LOL, hoe verzinnen ze hetquote:Op zondag 22 mei 2005 05:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Lol, Wouter Bos valt onder lifestyle bij Business Class.
Heb je nog geneukt, kerel?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:17 schreef George-Butters het volgende:
tjemig de pemig. Drukke nacht geweest.
Morgenavond, mijn beste.quote:
Ik ben Bluesdude.quote:Op zondag 22 mei 2005 11:21 schreef Sidekick het volgende:
Geeft niets, superdude.
geil !quote:
Heb ik niets mee, dat is een Groenlinks/pvda'er die er nota bene een potje van heeft gemaakt daar en die ons nu komt uitleggen hoe goed het wel niet is dat Europa in deze vorm er zal komenquote:Op zondag 22 mei 2005 12:17 schreef zakjapannertje het volgende:
ach, Buitenhof is iets beter voor je bloeddruk dan: want nu is Joschka Fischer bezig
Hij krijgt een herkansing, maar die toeter leidt wel afquote:
Omdat het beter is dan België- en haarkleurgerelateerde moppen.quote:Op zondag 22 mei 2005 10:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat moet je, neger? Waarom is dat een goeie?
Daar neem ik geen genoegen mee. Zo gezegd, zo gedigidaan.quote:Op zondag 22 mei 2005 12:55 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Omdat het beter is dan België- en haarkleurgerelateerde moppen.
quote:Op zondag 22 mei 2005 13:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daar neem ik geen genoegen mee. Zo gezegd, zo gedigidaan..
Niet allemaal, Harry. Sommigen leggen bommentapijten.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:34 schreef Harry_Sack het volgende:
in mei leggen alle vogels een ei. Hè, Johan?
Zeker. Goede verbinding tussen de oude en nieuwe films.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:35 schreef Monidique het volgende:
Gewéldige film.
Ik zou het niet weten.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:38 schreef Drugshond het volgende:
Waarom moet ik opeens denken aan : "Front 242 - EggHunter"
quote:Mishandeling gevangenen schokt VN
NEW YORK De Verenigde Naties hebben geschokt gereageerd op berichten over Amerikaanse soldaten die in Afghanistan gevangenen hebben mishandeld. Vrijdag berichtte de New York Times dat in 2002 twee gevangenen zijn omgekomen door mishandeling.
De speciale VN-gezant voor Afghanistan, Arnault, steunt de Afghaanse president Karzai. Die eist dat de militairen die verantwoordelijk zijn voor de wandaden worden vervolgd.
Volgens de New York Times staan de twee incidenten waarbij doden zijn gevallen niet op zichzelf. Afghaanse gevangenen zouden vaker zijn mishandeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |