dan helaas net op ofzo?quote:Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik probeer er ook altijd voor dr te zijn maar t lukt me gewoon vaak niet.
Ja ik weet dat het enorm fout is.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
en ik begrijp eigenlijk niet hoe je in andere topics zo heilig kan doen over verliefdheid, maar je vriendin dan wel zo'n schoftstreek kunt lappen, tot twee maal toe.
Je kunt dat vreemdgaan wel op haar proberen af te wentelen maar uiteindelijk ga jij vreemd en niet zij. Neem je verantwoordelijkheid en wees of trouw en eerlijk, of ga bij haar weg. Pas daarna komt de vraag hoe zij zich voelt en wat dat met jou doet. Je kunt niet van haar verandering verwachten als ze zelf niet te vertrouwen bent.quote:Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het enorm fout is.
Maar het doet bij mij ook echt heel veel pijn. Niet het vreemdgaan maar gewoon dat niet werkende gevoel. Met vreemdgaan probeer ik minder voor haar te voelen. Alleen helpt t niet. Andere meisjes die ik net ken zoeken nog meer wwarmte bij me op dan dat zij doet. Ze kan t gewoon echt niet.
Als ik dit lees denk ik ja tis echt kansloos.
Maar toch ben ik zo verliefd, wil ik dr zo graag behouden, gelukkig met dr zijn. Idd in andere topics spreek ik altijd over overweldigende liefde, enige wat telt in dit leven. Bij haar heb ik dat dus alleen is het zo overweldigend dat t me opvreet...
ah, je was me voorquote:Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Hoe verzin je het! Doe die meid een lol en maak het uit.
"Het helpt voor geen meter", dat lijkt me een nominatie voor de Fok!-Darwin-awards waard.
Hoe in de fukking wereld zou jouw vreemdgaan ooit invloed kunnen hebben op wel/niet gekwetst raken door je vriendin? Ik kwets haar vast, zodat ik haar vast heb teruggepakt als zij mij ooit kwetst? Ik kan sex en liefde wel scheiden, maar je hebt een wel heel kansloze manier om je liefde te betuigen gevonden hoor. Je woorden komen volledig hol over door het gedrag wat je vertoont.
quote:Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef Natalie het volgende:
Qua relatie zou ik altijd zeggen: ga op je gevoel af.
Ja, je kan er enorm door gekwetst worden en da's alles behalve prettig. Maar als je 't niet doet en luistert naar je verstand, dan zal dit op den duur moeilijker te verkroppen zijn, vooral als je spijt hebt van die keuze achteraf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |