Idd. Bangmakerij.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Je zou het niet snel verwachten van de VVD. Maar na de euro kan je alles van die nepliberale technocraten verwachten. Ze gaan gewoon over lijken.
Het is toch ook een Europese grondwet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:56 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik hoor eigenlijk vooral argumenten waarom je voor of tegen Europa zou moeten zijn ipv argumenten voor deze grondwet.
Over het oorlogspotje van het kabinet nog niet gesproken. Weer belastinggeld over de balk, net of die paar propagandafoldertjes extra helpen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Idd. Bangmakerij.
Kat-in-het-nauw-gedrag is dit gewoon.
Je zou als VVD-bestuur die idiote EP'ers toch onmiddelijk royerenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:51 schreef pberends het volgende:
http://www.nu.nl/news/528(...)e_met_holocaust.html
Wat een mafkezen, weer tienduizenden NEE-stemmers erbij door deze mongolen actie. Zijn ze soms wel tegen?
Niet gezien, wel al vaker over gehoord en over gelezen. Er is ook een topic over in C&H. Nou ja, het zou mij niets verbazen als er opzet in het spel was, want Israël vertrouw ik niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Erg merkwaardig allemaal. Een Amerikaan opperde dat het spionageschip moest worden uitgeschakeld omdat Israel in de nabije omgeving duizend Egyptische krijgsgevangenen aan het executeren was...
Jawel, maar je kan niet voor of tegen Europa stemmen. Alleen op de grondwet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Het is toch ook een Europese grondwet.
Ik vind de argumenten van de voorstanders een stuk onzinniger en onrealistischer dan de NEE-stemmers. De voorstanders moeten namelijk een onbegrijpelijk stuk tekst verdedigen. Terwijl de tegenstanders hun eigen goed begrijpelijke verhaal ervan kunnen maken. Ik betrap de tegenstanders niet op veel onzinnige argumenten. Wilders was in NOVA gister heel duidelijk. En dat zal Ronald Plasterk a.s. zondag in Buitenhof ook weer zijn. Er is geen speld tussen te krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:03 schreef sizzler het volgende:
[..]
Jawel, maar je kan niet voor of tegen Europa stemmen. Alleen op de grondwet.
Neem nou dat zeepkistje van Nova: van de week stond Ad Scheepbouwer van KPN erop met de boodschap: "we moeten kunnen concurreren met Azië en de VS, daarom is een sterk Europa nodig." Maar dat staat volledig los van de Grondwet. Je kan ook goede -economische- afspraken maken zonder de souvereiniteit van landen mbt het asielbeleid op te geven. Of gisteren: een of andere Frans-Nederlandse columnist van de volkskrant. Die had ook een briljante reden: de tegenstemmers waren extreem rechts en extreem links en omdat we die niets moeten gunnen moeten we vóór stemmen. Dat gaat toch nergens meer over?
Ohja, Plasterk.quote:
Kok brabbelde altijd al vage zinnen. Van die holle frasen gebruikte hij, die nergens op gebaseerd waren. Klonk wel mooi, daar niet van. Hij had zeker gelezen dat commucatie voor 90% van het lichaam gaat, en dat ie daarom wel iets kon brabbelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, Plasterk.Welke verkapte communist zei ookalweer dat hij zich niet met de dicussie mocht bemoeien omdat het "geen speeltuin" is?
Ik vond Kok overigens ook belabberd bij Nova. Welk argument vóór de grondwet had hij nou? Volgens mij kwam hji niet verder dan het belang van Europa in zijn algemeenheid.
De stilte die volgde op de vraag of Nederland minder te zeggen kreeg was pijnlijk. Jammer dat Witteman hem enigszins redde.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, Plasterk.Welke verkapte communist zei ookalweer dat hij zich niet met de dicussie mocht bemoeien omdat het "geen speeltuin" is?
Ik vond Kok overigens ook belabberd bij Nova. Welk argument vóór de grondwet had hij nou? Volgens mij kwam hji niet verder dan het belang van Europa in zijn algemeenheid.
Ze zijn ook een stuk onzinniger en onrealistischer omdat voorstanders uit zouden moet leggen wat precies goed is aan deze grondwet, tegenstanders hebben geen belang om inhoudelijk in te gaan op de grondwet. Wilders was wel duidelijk maar veel van zijn argumenten hadden wederom geen betrekking op de grondwet.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind de argumenten van de voorstanders een stuk onzinniger en onrealistischer dan de NEE-stemmers. De voorstanders moeten namelijk een onbegrijpelijk stuk tekst verdedigen. Terwijl de tegenstanders hun eigen goed begrijpelijke verhaal ervan kunnen maken. Ik betrap de tegenstanders niet op veel onzinnige argumenten. Wilders was in NOVA gister heel duidelijk. En dat zal Ronald Plasterk a.s. zondag in Buitenhof ook weer zijn. Er is geen speld tussen te krijgen.
Ik ben dat dus niet met je eens.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:19 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ze zijn ook een stuk onzinniger en onrealistischer omdat voorstanders uit zouden moet leggen wat precies goed is aan deze grondwet, tegenstanders hebben geen belang om inhoudelijk in te gaan op de grondwet. Wilders was wel duidelijk maar veel van zijn argumenten hadden wederom geen betrekking op de grondwet.
Dat is de standaard-procedure bij linkse politici in een NOVA uizending.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
De stilte die volgde op de vraag of Nederland minder te zeggen kreeg was pijnlijk. Jammer dat Witteman hem enigszins redde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |