Whoehoew!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Zaterdagavond gaat het gebeuren![]()
Zij komt ook waar ik heenga![]()
En er is verder niemand thuis het hele weekend![]()
Dusse het gaat lukken mensen![]()
Ik denk dat het uitmaakt hoe lang jullie een relatie hebben gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Metro2005 het volgende:
Moet zeggen dat ik de laatste tijd toch weer wat contact met mijn ex heb (mijn 1e vriendin) en dat we nu gewoon goed met elkaar overweg kunnen. Alleen kijken we nu allebei heel nuchter tegen de zaken aan en kunnen we ook wat rationeler erover praten. Het is immers niet alleen maar ruzie en oorlog geweest.
Toch op zich wel fijn om een beetje contact met je ex te hebben zo nu en dan, je deelt toch een groot deel van je leven met elkaar.
ja dat dooe je niet goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
1 vriendin gaat vanavond uit met m'n crush
andere vriendin zit t weekend bij haar vriend
andere vriendin heeft vanavond een date
Je bent niet de enige hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar: Go Go Go Beach! Oftewel; succes
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit elke dag bij mijn ouders...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit het hele weekend bij mijn ouders. Nou. Jeej..
Gebeurt vaker denk ik. Jammer maar niet schokkend.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Hmm... dit begint al een beetje te jeuken. Dan krijg je dat "en waarom ik niet gevoel"...quote:andere vriendin heeft vanavond een date
En dit is dus ronduit KUT.quote:1 vriendin gaat vanavond uit met m'n crush
Woeiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Precies! Ik ben morgen alleen thuis en ga dus even de Lord of the Rings extended Edition kijken van deel 2quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:13 schreef JoeyT het volgende:
Nog ff speciaal voor CherrieLips:
If life seems jolly rotten
There's something you've forgotten
And that's to laugh and smile and dance and sing.
When you're feeling in the dumps
Don't be silly chumps
Just purse your lips and whistle - that's the thing.
And...always look on the bright side of life...
Always look on the light side of life...
![]()
Is t dan over met WM????????quote:
Stomme vraag misschien, maar vla ??????quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:06 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Whoehoew!!
Alles geschoren..?
Genoeg drank/vla in huis..?
even de checklist afwerken..
Tranceptor gaat misschienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:48 schreef Diamantgirl het volgende:
ik ga morgen lekker naar Luna en zal wel kijken wat voor leuks er rond loopt wie van jullie gaat daar ook naartoe ??![]()
dat snapte ik ook al niet helemaalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:34 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar vla ??????![]()
Dan zijn er ook nog de mensen die nooit aan daten gedaan hebben...quote:
Wie doen er hier eigenlijk actief aan daten en wie niet ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Dan zijn er ook nog de mensen die nooit aan daten gedaan hebben...![]()
*steekts hand opquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Dan zijn er ook nog de mensen die nooit aan daten gedaan hebben...![]()
Nu moet je het waarmaken ook he... Voel je de druk alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Ik ben ook niet echt een actief dater. Het is echter iets dat voor mij sowieso complexer ligt/lag.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Wie doen er hier eigenlijk actief aan daten en wie niet ??
Ik ben geen actieve dater.
In mijn geval 3,5 jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitmaakt hoe lang jullie een relatie hebben gehad.
Toevallig heb ik er nu een kandidate voor, maar meestal niet. Overigens niet dit weekend.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een actief dater. Het is echter iets dat voor mij sowieso complexer ligt/lag.
Een kandi-date?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Toevallig heb ik er nu een kandidate voor, maar meestal niet. Overigens niet dit weekend.
Wat versta je onder "actief aan daten doen" ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
quote:
Hond is altijd makkelijk opstapje tot contact maken. Zo maakte ik ook een contact met een vrouw in de trein via haar hond (wie weet is het wel dezelfdequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:14 schreef CvB het volgende:
Mijn laatste date was iets van een jaar terug, daarna niemand meer tegengekomen voor een date.
Vandaag zat ik trouwens in de trein naast een leuke meid met een grote hond, dus heb daar een tijdje mee zitten kletsen. Was wel erg leuk, vooral omdat ik normaal nooit zo snel contact maak, of als ik het maak dat ik niet zo goed weet wat ik moet zeggen. Nu was het natuurlijk wel erg makkelijk door haar hond, maar toch. Ik ben blij dat ik merk dat ik vooruitgang boek op dat gebied.
Het ontmoeten van nieuwe mensen heeft vaak wel tot gevolg dat ik er weer nieuwe muziekjes bij krijg, omdat ik t leuk vind dan eens een ander genre te "proberen". Ik pas me niet aan aan die persoon, maar zie het meer als een aanvulling, uitbreidingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef WeirdMicky het volgende:
We hebben 1 onderdeel sowieso nog niet behandeld en in de verbreding van het singlestopic past die wel: muziek
Ben je als single andere muziek gaan luisteren? Fanatieker gaan luisteren, meer naar feesten gaan, eigen instrument spelen, etc.
Kort samengevat speelt er bij mij een stoornis mee die wat problemen met zich meeneemt, hoewel dat in het verleden veel erger was. Ik wil het er echter verder niet over hebben, en zeker in deze topic lijkt het me niet gepast.quote:
als ik het goed begrijp zit je daar dus op een date met een oninteressant verlegen meisje, die je eigenlijk niet meer wil zien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:59 schreef Topmaat het volgende:
Gisteren een date gehad. Maar er was echt niks aanZe wist niet veel te zeggen (verlegen) en ze kon niet lekker zoenen. Ik had het snel gezien
![]()
Dus geen vervolgafspraakje meer met haar.
Devaluatie van seksualiteit. Heel betreurend om te constateren inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp zit je daar dus op een date met een oninteressant verlegen meisje, die je eigenlijk niet meer wil zien.
maar toch draai je met dat kind dan nog een tong ?
![]()
Haha iddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp zit je daar dus op een date met een oninteressant verlegen meisje, die je eigenlijk niet meer wil zien.
![]()
ach, voor mijn part likken ze elkaar volledig nat, ik begrijp het gewoon nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:04 schreef thabit het volgende:
[..]
Devaluatie van seksualiteit. Heel betreurend om te constateren inderdaad.
Niet zo raar toch... Tis beter dan naar je posters op de muur staren... Maar idd zoenen is dan ook weinig aan. Ga dan gewoon met dr naar bed dan heb je er tenminste nog iets aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ach, voor mijn part likken ze elkaar volledig nat, ik begrijp het gewoon niet![]()
Nee. Ik luister nu alleen niet meer naar de muziek die mijn ex meenam of had. Luister nog steeds dezelfde dingen of nieuwe die ik ergens opdruik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef WeirdMicky het volgende:
We hebben 1 onderdeel sowieso nog niet behandeld en in de verbreding van het singlestopic past die wel: muziek
Ben je als single andere muziek gaan luisteren? Fanatieker gaan luisteren, meer naar feesten gaan, eigen instrument spelen, etc.
We zijn niet allemaal zulke players als jou hoor Joeyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zo raar toch... Tis beter dan naar je posters op de muur staren... Maar idd zoenen is dan ook weinig aan. Ga dan gewoon met dr naar bed dan heb je er tenminste nog iets aan
je kan ook gewoon wegggaan ... zoenen zonder liefde/verliefdheid zou ik ook nog kunnen, maar hoe kan je nu geil worden als er een oninteressant verlegen mens voor je staatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:05 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Haha iddAls je er niet mee kan praten moet je toch wat anders doen he.
seks en interesse in iemand hoeven niet altijd met elkaar verbonden te zijn... Bovendien heb je dan de volgende dag nog iets aan je vrienden te vertellen....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ach, voor mijn part likken ze elkaar volledig nat, ik begrijp het gewoon niet![]()
Heeft niets met players te maken, maar ik heb t gewoon niet echt met zoenen... Ben zelf altijd bang voor de ziekte van pfeiferquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:08 schreef Topmaat het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zulke players als jou hoor Joey![]()
Ik wist niet eens wat het wasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De discussie wel...Maar je hebt gelijk ik had moeten zeggen: Luistert nu elke SINGLE naar watskeburt ofso
ja, je kan beter direct neuken, loop je uiteraard geen risico op een vieze ziektequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft niets met players te maken, maar ik heb t gewoon niet echt met zoenen... Ben zelf altijd bang voor de ziekte van pfeifer
Je vrijt veilig of je vrijt niet tochquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, je kan beter direct neuken, loop je uiteraard geen risico op een vieze ziekte
![]()
en je douwt wel overal je snikkel inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft niets met players te maken, maar ik heb t gewoon niet echt met zoenen... Ben zelf altijd bang voor de ziekte van pfeifer
ik wil alleen maar lastig doen, lief is niet thuis, ik ben moe en ik verveel mequote:
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en je douwt wel overal je snikkel in?
Wat heeft zoenen met geil te maken op een "simpele" date?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je kan ook gewoon wegggaan ... zoenen zonder liefde/verliefdheid zou ik ook nog kunnen, maar hoe kan je nu geil worden als er een oninteressant verlegen mens voor je staat
maar soit, petitlapin de conservatieve trut zal maar zwijgen![]()
net in ander topic gelezen,quote:
ik geef enkel tongzoenen als ik geil benquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:18 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Wat heeft zoenen met geil te maken op een "simpele" date?
Mietjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Condooms uitvinding vd eeuwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wil alleen maar lastig doen, lief is niet thuis, ik ben moe en ik verveel me. En veilig vrijen, tja, als je in een vaste relatie zit, reken je op de pil als enige bescherming. Condooms zijn mijn ding niet
ik word graag versierd, ik word echter niet graag op de bek gepakt door iemand die me oninteressant vindt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:19 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Mietje![]()
Als jij een leuk meisje in een disco of cafe tegen komt... en je gaat er wat mee dansen, en ff een drankje halen, ga je onder jullie praatje vragen of ze pfeiffer heeft ?
Of hoe kom jij daar dan achter? Of jij versierd nooit iemand?
Leuk voor jequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik geef enkel tongzoenen als ik geil ben, dat is echt wel een pure minimumvereiste voor mij
![]()
Nee ik zie t meestal meteen aan dr hoofd...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:19 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Mietje![]()
Als jij een leuk meisje in een disco of cafe tegen komt... en je gaat er wat mee dansen, en ff een drankje halen, ga je onder jullie praatje vragen of ze pfeiffer heeft ?
Of hoe kom jij daar dan achter? Of jij versierd nooit iemand?
eensquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:21 schreef petitlapin het volgende:
ik word graag versierd, ik word echter niet graag op de bek gepakt door iemand die me oninteressant vindt.
me2quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:19 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik geef enkel tongzoenen als ik geil ben, dat is echt wel een pure minimumvereiste voor mij
![]()
das wel veiligquote:
Toen wist ze nog niet dat ik haar oninteressant vond... we waren al aan het zoenen binnen 5 minuten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:21 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik word graag versierd, ik word echter niet graag op de bek gepakt door iemand die me oninteressant vindt.
Met actief daten bedoelde ik dan ook dat je 1 of 2 keer per maand met iemand die je eventueel wel ziet zitten wat gaat doen, al dan niet spontaan tegengekomen of door middel van een blind date of iets dergelijke.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
mooi... mag ik 'm plagiëren?
![]()
OT:
Wat wordt hier eigenljk verstaan onder actief daten? Ik krijg namelijk meteen zo'n beeld van blind dates, double dates en andere vooropgezette plannen. Daar ben ik niet zo van.
Maar kom ik iemand spontaan tegen waar het leuk mee klikt, dan 'date' ik daar wel mee. Met open vizier.
Maar of dat actief daten is? Ben er niet echt mee bezig en het is niet iets dat ik wekelijks doe... ook niet maandelijks eigenlijk.
was je ex pas 7 jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Condooms uitvinding vd eeuwHoud je t toch weer een kwartiertje langer door vol
![]()
Met mn ex van 7 jaar deed ik t idd ook zonder condoom. Maar als je net een relatie krijgt lijkt t me toch beter met condoom. Of je gaat meteen een testje doen...
In my defense.. Ik was 5 jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:26 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
was je ex pas 7 jaar
Ik gebruik overigens geen condooms, vind het enorme rotdingen. Nu heb ik ook niet zo veel wisselende bedpartners (lees geen one-night stands) Als ik die wel had dan zou ik ze wel gebruiken denk ik.
Ze weten niet wat ze missen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:27 schreef MissMSX het volgende:
M'n date van morgen heeft afgezegd en m'n afspraak van vanavond gaat ook niet door
Hey schatje, ik ga!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:48 schreef Diamantgirl het volgende:
ik ga morgen lekker naar Luna en zal wel kijken wat voor leuks er rond loopt wie van jullie gaat daar ook naartoe ??![]()
Of juist welquote:
Aah klote is dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:27 schreef MissMSX het volgende:
M'n date van morgen heeft afgezegd en m'n afspraak van vanavond gaat ook niet door
Ach. Ik mag morgen naar de verjaardag van mn oma. Dolle boel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of juist welDan ga ik van 't weekend maar allemaal singles-dingen doen, zoals... op de bank met popcorn tijdens een filmpje... owh wacht... dat kan je beter met z'n tweeen doen
Dan maar vroeg naar bed
ik dus niet, misschien later, maar ik ben iets te triest romantisch ingesteldquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoenen zonder liefde/verliefdheid zou ik ook nog kunnen
Ik geloof ook niet dat ik het kan. En seks ook al niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dus niet, misschien later, maar ik ben iets te triest romantisch ingesteld
Actief datingsites afstruinen, telefoonnummers ontfutselen bij het uitgaan? Elk weekend een ander straatje uitlikken valt daar niet onder lijkt me.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:42 schreef Copycat het volgende:
Qua dat actief daten staat er bijvoorbeeld nog een vraag open. Wat valt daaronder???
Is niet echt daten toch? Wat jij aangeeft is op zoek zijn naar een date...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Actief datingsites afstruinen, telefoonnummers ontfutselen bij het uitgaan? Elk weekend een ander straatje uitlikken valt daar niet onder lijkt me.
Nouja, er vanuit gaand dat je met dat 'op zoek zijn' ook regelmatig afspraakjes hebt met de mensen wiens telefoonnummers je hebt gekregenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:48 schreef TGT het volgende:
[..]
Is niet echt daten toch? Wat jij aangeeft is op zoek zijn naar een date...
Ok ik zag t meer als: je zwaar actief in je date storten: roos mee, nacht uitplannen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nouja, er vanuit gaand dat je met dat 'op zoek zijn' ook regelmatig afspraakjes hebt met de mensen wiens telefoonnummers je hebt gekregen
Oh zo, ik dacht meer aan elk weekend een afspraakje met een ander als actief datenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok ik zag t meer als: je zwaar actief in je date storten: roos mee, nacht uitplannen..
Ik denk dat jij t goed hebt begrepen.. Ik ben er ff niet bijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht meer aan elk weekend een afspraakje met een ander als actief daten
Volgens mij zou ik ook zeker niet kunnen zoenen als er geen sprake is van liefde...maar ja, dan zou ik toch eerst moeten weten of ik kan zoenenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dus niet, misschien later, maar ik ben iets te triest romantisch ingesteld
Zo lees ik het ook... en dan alle middelen aangrijpen om mensen te vinden om mee te daten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Oh zo, ik dacht meer aan elk weekend een afspraakje met een ander als actief daten
Dat lijkt me meer wanhopig dan 'actief'. Ik zou het zeker niet doen, ik loop wel rond tot ik iemand tegenkom die ik leuk genoeg vind om uit te vragen. En dat is echt niet vaak. Nu gemiddeld 1x per jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook... en dan alle middelen aangrijpen om mensen te vinden om mee te daten.
Via vrienden, collega's, familieleden die 'de perfecte match' voor je weten, bijvoorbeeld.
Of zelf aan iedereen 't tel.nr. vragen en meteen de volgende dag bellen... in de hoop dat...
Kom ik al opruimend toch gewoon het antwoord van Krullehoofd op mijn vraag tegen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:26 schreef Krullehoofd het volgende:
Met actief daten bedoelde ik dan ook dat je 1 of 2 keer per maand met iemand die je eventueel wel ziet zitten wat gaat doen, al dan niet spontaan tegengekomen of door middel van een blind date of iets dergelijke.
Oh, er stond een slot op?quote:
Owkee, het werd me uit de posts namelijk nog niet echt duidelijk.quote:Het is hier van alle markten thuis, trouwens.
Een afspiegeling van de maatschappij dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:30 schreef Copycat het volgende:
Maar volgens mij is het gros van de posters he...
you are? lesbi of bi?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een afspiegeling van de maatschappij dus.![]()
ah. Ook met beide geslachten al eens een relatie gehad?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
bi, met een overwegende voorkeur voor het mannelijke volk.
same herequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
bi, met een overwegende voorkeur voor het mannelijke volk.
Dat rijmt bijna met je username....quote:
Helemaal geen serieuze relaties gehad. Ik ben een hopeloos geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ah. Ook met beide geslachten al eens een relatie gehad?
( en dan kan je nog kiezen tussen beide geslachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal geen serieuze relaties gehad. Ik ben een hopeloos geval.![]()
16.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
( en dan kan je nog kiezen tussen beide geslachten)
en hou oud ben je, als ik vragen mag
quote:
haha is dat jouw ideale vrouw dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
158cm en schoenmaat 37
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je dat ze wel bestaan!!!!!!!!!
Ja sowieso moeten mn vriendinnetjes kleiner zijn dan 1.65m en t liefst 1.60 of kleinerquote:
1.55quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pas op of ik word spontaan verliefd op jou... Hoe lang ben je dan??? als ik zo vrij mag zijn
en wil je eigenlijk een relatie, of liever niet voor het moment ?quote:
hoe groot ben jij dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja sowieso moeten mn vriendinnetjes kleiner zijn dan 1.65m en t liefst 1.60 of kleiner![]()
nee, mij maakt het echt niks uit, als ik maar een partner krijgquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
Vraag: Is lengte een selectiecriteruim voor jullie bij het kiezen van een partner?
Geen keiharde eis, maar ik heb wel liever iemand die groter is dan ik (ben zelf 1,76m).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
1.55
Maar ik ga niet vreemd, sorry
Vraag: Is lengte een selectiecriteruim voor jullie bij het kiezen van een partner?
1.83m dus t ligt niet aan mn eigen lengte... Tis gewoon een vage tik van mequote:
ik val juist op jongens van jouw lengte of groterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1.83m dus t ligt niet aan mn eigen lengte... Tis gewoon een vage tik van me![]()
Bij mij wel dus. Ik vind lange meisjes ook niet aantrekkelijk. Ik vind ze wel mooi en snap ook dat jongens er helemaal wild van worden, maar het doet bij mij vrij weinig. Ik wil mij groot voelen tov mn vriendinnetjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
haha dat wordt me best vaak gevraagd, maar nee daar voel ik niks voor en ben er ook helemaal niet nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben de singles wel eens gedacht aan daten met hezelfde geslacht? uit frustratie of uit nieuwschierigheid?
ik ben bischierig, maar wil alleen sex met een vrouw, geen relatie ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben de singles wel eens gedacht aan daten met hezelfde geslacht? uit frustratie of uit nieuwschierigheid?
Oud? Me ex is 39 en heb ook wel es met iemand van 26 gehad ( ouder dan jou dus nogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook steeds af... Hier komen alleen singles wolkje!![]()
Ik voel een liefde opbloeien tussen mij en Sylvana... Beetje jammer dat ik al zo oud ben![]()
Een vraag die ik niet echt met een ja of nee beantwoord. Ik ben zelf niet actief op zoek, op het huidige moment is een relatie denk ik ook erg moeilijk, omdat ik ietsje teveel "persoonlijke problemen" heb die spelen op het moment, zowel op praktisch vlak (Vooral financieel/juridisch) als op psychisch vlak (Ben onder behandeling voor een stoornis/handicap, maar het echte werk zal ik zelf moeten doen. Dat vreet ook aardig wat energie en brengt ook wel onzekerheid en onevenwichtigheid met zich mee). Ik ben bang dat een relatie op dit moment niet gelijkwaardig kan zijn. Ik heb voor mezelf nog teveel te doen, en kan een partner op dit moment niet "geven" wat zhij mij kan geven. Ik houd echter wel mijn ogen open, en het kan altijd zomaar zijn dat ik iemand tegen het lijf loop waarmee het klikt, en waarmee ik ondanks mijn huidige staat iets kan opbouwen. Het moet in dat geval echter wel iemand zijn die heel sterk in zijn of haar schoenen staat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wil je eigenlijk een relatie, of liever niet voor het moment ?
Ik ben zelf best lang (1 meter 95), maar ik zou iemand niet afwijzen omdat deze persoon veel kleiner is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
1.55
Maar ik ga niet vreemd, sorry
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:07 schreef JoeyT het volgende:
Ja![]()
Of betekent dat dat je geen relatie hebt???![]()
ow, kut, ik had ' lente" gelezen, en bedoelde dus dat het mij niet uitmaakt of ik nou in de lente of in de winter of in de zomer of in de herfst een partner krijgquote:
En jou vriend, valt die ook op kleine meisjes of was t puur toeval?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:09 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
Mijn selectiecriterium voor jongens lengte is niet zo moeilijk, hij moet zo ong. 1.80 zijn, iets langer mag ook, maar geen 2.10 ofzo.
Mijn lief is 1.85
Het zou voor mij wel mogelijk zijn, maar wel alleen op vrouwen die "sterker" zijn dan ikzelf, en ook nog eens dominant genoeg... Dat zijn er niet veel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben bischierig, maar wil alleen sex met een vrouw, geen relatie ofzo
Sex met een vrouw vind ik heerlijk, maar zou er nooit verliefd op kunnen worden
Heerlijk is dat... Meisje die op je klimtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb graag lange mannen van liefst 1.90 of langer. Ik kijk graag tegen ze op!Ik moet er wel in kunnen klimmen, en hij moet me kunnen dragen!
Dat laatste is voor mij geen eis. Ik ben niet echt zwaar, maar draagbaar ook niet echt vrees ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb graag lange mannen van liefst 1.90 of langer. Ik kijk graag tegen ze op!Ik moet er wel in kunnen klimmen, en hij moet me kunnen dragen!
ja hoor, ik heb een vriend die 2 cm kleiner is dan ik en met hem zou ik best een relatie kunnen hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een vraag voor de dames die hiermee verband houdt : Zou je een relatie kunnen hebben met een man die kleiner is dan jijzelf?
is JoeyT op zoek naar een partner of zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heerlijk is dat... Meisje die op je klimt![]()
Hoe lang ben je zelf Thisbe?
Ik laat meisjes graag wachten...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Sylvana het volgende:
Joey, waarom ben je niet op msn?
voeg je me toe en dan ben je offline, schiet ook niet op
Voor mezelf denk ik wel dat het kan.. Maar er is dan wel wat speling van de natuur nodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb een vriend die 2 cm kleiner is dan ik en met hem zou ik best een relatie kunnen hebben
neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
Een vraag voor de dames die hiermee verband houdt : Zou je een relatie kunnen hebben met een man die kleiner is dan jijzelf?
haha okeej is goed, bedenk wel dat ik alleen in het weekend online ben, heb op me kamer nog geen internetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik laat meisjes graag wachten...Zit nu ff op een andere pc...
Ik denk dat ik dat wel zou kunnen, maar ik vind het toch altijd wat raar aanvoelen. Maar dat kan ook komen doordat ik vroeger bij de langste meiden uit de klas hoorde en ik vaak een eind boven m'n vriendinnen uitstakquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is voor mij geen eis. Ik ben niet echt zwaar, maar draagbaar ook niet echt vrees ik.![]()
Hmm grappig dat je 168 cm bent. Ik had je toch een stukje langer als mezelf geschat (169).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:47 schreef Aventura het volgende:
Ik heb weleens een vriend gehad die niet langer was dan 170 cm (ik ben 168 cm).Maar dat was een uitzondering - meeste waren toch wel tussen de 185 en de 200 cm.
Neej dat valt best meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is JoeyT op zoek naar een partner of zo, hij lijkt me iets te curieus naar de 'maten' van de dames hier...
![]()
En ik jou kleiner! Misschien omdat je tengerder bent? En ik heb altijd hakken aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm grappig dat je 168 cm bent. Ik had je toch een stukje langer als mezelf geschat (169).
Hoe bedoel je dat precies? Ik begrijp even niet helemaal het verband (Maar ik ben van nature blond, dus het kan ook daar aan liggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel zou kunnen, maar ik vind het toch altijd wat raar aanvoelen. Maar dat kan ook komen doordat ik vroeger bij de langste meiden uit de klas hoorde en ik vaak een eind boven m'n vriendinnen uitstak
Hahahaha en wat als de dame in kwestie 1.90+ is??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is voor mij geen eis. Ik ben niet echt zwaar, maar draagbaar ook niet echt vrees ik.![]()
Ik zie mezelf toch wel gaan voor iemand die kleiner is dan ik...en ik meet slechts een nogal matige 1 meter 73quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Dat ik me niet op m'n gemak voel als ik naast iemand loop die kleiner is dan ik. Dan voel ik me zo'n onhandige reus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Ik begrijp even niet helemaal het verband (Maar ik ben van nature blond, dus het kan ook daar aan liggen.).
Ik heb meestal ook wel hakken aan, zo ook tenminste een van de keren dat we elkaar gezien hebben.. Misschien dat lichaamsbouw er iets mee te maken heeft, hoewel dat ook niet helemaal logisch is... Weird.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
En ik jou kleiner! Misschien omdat je tengerder bent? En ik heb altijd hakken aan
Dat wordt dan denk ik een heel ander verhaal.. Ik heb ook een meid gekend van 1.97.. Ik zou het zelf toch wel erg lastig vinden denk ik..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hahahaha en wat als de dame in kwestie 1.90+ is??
(Zelf een keer meegemaakt, geen relatie mee, vaag, maar wel gaaf)
Nee, ik ben zelf ook niet de dikstequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook wel hakken aan, zo ook tenminste een van de keren dat we elkaar gezien hebben.. Misschien dat lichaamsbouw er iets mee te maken heeft, hoewel dat ook niet helemaal logisch is... Weird.
Waarom nie??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:52 schreef Thisbe het volgende:
Joey ik ben te lang voor je!.
Nee ik zou geen relatie met iemand kunnen hebben die kleiner is dan ikzelf, ik vind het al vreemd om een jongen te zoenen die 1.80 is(ik moest deze smiley nog eens gebruiken!)
Op die manier.. Wel begrijpelijk denk ik.. Hoewel het soms wel mooi kan zijn. Er zijn wel stelletjes met een lange vrouw en een kleine man die er toch mooi uitzien... Ikzelf ben niet zo lang, een reus voelen zal ik me denk ik niet snel.. Maar een man die nog kleiner is dan ikzelf?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik me niet op m'n gemak voel als ik naast iemand loop die kleiner is dan ik. Dan voel ik me zo'n onhandige reus.
Dus als ik een vriend zou hebben die kleiner is dan ik zou ik me steeds zo lomp voelen
Ikzelf had er geen problemen mee, voor zover ik weet zij ook nie..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt dan denk ik een heel ander verhaal.. Ik heb ook een meid gekend van 1.97.. Ik zou het zelf toch wel erg lastig vinden denk ik..
Je hebt een brief geschreven? Wat ont-zet-tend lief!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
Zo heb ik een meisje een brief geschrevenwaarin ik heb gemeld d'r nogal leuk te vinden.
Het zou in ieder geval niet erg veel meer kunnen schelen denk ik dan, hooguit een paar centimeter.. Mijn eigen 169 is recent, dus daar kan ook wel van worden aangenomen dat-ie klopt.. Een vraag die wel opeens in me opkomt is hoe betrouwbaar signalementen zijn waar wordt gesproken van iemand die "ongeveer 1.xx lang" is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf ook niet de dikste
Of ik ben stiekem toch langer, maar ik ben op mijn 17de voor het laatst opgemeten en toen was ik toch wel klaar met groeien
met wat jij noemt, of door me onverwachts ergens mee naar toe te nemen, weekendje weg, me een dagje lekker verwennen, lieve woorden, brieven, cadeautjes enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Leuk discussiepunt: Met welke actie kan een man/vrouw jouw veroveren?
Bij mij zijn het idd dingen als bovenstaande. Ik smolt altijd als mijn ex bijvoorbeeld een cadeautje op mijn kussen had gelegd (onder de deken) met een lief briefje erbij.
Ik had geen msn, 06 of emailadres van d'r...Nooit gevraagd om de een of andere reden, wel een telefoonnummer van haar thuis maar ja, het staat zo raar als d'r pa en ma dan opnemen...en het was ook nog eens een ex-collega gedurende een jaar ofzo...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je hebt een brief geschreven? Wat ont-zet-tend lief!Ik zou daarvoor vallen als een baksteen!
Bij mij zijn het idd dingen als bovenstaande. Ik smolt altijd als mijn ex bijvoorbeeld een cadeautje op mijn kussen had gelegd (onder de deken) met een lief briefje erbij.
Ik zou het je niet kunnen zeggen; niemand heeft het ooit geprobeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Die worden altijd erg ruim genomen, valt mij altijd op. Vaak gebruikt men zelfs ' gemiddeld postuur'.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval niet erg veel meer kunnen schelen denk ik dan, hooguit een paar centimeter.. Mijn eigen 169 is recent, dus daar kan ook wel van worden aangenomen dat-ie klopt.. Een vraag die wel opeens in me opkomt is hoe betrouwbaar signalementen zijn waar wordt gesproken van iemand die "ongeveer 1.xx lang" is.
Nee, gebruik een andere verwoording: Het is nog niemand geluktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:01 schreef warboel het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen zeggen; niemand heeft het ooit geprobeerd![]()
gaaf? ik heb ooit iets gehad met een meid die 10cm langer was dan mij, staand zoenen was echt weird daarmee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hahahaha en wat als de dame in kwestie 1.90+ is??
(Zelf een keer meegemaakt, geen relatie mee, vaag, maar wel gaaf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |