Ach. Ik mag morgen naar de verjaardag van mn oma. Dolle boel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of juist welDan ga ik van 't weekend maar allemaal singles-dingen doen, zoals... op de bank met popcorn tijdens een filmpje... owh wacht... dat kan je beter met z'n tweeen doen
Dan maar vroeg naar bed
ik dus niet, misschien later, maar ik ben iets te triest romantisch ingesteldquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoenen zonder liefde/verliefdheid zou ik ook nog kunnen
Ik geloof ook niet dat ik het kan. En seks ook al niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dus niet, misschien later, maar ik ben iets te triest romantisch ingesteld
Actief datingsites afstruinen, telefoonnummers ontfutselen bij het uitgaan? Elk weekend een ander straatje uitlikken valt daar niet onder lijkt me.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:42 schreef Copycat het volgende:
Qua dat actief daten staat er bijvoorbeeld nog een vraag open. Wat valt daaronder???
Is niet echt daten toch? Wat jij aangeeft is op zoek zijn naar een date...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Actief datingsites afstruinen, telefoonnummers ontfutselen bij het uitgaan? Elk weekend een ander straatje uitlikken valt daar niet onder lijkt me.
Nouja, er vanuit gaand dat je met dat 'op zoek zijn' ook regelmatig afspraakjes hebt met de mensen wiens telefoonnummers je hebt gekregenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:48 schreef TGT het volgende:
[..]
Is niet echt daten toch? Wat jij aangeeft is op zoek zijn naar een date...
Ok ik zag t meer als: je zwaar actief in je date storten: roos mee, nacht uitplannen..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nouja, er vanuit gaand dat je met dat 'op zoek zijn' ook regelmatig afspraakjes hebt met de mensen wiens telefoonnummers je hebt gekregen
Oh zo, ik dacht meer aan elk weekend een afspraakje met een ander als actief datenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:50 schreef TGT het volgende:
[..]
Ok ik zag t meer als: je zwaar actief in je date storten: roos mee, nacht uitplannen..
Ik denk dat jij t goed hebt begrepen.. Ik ben er ff niet bijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht meer aan elk weekend een afspraakje met een ander als actief daten
Volgens mij zou ik ook zeker niet kunnen zoenen als er geen sprake is van liefde...maar ja, dan zou ik toch eerst moeten weten of ik kan zoenenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dus niet, misschien later, maar ik ben iets te triest romantisch ingesteld
Zo lees ik het ook... en dan alle middelen aangrijpen om mensen te vinden om mee te daten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Oh zo, ik dacht meer aan elk weekend een afspraakje met een ander als actief daten
Dat lijkt me meer wanhopig dan 'actief'. Ik zou het zeker niet doen, ik loop wel rond tot ik iemand tegenkom die ik leuk genoeg vind om uit te vragen. En dat is echt niet vaak. Nu gemiddeld 1x per jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook... en dan alle middelen aangrijpen om mensen te vinden om mee te daten.
Via vrienden, collega's, familieleden die 'de perfecte match' voor je weten, bijvoorbeeld.
Of zelf aan iedereen 't tel.nr. vragen en meteen de volgende dag bellen... in de hoop dat...
Kom ik al opruimend toch gewoon het antwoord van Krullehoofd op mijn vraag tegen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:26 schreef Krullehoofd het volgende:
Met actief daten bedoelde ik dan ook dat je 1 of 2 keer per maand met iemand die je eventueel wel ziet zitten wat gaat doen, al dan niet spontaan tegengekomen of door middel van een blind date of iets dergelijke.
Oh, er stond een slot op?quote:
Owkee, het werd me uit de posts namelijk nog niet echt duidelijk.quote:Het is hier van alle markten thuis, trouwens.
Een afspiegeling van de maatschappij dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:30 schreef Copycat het volgende:
Maar volgens mij is het gros van de posters he...
you are? lesbi of bi?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een afspiegeling van de maatschappij dus.![]()
ah. Ook met beide geslachten al eens een relatie gehad?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
bi, met een overwegende voorkeur voor het mannelijke volk.
same herequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
bi, met een overwegende voorkeur voor het mannelijke volk.
Dat rijmt bijna met je username....quote:
Helemaal geen serieuze relaties gehad. Ik ben een hopeloos geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ah. Ook met beide geslachten al eens een relatie gehad?
( en dan kan je nog kiezen tussen beide geslachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal geen serieuze relaties gehad. Ik ben een hopeloos geval.![]()
16.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
( en dan kan je nog kiezen tussen beide geslachten)
en hou oud ben je, als ik vragen mag
quote:
haha is dat jouw ideale vrouw dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
158cm en schoenmaat 37
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je dat ze wel bestaan!!!!!!!!!
Ja sowieso moeten mn vriendinnetjes kleiner zijn dan 1.65m en t liefst 1.60 of kleinerquote:
1.55quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pas op of ik word spontaan verliefd op jou... Hoe lang ben je dan??? als ik zo vrij mag zijn
en wil je eigenlijk een relatie, of liever niet voor het moment ?quote:
hoe groot ben jij dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja sowieso moeten mn vriendinnetjes kleiner zijn dan 1.65m en t liefst 1.60 of kleiner![]()
nee, mij maakt het echt niks uit, als ik maar een partner krijgquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
Vraag: Is lengte een selectiecriteruim voor jullie bij het kiezen van een partner?
Geen keiharde eis, maar ik heb wel liever iemand die groter is dan ik (ben zelf 1,76m).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
1.55
Maar ik ga niet vreemd, sorry
Vraag: Is lengte een selectiecriteruim voor jullie bij het kiezen van een partner?
1.83m dus t ligt niet aan mn eigen lengte... Tis gewoon een vage tik van mequote:
ik val juist op jongens van jouw lengte of groterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1.83m dus t ligt niet aan mn eigen lengte... Tis gewoon een vage tik van me![]()
Bij mij wel dus. Ik vind lange meisjes ook niet aantrekkelijk. Ik vind ze wel mooi en snap ook dat jongens er helemaal wild van worden, maar het doet bij mij vrij weinig. Ik wil mij groot voelen tov mn vriendinnetjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |