abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 mei 2005 @ 11:52:34 #76
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27240019
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:48 schreef klez het volgende:

[..]

Heeft er geen zak mee te maken. Alsof de hele wereld niet (inclusief de media in de VS, een van de weinige plekken op deze aardbol inclusief West-Europa waar persvrijheid bestaat) dat niet verder zouden uitzoeken dan die losse flodders van jullie.
En ja, ik vind het volkomen logisch dat er explosies klinken in een gebouw wat op instorten staat en wat doordrenkt is met 100.000 liter brandende kerosine.
Haha persvrijheid in de VS
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_27240048
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:48 schreef klez het volgende:

[..]

Heeft er geen zak mee te maken. Alsof de hele wereld niet (inclusief de media in de VS, een van de weinige plekken op deze aardbol inclusief West-Europa waar persvrijheid bestaat) dat niet verder zouden uitzoeken dan die losse flodders van jullie.
En ja, ik vind het volkomen logisch dat er explosies klinken in een gebouw wat op instorten staat en wat doordrenkt is met 100.000 liter brandende kerosine.
En jij weet natuurlijk veel meer van branden en explosies dan die domme Amerikaanse brandweermannen he? Sorry dat ik niet direct inzag dat rechtse crypto fascistjes niet met argumenten hoeven te komen.
  zondag 22 mei 2005 @ 11:56:26 #78
70154 klez
100 million+ death and countin
pi_27240112
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:52 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Haha persvrijheid in de VS
Nee je hebt gelijk. In de VS word je doodgeschoten of opgesloten als je een afwijkende mening hebt, en de rest van de wereld is een lichtend voorbeeld van hoe het wel zou moeten.

Met dit soort mafketels valt toch geen zinnig gesprek te voeren.

edit: laat me raden, de pers is in handen van de zionisten...
"They have invented a myth that Jews were massacred "
Ahmadinejad, leader of Iran
  zondag 22 mei 2005 @ 11:57:16 #79
70154 klez
pi_27240132
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:54 schreef Skyclad het volgende:

[..]

En jij weet natuurlijk veel meer van branden en explosies dan die domme Amerikaanse brandweermannen he? Sorry dat ik niet direct inzag dat rechtse crypto fascistjes niet met argumenten hoeven te komen.
Die Amerikaanse brandweermannen geloven ook dat de overheid explosieven in het gebouw heeft verstopt?
pi_27240205
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:57 schreef klez het volgende:

[..]

Die Amerikaanse brandweermannen geloven ook dat de overheid explosieven in het gebouw heeft verstopt?
Wie weet. Als zij vragen stellen bij het soort explosies betekent dat mogelijk dat zij andere explosies hoorden dan ze verwachtten, en wie ben jij of ik om te beweren te weten wat zij dachten?
pi_27240237
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:00 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Wie weet. Als zij vragen stellen bij het soort explosies betekent dat
mogelijk dat zij andere explosies hoorden dan ze verwachtten, en wie
ben jij of ik om te beweren te weten wat zij dachten?
Als iemand dat denkt/zegt wil niet zeggen dat het een feit is.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:06:03 #82
70154 klez
pi_27240325
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:00 schreef Skyclad het volgende:

[..]

Wie weet. Als zij vragen stellen bij het soort explosies betekent dat mogelijk dat zij andere explosies hoorden dan ze verwachtten, en wie ben jij of ik om te beweren te weten wat zij dachten?
Die brandweermannen maken dat natuurlijk dagelijks mee dat een gebouw van 120 verdiepingen instort. Daardoor kunnen zij empirisch natuurlijk veel beter conclusies uit trekken dan alle wetenschappers die precies hebben geanalyseerd hoe de staalconstructie niet opgewassen was tegen de temperaturen die de brandende kerosine veroorzaakte.

De theorie dat een aantal moslimfundamentalisten het symbool van het Amerikaanse kapitalisme en welvaart wilden vernietigen klinkt nog steeds plausibeler, sorry...

Overigens denk ik niet dat de chief van de New Yorkse brandweer om jullie beschuldigingen kan lachen...

Maar ja, die is natuurlijk omgekocht door Bush.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:11:29 #83
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27240405
quote:
Op zondag 22 mei 2005 11:56 schreef klez het volgende:

[..]

Nee je hebt gelijk. In de VS word je doodgeschoten of opgesloten als je een afwijkende mening hebt, en de rest van de wereld is een lichtend voorbeeld van hoe het wel zou moeten.

Met dit soort mafketels valt toch geen zinnig gesprek te voeren.

edit: laat me raden, de pers is in handen van de zionisten...
Altijd grappig om te zien hoe jij op dit soort uitlatingen reageert.

Eerst leg je mij woorden in de mond en daarna veroordeel je een grotere groep als mafketels voor een opvatting die jij zelf neerzet.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
  zondag 22 mei 2005 @ 12:11:44 #84
70154 klez
pi_27240412
Waar blijven jullie scheldpartijen dat ik een nazi ben enzo?
Of gaan jullie het toch nog een keer proberen met die ontzettend geloofwaardige "argumenten" van jullie?
pi_27240432
Farenheit is toch zoiets
Haleloeja
  zondag 22 mei 2005 @ 12:15:22 #86
70154 klez
pi_27240466
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

Altijd grappig om te zien hoe jij op dit soort uitlatingen reageert.

Eerst leg je mij woorden in de mond en daarna veroordeel je een grotere groep als mafketels voor een opvatting die jij zelf neerzet.
In plaats van woordspelletjes te spelen die jezelf niet eens kan volgen waarschijnlijk kan je misschien beter even je beschuldiging onderbouwen dat de VS geen persvrijheid kent.

Het is jullie hobby om allerlei beschuldigen te doen die je niet kan onderbouwen.
Ik vind toch een wat mindere karaktertrek.

Een beetje SS-achtig zeg maar. Maar ja, dat schijn ik hier te zijn, de SS-er.
pi_27240485
Mijn engels leraares beweerde dat ook, kweet niet wat ik er van moet denken eerlijk gezegt
  zondag 22 mei 2005 @ 12:18:17 #88
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27240522
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef klez het volgende:
Of gaan jullie het toch nog een keer proberen met die ontzettend geloofwaardige "argumenten" van jullie?
Ga Fox kijken ofzo, anus.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:21:32 #89
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27240589
Ik vraag me wel af waar al die passagiers zijn gebleven in dat vliegtuig bij het Pentagon
Allemaal opgelost? En de bagage? Ook allemaal verbrand?
Hoeveel passagiers zaten er in dat toestel? In Truth zijn er trouwens meerdere topics over 9/11
  zondag 22 mei 2005 @ 12:22:42 #90
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27240614
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:21 schreef Darklight het volgende:
Ik vraag me wel af waar al die passagiers zijn gebleven in dat vliegtuig bij het Pentagon
Allemaal opgelost? En de bagage? Ook allemaal verbrand?
Hoeveel passagiers zaten er in dat toestel? In Truth zijn er trouwens meerdere topics over 9/11
Ze hebben een paspoort van 1 van de kapers. Helemaal ongeschonden, ondanks 100.000 liter brandende kerosine.
.
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:23:00 #91
70154 klez
pi_27240618
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:18 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ga Fox kijken ofzo, anus.
He, een "geciviliseerde" gabber. Goede poging.
Maar je kan vast beter...
pi_27240648
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:11 schreef klez het volgende:
Jij hebt iedereen die niet jouw standpunt had al 'linkse crypto fascistjes' genoemd, denk dat ze niet echt de moeite nemen naar zo'n dieptepunt af te dalen.

En ik stel me tot nu toe nog onzijdig op, anders beginnen straks de beledigingen wel

Maar ik zie tot nu toe nog geen weerleggingen van het in zo'n korte tijd zo snel en relatief gecontrolleerd instorten van drie gebouwen, waar ze recht naar beneden instorten terwijl er bij 2 van de gebouwen een gat aan de zijkant zat (wat gewoonlijk het evenwicht verstoort).

Het argument dat de VS nooit zoveel eigen burgers om zeep zou brengen ergens voor is een beetje twijfelachtig als je kijkt naar de nucleaire tests die ze op eigen soldaten uitvoerden, en alle andere experimenten waar de eigen bevolking als proefkonijn voor werd gebruikt en waar wel bewijs voor is.

Dat is het grootste verschil tussen Bin Laden en Bush, dat je bij Bin Laden wel weet dat hij alles zal doen om zijn zin te krijgen, en dat je niet weet waar bij Bush de grens ligt (en of er een grens is).
  zondag 22 mei 2005 @ 12:25:29 #93
70154 klez
pi_27240661
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:22 schreef elcastel het volgende:

[..]

Ze hebben een paspoort van 1 van de kapers. Helemaal ongeschonden, ondanks 100.000 liter brandende kerosine.
.
Misschien was hij vergeten het mee te nemen?

Maarreh...overtuigend bewijs. Ik ben om.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:28:11 #94
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_27240707
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:23 schreef klez het volgende:
He, een "geciviliseerde" gabber. Goede poging.
Maar je kan vast beter...
Als je de moeite was.
  zondag 22 mei 2005 @ 12:28:15 #95
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_27240708
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:22 schreef elcastel het volgende:

[..]

.
Klopt, dat is vast van 1 van de kapers die later gewoon bleek te leven
  zondag 22 mei 2005 @ 12:28:32 #96
70154 klez
pi_27240713
quote:
Jij hebt iedereen die niet jouw standpunt had al 'linkse crypto fascistjes' genoemd, denk dat ze niet echt de moeite nemen naar zo'n dieptepunt af te dalen.
Heb je ook de opmerking gelezen waar ik op reageerde?
Selectief lezen is ook een kunst.

Beledigen is alleen maar fout als het mensen betreft die dezelfde mening hebben als jijzelf.

Weer zo'n eng karaktertrekje.

[ Bericht 18% gewijzigd door klez op 22-05-2005 12:33:40 ]
pi_27240783
Algemeen bekend. Schuld van Amerika. Creëren van een neo-fascistisch imperium. Concentratiekampen in Irak, Cuba en Afghanistan. Totale wereldcontrole.
pi_27240844
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:28 schreef klez het volgende:

[..]

Heb je ook de opmerking gelezen waar ik op reageerde?
Selectief lezen is ook een kunst.
Ja. Maar je had je ook boven hem kunnen plaatsen door het te negeren. Op deze manier daalde je af naar dat niveau, en dat, in combinatie met het alleen maar zeggen dat het onzinnige argumenten zijn die anderen brengen in plaats van inhoudelijk ze te weerleggen zorgt er voor dat je niet echt bijdraagt aan een zinvolle discussie er over.

Op deze manier lijk je wel een VVD/CDA/D66 minister over 'Ja'
  zondag 22 mei 2005 @ 12:36:15 #99
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_27240859
quote:
Op zondag 22 mei 2005 12:15 schreef klez het volgende:

[..]

In plaats van woordspelletjes te spelen die jezelf niet eens kan volgen waarschijnlijk kan je misschien beter even je beschuldiging onderbouwen dat de VS geen persvrijheid kent.

Het is jullie hobby om allerlei beschuldigen te doen die je niet kan onderbouwen.
Ik vind toch een wat mindere karaktertrek.

Een beetje SS-achtig zeg maar. Maar ja, dat schijn ik hier te zijn, de SS-er.
Op de één of andere manier vind jij het nodig om de nazi's erbij te betrekken. Overbodige uitlokking vind ik het en ik ga daar dan ook niet op in.

Voor de rest had je mij al op één hoop gegooit met linkse activisten, anti semieten en weet ik wat allemaal nog meer, terwijl ik nog niks inhoudelijks gemeld heb hier.

Persoonlijk denk ik dat die multimiljonair en zijn 911 movement een grote campagne is om anti-amerika gedachten te propaganderen door 911 theorien aan te halen die heel groots lijken maar complete disinformatie zijn. Hij haalt juist de punten naar voren die niet of bijna niet te bewijzen zijn en die gemakkelijk afgedaan kunnen worden als onzin door skeptici. Dit combinerend met een aantal punten waar wel terecht vraagtekens bij worden gezet maakt hij het voor de echte onderzoekers alleen maar moeilijker om de waarheid boven tafel te krijgen. Volgens mij wordt hij gebruikt als puppet om anti-amerika gedachten te propaganderen en gelijktijdig de 911 onderzoekscommunitie onderuit te halen door de nadruk te leggen op de disinformatie over 911.
pi_27240860
Is een TRU nog niet genoeg of zo. Dat je niet kan accepteren dat er iets slechts gebeurt waar niet je favoriete Bad Guys achter zitten is best, en er is speciaal een forum met de ironische titel over de Truth waarin je zoveel onzin kan plaatsen wat je wil. Hoe het bijveelbeeld met de pijplijn staat waar nu al bijna 4 jaar geleden 3000 mensen voor zouden zijn vermoord. Is die al klaar ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')