quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:04 schreef Monidique het volgende:
Johan, 100% Aight. Je trekt mijn tong uit de mond, schraapt met een staalborstel alles wat ik zou willen zeggen maar niet kon eraf en gooit het gebundeld en al naar onze minister. Hulde!
ziet er inderdaad goed uit.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:07 schreef pberends het volgende:
Zo net die propagandafolder van de EU-grondwet gehad. Ziet er goed uit moet ik zeggen. Maar het is zo overduidelijk propaganda dat het weinig zal uitmaken.
Bron?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:48 schreef speedfreak1 het volgende:
Volgens mij zitten hier allemaal klonen.
Jij bent er om te beginnen één!quote:
Wat een klein plaatjequote:
Murat D wannabe.quote:
Ik zie jullie wel, je zit gewoon een complot te beramen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:57 schreef Montov het volgende:
[..]
Leugens! Waar haal je het ridicule idee vandaan?!
Er staan alleen maar holle frasen in die nergens terug te vinden zijn. Het zijn meningen over de Grondwet, en geen feiten. Echt ernstig dat de regering deze propaganda uitgeeft, konden de nazi's nog wat van leren.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:21 schreef DaveM het volgende:
[..]
ziet er inderdaad goed uit.
maar wat een onzin staat erin!
"de Europese Unie gaat niet over zaken die we in Nederland belangrijk vinden"
Nú inderdaad niet, maar met de Grondwet krijgt Brussel toch echt het laatste woord over wat landen zelf mogen uitmaken en wat niet.
"om te zorgen dat Europa met 25 landen beter bestuurbaar wordt"
ja een mammoettanker bestuurt een stuk makkelijker dan een speedboot!
Enkel grensoverschrijdende muskesratten!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Er staan alleen maar holle frasen in die nergens terug te vinden zijn. Het zijn meningen over de Grondwet, en geen feiten. Echt ernstig dat de regering deze propaganda uitgeeft, konden de nazi's nog wat van leren.
Ow en Brussel gaat wel degelijk over dingen die wij belangrijk vinden; ze gaan zelfs over de muskesratten in Nederland. Echt belachelijk.
Waterkonijnen, sinds ze uit Belgie komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:39 schreef chairman.fx het volgende:
[..]
Enkel grensoverschrijdende muskesratten!
Welke bedoel je? Ik heb er een van Groenlinks, een genaamd "europese grondwet" en een samenvattingquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:07 schreef pberends het volgende:
Zo net die propagandafolder van de EU-grondwet gehad. Ziet er goed uit moet ik zeggen. Maar het is zo overduidelijk propaganda dat het weinig zal uitmaken.
quote:Voorproef 'holocaust-strip' Verhaegen vandaag in Kidsweek
6 mei '05 -13:15 Kinderkrant Kidsweek publiceert vandaag de aftrap van de strip Senne en Sanne: Rebecca R van de ontslagen Suske en Wiske-tekenaar Marc Verhaegen. Het verhaal is gebaseerd op het afgekeurde scenario voor een aflevering van Suske en Wiske waarin Verhaegen de holocaust wilde behandelen.
Marc Verhaegen wilde naar aanleiding van zestig jaar bevrijding een aflevering van Suske en Wiske wijden aan de jodenvervolgingen en de holocaust. Studio Vandersteen en Standaard Uitgeverij vonden zijn synopsis over Sulamith Schiff te zwaar voor een Suske en Wiske-verhaal. Verhaegen wilde Suske en Wiske met de teletijdmachine laten terugreizen naar 1937, waar ze in de plaats Kalmthout Sulamith Schiff ontmoeten, een echt bestaand joods meisje dat later op transport naar Auschwitz werd gezet en het concentatiekamp niet overleefde (zie voor meer informatie over dit conflict Stripschrift 367 en de eerdere berichtgeving op de website).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |