Ik was er gisteravond ook bij.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef 911 het volgende:
Pseudo,
Mijn vriendin had gehoord dat hij kwam, en het leek me interessant.
Toegang was gratis (ik blijf nederlander), dus ik dacht, het enige wat ik kan verliezen is wat vrije tijd.
Ik heb de dvd (ook gratis) bekeken, en het komt voor mij erg overtuigend over.
Fahrenheid 9/11 doet voorkomen alsof het WTC drama heeft kunnen gebeuren, omdat George Bush teveel op vakantie was. Daarmee wordt hij in feite van betrokkenheid vrij gepleit.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:51 schreef Flyingdutchman het volgende:
Fahrenheit 9/11 is toch net zoiets?
Sla alvast maar wat valium in... het 9/11 verhaal is het topje van de ijsberg.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:55 schreef 911 het volgende:
Klopt, die heb ik niet gezien, maar ga het nu wel zien.
Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die met goede argumenten kan bewijzen dat dit verhaal niet waar is.
Want als dit waar is.............. daar wil ik nog niet aan denken
Loose Change is een goede documentaire.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:56 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Heb ook al veel van die documentaires erover gezien. Er zijn op torrent sites zoals mininova wel docu's te vinden die je bijna nergens anders kan krijgen. Blijf wel kritisch, al die doemdenkers kunnen het ook aan het verkeerde eind hebben.
Dat kon dus wel, dankzij het gebruikte isolatiemateriaal werden de temperaturen zo hoog, dat de ophangingen het begaven.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef Herald het volgende:
Ik heb alleen de advertentie ervan gezien, vergeleken ze het neerstorten van de torens in anderhalf uur, met een gebouw dat 19 uur in de fik stond en overeind bleef, een gebouw dat 24 uur in de fik stond en niet in elkaar zakte en dat er na de atoomboom in Nagasaki nog steeds een stalen frame stond van een gebouw. Oftewel de torens hadden niet kunnen instorten vanwege het smelten van het staal.
Dat vliegtuig is er toch niet van voren in gegledenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:17 schreef 911 het volgende:
Milagro,
Maar hoe verklaar je dan het te kleine gat in het pentagon?
In dat gat kon nooit een boeing doorheen vliegen, komt bij, geen wrakstukken van de boeing, de wrakstukken die ze hebben gevonden konden nooit bij een boeing horen (te kleine motor bijvoorbeeld)
nou nee hoor, die kerel is al stinkend rijkquote:Op zondag 22 mei 2005 01:16 schreef Elusive het volgende:
http://www.abovetopsecret(...)_plane_evidence.html
zo, sprookje over
ach die kerel moet ook centjes verdienen heh
ja, allemaal in scene gezet gemanipuleerd whatever vanwege de oliequote:Op zondag 22 mei 2005 01:31 schreef 911 het volgende:
Milagro,
Ik ben nu toch bezig, wat denk je van dit officiele standpunt, het vliegtuig dat was neergestort doordat de passagiers het hebben laten neerstorten (hier is inmiddels een ander standpunt over ingenomen, maar dat weet ik niet zeker)
Het gat in de grond was te klein voor een boeing, de verklaring is dat toen het vliegtuig neerstorte, de grond het vliegtuig heeft opgeslokt.
Zonder de rest van de topic gelezen te hebben. Ik heb ook een keer zo'n powerpoint presentatie gezien over dat het een raket moest zijn. Ik denk alleen dat je even vergeet hoeveel warmte er vrij komt. Op het moment de een vliegtuig de grond raakt vanuit een duikvlucht ontploffen (en desintegreren) de vleugels! Er zit daar zoveel brandstof dat ineens verbrand dat werkelijk delen verdwijnen in rook.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef 911 het volgende:
Ik ben gisteren naar de rode hoed (Amsterdam) geweest, daar was Jimmy Walter.
Hij zegt dat de aanslagen niet zijn gebeurt zoals de media en het witte huis ons willen doen laten geloven.
Hij ondersteund dit met beeldmateriaal.
De beste voorbeelden waar je vragen bij kan stellen vind ik de aanslag op het pentagon, het gat wat de boeing heeft veroorzaakt, is veel te klein voor een boeing.
welnee, wat moet je met een heel aannemelijke en logischer dan logische verklaringquote:Op zondag 22 mei 2005 01:33 schreef Elusive het volgende:
http://www.abovetopsecret(...)_plane_evidence.html
al gezien dan? je wilt het zeker gewoon niet geloven 911
Of achterlijk in je kop zijn ?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:52 schreef Schepseltje het volgende:
als amerika zelf die aanslagen heeft opgezet (stel), wat zou daarmee hun ultieme doel zijn? De complottheoristen zijn het daar ook niet echt over uit..
Willen ze wereldmacht? Financieel gewin voor Bush & co? Eensgezinheid en nationalisme bevorderen door een gemeenschappelijke vijand te creeeren? Uitbreiding van de overheid ten koste van de bevolking? Een excuus hebben om in elk land te mogen binnenvallen? Grondstoffen kunnen veiligstellen voor de VS vanwege de komende tekorten?
quote:
*ril*quote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef pseudo het volgende:
[..]
Sla alvast maar wat valium in... het 9/11 verhaal is het topje van de ijsberg.
Amerika is wereldleider, de leider van Amerika is een achterlijk persoon. Dan gaat het inderdaad al gauw mis.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel belangrijk om te weten wat mensen beweegt dit soort theorieen aan te hangen
Dus Bush heeft de aanslagen zelf veroorzaakt door zijn domheid? Hmm die kende ik nog niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef saban het volgende:
Amerika is wereldleider, de leider van Amerika is een achterlijk persoon. Dan gaat het inderdaad al gauw mis.
Je snapt natuurlijk dat het 'sarcastisch' bedoelt is maar daar komt het eigelijk wel op neer, heer Bush heeft heel veel fouten dingen gedaan en het lijkt erop dat hij er niks van heeft geleerd.
Ik zou emigreren, dat heeft meer te maken met de ideeen van bush, dan zijn eventuele betrokkenheid bij de aanslagen, wat voor mij nog steeds niet bewezen is.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Vampier het volgende:
Voor wie je stemmen als Hitler en Bush zich verkiesbaar stemden?
wil ik stemmen voor iemand die 35 miljoen doden op zijn geweten heeftquote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Vampier het volgende:
Voor wie je stemmen als Hitler en Bush zich verkiesbaar stemden?
ik zou gewoon niet stemmen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:12 schreef Herald het volgende:
[..]
wil ik stemmen voor iemand die 35 miljoen doden op zijn geweten heeft
of wil ik stemmen voor Bush
hmm
nou dat is lastig zeg
Of is het juist een optie omdat niemand het voor mogelijk houdt ?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef Herald het volgende:
Op zich leuke theorieen, maar zou een regering echt duizenden slachtoffers er voor over te hebben om een war on terrorism te beginnen? Om de hele wereld in een economische malaise te dompelen?
Wie reageert er uberhaupt op een een simplistiche en onjuiste stelling van Vampier ?quote:
Ja. Op antwoorden hoe je niet te rekenen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:43 schreef 911 het volgende:
elcastel,
Ik hoop niet dat ze daarop gegokt hebben.
Wat voor mij een feit blijft is dat er nog vele vragen onbeantwoord blijven.
Al ben ik bang dat we nooit alle antwoorden krijgen.
Dit geldt voor de 5 tot 8 verdiepingen die in brand stonden, niet voor de resterende 70 verdiepingen die er onder lagen, die stonden niet in brand, vuur gaat immers ook niet zo vaak naar beneden, dus deze theorie gaat niet op, er zou dus wel degelijk een remmende werking moeten zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:15 schreef milagro het volgende:
[..]
Dat kon dus wel, dankzij het gebruikte isolatiemateriaal werden de temperaturen zo hoog, dat de ophangingen het begaven.
Lol ... als we zo gaan redeneren is alles mogelijk.quote:Op zondag 22 mei 2005 08:53 schreef Balthar het volgende:
Als het maar warm genoeg smelt zelfs staal als boter.
Dan stort de boel wel in.
2 jumbos met kerosine lukt dat wel
Nee met kerosine lukt dat niet, aangezien de verbrandings temperatuur van kerosine een flink stuk lager ligt dan het smeltpunt van het gebruikte staal.. bovendien is staal warmtegeleidend waardoor de hitte wegvloeit en dus vrij moeilijk op kritieke temperatuur te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2005 08:53 schreef Balthar het volgende:
Als het maar warm genoeg smelt zelfs staal als boter.
Dan stort de boel wel in.
2 jumbos met kerosine lukt dat wel
Hoort dit soort onzin in NWS thuis?quote:Op zondag 22 mei 2005 09:33 schreef Fonkmeistah het volgende:
[..]
Nee met kerosine lukt dat niet, aangezien de verbrandings temperatuur van kerosine een flink stuk lager ligt dan het smeltpunt van het gebruikte staal.. bovendien is staal warmtegeleidend waardoor de hitte wegvloeit en dus vrij moeilijk op kritieke temperatuur te krijgen.
en verhalen over de hitte van brandende isolatie is ook flauwekul want de isolatie om de stalen balken was juist brand en hittewerend..
Bovendien blijkt uit de opnames van de brandweer dat brandweermannen op de getroffen verdiepingen waren en meldde dat de brand helemaal niet zo heftig meer was en met minieme inzet onder controle te krijgen zou zijn.. Ook stonden er mensen in de openingen van het gebouw waar de vliegtuigen naar binnen waren gevlogen.
Er was dus simpelweg geen sprake van een verzengende staalsmeltende vuurzee.
Waar wel sprake van is , is dat meerdere brandweermannen en ander getuigen beweren explosies te hebben gehoord voorafgaande aan het instorten. wat tesamen met ander factoren wijst op "controlled demolition" waarbij de explosieven dus al veel langer vooraf geplaatst zijn.
quote:Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef sooty het volgende:
We moeten er ons gewoon bij neerleggen dat Azië, meer specifiek: China, de economische macht van de 21e eeuw gaat vormen. Na Europa (15e /tm 19e) en Amerika in de 20e eeuw.
Dat is een fait accompli. (Voldongen feit).
Deze laatste amerikaanse stuiptrekkingen in het midden-oosten zijn dan oolk een volledige farce.
Die oorlog in Irak gaat werkelijk nergens over.
Als ik jou was zou ik nu alvast solliciteren bij de SS; dan ben je verzekerd van een plaatsje als de tijd gekomen is. Ik vermoed dat hun werkwijze je op het lijf geschreven zal zijn.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:11 schreef klez het volgende:
[..]
Hoort dit soort onzin in NWS thuis?
Gek he, dat mensen denken explosies te horen in een gebouw van een biljoen ton wat op instorten staat...
Al die experts hier op Fok!, geweldig. Er is geen serieuze krant of wetenschapper die hier ook maar enige aanwijzing voor gevonden heeft. Daarentegen hebben de anti-Amerikaanse Spaanse en Duitse overheden allerlei geitenneukende terorristen opgepakt die rechtstreeks betrokken waren bij deze aanslagen.
Als je een holmaatje bent van moslimfundamentalisten die de westerse vrijheden niet kunnen uitstaan en willen vernietigen hoef je er niet zo mee te koop lopen, hoor. Het word tijd dat we de wetsartikels op landverraad weer eens van stal halen en eens bekijken wat voor dubbele agenda een aantal van die extreem-linkse types die hier posten er op na houden.![]()
vind ik een prima idee , blijf jij ondertussen lekker op die manier posten dan kijken we wel wie uiteindelijk als de landverrader terecht zal staan.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:11 schreef klez het volgende:
. Het word tijd dat we de wetsartikels op landverraad weer eens van stal halen en eens bekijken wat voor dubbele agenda een aantal van die types die hier posten er op na houden.
JohnDope, je kan niet ontkennen dat het een mooi en mogelijk verhaal is dat kloon 911 verteltquote:
Haha, tekenend voor de manier waarop onze linkse crypto fascistjes een discussie moeten voeren. Als de argumenten ontbreken gaan we personen aanvallen; over nazi praktijken gesproken.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik nu alvast solliciteren bij de SS; dan ben je verzekerd van een plaatsje als de tijd gekomen is. Ik vermoed dat hun werkwijze je op het lijf geschreven zal zijn.
Wie is JohnDope?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
JohnDope, je kan niet ontkennen dat het een mooi en mogelijk verhaal is dat kloon 911 vertelt²
Ik zie jou anders nog geen argumenten geven, je beticht alleen iedereen ervan onzinargumenten te gebruiken zonder er ook maar 1 te weerleggen. Ja, wanneer een groot gebouw instort zal dat lawaai geven. Maar juist brandweerlieden weten gewoonlijk wel het verschil tussen het geluid van explosies en dat van brekend beton of staal. En een niet getroffen gebouw wat in zo'n korte tijd instort is zeker ook heel normaal?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:30 schreef klez het volgende:
[..]
Haha, tekenend voor de manier waarop onze linkse crypto fascistjes een discussie moeten voeren. Als de argumenten ontbreken gaan we personen aanvallen; over nazi praktijken gesproken.
Heeft er geen zak mee te maken. Alsof de hele wereld niet (inclusief de media in de VS, een van de weinige plekken op deze aardbol inclusief West-Europa waar persvrijheid bestaat) dat niet verder zouden uitzoeken dan die losse flodders van jullie.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:38 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Ik zie jou anders nog geen argumenten geven, je beticht alleen iedereen ervan onzinargumenten te gebruiken zonder er ook maar 1 te weerleggen. Ja, wanneer een groot gebouw instort zal dat lawaai geven. Maar juist brandweerlieden weten gewoonlijk wel het verschil tussen het geluid van explosies en dat van brekend beton of staal. En een niet getroffen gebouw wat in zo'n korte tijd instort is zeker ook heel normaal?
Of mag je soms zoiets volgens jou simpelweg niet in twijfel trekken omdat dat Bush in discrediet zou kunnen brengen?
Aan de andere kant is het ook zo dat er genoeg kaalkopjes zijn die de hele holocaust een conspiracy noemen om Hitler in een kwaad daglicht te zetten. Als het zo duidelijk is dat deze standpunten over 9/11 alleen maar een conspiracy theorie is om Bush in een kwaad daglicht te zetten zijn er kennelijk genoeg bewijzen om al deze punten te weerleggen. Toch blijven een groot aantal vragen onbeantwoord.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:44 schreef Funksoldier het volgende:
pfffffffffffff onzin-topic dit..
Kennedy is doodgeschoten door de russen
Bush is een massa-killer vanwege 9/11
USA heeft alle startrek figuren op sterk water staan
Armstrong stond in een studio en niet op de maan
En ga zo maar door....
Vindt die conspracy theorieen best wel geinig om te lezen, ik heb ook een hekel aan de USA, maar om nou alles maar als een conspiracy te bestempelen is ook een beetje overdreven.
Persoonlijk vindt ik gewoon dat de mensen die ze in de wereld brengen gewoon op zoek zijn naar hun "15 minutes of fame".....
Haha persvrijheid in de VSquote:Op zondag 22 mei 2005 11:48 schreef klez het volgende:
[..]
Heeft er geen zak mee te maken. Alsof de hele wereld niet (inclusief de media in de VS, een van de weinige plekken op deze aardbol inclusief West-Europa waar persvrijheid bestaat) dat niet verder zouden uitzoeken dan die losse flodders van jullie.
En ja, ik vind het volkomen logisch dat er explosies klinken in een gebouw wat op instorten staat en wat doordrenkt is met 100.000 liter brandende kerosine.
![]()
En jij weet natuurlijk veel meer van branden en explosies dan die domme Amerikaanse brandweermannen he? Sorry dat ik niet direct inzag dat rechtse crypto fascistjes niet met argumenten hoeven te komen.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:48 schreef klez het volgende:
[..]
Heeft er geen zak mee te maken. Alsof de hele wereld niet (inclusief de media in de VS, een van de weinige plekken op deze aardbol inclusief West-Europa waar persvrijheid bestaat) dat niet verder zouden uitzoeken dan die losse flodders van jullie.
En ja, ik vind het volkomen logisch dat er explosies klinken in een gebouw wat op instorten staat en wat doordrenkt is met 100.000 liter brandende kerosine.
![]()
Nee je hebt gelijk. In de VS word je doodgeschoten of opgesloten als je een afwijkende mening hebt, en de rest van de wereld is een lichtend voorbeeld van hoe het wel zou moeten.quote:
Die Amerikaanse brandweermannen geloven ook dat de overheid explosieven in het gebouw heeft verstopt?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:54 schreef Skyclad het volgende:
[..]
En jij weet natuurlijk veel meer van branden en explosies dan die domme Amerikaanse brandweermannen he? Sorry dat ik niet direct inzag dat rechtse crypto fascistjes niet met argumenten hoeven te komen.
Wie weet. Als zij vragen stellen bij het soort explosies betekent dat mogelijk dat zij andere explosies hoorden dan ze verwachtten, en wie ben jij of ik om te beweren te weten wat zij dachten?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:57 schreef klez het volgende:
[..]
Die Amerikaanse brandweermannen geloven ook dat de overheid explosieven in het gebouw heeft verstopt?![]()
Als iemand dat denkt/zegt wil niet zeggen dat het een feit is.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:00 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Wie weet. Als zij vragen stellen bij het soort explosies betekent dat
mogelijk dat zij andere explosies hoorden dan ze verwachtten, en wie
ben jij of ik om te beweren te weten wat zij dachten?
Die brandweermannen maken dat natuurlijk dagelijks mee dat een gebouw van 120 verdiepingen instort. Daardoor kunnen zij empirisch natuurlijk veel beter conclusies uit trekken dan alle wetenschappers die precies hebben geanalyseerd hoe de staalconstructie niet opgewassen was tegen de temperaturen die de brandende kerosine veroorzaakte.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:00 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Wie weet. Als zij vragen stellen bij het soort explosies betekent dat mogelijk dat zij andere explosies hoorden dan ze verwachtten, en wie ben jij of ik om te beweren te weten wat zij dachten?
Altijd grappig om te zien hoe jij op dit soort uitlatingen reageert.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:56 schreef klez het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. In de VS word je doodgeschoten of opgesloten als je een afwijkende mening hebt, en de rest van de wereld is een lichtend voorbeeld van hoe het wel zou moeten.![]()
Met dit soort mafketels valt toch geen zinnig gesprek te voeren.
![]()
edit: laat me raden, de pers is in handen van de zionisten...
In plaats van woordspelletjes te spelen die jezelf niet eens kan volgen waarschijnlijk kan je misschien beter even je beschuldiging onderbouwen dat de VS geen persvrijheid kent.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Altijd grappig om te zien hoe jij op dit soort uitlatingen reageert.
Eerst leg je mij woorden in de mond en daarna veroordeel je een grotere groep als mafketels voor een opvatting die jij zelf neerzet.![]()
Ga Fox kijken ofzo, anus.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef klez het volgende:
Waar blijven jullie scheldpartijen dat ik een nazi ben enzo?
Of gaan jullie het toch nog een keer proberen met die ontzettend geloofwaardige "argumenten" van jullie?
Ze hebben een paspoort van 1 van de kapers. Helemaal ongeschonden, ondanks 100.000 liter brandende kerosine.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:21 schreef Darklight het volgende:
Ik vraag me wel af waar al die passagiers zijn gebleven in dat vliegtuig bij het Pentagon
Allemaal opgelost? En de bagage? Ook allemaal verbrand?![]()
Hoeveel passagiers zaten er in dat toestel? In Truth zijn er trouwens meerdere topics over 9/11
He, een "geciviliseerde" gabber. Goede poging.quote:
Jij hebt iedereen die niet jouw standpunt had al 'linkse crypto fascistjes' genoemd, denk dat ze niet echt de moeite nemen naar zo'n dieptepunt af te dalen.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef klez het volgende:
Waar blijven jullie scheldpartijen dat ik een nazi ben enzo?
Of gaan jullie het toch nog een keer proberen met die ontzettend geloofwaardige "argumenten" van jullie?
Misschien was hij vergeten het mee te nemen?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze hebben een paspoort van 1 van de kapers. Helemaal ongeschonden, ondanks 100.000 liter brandende kerosine.
.
Als je de moeite was.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:23 schreef klez het volgende:
He, een "geciviliseerde" gabber. Goede poging.
Maar je kan vast beter...
Klopt, dat is vast van 1 van de kapers die later gewoon bleek te levenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze hebben een paspoort van 1 van de kapers. Helemaal ongeschonden, ondanks 100.000 liter brandende kerosine.
.
Heb je ook de opmerking gelezen waar ik op reageerde?quote:Jij hebt iedereen die niet jouw standpunt had al 'linkse crypto fascistjes' genoemd, denk dat ze niet echt de moeite nemen naar zo'n dieptepunt af te dalen.
Ja. Maar je had je ook boven hem kunnen plaatsen door het te negeren. Op deze manier daalde je af naar dat niveau, en dat, in combinatie met het alleen maar zeggen dat het onzinnige argumenten zijn die anderen brengen in plaats van inhoudelijk ze te weerleggen zorgt er voor dat je niet echt bijdraagt aan een zinvolle discussie er over.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:28 schreef klez het volgende:
[..]
Heb je ook de opmerking gelezen waar ik op reageerde?
Selectief lezen is ook een kunst.
Op de één of andere manier vind jij het nodig om de nazi's erbij te betrekken. Overbodige uitlokking vind ik het en ik ga daar dan ook niet op in.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:15 schreef klez het volgende:
[..]
In plaats van woordspelletjes te spelen die jezelf niet eens kan volgen waarschijnlijk kan je misschien beter even je beschuldiging onderbouwen dat de VS geen persvrijheid kent.
Het is jullie hobby om allerlei beschuldigen te doen die je niet kan onderbouwen.
Ik vind toch een wat mindere karaktertrek.
Een beetje SS-achtig zeg maar. Maar ja, dat schijn ik hier te zijn, de SS-er.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |