Ik denk dat jij t goed hebt begrepen.. Ik ben er ff niet bijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh zo, ik dacht meer aan elk weekend een afspraakje met een ander als actief daten
Volgens mij zou ik ook zeker niet kunnen zoenen als er geen sprake is van liefde...maar ja, dan zou ik toch eerst moeten weten of ik kan zoenenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik dus niet, misschien later, maar ik ben iets te triest romantisch ingesteld
Zo lees ik het ook... en dan alle middelen aangrijpen om mensen te vinden om mee te daten.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:51 schreef CherryLips het volgende:
Oh zo, ik dacht meer aan elk weekend een afspraakje met een ander als actief daten
Dat lijkt me meer wanhopig dan 'actief'. Ik zou het zeker niet doen, ik loop wel rond tot ik iemand tegenkom die ik leuk genoeg vind om uit te vragen. En dat is echt niet vaak. Nu gemiddeld 1x per jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo lees ik het ook... en dan alle middelen aangrijpen om mensen te vinden om mee te daten.
Via vrienden, collega's, familieleden die 'de perfecte match' voor je weten, bijvoorbeeld.
Of zelf aan iedereen 't tel.nr. vragen en meteen de volgende dag bellen... in de hoop dat...
Kom ik al opruimend toch gewoon het antwoord van Krullehoofd op mijn vraag tegen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:26 schreef Krullehoofd het volgende:
Met actief daten bedoelde ik dan ook dat je 1 of 2 keer per maand met iemand die je eventueel wel ziet zitten wat gaat doen, al dan niet spontaan tegengekomen of door middel van een blind date of iets dergelijke.
Oh, er stond een slot op?quote:
Owkee, het werd me uit de posts namelijk nog niet echt duidelijk.quote:Het is hier van alle markten thuis, trouwens.
Een afspiegeling van de maatschappij dus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:30 schreef Copycat het volgende:
Maar volgens mij is het gros van de posters he...
you are? lesbi of bi?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een afspiegeling van de maatschappij dus.![]()
ah. Ook met beide geslachten al eens een relatie gehad?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
bi, met een overwegende voorkeur voor het mannelijke volk.
same herequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
bi, met een overwegende voorkeur voor het mannelijke volk.
Dat rijmt bijna met je username....quote:
Helemaal geen serieuze relaties gehad. Ik ben een hopeloos geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:37 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ah. Ook met beide geslachten al eens een relatie gehad?
( en dan kan je nog kiezen tussen beide geslachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:50 schreef Alicey het volgende:
[..]
Helemaal geen serieuze relaties gehad. Ik ben een hopeloos geval.![]()
16.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:51 schreef petitlapin het volgende:
[..]
( en dan kan je nog kiezen tussen beide geslachten)
en hou oud ben je, als ik vragen mag
quote:
haha is dat jouw ideale vrouw dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
158cm en schoenmaat 37
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zie je dat ze wel bestaan!!!!!!!!!
Ja sowieso moeten mn vriendinnetjes kleiner zijn dan 1.65m en t liefst 1.60 of kleinerquote:
1.55quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:56 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pas op of ik word spontaan verliefd op jou... Hoe lang ben je dan??? als ik zo vrij mag zijn
en wil je eigenlijk een relatie, of liever niet voor het moment ?quote:
hoe groot ben jij dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja sowieso moeten mn vriendinnetjes kleiner zijn dan 1.65m en t liefst 1.60 of kleiner![]()
nee, mij maakt het echt niks uit, als ik maar een partner krijgquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
Vraag: Is lengte een selectiecriteruim voor jullie bij het kiezen van een partner?
Geen keiharde eis, maar ik heb wel liever iemand die groter is dan ik (ben zelf 1,76m).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
1.55
Maar ik ga niet vreemd, sorry
Vraag: Is lengte een selectiecriteruim voor jullie bij het kiezen van een partner?
1.83m dus t ligt niet aan mn eigen lengte... Tis gewoon een vage tik van mequote:
ik val juist op jongens van jouw lengte of groterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
1.83m dus t ligt niet aan mn eigen lengte... Tis gewoon een vage tik van me![]()
Bij mij wel dus. Ik vind lange meisjes ook niet aantrekkelijk. Ik vind ze wel mooi en snap ook dat jongens er helemaal wild van worden, maar het doet bij mij vrij weinig. Ik wil mij groot voelen tov mn vriendinnetjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
haha dat wordt me best vaak gevraagd, maar nee daar voel ik niks voor en ben er ook helemaal niet nieuwsgierig naar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben de singles wel eens gedacht aan daten met hezelfde geslacht? uit frustratie of uit nieuwschierigheid?
ik ben bischierig, maar wil alleen sex met een vrouw, geen relatie ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:59 schreef Metro2005 het volgende:
Hebben de singles wel eens gedacht aan daten met hezelfde geslacht? uit frustratie of uit nieuwschierigheid?
Oud? Me ex is 39 en heb ook wel es met iemand van 26 gehad ( ouder dan jou dus nogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook steeds af... Hier komen alleen singles wolkje!![]()
Ik voel een liefde opbloeien tussen mij en Sylvana... Beetje jammer dat ik al zo oud ben![]()
Een vraag die ik niet echt met een ja of nee beantwoord. Ik ben zelf niet actief op zoek, op het huidige moment is een relatie denk ik ook erg moeilijk, omdat ik ietsje teveel "persoonlijke problemen" heb die spelen op het moment, zowel op praktisch vlak (Vooral financieel/juridisch) als op psychisch vlak (Ben onder behandeling voor een stoornis/handicap, maar het echte werk zal ik zelf moeten doen. Dat vreet ook aardig wat energie en brengt ook wel onzekerheid en onevenwichtigheid met zich mee). Ik ben bang dat een relatie op dit moment niet gelijkwaardig kan zijn. Ik heb voor mezelf nog teveel te doen, en kan een partner op dit moment niet "geven" wat zhij mij kan geven. Ik houd echter wel mijn ogen open, en het kan altijd zomaar zijn dat ik iemand tegen het lijf loop waarmee het klikt, en waarmee ik ondanks mijn huidige staat iets kan opbouwen. Het moet in dat geval echter wel iemand zijn die heel sterk in zijn of haar schoenen staat.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en wil je eigenlijk een relatie, of liever niet voor het moment ?
Ik ben zelf best lang (1 meter 95), maar ik zou iemand niet afwijzen omdat deze persoon veel kleiner is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
1.55
Maar ik ga niet vreemd, sorry
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:07 schreef JoeyT het volgende:
Ja![]()
Of betekent dat dat je geen relatie hebt???![]()
ow, kut, ik had ' lente" gelezen, en bedoelde dus dat het mij niet uitmaakt of ik nou in de lente of in de winter of in de zomer of in de herfst een partner krijgquote:
En jou vriend, valt die ook op kleine meisjes of was t puur toeval?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:09 schreef Wolkje het volgende:
[..]![]()
Mijn selectiecriterium voor jongens lengte is niet zo moeilijk, hij moet zo ong. 1.80 zijn, iets langer mag ook, maar geen 2.10 ofzo.
Mijn lief is 1.85
Het zou voor mij wel mogelijk zijn, maar wel alleen op vrouwen die "sterker" zijn dan ikzelf, en ook nog eens dominant genoeg... Dat zijn er niet veel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:02 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ben bischierig, maar wil alleen sex met een vrouw, geen relatie ofzo
Sex met een vrouw vind ik heerlijk, maar zou er nooit verliefd op kunnen worden
Heerlijk is dat... Meisje die op je klimtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb graag lange mannen van liefst 1.90 of langer. Ik kijk graag tegen ze op!Ik moet er wel in kunnen klimmen, en hij moet me kunnen dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |