Yep op het internet durven ze te zeggen wat er normaal nooit een keer zonder stotteren uitkomtquote:Op zondag 22 mei 2005 18:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Internet is een uitlaadklep voor fantasien en frustraties. Superman achter het toetsenbord: Wolf
Je hebt ze er tussen die opscheppen over hun zichtveld in diameters..quote:Op zondag 22 mei 2005 18:25 schreef du_ke het volgende:
[..]
Yep op het internet durven ze te zeggen wat er normaal nooit een keer zonder stotteren uitkomt.
Wat bedoel je hiermeequote:Op zondag 22 mei 2005 18:27 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Je hebt ze er tussen die opscheppen over hun zichtveld in diameters..
Dat zijn nou de nieuwe jagers
hoe kan ik weten dat je dit oprecht meent dan?quote:Op zondag 22 mei 2005 18:34 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee
Ik begrijp het werkelijk niet.
quote:Op zondag 22 mei 2005 18:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hoe kan ik weten dat je dit oprecht meent dan?
nou ja, bier verbroedertquote:Op zondag 22 mei 2005 18:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Moet.Ajax.zien.
Ja, maar laat maar. Ik heb het gezien. Maar heb het al gezien.quote:Op zondag 22 mei 2005 18:53 schreef Harry_Sack het volgende:
Monidique en anderen, Wayne's World 2 is begonnen![]()
zeikerdquote:Op zondag 22 mei 2005 18:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, maar laat maar. Ik heb het gezien. Maar heb het al gezien.
Mijn wensdromen zijn zo sterk dat ik ''Dione de Graaff'' las.quote:Op zondag 22 mei 2005 19:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Oeh, Sharon Dijkstra te gast bij de KRO om over geleuf en trouw enzo te praten![]()
Die is overigens erg klein hoor, een beetje Sidekick's lengtequote:Op zondag 22 mei 2005 19:55 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mijn wensdromen zijn zo sterk dat ik ''Dione de Graaff'' las..
Was Koos_Voos geen bewonderaar van haar?quote:Op zondag 22 mei 2005 19:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Oeh, Sharon Dijkstra te gast bij de KRO om over geleuf en trouw enzo te praten![]()
Dat is Tatjana ook.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Die is overigens erg klein hoor, een beetje Sidekick's lengte
Underworld wist het vast goed te praten.quote:Op zondag 22 mei 2005 20:30 schreef Harry_Sack het volgende:
van Aartsen liegt weer over het referendum, het is ineens een raadgevend referendum, in Frankrijk is het bindend.
Waarom is het Ja-kamp toch zo huichelachtig?
Da's waar. Wist je dat Tatjana bouwjaar 1963 had... wat vliegt de tijd toch he?quote:Op zondag 22 mei 2005 20:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Underworld wist het vast goed te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |