abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 mei 2005 @ 13:11:00 #1
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26664686
Ik ga nu een maand of 5/6 uit met een meisje. Ik ben echt helemaal verliefd op haar en ik weet dat zij super veel om mij geeft. Alleen heeft zij grote problemen met zichzelf en kan bv vaak geen emoties tonen. Sterker nog ze voelt soms gewoon echt helemaal niks.

Ze loopt bij de psychiater sinds kort en slikt medicijnen.Ik ben echt iemand die alijd op zn gevoel afgaat en doe vaak impulsieve en stomme dingen. Ik kan t ook echt moeilijk verkroppen dat zij zich niet bloot geeft.

Ik was in t begin vd relatie al vreemdgegaan en afgelopen dagen heb ik t weer gedaan. Niet omdat ik niet genoeg aan haar heb of omdat ik niet om dr geef maar alleen maar om niet gekwetst te worden. Het helpt trws voor geen meter want alles wat ze doet raakt me.

Ik ben nu ook echt bang dat onze relatie over is. We zijn het er beide over eens dat de relatie gewoon niet werkt op deze manier en dat t verstandig zou zijn om er mee te kappen. Alleen kan ik dus echt niet naar mn vertsnd luisteren. Altijd luister ik naar mn gevoel en die zegt dat ik bij dr wil blijven ondanks dat ik me echt kut voel.

Ik heb ook echt t id dat zij HET meisje voor mij is. Ik ben 3 keer in mn leven verliefd geweest en weet van mezelf dat als ik verliefd ben ze wel heel speciaal moet zijn. Speciaal is ze maar het loopt gewoon niet. We proberen t echt maar t komt er niet vaak genoeg uit.

Wat zouden jullie doen. Zeggen van wees slim en stop ermee of luister naar je gevoel en blijf proberen...?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26664818
als zij niet wil/kan veranderen, zal je steeds weer tegen dezelfde problemen oplopen, tot je volledig kapot en vernietigd bent, er nog veel meer kwetsende dingen zijn gebeurd, en het nog veel moeilijker is om te recupereren van je verliefdheid.

ik weet het ... gemakkelijk gezegd door iemand die er nuchter kan naar kijken ... maar als er geen perspectieven zijn op beterschap ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  maandag 2 mei 2005 @ 13:17:09 #3
102713 alice_in_oz
niet in wonderland dus...
pi_26664847
Moeilijke vraag, als ik jou was zou ik gewoon voor hetgene kiezen waar ik ZELF het gelukkigste van zou worden. Het is wel dudielijk dat jij niet voor haar geluk kunt zorgen, maar dat kun je wel voor je eigen geluk.

Veel sterkte
  maandag 2 mei 2005 @ 13:17:51 #4
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26664864
Stop er even mee, je bent zelf al 2 keer vreemdgegaan en dat getuigt niet echt van een goede relatie. Ik twijfel niet aan je gevoelens voor haar, maar als je zelf zegt dat ze zo special is, maar je gaat toch vreemd, dan moet er toch een belletje gaan rinkelen?

Neem even afstand, als jullie echt bij elkaar horen of echt veel om elkaar geven dan komen jullie vanzelf wel weer bij elkaar.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
pi_26664866
Gevoel. Rationaliteit is vaak ver te zoeken als je verliefd bent.

Maar ze is zo speciaal dat je enkele keren vreemd bent gegaan? En weet zij dat ook?
  maandag 2 mei 2005 @ 13:19:41 #6
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26664912
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:17 schreef dawg het volgende:
Gevoel. Rationaliteit is vaak ver te zoeken als je verliefd bent.

Maar ze is zo speciaal dat je enkele keren vreemd bent gegaan? En weet zij dat ook?
Dat is juist het probleem, hoelang moet je ergens mee doorgaan dat niet lijkt te werken, puur omdat je gevoel zegt dat je haar niet kwijt wilt? Soms is even afstand van elkaar precies wat een relatie nodig heeft ook al zegt je gevoel dat je dat niet wilt. Juist nu hij met z'n gevoel in de knoop zit zou hij naar z'n verstand moeten luisteren.
pi_26664947
Je bent 'echt' verliefd maar toch ga je binnen 5 maanden al 2 x vreemd......... Ja.... je komt echt over als hoteldebotel
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 2 mei 2005 @ 13:21:42 #8
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_26664980
iemand die vreemd gaat zou ik ook niet graag mijn gevoelens tonen.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_26665025
je bent al twee keer vreemd gegaan?

waarom heb je dan eigenlijk uberhaupt een relatie?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 2 mei 2005 @ 13:23:26 #10
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26665035
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:20 schreef Tim_G het volgende:
Je bent 'echt' verliefd maar toch ga je binnen 5 maanden al 2 x vreemd......... Ja.... je komt echt over als hoteldebotel
Sex kan los staan van gevoel, mensen kunnen duizenden redenen hebben, ik wil het niet goedpraten, maar hier heeft TS natuurlijk ook niets aan
  maandag 2 mei 2005 @ 13:25:03 #11
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_26665072
als dat "afgesproken vreemdgaan" is.. moetje het niet vreemdgaan noemen
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  maandag 2 mei 2005 @ 13:27:26 #12
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26665136
en ik begrijp eigenlijk niet hoe je in andere topics zo heilig kan doen over verliefdheid, maar je vriendin dan wel zo'n schoftstreek kunt lappen, tot twee maal toe.
  maandag 2 mei 2005 @ 13:27:35 #13
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_26665141
ik snap er echt niks van....

komt het hier op neer?

ze is de ware? maar je nakt toch maar even een paar andere chicks omdat ze problemen heeft met haarzelf? maar je wilt wel met haar trouwen?
  maandag 2 mei 2005 @ 13:27:57 #14
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_26665158
Qua relatie zou ik altijd zeggen: ga op je gevoel af.
Ja, je kan er enorm door gekwetst worden en da's alles behalve prettig. Maar als je 't niet doet en luistert naar je verstand, dan zal dit op den duur moeilijker te verkroppen zijn, vooral als je spijt hebt van die keuze achteraf.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 2 mei 2005 @ 13:29:06 #15
88139 JoeyT
pi_26665191
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:15 schreef petitlapin het volgende:
als zij niet wil/kan veranderen, zal je steeds weer tegen dezelfde problemen oplopen, tot je volledig kapot en vernietigd bent, er nog veel meer kwetsende dingen zijn gebeurd, en het nog veel moeilijker is om te recupereren van je verliefdheid.

ik weet het ... gemakkelijk gezegd door iemand die er nuchter kan naar kijken ... maar als er geen perspectieven zijn op beterschap ...
Ze wil wel veranderen, maar of ze t kan... Niet snel iig. En ik ga er ook echt kapot aan, alleen liefde is alles wat telt in dit leven en ik vind het zo zonde om iets weg te gooien waarvan ik weet dat ik het niet snel meer zal vinden... Ik probeer er ook altijd voor dr te zijn maar t lukt me gewoon vaak niet.

En de vraag is natuurlijk of er beterschap komt. Ik kan wel zeggen dat er geen perspectief is alleen is er natuurlijk altijd een kans. Hoe klein die ook is...
pi_26665237
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:23 schreef Roa het volgende:

[..]

Sex kan los staan van gevoel, mensen kunnen duizenden redenen hebben, ik wil het niet goedpraten, maar hier heeft TS natuurlijk ook niets aan

Zeg ik dan dat dat niet zo is?

maar ik heb zo'n flauw idee dat ze nog niet op dat punt zijn gekomen in hun relatie waarin je dit bespreekt.........
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  maandag 2 mei 2005 @ 13:30:57 #17
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_26665253
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
en ik begrijp eigenlijk niet hoe je in andere topics zo heilig kan doen over verliefdheid, maar je vriendin dan wel zo'n schoftstreek kunt lappen, tot twee maal toe.
Ohk, het punt is nu wel duidelijk, vreemdgaan is not done, daar ben ik het ook volmondig mee eens. Maar je kunt er niet uit afleiden dat TS niet verliefd is op z'n vriendin, je kunt er echter wel uit afleiden dat die relatie niet goed is, althans, voor TS, misschien denkt z'n vriendin daar wel anders over, maar uit de OP kan ik dat niet echt opmaken.

Overigens word ik nu echter wel nieuwschierig, waarom ging je precies vreemd, want als je echt verliefd bent wil je je vriendin toch niet kwetsen door een ander te ketsen? (sorry, ben in rijmsferen )
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:30 schreef Tim_G het volgende:
maar ik heb zo'n flauw idee dat ze nog niet op dat punt zijn gekomen in hun relatie waarin je dit bespreekt.........
Ja, volgens mij heb je wel gelijk ja, ik heb ook niet het idee dat er over het vreemdgaan gepraat is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Roa op 02-05-2005 13:36:31 (dt blijft moeilijk...) ]
  maandag 2 mei 2005 @ 13:34:07 #18
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26665384
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ze wil wel veranderen, maar of ze t kan... Niet snel iig. En ik ga er ook echt kapot aan, alleen liefde is alles wat telt in dit leven en ik vind het zo zonde om iets weg te gooien waarvan ik weet dat ik het niet snel meer zal vinden... Ik probeer er ook altijd voor dr te zijn maar t lukt me gewoon vaak niet.
hoe langer je dit laat aanslepen, hoe langer het idd kan duren voor je weer de liefde vindt, ja ...
pi_26665394
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:11 schreef JoeyT het volgende:

Ik was in t begin vd relatie al vreemdgegaan en afgelopen dagen heb ik t weer gedaan. Niet omdat ik niet genoeg aan haar heb of omdat ik niet om dr geef maar alleen maar om niet gekwetst te worden. Het helpt trws voor geen meter want alles wat ze doet raakt me.
Hoe verzin je het! Doe die meid een lol en maak het uit.

"Het helpt voor geen meter", dat lijkt me een nominatie voor de Fok!-Darwin-awards waard.
Hoe in de fukking wereld zou jouw vreemdgaan ooit invloed kunnen hebben op wel/niet gekwetst raken door je vriendin? Ik kwets haar vast, zodat ik haar vast heb teruggepakt als zij mij ooit kwetst? Ik kan sex en liefde wel scheiden, maar je hebt een wel heel kansloze manier om je liefde te betuigen gevonden hoor. Je woorden komen volledig hol over door het gedrag wat je vertoont.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_26665454
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:29 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ik probeer er ook altijd voor dr te zijn maar t lukt me gewoon vaak niet.
Ook in bed bij een ander ben je telefonisch bereikbaar voor haar, maar vaak is je batterijtje dan helaas net op ofzo?
twee violen en een trommel en een fluit
  maandag 2 mei 2005 @ 13:36:24 #21
88139 JoeyT
pi_26665470
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef petitlapin het volgende:
Ja ik weet dat het enorm fout is.

Maar het doet bij mij ook echt heel veel pijn. Niet het vreemdgaan maar gewoon dat niet werkende gevoel. Met vreemdgaan probeer ik minder voor haar te voelen. Alleen helpt t niet. Andere meisjes die ik net ken zoeken nog meer wwarmte bij me op dan dat zij doet. Ze kan t gewoon echt niet.
Als ik dit lees denk ik ja tis echt kansloos.

Maar toch ben ik zo verliefd, wil ik dr zo graag behouden, gelukkig met dr zijn. Idd in andere topics spreek ik altijd over overweldigende liefde, enige wat telt in dit leven. Bij haar heb ik dat dus alleen is het zo overweldigend dat t me opvreet...
pi_26665534
ten eerste hopen dat je vriendin wat zelf respect heeft en je gaat dumpen..

vreemdgaan
pi_26665556
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:36 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja ik weet dat het enorm fout is.

Maar het doet bij mij ook echt heel veel pijn. Niet het vreemdgaan maar gewoon dat niet werkende gevoel. Met vreemdgaan probeer ik minder voor haar te voelen. Alleen helpt t niet. Andere meisjes die ik net ken zoeken nog meer wwarmte bij me op dan dat zij doet. Ze kan t gewoon echt niet.
Als ik dit lees denk ik ja tis echt kansloos.

Maar toch ben ik zo verliefd, wil ik dr zo graag behouden, gelukkig met dr zijn. Idd in andere topics spreek ik altijd over overweldigende liefde, enige wat telt in dit leven. Bij haar heb ik dat dus alleen is het zo overweldigend dat t me opvreet...
Je kunt dat vreemdgaan wel op haar proberen af te wentelen maar uiteindelijk ga jij vreemd en niet zij. Neem je verantwoordelijkheid en wees of trouw en eerlijk, of ga bij haar weg. Pas daarna komt de vraag hoe zij zich voelt en wat dat met jou doet. Je kunt niet van haar verandering verwachten als ze zelf niet te vertrouwen bent.
Jesus saves but death prevails.
pi_26665572
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:34 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Hoe verzin je het! Doe die meid een lol en maak het uit.

"Het helpt voor geen meter", dat lijkt me een nominatie voor de Fok!-Darwin-awards waard.
Hoe in de fukking wereld zou jouw vreemdgaan ooit invloed kunnen hebben op wel/niet gekwetst raken door je vriendin? Ik kwets haar vast, zodat ik haar vast heb teruggepakt als zij mij ooit kwetst? Ik kan sex en liefde wel scheiden, maar je hebt een wel heel kansloze manier om je liefde te betuigen gevonden hoor. Je woorden komen volledig hol over door het gedrag wat je vertoont.
ah, je was me voor
  maandag 2 mei 2005 @ 13:40:03 #25
70972 Sapphire
Rooie dakduvel
pi_26665580
quote:
Op maandag 2 mei 2005 13:27 schreef Natalie het volgende:
Qua relatie zou ik altijd zeggen: ga op je gevoel af.
Ja, je kan er enorm door gekwetst worden en da's alles behalve prettig. Maar als je 't niet doet en luistert naar je verstand, dan zal dit op den duur moeilijker te verkroppen zijn, vooral als je spijt hebt van die keuze achteraf.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

TS: sterkte.
"Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')