abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27234489
Ik ben gisteren naar de rode hoed (Amsterdam) geweest, daar was Jimmy Walter.
Hij zegt dat de aanslagen niet zijn gebeurt zoals de media en het witte huis ons willen doen laten geloven.
Hij ondersteund dit met beeldmateriaal.
De beste voorbeelden waar je vragen bij kan stellen vind ik de aanslag op het pentagon, het gat wat de boeing heeft veroorzaakt, is veel te klein voor een boeing.
Verder, toen de twin towers ineenstorten ging dat veel te snel.
In 8.4 seconden klapte een gebouw ineen wat was opgebouwd uit staal. Als je een steen vanaf het dak had gegooid, had de steen ongeveer dezelfde tijd nodig om de grond te bereiken.
De officiele verklaring is dat de vloeren waren ingestort en dat die de andere vloeren hebben meegenomen. Maar de onderliggende vloeren waren nog intact, die moeten dus een, minimale, remmende werking hebben gehad op het instorten.
Zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik ben geen expert in architectuur of in het opblazen van gebouwen of wat het resultaat is van een vliegtuig wat in een gebouw vliegt. Ik ga alleen af van wat ik zie en wat ik hoor. Wat voor mij logisch klinkt, daar baseer ik mijn mening op.
Wat ik in de rode hoed heb gehoord, vind ik een horror scenario, voor deze dag was het vrij simpel, Bin Laden heeft voor de aanslagen gezorgd, punt. Maar nu zie ik een mogelijkheid dat Amerika zelf voor deze aanslagen heeft gezorgd, en dat baart me enorme zorgen, want als een regering tot zoiets in staat is, wat is dan het volgende???

Omdat ik nu eerst nieuwsgierig ben naar andere meningen stop ik met schrijven, anders wordt het zo lang om te lezen.
  zondag 22 mei 2005 @ 00:45:05 #2
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_27234659
Dus, je bent je een hoedje geschrokken?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_27234700
Waarom ben je er naar toe gegaan?
pi_27234738
Een rood hoedje om precies te zijn
Maar dit is niks nieuws voor jou als ik je reactie goed begrijp?
Voor mij namelijk wel.
pi_27234813
Pseudo,

Mijn vriendin had gehoord dat hij kwam, en het leek me interessant.
Toegang was gratis (ik blijf nederlander ), dus ik dacht, het enige wat ik kan verliezen is wat vrije tijd.
Ik heb de dvd (ook gratis) bekeken, en het komt voor mij erg overtuigend over.
pi_27234832
Fahrenheit 9/11 is toch net zoiets?
pi_27234862
En die nederlandse presentators ? En amateur beelden ? Verschillende amateur beelden naast elkaar gezet ? (Over twin towers dan). Als er meerdere "live" filmpjes verschillende dingen laten zien, dan zou ik er pas een beetje over denken. Anders niet. En al helemaal niet als ik geen natuur/bouwkundige ben.
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_27234909
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:50 schreef 911 het volgende:
Pseudo,

Mijn vriendin had gehoord dat hij kwam, en het leek me interessant.
Toegang was gratis (ik blijf nederlander ), dus ik dacht, het enige wat ik kan verliezen is wat vrije tijd.
Ik heb de dvd (ook gratis) bekeken, en het komt voor mij erg overtuigend over.
Ik was er gisteravond ook bij.
Het is jammer dat de sprekers maar een half uur hadden.
Na afloop wel heel veel mensen ontmoet die zeer diep in de materie zijn gedoken.
Veel adressen uitgewisseld en hopelijk kunnen we op termijn eens die Nederlander voor een zaal laten spreken. Wat die te melden had over de rol van de media was bijzonder boeiend.
pi_27234913
Klopt, die heb ik niet gezien, maar ga het nu wel zien.
Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die met goede argumenten kan bewijzen dat dit verhaal niet waar is.
Want als dit waar is.............. daar wil ik nog niet aan denken
pi_27234937
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:51 schreef Flyingdutchman het volgende:
Fahrenheit 9/11 is toch net zoiets?
Fahrenheid 9/11 doet voorkomen alsof het WTC drama heeft kunnen gebeuren, omdat George Bush teveel op vakantie was. Daarmee wordt hij in feite van betrokkenheid vrij gepleit.
  zondag 22 mei 2005 @ 00:56:54 #11
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_27234948
Heb ook al veel van die documentaires erover gezien. Er zijn op torrent sites zoals mininova wel docu's te vinden die je bijna nergens anders kan krijgen. Blijf wel kritisch, al die doemdenkers kunnen het ook aan het verkeerde eind hebben.
pi_27234959
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:55 schreef 911 het volgende:
Klopt, die heb ik niet gezien, maar ga het nu wel zien.
Ik hoop eigenlijk dat er iemand is die met goede argumenten kan bewijzen dat dit verhaal niet waar is.
Want als dit waar is.............. daar wil ik nog niet aan denken
Sla alvast maar wat valium in... het 9/11 verhaal is het topje van de ijsberg.
pi_27234997
quote:
Op zondag 22 mei 2005 00:56 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Heb ook al veel van die documentaires erover gezien. Er zijn op torrent sites zoals mininova wel docu's te vinden die je bijna nergens anders kan krijgen. Blijf wel kritisch, al die doemdenkers kunnen het ook aan het verkeerde eind hebben.
Loose Change is een goede documentaire.

Daarnaast is er een vergelijkbare conferentie in San Francisko geweest.
Hier staan de filmpjes.
http://911busters.com/
  zondag 22 mei 2005 @ 01:03:05 #14
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_27235091
Discussie nummer 3.345.284.1272

zo goed..?
pi_27235107
Vind het wel erg heftige beschuldiging, maar het zou natuurlijk kunnen dat een overheid zoiets doet.

Maar ik vind het erg twijfelachtig hoor, als het echt zo onmogelijk zou zijn dat de gebouwen zo snel instorten, had ik dan niet meer gehoord daarover? Tsja. Trouwens wel erg linkse club hoor, aldaar
pi_27235122
Meneer Giraffe,

Natuurlijk kunnen de doemdenkers het aan het verkeerde eind hebben.
Maar wat niet te ontkennen valt is dat er vele, belangerijke, vragen nog onbeantwoord blijven.
Ik hoop echt dat Jimmy Walter het verkeerd heeft, maar ik vrees dat dat niet het geval is.
Ik heb inmiddels al heel wat kritische sites bekeken, en nergens vind ik tegenargumenten.
Wat ik zou willen is dat er iemand opstaat die alles met logische argumenten kan weerleggen.
pi_27235159
Diepvreez, gezien het aantal reply's in een korte tijd, leeft dit blijkbaar nog steeds.
Als het waar is, kan je hier niet genoeg over praten. Is mijn mening.
  zondag 22 mei 2005 @ 01:08:36 #18
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_27235207
> TRU ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 22 mei 2005 @ 01:09:40 #19
3767 Herald
Come get some
pi_27235231
Ik heb alleen de advertentie ervan gezien, vergeleken ze het neerstorten van de torens in anderhalf uur, met een gebouw dat 19 uur in de fik stond en overeind bleef, een gebouw dat 24 uur in de fik stond en niet in elkaar zakte en dat er na de atoomboom in Nagasaki nog steeds een stalen frame stond van een gebouw. Oftewel de torens hadden niet kunnen instorten vanwege het smelten van het staal.

Op zich leuke theorieen, maar zou een regering echt duizenden slachtoffers er voor over te hebben om een war on terrorism te beginnen? Om de hele wereld in een economische malaise te dompelen?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_27235241
veer0318,

Als dit verhaal echt waar is, dus het witte huis, CIA, FBI, enz enz zou hier achter zitten, dan zorgen al die instanties er wel voor dat de reguliere pers bericht wat hun goed uitkomt.
Het is trouwens niet de eerste keer dat Amerika onschuldige burgers opofferd om een oorlog te beginnen. Hebben ze bijvoorbeeld gedaan met de cuba crisis. Het officiele rapport staat op internet.
pi_27235316
Herald,

Er zijn meerdere theorien over, eentje is dat het witte huis een excuus zocht om een oorlog te beginnen (Irak, Afghanistan)
Verder schijnen meerdere belangerijke hotemetoten belang te hebben bij oorlogen.
Zij verdienen aan oorlogen, en ze verdienen aan wederopbouw.
In dit gedeelte heb ik mij (nog) niet verdiept, maar als dit waar is.............
Nogmaals, ik heb zeker geen antwoorden, ik kan alleen afgaan op wat ik hoor, en wat ik heb gehoord klinkt plausibel.
pi_27235350
quote:
Op zondag 22 mei 2005 01:09 schreef Herald het volgende:
Ik heb alleen de advertentie ervan gezien, vergeleken ze het neerstorten van de torens in anderhalf uur, met een gebouw dat 19 uur in de fik stond en overeind bleef, een gebouw dat 24 uur in de fik stond en niet in elkaar zakte en dat er na de atoomboom in Nagasaki nog steeds een stalen frame stond van een gebouw. Oftewel de torens hadden niet kunnen instorten vanwege het smelten van het staal.
Dat kon dus wel, dankzij het gebruikte isolatiemateriaal werden de temperaturen zo hoog, dat de ophangingen het begaven.
Zo legden verschillende architecten het uit (nu ja zo ongeveer ) , maar die zaten natuurlijk ook allemaal in het complot, al dan niet onder bedreiging

Deze meneer is gewoon een te rijke vent, met teveel geld dus , enmet te weinig om handen, en teveel tijd dus.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 22 mei 2005 @ 01:16:03 #23
32622 Elusive
Mad Fer It!!
pi_27235370
http://www.abovetopsecret(...)_plane_evidence.html
zo, sprookje over
ach die kerel moet ook centjes verdienen heh
pi_27235407
Milagro,

Maar hoe verklaar je dan het te kleine gat in het pentagon?
In dat gat kon nooit een boeing doorheen vliegen, komt bij, geen wrakstukken van de boeing, de wrakstukken die ze hebben gevonden konden nooit bij een boeing horen (te kleine motor bijvoorbeeld)
pi_27235459
blablabla...

waarom doe je dit niet met je normale username???
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')