Haha persvrijheid in de VSquote:Op zondag 22 mei 2005 11:48 schreef klez het volgende:
[..]
Heeft er geen zak mee te maken. Alsof de hele wereld niet (inclusief de media in de VS, een van de weinige plekken op deze aardbol inclusief West-Europa waar persvrijheid bestaat) dat niet verder zouden uitzoeken dan die losse flodders van jullie.
En ja, ik vind het volkomen logisch dat er explosies klinken in een gebouw wat op instorten staat en wat doordrenkt is met 100.000 liter brandende kerosine.
![]()
En jij weet natuurlijk veel meer van branden en explosies dan die domme Amerikaanse brandweermannen he? Sorry dat ik niet direct inzag dat rechtse crypto fascistjes niet met argumenten hoeven te komen.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:48 schreef klez het volgende:
[..]
Heeft er geen zak mee te maken. Alsof de hele wereld niet (inclusief de media in de VS, een van de weinige plekken op deze aardbol inclusief West-Europa waar persvrijheid bestaat) dat niet verder zouden uitzoeken dan die losse flodders van jullie.
En ja, ik vind het volkomen logisch dat er explosies klinken in een gebouw wat op instorten staat en wat doordrenkt is met 100.000 liter brandende kerosine.
![]()
Nee je hebt gelijk. In de VS word je doodgeschoten of opgesloten als je een afwijkende mening hebt, en de rest van de wereld is een lichtend voorbeeld van hoe het wel zou moeten.quote:
Die Amerikaanse brandweermannen geloven ook dat de overheid explosieven in het gebouw heeft verstopt?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:54 schreef Skyclad het volgende:
[..]
En jij weet natuurlijk veel meer van branden en explosies dan die domme Amerikaanse brandweermannen he? Sorry dat ik niet direct inzag dat rechtse crypto fascistjes niet met argumenten hoeven te komen.
Wie weet. Als zij vragen stellen bij het soort explosies betekent dat mogelijk dat zij andere explosies hoorden dan ze verwachtten, en wie ben jij of ik om te beweren te weten wat zij dachten?quote:Op zondag 22 mei 2005 11:57 schreef klez het volgende:
[..]
Die Amerikaanse brandweermannen geloven ook dat de overheid explosieven in het gebouw heeft verstopt?![]()
Als iemand dat denkt/zegt wil niet zeggen dat het een feit is.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:00 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Wie weet. Als zij vragen stellen bij het soort explosies betekent dat
mogelijk dat zij andere explosies hoorden dan ze verwachtten, en wie
ben jij of ik om te beweren te weten wat zij dachten?
Die brandweermannen maken dat natuurlijk dagelijks mee dat een gebouw van 120 verdiepingen instort. Daardoor kunnen zij empirisch natuurlijk veel beter conclusies uit trekken dan alle wetenschappers die precies hebben geanalyseerd hoe de staalconstructie niet opgewassen was tegen de temperaturen die de brandende kerosine veroorzaakte.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:00 schreef Skyclad het volgende:
[..]
Wie weet. Als zij vragen stellen bij het soort explosies betekent dat mogelijk dat zij andere explosies hoorden dan ze verwachtten, en wie ben jij of ik om te beweren te weten wat zij dachten?
Altijd grappig om te zien hoe jij op dit soort uitlatingen reageert.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:56 schreef klez het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. In de VS word je doodgeschoten of opgesloten als je een afwijkende mening hebt, en de rest van de wereld is een lichtend voorbeeld van hoe het wel zou moeten.![]()
Met dit soort mafketels valt toch geen zinnig gesprek te voeren.
![]()
edit: laat me raden, de pers is in handen van de zionisten...
In plaats van woordspelletjes te spelen die jezelf niet eens kan volgen waarschijnlijk kan je misschien beter even je beschuldiging onderbouwen dat de VS geen persvrijheid kent.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Altijd grappig om te zien hoe jij op dit soort uitlatingen reageert.
Eerst leg je mij woorden in de mond en daarna veroordeel je een grotere groep als mafketels voor een opvatting die jij zelf neerzet.![]()
Ga Fox kijken ofzo, anus.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef klez het volgende:
Waar blijven jullie scheldpartijen dat ik een nazi ben enzo?
Of gaan jullie het toch nog een keer proberen met die ontzettend geloofwaardige "argumenten" van jullie?
Ze hebben een paspoort van 1 van de kapers. Helemaal ongeschonden, ondanks 100.000 liter brandende kerosine.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:21 schreef Darklight het volgende:
Ik vraag me wel af waar al die passagiers zijn gebleven in dat vliegtuig bij het Pentagon
Allemaal opgelost? En de bagage? Ook allemaal verbrand?![]()
Hoeveel passagiers zaten er in dat toestel? In Truth zijn er trouwens meerdere topics over 9/11
He, een "geciviliseerde" gabber. Goede poging.quote:
Jij hebt iedereen die niet jouw standpunt had al 'linkse crypto fascistjes' genoemd, denk dat ze niet echt de moeite nemen naar zo'n dieptepunt af te dalen.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef klez het volgende:
Waar blijven jullie scheldpartijen dat ik een nazi ben enzo?
Of gaan jullie het toch nog een keer proberen met die ontzettend geloofwaardige "argumenten" van jullie?
Misschien was hij vergeten het mee te nemen?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze hebben een paspoort van 1 van de kapers. Helemaal ongeschonden, ondanks 100.000 liter brandende kerosine.
.
Als je de moeite was.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:23 schreef klez het volgende:
He, een "geciviliseerde" gabber. Goede poging.
Maar je kan vast beter...
Klopt, dat is vast van 1 van de kapers die later gewoon bleek te levenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:22 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ze hebben een paspoort van 1 van de kapers. Helemaal ongeschonden, ondanks 100.000 liter brandende kerosine.
.
Heb je ook de opmerking gelezen waar ik op reageerde?quote:Jij hebt iedereen die niet jouw standpunt had al 'linkse crypto fascistjes' genoemd, denk dat ze niet echt de moeite nemen naar zo'n dieptepunt af te dalen.
Ja. Maar je had je ook boven hem kunnen plaatsen door het te negeren. Op deze manier daalde je af naar dat niveau, en dat, in combinatie met het alleen maar zeggen dat het onzinnige argumenten zijn die anderen brengen in plaats van inhoudelijk ze te weerleggen zorgt er voor dat je niet echt bijdraagt aan een zinvolle discussie er over.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:28 schreef klez het volgende:
[..]
Heb je ook de opmerking gelezen waar ik op reageerde?
Selectief lezen is ook een kunst.
Op de één of andere manier vind jij het nodig om de nazi's erbij te betrekken. Overbodige uitlokking vind ik het en ik ga daar dan ook niet op in.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:15 schreef klez het volgende:
[..]
In plaats van woordspelletjes te spelen die jezelf niet eens kan volgen waarschijnlijk kan je misschien beter even je beschuldiging onderbouwen dat de VS geen persvrijheid kent.
Het is jullie hobby om allerlei beschuldigen te doen die je niet kan onderbouwen.
Ik vind toch een wat mindere karaktertrek.
Een beetje SS-achtig zeg maar. Maar ja, dat schijn ik hier te zijn, de SS-er.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |