Whoehoew!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Zaterdagavond gaat het gebeuren![]()
Zij komt ook waar ik heenga![]()
En er is verder niemand thuis het hele weekend![]()
Dusse het gaat lukken mensen![]()
Ik denk dat het uitmaakt hoe lang jullie een relatie hebben gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:31 schreef Metro2005 het volgende:
Moet zeggen dat ik de laatste tijd toch weer wat contact met mijn ex heb (mijn 1e vriendin) en dat we nu gewoon goed met elkaar overweg kunnen. Alleen kijken we nu allebei heel nuchter tegen de zaken aan en kunnen we ook wat rationeler erover praten. Het is immers niet alleen maar ruzie en oorlog geweest.
Toch op zich wel fijn om een beetje contact met je ex te hebben zo nu en dan, je deelt toch een groot deel van je leven met elkaar.
ja dat dooe je niet goedquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
1 vriendin gaat vanavond uit met m'n crush
andere vriendin zit t weekend bij haar vriend
andere vriendin heeft vanavond een date
Je bent niet de enige hoor...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Maar: Go Go Go Beach! Oftewel; succes
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Leuk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit elke dag bij mijn ouders...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:15 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zit het hele weekend bij mijn ouders. Nou. Jeej..
Gebeurt vaker denk ik. Jammer maar niet schokkend.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Hmm... dit begint al een beetje te jeuken. Dan krijg je dat "en waarom ik niet gevoel"...quote:andere vriendin heeft vanavond een date
En dit is dus ronduit KUT.quote:1 vriendin gaat vanavond uit met m'n crush
Woeiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Precies! Ik ben morgen alleen thuis en ga dus even de Lord of the Rings extended Edition kijken van deel 2quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:13 schreef JoeyT het volgende:
Nog ff speciaal voor CherrieLips:
If life seems jolly rotten
There's something you've forgotten
And that's to laugh and smile and dance and sing.
When you're feeling in the dumps
Don't be silly chumps
Just purse your lips and whistle - that's the thing.
And...always look on the bright side of life...
Always look on the light side of life...
![]()
Is t dan over met WM????????quote:
Stomme vraag misschien, maar vla ??????quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:06 schreef Cylvia het volgende:
[..]
Whoehoew!!
Alles geschoren..?
Genoeg drank/vla in huis..?
even de checklist afwerken..
Tranceptor gaat misschienquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:48 schreef Diamantgirl het volgende:
ik ga morgen lekker naar Luna en zal wel kijken wat voor leuks er rond loopt wie van jullie gaat daar ook naartoe ??![]()
dat snapte ik ook al niet helemaalquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:34 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar vla ??????![]()
Dan zijn er ook nog de mensen die nooit aan daten gedaan hebben...quote:
Wie doen er hier eigenlijk actief aan daten en wie niet ??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Dan zijn er ook nog de mensen die nooit aan daten gedaan hebben...![]()
*steekts hand opquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:09 schreef warboel het volgende:
[..]
Dan zijn er ook nog de mensen die nooit aan daten gedaan hebben...![]()
Nu moet je het waarmaken ook he... Voel je de druk alquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:04 schreef Beach het volgende:
Ik ben ook niet echt een actief dater. Het is echter iets dat voor mij sowieso complexer ligt/lag.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Wie doen er hier eigenlijk actief aan daten en wie niet ??
Ik ben geen actieve dater.
In mijn geval 3,5 jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:09 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik denk dat het uitmaakt hoe lang jullie een relatie hebben gehad.
Toevallig heb ik er nu een kandidate voor, maar meestal niet. Overigens niet dit weekend.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
hoe bedoel je ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een actief dater. Het is echter iets dat voor mij sowieso complexer ligt/lag.
Een kandi-date?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Toevallig heb ik er nu een kandidate voor, maar meestal niet. Overigens niet dit weekend.
Wat versta je onder "actief aan daten doen" ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:15 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
quote:
Hond is altijd makkelijk opstapje tot contact maken. Zo maakte ik ook een contact met een vrouw in de trein via haar hond (wie weet is het wel dezelfdequote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:14 schreef CvB het volgende:
Mijn laatste date was iets van een jaar terug, daarna niemand meer tegengekomen voor een date.
Vandaag zat ik trouwens in de trein naast een leuke meid met een grote hond, dus heb daar een tijdje mee zitten kletsen. Was wel erg leuk, vooral omdat ik normaal nooit zo snel contact maak, of als ik het maak dat ik niet zo goed weet wat ik moet zeggen. Nu was het natuurlijk wel erg makkelijk door haar hond, maar toch. Ik ben blij dat ik merk dat ik vooruitgang boek op dat gebied.
Het ontmoeten van nieuwe mensen heeft vaak wel tot gevolg dat ik er weer nieuwe muziekjes bij krijg, omdat ik t leuk vind dan eens een ander genre te "proberen". Ik pas me niet aan aan die persoon, maar zie het meer als een aanvulling, uitbreidingquote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef WeirdMicky het volgende:
We hebben 1 onderdeel sowieso nog niet behandeld en in de verbreding van het singlestopic past die wel: muziek
Ben je als single andere muziek gaan luisteren? Fanatieker gaan luisteren, meer naar feesten gaan, eigen instrument spelen, etc.
Kort samengevat speelt er bij mij een stoornis mee die wat problemen met zich meeneemt, hoewel dat in het verleden veel erger was. Ik wil het er echter verder niet over hebben, en zeker in deze topic lijkt het me niet gepast.quote:
als ik het goed begrijp zit je daar dus op een date met een oninteressant verlegen meisje, die je eigenlijk niet meer wil zien.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:59 schreef Topmaat het volgende:
Gisteren een date gehad. Maar er was echt niks aanZe wist niet veel te zeggen (verlegen) en ze kon niet lekker zoenen. Ik had het snel gezien
![]()
Dus geen vervolgafspraakje meer met haar.
Devaluatie van seksualiteit. Heel betreurend om te constateren inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp zit je daar dus op een date met een oninteressant verlegen meisje, die je eigenlijk niet meer wil zien.
maar toch draai je met dat kind dan nog een tong ?
![]()
Haha iddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp zit je daar dus op een date met een oninteressant verlegen meisje, die je eigenlijk niet meer wil zien.
![]()
ach, voor mijn part likken ze elkaar volledig nat, ik begrijp het gewoon nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:04 schreef thabit het volgende:
[..]
Devaluatie van seksualiteit. Heel betreurend om te constateren inderdaad.
Niet zo raar toch... Tis beter dan naar je posters op de muur staren... Maar idd zoenen is dan ook weinig aan. Ga dan gewoon met dr naar bed dan heb je er tenminste nog iets aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:02 schreef petitlapin het volgende:
[..]
![]()
Waar maak je je druk omquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ach, voor mijn part likken ze elkaar volledig nat, ik begrijp het gewoon niet![]()
Nee. Ik luister nu alleen niet meer naar de muziek die mijn ex meenam of had. Luister nog steeds dezelfde dingen of nieuwe die ik ergens opdruik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 19:27 schreef WeirdMicky het volgende:
We hebben 1 onderdeel sowieso nog niet behandeld en in de verbreding van het singlestopic past die wel: muziek
Ben je als single andere muziek gaan luisteren? Fanatieker gaan luisteren, meer naar feesten gaan, eigen instrument spelen, etc.
We zijn niet allemaal zulke players als jou hoor Joeyquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Niet zo raar toch... Tis beter dan naar je posters op de muur staren... Maar idd zoenen is dan ook weinig aan. Ga dan gewoon met dr naar bed dan heb je er tenminste nog iets aan
je kan ook gewoon wegggaan ... zoenen zonder liefde/verliefdheid zou ik ook nog kunnen, maar hoe kan je nu geil worden als er een oninteressant verlegen mens voor je staatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:05 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Haha iddAls je er niet mee kan praten moet je toch wat anders doen he.
seks en interesse in iemand hoeven niet altijd met elkaar verbonden te zijn... Bovendien heb je dan de volgende dag nog iets aan je vrienden te vertellen....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:06 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ach, voor mijn part likken ze elkaar volledig nat, ik begrijp het gewoon niet![]()
Heeft niets met players te maken, maar ik heb t gewoon niet echt met zoenen... Ben zelf altijd bang voor de ziekte van pfeiferquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:08 schreef Topmaat het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zulke players als jou hoor Joey![]()
Ik wist niet eens wat het wasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De discussie wel...Maar je hebt gelijk ik had moeten zeggen: Luistert nu elke SINGLE naar watskeburt ofso
ja, je kan beter direct neuken, loop je uiteraard geen risico op een vieze ziektequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft niets met players te maken, maar ik heb t gewoon niet echt met zoenen... Ben zelf altijd bang voor de ziekte van pfeifer
Je vrijt veilig of je vrijt niet tochquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:12 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja, je kan beter direct neuken, loop je uiteraard geen risico op een vieze ziekte
![]()
en je douwt wel overal je snikkel inquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heeft niets met players te maken, maar ik heb t gewoon niet echt met zoenen... Ben zelf altijd bang voor de ziekte van pfeifer
ik wil alleen maar lastig doen, lief is niet thuis, ik ben moe en ik verveel mequote:
Jaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:15 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en je douwt wel overal je snikkel in?
Wat heeft zoenen met geil te maken op een "simpele" date?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je kan ook gewoon wegggaan ... zoenen zonder liefde/verliefdheid zou ik ook nog kunnen, maar hoe kan je nu geil worden als er een oninteressant verlegen mens voor je staat
maar soit, petitlapin de conservatieve trut zal maar zwijgen![]()
net in ander topic gelezen,quote:
ik geef enkel tongzoenen als ik geil benquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:18 schreef Topmaat het volgende:
[..]
Wat heeft zoenen met geil te maken op een "simpele" date?
Mietjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:11 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Condooms uitvinding vd eeuwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:16 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik wil alleen maar lastig doen, lief is niet thuis, ik ben moe en ik verveel me. En veilig vrijen, tja, als je in een vaste relatie zit, reken je op de pil als enige bescherming. Condooms zijn mijn ding niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |