Dat laatste is voor mij geen eis. Ik ben niet echt zwaar, maar draagbaar ook niet echt vrees ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:44 schreef Thisbe het volgende:
Ik heb graag lange mannen van liefst 1.90 of langer. Ik kijk graag tegen ze op!Ik moet er wel in kunnen klimmen, en hij moet me kunnen dragen!
ja hoor, ik heb een vriend die 2 cm kleiner is dan ik en met hem zou ik best een relatie kunnen hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een vraag voor de dames die hiermee verband houdt : Zou je een relatie kunnen hebben met een man die kleiner is dan jijzelf?
is JoeyT op zoek naar een partner of zoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Heerlijk is dat... Meisje die op je klimt![]()
Hoe lang ben je zelf Thisbe?
Ik laat meisjes graag wachten...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Sylvana het volgende:
Joey, waarom ben je niet op msn?
voeg je me toe en dan ben je offline, schiet ook niet op
Voor mezelf denk ik wel dat het kan.. Maar er is dan wel wat speling van de natuur nodig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja hoor, ik heb een vriend die 2 cm kleiner is dan ik en met hem zou ik best een relatie kunnen hebben
neequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
Een vraag voor de dames die hiermee verband houdt : Zou je een relatie kunnen hebben met een man die kleiner is dan jijzelf?
haha okeej is goed, bedenk wel dat ik alleen in het weekend online ben, heb op me kamer nog geen internetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:47 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik laat meisjes graag wachten...Zit nu ff op een andere pc...
Ik denk dat ik dat wel zou kunnen, maar ik vind het toch altijd wat raar aanvoelen. Maar dat kan ook komen doordat ik vroeger bij de langste meiden uit de klas hoorde en ik vaak een eind boven m'n vriendinnen uitstakquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is voor mij geen eis. Ik ben niet echt zwaar, maar draagbaar ook niet echt vrees ik.![]()
Hmm grappig dat je 168 cm bent. Ik had je toch een stukje langer als mezelf geschat (169).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:47 schreef Aventura het volgende:
Ik heb weleens een vriend gehad die niet langer was dan 170 cm (ik ben 168 cm).Maar dat was een uitzondering - meeste waren toch wel tussen de 185 en de 200 cm.
Neej dat valt best meequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
is JoeyT op zoek naar een partner of zo, hij lijkt me iets te curieus naar de 'maten' van de dames hier...
![]()
En ik jou kleiner! Misschien omdat je tengerder bent? En ik heb altijd hakken aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm grappig dat je 168 cm bent. Ik had je toch een stukje langer als mezelf geschat (169).
Hoe bedoel je dat precies? Ik begrijp even niet helemaal het verband (Maar ik ben van nature blond, dus het kan ook daar aan liggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat wel zou kunnen, maar ik vind het toch altijd wat raar aanvoelen. Maar dat kan ook komen doordat ik vroeger bij de langste meiden uit de klas hoorde en ik vaak een eind boven m'n vriendinnen uitstak
Hahahaha en wat als de dame in kwestie 1.90+ is??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat laatste is voor mij geen eis. Ik ben niet echt zwaar, maar draagbaar ook niet echt vrees ik.![]()
Ik zie mezelf toch wel gaan voor iemand die kleiner is dan ik...en ik meet slechts een nogal matige 1 meter 73quote:Op vrijdag 20 mei 2005 21:58 schreef Wolkje het volgende:
[..]
Vraag: Is lengte een selectiecriteruim voor jullie bij het kiezen van een partner?
Dat ik me niet op m'n gemak voel als ik naast iemand loop die kleiner is dan ik. Dan voel ik me zo'n onhandige reus.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies? Ik begrijp even niet helemaal het verband (Maar ik ben van nature blond, dus het kan ook daar aan liggen.).
Ik heb meestal ook wel hakken aan, zo ook tenminste een van de keren dat we elkaar gezien hebben.. Misschien dat lichaamsbouw er iets mee te maken heeft, hoewel dat ook niet helemaal logisch is... Weird.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
En ik jou kleiner! Misschien omdat je tengerder bent? En ik heb altijd hakken aan
Dat wordt dan denk ik een heel ander verhaal.. Ik heb ook een meid gekend van 1.97.. Ik zou het zelf toch wel erg lastig vinden denk ik..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hahahaha en wat als de dame in kwestie 1.90+ is??
(Zelf een keer meegemaakt, geen relatie mee, vaag, maar wel gaaf)
Nee, ik ben zelf ook niet de dikstequote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:53 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb meestal ook wel hakken aan, zo ook tenminste een van de keren dat we elkaar gezien hebben.. Misschien dat lichaamsbouw er iets mee te maken heeft, hoewel dat ook niet helemaal logisch is... Weird.
Waarom nie??quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:52 schreef Thisbe het volgende:
Joey ik ben te lang voor je!.
Nee ik zou geen relatie met iemand kunnen hebben die kleiner is dan ikzelf, ik vind het al vreemd om een jongen te zoenen die 1.80 is(ik moest deze smiley nog eens gebruiken!)
Op die manier.. Wel begrijpelijk denk ik.. Hoewel het soms wel mooi kan zijn. Er zijn wel stelletjes met een lange vrouw en een kleine man die er toch mooi uitzien... Ikzelf ben niet zo lang, een reus voelen zal ik me denk ik niet snel.. Maar een man die nog kleiner is dan ikzelf?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ik me niet op m'n gemak voel als ik naast iemand loop die kleiner is dan ik. Dan voel ik me zo'n onhandige reus.
Dus als ik een vriend zou hebben die kleiner is dan ik zou ik me steeds zo lomp voelen
Ikzelf had er geen problemen mee, voor zover ik weet zij ook nie..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:54 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat wordt dan denk ik een heel ander verhaal.. Ik heb ook een meid gekend van 1.97.. Ik zou het zelf toch wel erg lastig vinden denk ik..
Je hebt een brief geschreven? Wat ont-zet-tend lief!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:52 schreef Jaguarized het volgende:
Zo heb ik een meisje een brief geschrevenwaarin ik heb gemeld d'r nogal leuk te vinden.
Het zou in ieder geval niet erg veel meer kunnen schelen denk ik dan, hooguit een paar centimeter.. Mijn eigen 169 is recent, dus daar kan ook wel van worden aangenomen dat-ie klopt.. Een vraag die wel opeens in me opkomt is hoe betrouwbaar signalementen zijn waar wordt gesproken van iemand die "ongeveer 1.xx lang" is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:54 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee, ik ben zelf ook niet de dikste
Of ik ben stiekem toch langer, maar ik ben op mijn 17de voor het laatst opgemeten en toen was ik toch wel klaar met groeien
met wat jij noemt, of door me onverwachts ergens mee naar toe te nemen, weekendje weg, me een dagje lekker verwennen, lieve woorden, brieven, cadeautjes enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Leuk discussiepunt: Met welke actie kan een man/vrouw jouw veroveren?
Bij mij zijn het idd dingen als bovenstaande. Ik smolt altijd als mijn ex bijvoorbeeld een cadeautje op mijn kussen had gelegd (onder de deken) met een lief briefje erbij.
Ik had geen msn, 06 of emailadres van d'r...Nooit gevraagd om de een of andere reden, wel een telefoonnummer van haar thuis maar ja, het staat zo raar als d'r pa en ma dan opnemen...en het was ook nog eens een ex-collega gedurende een jaar ofzo...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je hebt een brief geschreven? Wat ont-zet-tend lief!Ik zou daarvoor vallen als een baksteen!
Bij mij zijn het idd dingen als bovenstaande. Ik smolt altijd als mijn ex bijvoorbeeld een cadeautje op mijn kussen had gelegd (onder de deken) met een lief briefje erbij.
Ik zou het je niet kunnen zeggen; niemand heeft het ooit geprobeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nooit over nagedacht eigenlijk..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Die worden altijd erg ruim genomen, valt mij altijd op. Vaak gebruikt men zelfs ' gemiddeld postuur'.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou in ieder geval niet erg veel meer kunnen schelen denk ik dan, hooguit een paar centimeter.. Mijn eigen 169 is recent, dus daar kan ook wel van worden aangenomen dat-ie klopt.. Een vraag die wel opeens in me opkomt is hoe betrouwbaar signalementen zijn waar wordt gesproken van iemand die "ongeveer 1.xx lang" is.
Nee, gebruik een andere verwoording: Het is nog niemand geluktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:01 schreef warboel het volgende:
[..]
Ik zou het je niet kunnen zeggen; niemand heeft het ooit geprobeerd![]()
gaaf? ik heb ooit iets gehad met een meid die 10cm langer was dan mij, staand zoenen was echt weird daarmee.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:51 schreef Mr. Orange het volgende:
[..]
Hahahaha en wat als de dame in kwestie 1.90+ is??
(Zelf een keer meegemaakt, geen relatie mee, vaag, maar wel gaaf)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |