abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2005 @ 02:38:28 #51
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_27236807
quote:
Op zondag 22 mei 2005 02:25 schreef SlimShady het volgende:

[..]

ik zou gewoon niet stemmen.
Wie reageert er uberhaupt op een een simplistiche en onjuiste stelling van Vampier ?
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_27236867
elcastel,

Ik hoop niet dat ze daarop gegokt hebben.
Wat voor mij een feit blijft is dat er nog vele vragen onbeantwoord blijven.
Al ben ik bang dat we nooit alle antwoorden krijgen.
pi_27236892
quote:
Op zondag 22 mei 2005 02:43 schreef 911 het volgende:
elcastel,

Ik hoop niet dat ze daarop gegokt hebben.
Wat voor mij een feit blijft is dat er nog vele vragen onbeantwoord blijven.
Al ben ik bang dat we nooit alle antwoorden krijgen.
Ja. Op antwoorden hoe je niet te rekenen.
Alleen de CIA, Secret Service en Bush & Vriendjes weten hoe het echt zit.
pi_27237023
Ik met een bord voor m'n kop dacht dat amerika een democratie was, dat de regering altijd openheid gaf mbt dit soort zaken
Want ik blijf het vreemd vinden dat de beelden van het best beveiligde gebouw (het pentagon) in amerika nooit zijn vrij gegeven, of was het standpunt dat er geen beelden zijn (daar wil vanaf wezen)?
Weet ik niet, maar hoe dan ook, er moeten beelden zijn, niemand kan me wijsmaken dat er geen videobeelden zijn van de inslag.
Want als er geen videobeelden zijn, dan zou het wel erg simpel zijn om bijvoorbeeld in te breken, om een raar voorbeeld te geven.
In het centrum van sommige engelse steden hebben ze al duidelijke beelden van wat er op straat gebeurt, maar niet van het pentagon????
pi_27237087
Voor de mensen die hier nog nooit van gehoord hebben, hier is de url http://www.reopen911.org/
Bekijk het, en vorm je eigen oordeel.
Ik wordt nog steeds heen en weer geslingerd tussen de diverse verklaringen.
Aan beide kanten zit voor mij een vorm van waarheid.
  zondag 22 mei 2005 @ 03:12:39 #56
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27237110
Dat is inderdaad een vraag, Washington ligt zwaar onder de deken van Norad. Misschien een keer leuk om naar The Great Ilusion te kijken 911.
.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 22 mei 2005 @ 06:08:23 #57
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27237545
Een overheid die bereid is om honderduizend irakese mensen te doden, 1600 amerikaanse soldaten te laten doden , en 15.000 amerikaanse soldaten gewond laat raken door leugens omwille van geopolitieke en economische belangen zal er zeker niet wakker van liggen om 3000 amerikanen in een WTC op te blazen zodat ze hun langgeplande rooftocht en globale militaire hegemonie kunnen verkopen aan het publiek..

"I for one am really tired of Bush and company pissin’ on my boots while trying to convince me it’s raining.
The crazy part is how many of you are reaching for umbrellas."

-Jack Dalton

"By way of deception, thou shalt do war"
- Mossad slogan
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_27237571
Wat een geruste zieltjes hier toch ...

In NL zouden ze zoveel moeite niet moeten doen om een soort Patriot Act in te kunnen voeren, hier hoef je het woord "dreiging" nog maar uit te spreken en ze stemmen in alles toe ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_27237575
quote:
Op zondag 22 mei 2005 01:15 schreef milagro het volgende:

[..]

Dat kon dus wel, dankzij het gebruikte isolatiemateriaal werden de temperaturen zo hoog, dat de ophangingen het begaven.
Dit geldt voor de 5 tot 8 verdiepingen die in brand stonden, niet voor de resterende 70 verdiepingen die er onder lagen, die stonden niet in brand, vuur gaat immers ook niet zo vaak naar beneden, dus deze theorie gaat niet op, er zou dus wel degelijk een remmende werking moeten zijn.

Al geloof ik er niet in dat dit alles met opzet zou zijn gedaan.....
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
pi_27237748
Als het maar warm genoeg smelt zelfs staal als boter.
Dan stort de boel wel in.

2 jumbos met kerosine lukt dat wel
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_27237865
quote:
Op zondag 22 mei 2005 08:53 schreef Balthar het volgende:

Lol ... als we zo gaan redeneren is alles mogelijk.
Dan zat Bush zelf aan het stuur van 1 van die vliegtuigen en is er op tijd uit gesprongen met parachute . ..
Kan best wel
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 22 mei 2005 @ 09:33:33 #62
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27237969
quote:
Op zondag 22 mei 2005 08:53 schreef Balthar het volgende:

Nee met kerosine lukt dat niet, aangezien de verbrandings temperatuur van kerosine een flink stuk lager ligt dan het smeltpunt van het gebruikte staal.. bovendien is staal warmtegeleidend waardoor de hitte wegvloeit en dus vrij moeilijk op kritieke temperatuur te krijgen.

en verhalen over de hitte van brandende isolatie is ook flauwekul want de isolatie om de stalen balken was juist brand en hittewerend..
Bovendien blijkt uit de opnames van de brandweer dat brandweermannen op de getroffen verdiepingen waren en meldde dat de brand helemaal niet zo heftig meer was en met minieme inzet onder controle te krijgen zou zijn.. Ook stonden er mensen in de openingen van het gebouw waar de vliegtuigen naar binnen waren gevlogen.
Er was dus simpelweg geen sprake van een verzengende staalsmeltende vuurzee.

Waar wel sprake van is , is dat meerdere brandweermannen en ander getuigen beweren explosies te hebben gehoord voorafgaande aan het instorten. wat tesamen met ander factoren wijst op "controlled demolition" waarbij de explosieven dus al veel langer vooraf geplaatst zijn.
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  zondag 22 mei 2005 @ 09:40:46 #63
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_27238006
Het vreemdste vind ik dat alle drie die gebouwen zo keurig recht in elkaar storten, normaal heb je daar zeer geleerde sloop deskundige voor nodig, en zelfs dan wil het nog wel eens een keertje mis gaan. Gebouw 7 is trouwens helemaal niet geraakt door een vliegtuig en stort net zo keurig in elkaar. Nooit ergens een "officiele" verklaring gezien waarom ook dit gebouw is ingestort, zaten kantoren van geheime dienst in dat gebouw.
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
  zondag 22 mei 2005 @ 10:11:09 #64
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_27238274
quote:
Op zondag 22 mei 2005 09:33 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

Nee met kerosine lukt dat niet, aangezien de verbrandings temperatuur van kerosine een flink stuk lager ligt dan het smeltpunt van het gebruikte staal.. bovendien is staal warmtegeleidend waardoor de hitte wegvloeit en dus vrij moeilijk op kritieke temperatuur te krijgen.

en verhalen over de hitte van brandende isolatie is ook flauwekul want de isolatie om de stalen balken was juist brand en hittewerend..
Bovendien blijkt uit de opnames van de brandweer dat brandweermannen op de getroffen verdiepingen waren en meldde dat de brand helemaal niet zo heftig meer was en met minieme inzet onder controle te krijgen zou zijn.. Ook stonden er mensen in de openingen van het gebouw waar de vliegtuigen naar binnen waren gevlogen.
Er was dus simpelweg geen sprake van een verzengende staalsmeltende vuurzee.

Waar wel sprake van is , is dat meerdere brandweermannen en ander getuigen beweren explosies te hebben gehoord voorafgaande aan het instorten. wat tesamen met ander factoren wijst op "controlled demolition" waarbij de explosieven dus al veel langer vooraf geplaatst zijn.
Hoort dit soort onzin in NWS thuis?

Gek he, dat mensen denken explosies te horen in een gebouw van een biljoen ton wat op instorten staat...
Al die experts hier op Fok!, geweldig. Er is geen serieuze krant of wetenschapper die hier ook maar enige aanwijzing voor gevonden heeft. Daarentegen hebben de anti-Amerikaanse Spaanse en Duitse overheden allerlei geitenneukende terorristen opgepakt die rechtstreeks betrokken waren bij deze aanslagen.

Als je een holmaatje bent van moslimfundamentalisten die de westerse vrijheden niet kunnen uitstaan en willen vernietigen hoef je er niet zo mee te koop lopen, hoor. Het word tijd dat we de wetsartikels op landverraad weer eens van stal halen en eens bekijken wat voor dubbele agenda een aantal van die extreem-linkse types die hier posten er op na houden.
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 22 mei 2005 @ 10:16:41 #65
70154 klez
pi_27238346
quote:
Op zondag 22 mei 2005 02:18 schreef sooty het volgende:
We moeten er ons gewoon bij neerleggen dat Azië, meer specifiek: China, de economische macht van de 21e eeuw gaat vormen. Na Europa (15e /tm 19e) en Amerika in de 20e eeuw.

Dat is een fait accompli. (Voldongen feit).
Deze laatste amerikaanse stuiptrekkingen in het midden-oosten zijn dan oolk een volledige farce.
Die oorlog in Irak gaat werkelijk nergens over.

Wishfull Thinking.

De werkelijkheid is:

China staat op de rand van een burgeroorlog.
China staat op de rand van een totale ineenstorting van de economie (meer dan 40% van de uitstaande leningen aan China zijn waarschijnlijk nooit meer inbaar).
link

Europa (de EU) staat op de rand van ineenstorting, en zelfs al zou dat niet gebeuren kan ze nooit het productieniveau en de innovatie van de VS economie bijbenen.

Als we samenwerken met de Engelsen en de Scandinavische landen kunnen we profiteren van de VS suprematie in de 21 eeuw. Door de opstelling van een aantal van jullie glijden we lekker met Duitsland en Frankrijk naar de periferie.
pi_27238458
owjee de anti-amerikanen zijn weer losgeslagen Wat een kansloos topic
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
  zondag 22 mei 2005 @ 10:31:54 #67
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_27238564
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:11 schreef klez het volgende:

[..]

Gek he, dat mensen denken explosies te horen in een gebouw van een biljoen ton wat op instorten staat...
Al die experts hier op Fok!, geweldig. Er is geen serieuze krant of wetenschapper die hier ook maar enige aanwijzing voor gevonden heeft. Daarentegen hebben de anti-Amerikaanse Spaanse en Duitse overheden allerlei geitenneukende terorristen opgepakt die rechtstreeks betrokken waren bij deze aanslagen.

Als je een holmaatje bent van moslimfundamentalisten die de westerse vrijheden niet kunnen uitstaan en willen vernietigen hoef je er niet zo mee te koop lopen, hoor. Het word tijd dat we de wetsartikels op landverraad weer eens van stal halen en eens bekijken wat voor dubbele agenda een aantal van die extreem-linkse types die hier posten er op na houden.
Als ik jou was zou ik nu alvast solliciteren bij de SS; dan ben je verzekerd van een plaatsje als de tijd gekomen is. Ik vermoed dat hun werkwijze je op het lijf geschreven zal zijn.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  zondag 22 mei 2005 @ 10:39:39 #68
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_27238683
quote:
. Het word tijd dat we de wetsartikels op landverraad weer eens van stal halen en eens bekijken wat voor dubbele agenda een aantal van die types die hier posten er op na houden.
vind ik een prima idee , blijf jij ondertussen lekker op die manier posten dan kijken we wel wie uiteindelijk als de landverrader terecht zal staan.
  zondag 22 mei 2005 @ 10:48:18 #69
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_27238810
quote:

[..]

JohnDope, je kan niet ontkennen dat het een mooi en mogelijk verhaal is dat kloon 911 vertelt

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 22 mei 2005 @ 11:30:47 #70
70154 klez
pi_27239537
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:31 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik nu alvast solliciteren bij de SS; dan ben je verzekerd van een plaatsje als de tijd gekomen is. Ik vermoed dat hun werkwijze je op het lijf geschreven zal zijn.
Haha, tekenend voor de manier waarop onze linkse crypto fascistjes een discussie moeten voeren. Als de argumenten ontbreken gaan we personen aanvallen; over nazi praktijken gesproken.
  zondag 22 mei 2005 @ 11:31:46 #71
70154 klez
pi_27239563
quote:
Op zondag 22 mei 2005 10:48 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

JohnDope, je kan niet ontkennen dat het een mooi en mogelijk verhaal is dat kloon 911 vertelt

˛
Wie is JohnDope?
pi_27239699
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:30 schreef klez het volgende:

[..]

Haha, tekenend voor de manier waarop onze linkse crypto fascistjes een discussie moeten voeren. Als de argumenten ontbreken gaan we personen aanvallen; over nazi praktijken gesproken.
Ik zie jou anders nog geen argumenten geven, je beticht alleen iedereen ervan onzinargumenten te gebruiken zonder er ook maar 1 te weerleggen. Ja, wanneer een groot gebouw instort zal dat lawaai geven. Maar juist brandweerlieden weten gewoonlijk wel het verschil tussen het geluid van explosies en dat van brekend beton of staal. En een niet getroffen gebouw wat in zo'n korte tijd instort is zeker ook heel normaal?

Of mag je soms zoiets volgens jou simpelweg niet in twijfel trekken omdat dat Bush in discrediet zou kunnen brengen?
pi_27239836
pfffffffffffff onzin-topic dit..

Kennedy is doodgeschoten door de russen
Bush is een massa-killer vanwege 9/11
USA heeft alle startrek figuren op sterk water staan
Armstrong stond in een studio en niet op de maan

En ga zo maar door....

Vindt die conspracy theorieen best wel geinig om te lezen, ik heb ook een hekel aan de USA, maar om nou alles maar als een conspiracy te bestempelen is ook een beetje overdreven.

Persoonlijk vindt ik gewoon dat de mensen die ze in de wereld brengen gewoon op zoek zijn naar hun "15 minutes of fame".....
… pardon me 4 livin', but this is MY world 2!
  zondag 22 mei 2005 @ 11:48:55 #74
70154 klez
pi_27239947
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:38 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Ik zie jou anders nog geen argumenten geven, je beticht alleen iedereen ervan onzinargumenten te gebruiken zonder er ook maar 1 te weerleggen. Ja, wanneer een groot gebouw instort zal dat lawaai geven. Maar juist brandweerlieden weten gewoonlijk wel het verschil tussen het geluid van explosies en dat van brekend beton of staal. En een niet getroffen gebouw wat in zo'n korte tijd instort is zeker ook heel normaal?

Of mag je soms zoiets volgens jou simpelweg niet in twijfel trekken omdat dat Bush in discrediet zou kunnen brengen?
Heeft er geen zak mee te maken. Alsof de hele wereld niet (inclusief de media in de VS, een van de weinige plekken op deze aardbol inclusief West-Europa waar persvrijheid bestaat) dat niet verder zouden uitzoeken dan die losse flodders van jullie.
En ja, ik vind het volkomen logisch dat er explosies klinken in een gebouw wat op instorten staat en wat doordrenkt is met 100.000 liter brandende kerosine.
pi_27240004
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:44 schreef Funksoldier het volgende:
pfffffffffffff onzin-topic dit..

Kennedy is doodgeschoten door de russen
Bush is een massa-killer vanwege 9/11
USA heeft alle startrek figuren op sterk water staan
Armstrong stond in een studio en niet op de maan

En ga zo maar door....

Vindt die conspracy theorieen best wel geinig om te lezen, ik heb ook een hekel aan de USA, maar om nou alles maar als een conspiracy te bestempelen is ook een beetje overdreven.

Persoonlijk vindt ik gewoon dat de mensen die ze in de wereld brengen gewoon op zoek zijn naar hun "15 minutes of fame".....
Aan de andere kant is het ook zo dat er genoeg kaalkopjes zijn die de hele holocaust een conspiracy noemen om Hitler in een kwaad daglicht te zetten. Als het zo duidelijk is dat deze standpunten over 9/11 alleen maar een conspiracy theorie is om Bush in een kwaad daglicht te zetten zijn er kennelijk genoeg bewijzen om al deze punten te weerleggen. Toch blijven een groot aantal vragen onbeantwoord.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')