Smoesjesquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:28 schreef LangeJan het volgende:
Ik eet wel eens bij mijn moeder en 9 van de 10 keer raak ik daar vrijwel meteen van aan de schijt. Nu neem ik altijd wat te lezen mee tijdens het poepen en 3 dagen terug zat ik daar op de WC de Wehkamp te lezen. En toen moest ik niezen en kwam er snot op een bladzijde van de badmode sectie aangezien ik met de Wehkamp tussen mijn voeten en met mijn gezicht naar beneden zit te lezen.
Met als resultaat dat die pagina's aan elkaar plakken en gisteren was ik weer bij mijn moeder en ze denkt nu dat ik mij heb lopen rukken op de WC op de badmodesectie van de Wehkamp! MAAR IK MOEST NIEZEN!!!En ze gelooft me niet en nu heeft ze een totaal verkeerd beeld van mij. Ik ruk mij al niet meer af op de Wehkmap sinds mijn 12de!!!
![]()
Vind je het zelf niet ook een beetje erg toevallig allemaal ?quote:En toen moest ik niezen en kwam er snot op een bladzijde van de badmode sectie aangezien ik met de Wehkamp tussen mijn voeten en met mijn gezicht naar beneden zit te lezen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Smoesjes
Als het snot was geweest had het wel tussen de pagina's met katoenen zakdoeken gezeten!
Ja, heb ik geprobeerd en het feit dat ik al een tijdje flink verkouden ben zou toch wel kracht bij moeten zetten aan mijn betoogquote:
Gewoon, door je neus ?quote:Ik moest gewoon niezen
je hebt je neus wel op een rare plaats zitten danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:37 schreef LangeJan het volgende:
[..]
Ja, heb ik geprobeerd en het feit dat ik al een tijdje flink verkouden ben zou toch wel kracht bij moeten zetten aan mijn betoogMaar ja, ik heb der nog niet overtuigd. Ik moest gewoon niezen
Moet dit een geloofwaardig topic zijn danquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:35 schreef Ondergrond het volgende:
[edit]
opzouten met nutteloze reacties pleazzze.
Ja, al gebruik je volgens mij bij het niezen wel dezelfde spiergroepen als bij klaarkomen. Maar dat was in deze echt niet het geval.quote:
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:34 schreef frenkck het volgende:
In de wehkamp valt ook zoveel te lezen. Beetje plaatjes kijken hè rukkert.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:35 schreef Shirley het volgende:!
Voortaan dus maar rukken bij de site?
http://www.wehkamp.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |