Ik kan ook niet strijken of kokenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de wasmachine werkt![]()
Dus dat mag mijn vent doen.
Heb me er ook nooit in verdiept ofzo
er is écht ook niet veel aan te wetenquote:
Dan zeg je toch gewoon dat je graag niet allerdaagse kleding draagt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
en voor de rest hoop ik dat iedereen weet dat je een wollen truitje niet in de kookwas steekt, en dat je geen nieuwe knalrode handdoek bij je wit ondergoed steekt ...
...en dat je prima tien kilo kan afvallen zodat je alsnog in de kleding past die je liefhebbende partner voor je heeft laten krimpenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:08 schreef petitlapin het volgende:
en voor de rest hoop ik dat iedereen weet dat je een wollen truitje niet in de kookwas steekt, en dat je geen nieuwe knalrode handdoek bij je wit ondergoed steekt ...
ik zie me al lopen in mijn roosrood ondergoed en een truitje dat ik net over mijn bh kan trekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
...en dat je prima tien kilo kan afvallen zodat je alsnog in de kleding past die je liefhebbende partner voor je heeft laten krimpen.
Ik ook, en hoe de droogrtommel werkt, de stofzuiger en de dweil.quote:
Daar was een paar pagina's terug nog een halve discussie over, dacht ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Frenkie het volgende:
Wat eten singles eik?
Enkel magnetronmaaltijden? of wordt er in kleine porties gekookt ofzo?
ja deze mod wil wat breder op het onderwerp ingaan
Aangezien ik nog steeds geen eigen huis heb gevonden (ivm een voor jonge singles haast ontoegankelijke woningmarkt) kan ik nog (bijna) iedere avond meegenieten van de kookkunsten van mijn moeder.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Frenkie het volgende:
Wat eten singles eik?
Ik woon ook nog bij mijn ouders omdat het verrot lastig is om aan een woning te komen wanneer kopen geen optie is. Ik kook wel regelmatig, vooral omdat mijn moeder niet kan koken. Gezien mijn kookkunsten een stuk beter zijn dan die flauwe kant-en-klare rommel, denk ik dat ik op mezelf gewoon blijf koken, en dan gewoon voor meerdere dagen en het restant invriezen o.i.d.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aangezien ik nog steeds geen eigen huis heb gevonden (ivm een voor jonge singles haast ontoegankelijke woningmarkt) kan ik nog (bijna) iedere avond meegenieten van de kookkunsten van mijn moeder.
Ik hou overigens helemaal niet van koken (voor zover ik dat al kan), dus als ik op mezelf woon zou ik toch kiezen voor de oplossing die me qua koken de minste tijd kost, liefst in 5 minuten klaar of zo, in plaats van uren te verspillen aan een maaltijd die in tien minuten is opgegeten![]()
Kan soms handig zijn op een drukke dag, maar verder zie ik er weinig heil in..quote:Overigens ben ik ook een groot voorstander van de snackbar en de afhaalchinees...
Die stelling was ook al in het vorige topic toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:31 schreef Frenkie het volgende:
Wat eten singles eik?
Voor mij is het trouwens ook nieuw, maar ik ben een newbie in deze reeks.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Frenkie het volgende:
ja.. euhm.. dat had ik effe gemist..
ergens...
nou ja dan is alles besproken zeker??
quote:Ook is het niet de bedoeling dat het een kliek wordt waar andere mensen
moeilijk kunnen posten doordat ze "nieuw" in de reeks zijn. Helaas zie je vaak bij reeksen dat er een echte kliek ontstaat. Dat is echt niet
wat we willen, sta dus gewoon open voor iedereen, dan blijft het veel
aangenamer.
Verre van. Ik zie ook geen enkele reden waarom dit onderwerp niet verder aangehaald kan worden, er wordt door WeirdMicky slechts naar verwezen zodat mensen zich desgewenst verder in kunnen lezen in de gefundeerde meningen van de singles die wel bij dat topic aanwezig waren.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:44 schreef Frenkie het volgende:
ja.. euhm.. dat had ik effe gemist..
ergens...
nou ja dan is alles besproken zeker??
oh nee, begin alstublieft niet hetzelfde gezaag als de vorige keer ...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:40 schreef WeirdMicky het volgende:
Die stelling was ook al in het vorige topic toch?
Kom op dan met je onderwerp! Save this topic!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:07 schreef HenryHill het volgende:
Ik vind de inhoud van dit topic sowiezo achteruit gaan... de vorige delen was veel van hetzelfde, maar dat ging er iig nog over hoe men zich onder het single-zijn voelde, welke kwaliteiten van de andere sexe in de smaak vielen en hoe men dacht aan een partner te komen. Dat had tenminste nog enige richting.
Nu begint het een beetje oeverloos geklets te worden imo.
Wanneer hou jezelf nou eens je bekquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:55 schreef petitlapin het volgende:
[..]
oh nee, begin alstublieft niet hetzelfde gezaag als de vorige keer ...![]()
![]()
Niet iedereen hier is hoogbegaafd, Micky. Sommige mensen moeten dingen herhaald krijgen voordat ze het oppikken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:34 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wanneer hou jezelf nou eens je bekIk zeg alleen dat die al eens is behandeld, en ben niet de enige.
Jij pimpt te hard met je hoogbegaafdheid.. Jij mag voorlopig zeker wel ff blijven in t singles topic ey?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:44 schreef thabit het volgende:
[..]
Niet iedereen hier is hoogbegaafd, Micky. Sommige mensen moeten dingen herhaald krijgen voordat ze het oppikken.
Juistem. Wat een wijze opmerking. Ook hoogbegaafd toevalligquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:50 schreef Copycat het volgende:
Doe eens even niet zo vervelend tegen elkaar!
Dat een onderwerp al eerder de revue heeft gepasseerd, betekent niet dat het nooit meer ter sprake mag komen.
Er posten hier meer users dan enkel diegene die elk topic in deze reeks nauwgezet bijhouden. Voor hen blijkt zo'n onderwerp niet uitgekauwd maar nieuw te zijn. Heb daar respect en begrip voor, svp.
Je hebt toch nog steeds die tijd om op terug te kijken? Daar doet haar huidige 'losbandigheid' toch niets aan af? Dat was toen en nu is nu en anders. Staat imho los van elkaar. Maar ik ben dan ook niet hoogbegaafdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:57 schreef TGT het volgende:
Shame eigenlijk. Had gehoopt dat we uit ekaar konden met een leuke tijd om op terug te kijken. Ik kan dr nu niet echt meer zien als een bijzondere meid. Shame shame shame.
Nou ik heb nu een beetje het gevoel van: Toen was je nog speciaal. Nu kan alles en iedereen je neuken.. Just doesn't feel right.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt toch nog steeds die tijd om op terug te kijken? Daar doet haar huidige 'losbandigheid' toch niets aan af? Dat was toen en nu is nu en anders. Staat imho los van elkaar. Maar ik ben dan ook niet hoogbegaafd.
als je zelf een reboundneukertje had, vind ik dat eigenlijk wel niet zo lief van jou om dat te zeggen. Ze doet toch maar wat jij ook deed.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:03 schreef TGT het volgende:
[..]
Nou ik heb nu een beetje het gevoel van: Toen was je nog speciaal. Nu kan alles en iedereen je neuken.. Just doesn't feel right.
Ik kook gewoon kleine beetjes, paar aardappels en zo'n blikje bonduelle, zit precies genoeg in voor 1 persoon en natuurlijk een stukje vlees wat snel klaar is, zoals biefstuk of kipfilet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik woon ook nog bij mijn ouders omdat het verrot lastig is om aan een woning te komen wanneer kopen geen optie is. Ik kook wel regelmatig, vooral omdat mijn moeder niet kan koken. Gezien mijn kookkunsten een stuk beter zijn dan die flauwe kant-en-klare rommel, denk ik dat ik op mezelf gewoon blijf koken, en dan gewoon voor meerdere dagen en het restant invriezen o.i.d.
[..]
Kan soms handig zijn op een drukke dag, maar verder zie ik er weinig heil in..
Niet mijn soort maaltijd, maar gelukkig verschillen smaken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik kook gewoon kleine beetjes, paar aardappels en zo'n blikje bonduelle, zit precies genoeg in voor 1 persoon en natuurlijk een stukje vlees wat snel klaar is, zoals biefstuk of kipfilet.![]()
![]()
Snackbar of iets dergelijks vind ik wel makkelijk als ik een hele dag weg ben ofzo..quote:Of een snelle maaltijd zoals een paar boterhammen met gebakken ei ofzo. Geen snackbar troep voor mij...![]()
Een rebound neukertje moet heus wel kunnen. Logisch eigenlijk. Maar 3 tegelijk??? Na 7 mnd nog??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:05 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je zelf een reboundneukertje had, vind ik dat eigenlijk wel niet zo lief van jou om dat te zeggen. Ze doet toch maar wat jij ook deed.
dat zijn in mijn ogen geen reboundneukertjes meer ... ze profiteert gewoon van haar vrijgezellenleven, en geef haar maar eens ongelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:07 schreef TGT het volgende:
[..]
Een rebound neukertje moet heus wel kunnen. Logisch eigenlijk. Maar 3 tegelijk??? Na 7 mnd nog??
Dat je nog contact met haar kan houden dan... ik kan dat niet hoor, ex is een ex en uit mijn leven. Ze is niet voor niks een ex. Misschien als ik haar toevallig op straat tegenkom dat ik netjes hoi zeg, maar daar blijft het dan ook bij....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:57 schreef TGT het volgende:
[..]
Juistem. Wat een wijze opmerking. Ook hoogbegaafd toevallig
Ok back ontopic: Jeuzens mijn ex is me toch een potje aan t rebounden! Na 7 mnd zelfs nog. Maar niet met 1 knakker, nee met 3 stuks ofzo. Pff ik had aan 1 rebound neukertje wel voldoende..
Shame eigenlijk. Had gehoopt dat we uit ekaar konden met een leuke tijd om op terug te kijken. Ik kan dr nu niet echt meer zien als een bijzondere meid. Shame shame shame.
Tja ze kwam laatst nog bij me aan dat ze me terug wil..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dat zijn in mijn ogen geen reboundneukertjes meer ... ze profiteert gewoon van haar vrijgezellenleven, en geef haar maar eens ongelijk.
Vind ik ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
dat zijn in mijn ogen geen reboundneukertjes meer ... ze profiteert gewoon van haar vrijgezellenleven, en geef haar maar eens ongelijk.
Ja t wordt nu ook moeilijker... Maar de pest is ze is mn vriendengroep ook ingeslopen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat je nog contact met haar kan houden dan... ik kan dat niet hoor, ex is een ex en uit mijn leven. Ze is niet voor niks een ex. Misschien als ik haar toevallig op straat tegenkom dat ik netjes hoi zeg, maar daar blijft het dan ook bij....
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja ze kwam laatst nog bij me aan dat ze me terug wil..
Muhahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Gooi mijn theorie even meteen overboord...
en jij hebt blijkbaar nee gezegd, dus ik zou haar dan ook gewoon maar laten doen ...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:12 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja ze kwam laatst nog bij me aan dat ze me terug wil..
En, wat hebben we geleerd, spelende vrouw? Je moet vrienden en relaties gescheiden houden.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:13 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja t wordt nu ook moeilijker... Maar de pest is ze is mn vriendengroep ook ingeslopen..
Ik heb haar gezegd dat ik heel veel om haar geef maar dat de relatie er niet meer inzit.. Inderdaad. Ik ga haar heus niet tegenhouden oid. Ik zeg alleen dat ik nu echt zo'n gevoel heb van: Je was eerst een speciaal, slim, mooi meisje, en nu... Tja nu kijk ik gewoon anders tegen haar aan. En dat vind ik jammer.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:18 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en jij hebt blijkbaar nee gezegd, dus ik zou haar dan ook gewoon maar laten doen ...
Ja is wel moeilijk.. 4 jaar een relatie gehad. Moet je haar dan steeds bij je vrienden vandaan houden? Gaat niet werken he..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:20 schreef thabit het volgende:
[..]
En, wat hebben we geleerd, spelende vrouw? Je moet vrienden en relaties gescheiden houden.
Dat krijg je sowieso wel vaak met mensen met wie je ooit een relatie hebt gehad of die je ooit leuk vond. Als ik er zelf op terugkijk, dan is het percentage kuthoeren best groot.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef TGT het volgende:
[..]
Tja nu kijk ik gewoon anders tegen haar aan. En dat vind ik jammer.
wie heeft de relatie eigenlijk verbroken ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:22 schreef TGT het volgende:
[..]
Ik heb haar gezegd dat ik heel veel om haar geef maar dat de relatie er niet meer inzit.. Inderdaad. Ik ga haar heus niet tegenhouden oid. Ik zeg alleen dat ik nu echt zo'n gevoel heb van: Je was eerst een speciaal, slim, mooi meisje, en nu... Tja nu kijk ik gewoon anders tegen haar aan. En dat vind ik jammer.
Wat zit je vandaag toch te trollen thabit.. Verveel je je?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat krijg je sowieso wel vaak met mensen met wie je ooit een relatie hebt gehad of die je ooit leuk vond. Als ik er zelf op terugkijk, dan is het percentage kuthoeren best groot.
Zij heeft de relatie verbroken. Ja ik hoop dat ze er eens met een fatsoenlijke kerel vandoor gaat. Nu duikt ze gewoon met de eerste de beste geïnteresseerde t bed in.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:26 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wie heeft de relatie eigenlijk verbroken ?
en ooit zal één van die rebounds haar hart wel sneller laten slaan hoor, en dan is ze weer vertrokken voor iets nieuws ...
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat krijg je sowieso wel vaak met mensen met wie je ooit een relatie hebt gehad of die je ooit leuk vond. Als ik er zelf op terugkijk, dan is het percentage kuthoeren best groot.
Ik hoop dat je echte vrienden hebt, maar aan de andere kant in oorlog en liefde is alles toegestaan... zegt men wel eensquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:23 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja is wel moeilijk.. 4 jaar een relatie gehad. Moet je haar dan steeds bij je vrienden vandaan houden? Gaat niet werken he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |