http://www.google.nl/search?q=tumor&hl=nl&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official&sa=N&tab=iwquote:
Kanker.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?q=tumor&hl=nl&lr=&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nl-NL:official&sa=N&tab=iw
Zou je hem kunnen verenigen met die foto van Marmouch in de eierdop?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die zou ik zo graag willen shoppen,.
Of met een van de Suske en Wiske in Abu Ghraib foto's?quote:Op zondag 22 mei 2005 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zou je hem kunnen verenigen met die foto van Marmouch in de eierdop?
Grijs, grauw en beklemmend.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:41 schreef George-Butters het volgende:
zonnig, heerlijk en helder
Nee, dan volstaat Walging. Ik had het over het Weer.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]
heb je het nu over je eigen leven?![]()
Wilders lust alleen de hoofddoeken rauw.quote:Op zondag 22 mei 2005 14:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zou je hem kunnen verenigen met die foto van Marmouch in de eierdop?
quote:Recordgroei in vroegere Oostblok
BELGRADO Niet eerder sinds de val van het communisme is de economie in het vroegere Oostblok zo sterk gegroeid. De groei kwam er vorig jaar uit op 6,5 procent.
Dit jaar wordt een groei verwacht van 5,2 procent. De Oost-Europabank heeft dat laten weten op haar jaarvergadering in Belgrado. De bank investeert in 27 ex-Oostbloklanden.
quote:ARNHEM Tijdens het dancefeest Luna in het Gelredome in Arnhem zijn 46 mensen aangehouden. Volgens de politie ging het in de meeste gevallen om drugsbezit. Een 19-jarige man uit Vlagtwedde had 64 XTC-pillen op zak.
Hij likt toch ook in het origineek? (quote:Op zondag 22 mei 2005 16:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wilders lust alleen de hoofddoeken rauw.
Laat Sartre maar thuis.quote:Op zondag 22 mei 2005 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Nee, dan volstaat Walging.
quote:
quote:De paradox van de ja-campagne
De inspanningen van de overheid om de bevolking positief te laten oordelen over de Europese grondwet, lijken averechts te werken. Hoewel het kabinet vorige week extra geld uittrok voor de ja-campagne, zijn de nee-stemmers nog steeds in de meerderheid. In Netwerk leveren Jean-Luc Dehaene, Ruud Lubbers en Jozias van Aartsen commentaar op de Nederlandse aanpak.
Je moeder is uitgescheurd.quote:Op zondag 22 mei 2005 17:13 schreef George-Butters het volgende:
Watskebeurt
Geen idee, de laatste 3 afspraken zijn allen niet doorgegaan.quote:
Goed zo! Psychologie, was het niet?quote:Op zondag 22 mei 2005 17:55 schreef George-Butters het volgende:
Volgens mij gaat het wel goed.
Nu in z'n 3e jaar is hij eindelijk bezig om s wat vakken te halen.
ja. Altijd lastigquote:Op zondag 22 mei 2005 18:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goed zo! Psychologie, was het niet?
Hij vreet tenminste kapitalistenvoedsel..quote:
Het wordt wel een keer tijd om een terasje ofzo te pakken in Grunnquote:Op zondag 22 mei 2005 17:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Geen idee, de laatste 3 afspraken zijn allen niet doorgegaan.
Volgens mij gaat het wel goed.
Nu in z'n 3e jaar is hij eindelijk bezig om s wat vakken te halen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:14 schreef Johan_de_With het volgende:
He, hij geeft zijn ouders wel een grote bek, ja? En daarom mag hij nu eten wat hij wil!
Marcel van Dam zou het zo gewild hebben..
Internet is een uitlaadklep voor fantasien en frustraties. Superman achter het toetsenbord: Wolfquote:Op zondag 22 mei 2005 18:17 schreef du_ke het volgende:
[..]Ja het zijn vaak dezelfde types. Zou hij stiekem Landmass zijn?
Maar wel geband.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:19 schreef George-Butters het volgende:
Internet is een uitlaadklep voor fantasien en frustraties. Superman achter het toetsenbord: Wolf
Maar een weekje, tegenover een maand voor SCHquote:
Met Christopher Walken: You expect me to say what now, ain't ya?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:20 schreef Monidique het volgende:
Ja, Wayne's World 2 vanavond. Nú niet vergeten!
http://forum.fok.nl/topic/687901/3/75#27195837 Wat een rust. Ook SCH wegquote:Op zondag 22 mei 2005 18:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar een weekje, tegenover een maand voor SCH.
http://dahrjamailiraq.com(...)ches/000248.php#morequote:Meanwhile in Baghdad, things are just as bad. Abu Talat, my friend and interpreter, was speaking with his family who live in the al-Adhamiya district of the capital city. Just across the Tigris River from Adhamiya, which is predominantly Sunni, is the predominantly Shia Khadamiyah neighborhood.
A car bomb detonated inside Khadamiyah which killed at least one ING, so people in that area began firing guns across the Tigris into Adhamiyah. According to two sources in Adhamiyah, they confirmed there was heavy damage to several houses-broken windows, bullet pockmarked walls, etc. When people inside Adhamiyah began returning fire, a US warplane bombed a small mosque on the Adhamiyah side of the Tigris, for yet unknown reasons.
Hij adviseerde dan ook om niet te stemmen voor dit referendum, dus eigenlijk is het wel praktisch jaquote:Op zondag 22 mei 2005 18:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Banmeldtopic deel 21, *We're the dream team!* Wat een rust. Ook SCH weg
Yep op het internet durven ze te zeggen wat er normaal nooit een keer zonder stotteren uitkomtquote:Op zondag 22 mei 2005 18:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Internet is een uitlaadklep voor fantasien en frustraties. Superman achter het toetsenbord: Wolf
Je hebt ze er tussen die opscheppen over hun zichtveld in diameters..quote:Op zondag 22 mei 2005 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep op het internet durven ze te zeggen wat er normaal nooit een keer zonder stotteren uitkomt.
Wat bedoel je hiermeequote:Op zondag 22 mei 2005 18:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je hebt ze er tussen die opscheppen over hun zichtveld in diameters..
Dat zijn nou de nieuwe jagers
hoe kan ik weten dat je dit oprecht meent dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee
Ik begrijp het werkelijk niet.
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hoe kan ik weten dat je dit oprecht meent dan?
nou ja, bier verbroedertquote:Op zondag 22 mei 2005 18:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Moet.Ajax.zien.
Ja, maar laat maar. Ik heb het gezien. Maar heb het al gezien.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Monidique en anderen, Wayne's World 2 is begonnen![]()
zeikerdquote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar laat maar. Ik heb het gezien. Maar heb het al gezien.
Mijn wensdromen zijn zo sterk dat ik ''Dione de Graaff'' las.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Oeh, Sharon Dijkstra te gast bij de KRO om over geleuf en trouw enzo te praten![]()
Die is overigens erg klein hoor, een beetje Sidekick's lengtequote:Op zondag 22 mei 2005 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn wensdromen zijn zo sterk dat ik ''Dione de Graaff'' las..
Was Koos_Voos geen bewonderaar van haar?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Oeh, Sharon Dijkstra te gast bij de KRO om over geleuf en trouw enzo te praten![]()
Dat is Tatjana ook.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die is overigens erg klein hoor, een beetje Sidekick's lengte
Underworld wist het vast goed te praten.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:30 schreef Harry_Sack het volgende:
van Aartsen liegt weer over het referendum, het is ineens een raadgevend referendum, in Frankrijk is het bindend.
Waarom is het Ja-kamp toch zo huichelachtig?
Da's waar. Wist je dat Tatjana bouwjaar 1963 had... wat vliegt de tijd toch he?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Underworld wist het vast goed te praten.
Dat wist ik. Maar ze is tijdeloos.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:36 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's waar. Wist je dat Tatjana bouwjaar 1963 had... wat vliegt de tijd toch he?
Nou, er zit anders wel een verhullende pluk haar voor die misschien wel een moment van reeds lang vervlogen tijden heeft vastgelegd.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat wist ik. Maar ze is tijdeloos.
Bij het woord 'milf' denk ik ook altijd aan Piet Kerkhof, gek he?quote:
Piet Kerkhof is meer iets voor necrofielen.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Bij het woord 'milf' denk ik ook altijd aan Piet Kerkhof, gek he?
Ze verkopen anders wel leuke hamer & sikkel shirtsquote:Op zondag 22 mei 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Piet Kerkhof is meer iets voor necrofielen.
De kapitalistenquote:Op zondag 22 mei 2005 20:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ze verkopen anders wel leuke hamer & sikkel shirts
Dat zei Johan ook al, maar na 10 euries te hebben uitgegeven is dat moreel besef ook afgekochtquote:Op zondag 22 mei 2005 20:50 schreef pberends het volgende:
[..]
De kapitalisten.
Wel leuk overigens om met een shirt rond te lopen waaraan meer mensen dood zijn gegaan dan fucking aan Hitler's regime.
Dan zeg ik, op z'n Siberisch; sterf.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:52 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat zei Johan ook al, maar na 10 euries te hebben uitgegeven is dat moreel besef ook afgekocht![]()
inconsequente kapitalist!quote:Op zondag 22 mei 2005 20:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan zeg ik, op z'n Siberisch; sterf.
Mislukt kutnummer.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:53 schreef Harry_Sack het volgende:
hebben jullie ook zo'n hekel aan dat nummer van Gwen Stefani, theh eeno hollabek guuwl, eeno hollabek guuuuuuwl ?
Wees maar blij dat je geen dochters hebt, mijn buurmeisje van een jaar of 12 blèrt het op straatquote:
Hooguit voor je ouwelui.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:15 schreef Monidique het volgende:
Ik heb gisteren de herhaling van Carnivale gemist, dus download ik maar even seizoen één om 'm toch te kunnen zien. Is dat asociaal?
Duurt nog wel een tijdje, trouwens: 0,0% done, 75 days remaining.
I'll be damnedquote:
Weet je wat jij nodig hebt? Heeft iets met de Kennedies te maken.quote:Op zondag 22 mei 2005 21:26 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het leven een stuk eenzamer worden als je geen alcohol drinkt. Althans, in mijn geval. En deze observatie stérkt mij alleen maar in mijn observatie dat ik goed bezig ben. Hoe eenzamer, hoe beter. Niet vanwege een of andere automutilerende obsessie, natuurlijk, maar omdat de andere kant van het verhaal dan zou zijn dat het mét alcohol wel gezellig of niet eenzaam is en dat is een schrikbarende conclusie. Als je ijkpunten bepaalde dagen in de week zijn waarop je je een amnesie drinkt, dan zal het ongetwijfeld wel even duren eer bepaalde patronen in je hersenen zich hebben aangepast.
Dus.
Hoogleraar Moderne Geschiedenis aan de Universiteit van Amsterdam?quote:Op zondag 22 mei 2005 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Weet je wat jij nodig hebt? Heeft iets met de Kennedies te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |