Ik was er gisteravond ook bij.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef 911 het volgende:
Pseudo,
Mijn vriendin had gehoord dat hij kwam, en het leek me interessant.
Toegang was gratis (ik blijf nederlander), dus ik dacht, het enige wat ik kan verliezen is wat vrije tijd.
Ik heb de dvd (ook gratis) bekeken, en het komt voor mij erg overtuigend over.
Fahrenheid 9/11 doet voorkomen alsof het WTC drama heeft kunnen gebeuren, omdat George Bush teveel op vakantie was. Daarmee wordt hij in feite van betrokkenheid vrij gepleit.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:51 schreef Flyingdutchman het volgende:
Fahrenheit 9/11 is toch net zoiets?
Sla alvast maar wat valium in... het 9/11 verhaal is het topje van de ijsberg.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:55 schreef 911 het volgende:
Klopt, die heb ik niet gezien, maar ga het nu wel zien.
Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die met goede argumenten kan bewijzen dat dit verhaal niet waar is.
Want als dit waar is.............. daar wil ik nog niet aan denken
Loose Change is een goede documentaire.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:56 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Heb ook al veel van die documentaires erover gezien. Er zijn op torrent sites zoals mininova wel docu's te vinden die je bijna nergens anders kan krijgen. Blijf wel kritisch, al die doemdenkers kunnen het ook aan het verkeerde eind hebben.
Dat kon dus wel, dankzij het gebruikte isolatiemateriaal werden de temperaturen zo hoog, dat de ophangingen het begaven.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef Herald het volgende:
Ik heb alleen de advertentie ervan gezien, vergeleken ze het neerstorten van de torens in anderhalf uur, met een gebouw dat 19 uur in de fik stond en overeind bleef, een gebouw dat 24 uur in de fik stond en niet in elkaar zakte en dat er na de atoomboom in Nagasaki nog steeds een stalen frame stond van een gebouw. Oftewel de torens hadden niet kunnen instorten vanwege het smelten van het staal.
Dat vliegtuig is er toch niet van voren in gegledenquote:Op zondag 22 mei 2005 01:17 schreef 911 het volgende:
Milagro,
Maar hoe verklaar je dan het te kleine gat in het pentagon?
In dat gat kon nooit een boeing doorheen vliegen, komt bij, geen wrakstukken van de boeing, de wrakstukken die ze hebben gevonden konden nooit bij een boeing horen (te kleine motor bijvoorbeeld)
nou nee hoor, die kerel is al stinkend rijkquote:Op zondag 22 mei 2005 01:16 schreef Elusive het volgende:
http://www.abovetopsecret(...)_plane_evidence.html
zo, sprookje over
ach die kerel moet ook centjes verdienen heh
ja, allemaal in scene gezet gemanipuleerd whatever vanwege de oliequote:Op zondag 22 mei 2005 01:31 schreef 911 het volgende:
Milagro,
Ik ben nu toch bezig, wat denk je van dit officiele standpunt, het vliegtuig dat was neergestort doordat de passagiers het hebben laten neerstorten (hier is inmiddels een ander standpunt over ingenomen, maar dat weet ik niet zeker)
Het gat in de grond was te klein voor een boeing, de verklaring is dat toen het vliegtuig neerstorte, de grond het vliegtuig heeft opgeslokt.
Zonder de rest van de topic gelezen te hebben. Ik heb ook een keer zo'n powerpoint presentatie gezien over dat het een raket moest zijn. Ik denk alleen dat je even vergeet hoeveel warmte er vrij komt. Op het moment de een vliegtuig de grond raakt vanuit een duikvlucht ontploffen (en desintegreren) de vleugels! Er zit daar zoveel brandstof dat ineens verbrand dat werkelijk delen verdwijnen in rook.quote:Op zondag 22 mei 2005 00:39 schreef 911 het volgende:
Ik ben gisteren naar de rode hoed (Amsterdam) geweest, daar was Jimmy Walter.
Hij zegt dat de aanslagen niet zijn gebeurt zoals de media en het witte huis ons willen doen laten geloven.
Hij ondersteund dit met beeldmateriaal.
De beste voorbeelden waar je vragen bij kan stellen vind ik de aanslag op het pentagon, het gat wat de boeing heeft veroorzaakt, is veel te klein voor een boeing.
welnee, wat moet je met een heel aannemelijke en logischer dan logische verklaringquote:Op zondag 22 mei 2005 01:33 schreef Elusive het volgende:
http://www.abovetopsecret(...)_plane_evidence.html
al gezien dan? je wilt het zeker gewoon niet geloven 911
Of achterlijk in je kop zijn ?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:52 schreef Schepseltje het volgende:
als amerika zelf die aanslagen heeft opgezet (stel), wat zou daarmee hun ultieme doel zijn? De complottheoristen zijn het daar ook niet echt over uit..
Willen ze wereldmacht? Financieel gewin voor Bush & co? Eensgezinheid en nationalisme bevorderen door een gemeenschappelijke vijand te creeeren? Uitbreiding van de overheid ten koste van de bevolking? Een excuus hebben om in elk land te mogen binnenvallen? Grondstoffen kunnen veiligstellen voor de VS vanwege de komende tekorten?
quote:
*ril*quote:Op zondag 22 mei 2005 00:57 schreef pseudo het volgende:
[..]
Sla alvast maar wat valium in... het 9/11 verhaal is het topje van de ijsberg.
Amerika is wereldleider, de leider van Amerika is een achterlijk persoon. Dan gaat het inderdaad al gauw mis.quote:Op zondag 22 mei 2005 01:55 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
Lijkt me toch wel belangrijk om te weten wat mensen beweegt dit soort theorieen aan te hangen
Dus Bush heeft de aanslagen zelf veroorzaakt door zijn domheid? Hmm die kende ik nog niet.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:00 schreef saban het volgende:
Amerika is wereldleider, de leider van Amerika is een achterlijk persoon. Dan gaat het inderdaad al gauw mis.
Je snapt natuurlijk dat het 'sarcastisch' bedoelt is maar daar komt het eigelijk wel op neer, heer Bush heeft heel veel fouten dingen gedaan en het lijkt erop dat hij er niks van heeft geleerd.
Ik zou emigreren, dat heeft meer te maken met de ideeen van bush, dan zijn eventuele betrokkenheid bij de aanslagen, wat voor mij nog steeds niet bewezen is.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Vampier het volgende:
Voor wie je stemmen als Hitler en Bush zich verkiesbaar stemden?
wil ik stemmen voor iemand die 35 miljoen doden op zijn geweten heeftquote:Op zondag 22 mei 2005 02:08 schreef Vampier het volgende:
Voor wie je stemmen als Hitler en Bush zich verkiesbaar stemden?
ik zou gewoon niet stemmen.quote:Op zondag 22 mei 2005 02:12 schreef Herald het volgende:
[..]
wil ik stemmen voor iemand die 35 miljoen doden op zijn geweten heeft
of wil ik stemmen voor Bush
hmm
nou dat is lastig zeg
Of is het juist een optie omdat niemand het voor mogelijk houdt ?quote:Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef Herald het volgende:
Op zich leuke theorieen, maar zou een regering echt duizenden slachtoffers er voor over te hebben om een war on terrorism te beginnen? Om de hele wereld in een economische malaise te dompelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |