Mij heb je vast wel gemist?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goed ik zie het al, heb niet veel boeiends gemist
Truman, de stagiair van mn zusquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goddess had je een fokker aan de telefoon ? wie dan ?
leer es antwoordenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
houniet, leer eens meerdereachter elkaar te zetten... *zucht*
ik kom niet meer bij!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]tis weer het uur van de sterke grappen
![]()
er is nog nieteens 1 uur voorbij, doe eens beter je bestquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef DracoAkaIk het volgende:
back enzo....
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
houniet, leer eens meerdereachter elkaar te zetten... *zucht*
aha wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van cathquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Truman, de stagiair van mn zus
oke.. brand maar los danquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]tis weer het uur van de sterke grappen
![]()
nee jeroenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr van cath![]()
Wat moest die van je dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:30 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Truman, de stagiair van mn zus
u riepquote:
Toen heb je hem eerst maar ff verteld dat hij hier ook eens moet komenquote:
zo!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:32 schreef Houniet het volgende:
herkansing![]()
:
:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
goddesssssss![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enzo
neeeee we willen juist meer vrouwenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Toen heb je hem eerst maar ff verteld dat hij hier ook eens moet komen
Misschien moeten we een landelijke compagne actie gaan beginnen om meer vrouwelijke stagiairs hier te krijgen.... iemand die stage loopt bij een reclameburo ofzoiets ????quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
bier drinken, winden laten en aan hun ballen krabben?
ehm ja... zo zijn wijquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
vergeet niet: boerenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je vergeet masturberenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou 't wel gewoon bij bier zonder matequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Je vergeet sexquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
That's life!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, iets van 3 of 4. maar wouter is niet haar stagiair, maar hij loopt stage bij mn zus dr werk. alleen doet mn zus tv en hij radioquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:33 schreef snellejelle het volgende:
[..]
huhheeft je zus meerdere stagiaires
dat is een goed ideequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien moeten we een landelijke compagne actie gaan beginnen om meer vrouwelijke stagiairs hier te krijgen.... iemand die stage loopt bij een reclameburo ofzoiets ????![]()
Aaaah dus je zus kan wel ff reclame maken voor dit topic om meer vrouwelijke stagiairs hier te krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, iets van 3 of 4. maar wouter is niet haar stagiair, maar hij loopt stage bij mn zus dr werk. alleen doet mn zus tv en hij radio
Nodig ze hier uit dan !!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef knox_ het volgende:
* knox_ kent nog wel wat (mooie) vrouwelijke stagaires
haal ze hierheenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef knox_ het volgende:
aha vandaarrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ja, iets van 3 of 4. maar wouter is niet haar stagiair, maar hij loopt stage bij mn zus dr werk. alleen doet mn zus tv en hij radio
M.T.P.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
Dat zijn barbarenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:34 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat is t leven van een manquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
bier drinken, winden laten, aan hun ballen krabben, masturberen, boeren en sexen?
thats lifequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef goddess-in-heaven het volgende:
bier drinken, winden laten, aan hun ballen krabben, masturberen, boeren en sexen?
maar die houdt ie natuurlijk voor zichzelfquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef knox_ het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Aaaah dus je zus kan wel ff reclame maken voor dit topic om meer vrouwelijke stagiairs hier te krijgen![]()
schop ze meteen hier naar toequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef knox_ het volgende:
hoi koekwausquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik wil jullie voor mezelf houden! (en de meeste hebben vandaag hun laatste dag)
Jij snapt het kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar die houdt ie natuurlijk voor zichzelf
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
M.T.P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is een kant die ik nog niet kende van mannen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik wil jullie voor mezelf houden! (en de meeste hebben vandaag hun laatste dag)
Wie is er vandaag voor het laatste op stage dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
M.T.P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is niet een kant van mij hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]dat is een kant die ik nog niet kende van mannen
hier niet... daarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wie is er vandaag voor het laatste op stage dan ?![]()
ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
de jongens bij cath op kantoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
jij bent niet bang he, voor jou hebben ze ook gipsquote:
ik weet hun namen niet, wel dat mn zus volgende week naar hun afscheidsfeest moetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
Mensen het is echt verschrikkellijk er zit hier ineens een wespenplaag in de tuin en om mijn kantoortje heeb (het is een los kantoor) getver!!!! ik vind het echt eng!!!!![]()
gatverpielekes!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
Mensen het is echt verschrikkellijk er zit hier ineens een wespenplaag in de tuin en om mijn kantoortje heeb (het is een los kantoor) getver!!!! ik vind het echt eng!!!!![]()
Ik kom ze wel wegjagenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
Mij krijg je niet bang hoor vanachter je computer. Daarnaast ook moeilijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
jij bent niet bang he, voor jou hebben ze ook gips![]()
Die steken toch nog niet in deze tijd van het jaarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
Waar is jitz als je hem nodig hebt... hij hoort je te beschermen met zijn banaan !!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
stil zitten en blazenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
waar?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waar is jitz als je hem nodig hebt... hij hoort je te beschermen met zijn banaan !!
Koffie halen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:39 schreef Oviedeee het volgende:
Wat een kutklusjes moet ik weer doen vandaag
Je moet je stagebegeleider zuigen ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:39 schreef Oviedeee het volgende:
Wat een kutklusjes moet ik weer doen vandaag
trust me... Dat is niet mannelijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]dat is een kant die ik nog niet kende van mannen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]jitzzzzeeee in een imkerpak met een banaan in zijn oor
Nee maar ik meen het, vind het zo eng.. het zijn er echt heel erg veel ik weet dat het stom klinkt maar zoveel wespen heb ik nog nooit gezien..quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef snellejelle het volgende:
[..]jitzzzzeeee in een imkerpak met een banaan in zijn oor
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Houniet het volgende:
zeker leerzaam nils
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet je stagebegeleider zuigen ?
bah ik denk dat ik nu weggaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Had nog nooit gehoord van M.T.P.-en
ervaring mee?
Nee dat doe jij toch vnvd... sjappiquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je moet je stagebegeleider zuigen ?
Ze zijn toch niet binnen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het, vind het zo eng.. het zijn er echt heel erg veel ik weet dat het stom klinkt maar zoveel wespen heb ik nog nooit gezien..
je kent toch van die mugwolkjes? nou dan heel groot en om mijn kantoortje heen!
erm nee volgens mij vergis je jequote:
ze zitten buiten, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ze steken nog niet in deze tijd van het jaar (ze zijn nu hard aan het werk. ze gaan pas stekena ls ze zich vervelen) en als je naar huis gaat, kan je misschien het best erdoorheen rennen met je jas over je hoofd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het, vind het zo eng.. het zijn er echt heel erg veel ik weet dat het stom klinkt maar zoveel wespen heb ik nog nooit gezien..
je kent toch van die mugwolkjes? nou dan heel groot en om mijn kantoortje heen!
Stond in je pm naar mij... en heb volste vertrouwen in jou mannelijkheidquote:
ik hoorde het een keer van een paar negers, die achterin de bus zatenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Had nog nooit gehoord van M.T.P.-en
ervaring mee?
Nee godzijdank niet, maar alleen de gewraakte vliegendeur zit er en ik mag die niet opendoen om de gewone deur dicht te doen dus ik hoor ze ook nog eens..quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef knox_ het volgende:
[..]
Als je meer vrouwen in dit topic hebt krijg je niet zulke rare onderwerpen
en een banaan in je oorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als je naar huis gaat, kan je misschien het best erdoorheen rennen met je jas over je hoofd.
sukkel je kan hier niet pm'enquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Stond in je pm naar mij... en heb volste vertrouwen in jou mannelijkheid
Oke dank je, ik heb nog een kwartiertje ongeveerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze zitten buiten, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ze steken nog niet in deze tijd van het jaar (ze zijn nu hard aan het werk. ze gaan pas stekena ls ze zich vervelen) en als je naar huis gaat, kan je misschien het best erdoorheen rennen met je jas over je hoofd.
Jitz pak ze !!! Attack !!! KILL !!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet, maar alleen de gewraakte vliegendeur zit er en ik mag die niet opendoen om de gewone deur dicht te doen dus ik hoor ze ook nog eens..
ik hou wel van mannenpraatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef knox_ het volgende:
[..]
Als je meer vrouwen in dit topic hebt krijg je niet zulke rare onderwerpen
een los kantoortje.. wat moet ik me daar bij voorstellen dan? zoiets?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
ogen en mond dichtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oke dank je, ik heb nog een kwartiertje ongeveer
Gewoon rustig naar buiten lopen straks, niet gaan rennen of onverwachte bewegingen maken. En trek bijvoorbeeld je jas over je hoofd heenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet, maar alleen de gewraakte vliegendeur zit er en ik mag die niet opendoen om de gewone deur dicht te doen dus ik hoor ze ook nog eens..
ga je MTP-en?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou wel van mannenpraat
en ik moet naar de plee, maar er kan straks een monteur voor de deur staan
dat is een keetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
een los kantoortje.. wat moet ik me daar bij voorstellen dan? zoiets?
[afbeelding]
je kijkt mijn tips af! plagiaat!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon rustig naar buiten lopen straks, niet gaan rennen of onverwachte bewegingen maken. En trek bijvoorbeeld je jas over je hoofd heen
Niet zo over IJlien haar kantoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
een los kantoortje.. wat moet ik me daar bij voorstellen dan? zoiets?
[afbeelding]
mond dichtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ogen en mond dichten dan heel hard rennen. in ieder geval niet als een bezetene om je heen gaan slaan....
Niet rennen??? Brrr...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon rustig naar buiten lopen straks, niet gaan rennen of onverwachte bewegingen maken. En trek bijvoorbeeld je jas over je hoofd heen
klaag 'm aanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
je kijkt mijn tips af! plagiaat!
Nee is beter van niet. Je kan beter proberen stevig door te lopenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:45 schreef IJlien het volgende:
[..]
Niet rennen??? Brrr...
en nee het is een kantoorunit geen container (maar die vervoert mijn oom wel)
Ik heb het nog nooit geprobeerdquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:45 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik kan geen 2 dingen tegelijkertijd doen hoor
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:45 schreef Houniet het volgende:
Kan iemand die helikopter uit de lucht halen?
Idddddddddddddquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef snellejelle het volgende:
♪ ik ben mezelf niet of noooooooooit geweeeeeeeeeeest ♪
er is leven na de doodquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef snellejelle het volgende:
♪ ik ben mezelf niet of noooooooooit geweeeeeeeeeeest ♪
het is de tip van de dagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
best handig, behalve wanneer je extra proteine binnen wilt krijgen....
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en dan bij ijlien slijmen dat hij ze bedacht heeft, wedduh!
heb je dat fragment beluisterdquote:
hahahah! naja ik heb nu het idee dat ze zich aan 1 kant verzamelen.. jammer genoeg wel de kant waar ik langs moet..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:46 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
en dan bij ijlien slijmen dat hij ze bedacht heeft, wedduh!
quote:
wie oh wie word de stagiair van 't jaar??quote:
Bedoelde eigenlijk tip van het jaar.quote:
Ze zullen straks wel naar de andere kant gaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
hahahah! naja ik heb nu het idee dat ze zich aan 1 kant verzamelen.. jammer genoeg wel de kant waar ik langs moet..
Ulh...![]()
Ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
wie oh wie word de stagiair van 't jaar??
jah sorry, m'n ware aard komt soms bovendrijvenquote:
ik heb medelijden want ik ben als de dood voor bewegende kleine beesten en ik weet dus hoe je je nu voeltquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:48 schreef IJlien het volgende:
[..]
hahahah! naja ik heb nu het idee dat ze zich aan 1 kant verzamelen.. jammer genoeg wel de kant waar ik langs moet..
Ulh...![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ze zullen straks wel naar de andere kant gaan
zal ik daar eens een poll voor startenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
wie oh wie word de stagiair van 't jaar??
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:47 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]maakt me dat stagiair van de dag?
je bent echt een vreemd balletjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:50 schreef Ballicious het volgende:
Hoppa #2
dat heb ik ook bij sommige mensen..... en nu negeer ik die gewoonquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:49 schreef Fisher het volgende:
[..]
jah sorry, m'n ware aard komt soms bovendrijven
Dan moeten jullie allemaal op mij stemmen, ik heb tenslotte het topic bedacht, zonder mij waren jullie nu allemaal hard aan het werkquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal op mij stemmen, ik heb tenslotte het topic bedacht, zonder mij waren jullie nu allemaal hard aan het werk
Vreemd balletje ?? zeg maar gerust een mongoolquote:
zonder jou zaten we nu in andere topics waar wel nuttige discussies gevoerd wordenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan moeten jullie allemaal op mij stemmen, ik heb tenslotte het topic bedacht, zonder mij waren jullie nu allemaal hard aan het werk
ik denk dat iedere stagiair wel geprobeerd heeft een dergelijk topic op te starten, alleen die van jou sloeg aan. en zonder ons was jouw topic ook niets geworden....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2de keer vandaagquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
zonder jou zaten we nu in andere topics waar wel nuttige discussies gevoerd worden
Ik heb alleen maar goede tipsquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sorry maar hij had die geweldige tip![]()
en dat duurde bij jou ook ff dus laat me nog maarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
dat heb ik ook bij sommige mensen..... en nu negeer ik die gewoon
preciesquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:52 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik denk dat iedere stagiair wel geprobeerd heeft een dergelijk topic op te starten, alleen die van jou sloeg aan. en zonder ons was jouw topic ook niets geworden....
DUS
Dank je..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:50 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb medelijden want ik ben als de dood voor bewegende kleine beesten en ik weet dus hoe je je nu voelt
en ze waren duidelijk hequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik vind goddess omdat ze zo lief was om leuke nieuwe foto's te laten zien
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:53 schreef DracoAkaIk het volgende:
Ik vind goddess omdat ze zo lief was om leuke nieuwe foto's te laten zien
Jij hebt er haar op vermoed ikquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kus me poepertje.
dat ben ik dus he!
lekkahquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kus me poepertje.
dat ben ik dus he!
oei.. er is steeds meer een groepjesvorming aan het onstaan hier..quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
niet aan de stagiair met de moeilijke naam komen, want dan heb je ruzie met mij
ooh, dan gaan wij ook nog ruzie krijgenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
fotoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik heb zachte baby billetjes
jij blijft maar alleenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
oei.. er is steeds meer een groepjesvorming aan het onstaan hier..
bij wie mag ik horen?![]()
![]()
![]()
hoe moet ik die zin nou lezen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kus me poepertje.
dat ben ik dus he!
Ik ben toch ook alleen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
geen goed teken!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:56 schreef IJlien het volgende:
Mensen kijken echt naar een plek die ik niet kan zien.. boven mn kantoortje..
Dank *geeft knuffeltje*quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:56 schreef IJlien het volgende:
Mensen kijken echt naar een plek die ik niet kan zien.. boven mn kantoortje..
hmm, hoe zal ik je eens noemen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:56 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Dank *geeft knuffeltje*
Me nick spreek je uit als Draako aka ik
maar inmiddels spreek je die ook uit als spanjaard, spanjool en zorro....
vind die allemaal wel ok
Bij ons... Jij bent namelijk stoerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:55 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:57 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
kiss my ass, dat ben ik dus (stagiair van de eeuw)
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:55 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
stiekem wil je het wel.
Vooral als je terug denkt aan dat filmpje
doemadiemaquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:58 schreef Houniet het volgende:
ja doe maar
Tot dinsdag, mits ik het weekend overleefquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:58 schreef Mr-Z het volgende:
houdoe en wederom bedankt voor het bezig houden op deze saaie stage dag.. tot dinsdag mensen !!!!
Wees creatiefquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:57 schreef Fisher het volgende:
[..]
hmm, hoe zal ik je eens noemen...
vind namelijk geen van alle geschikt
eigen clubjequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:59 schreef goddess-in-heaven het volgende:
want in welk groepje komen trents en ijsmeis?
ik wil wel bij jou groepje hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:58 schreef goddess-in-heaven het volgende:
maar welke groepjes zijn er dan allemaal?
Ze zitten in de boom hiernaastquote:
De beruchte KBBquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:59 schreef Houniet het volgende:
kauwgomballenbende
ik ook wel bij jouquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:58 schreef Mr-Z het volgende:
houdoe en wederom bedankt voor het bezig houden op deze saaie stage dag.. tot dinsdag mensen !!!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:58 schreef snellejelle het volgende:
mensen ik ga lunchwandelen met mijn lieftallige medestagiaire
Helaasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ze zitten in de boom hiernaastheb ik weer..
maar goed ze zijn idd onschadelijk zoals jullie al zeiden..
Nou goed ik ga ervandoor!! tot dinsdag iedereen en een prettig weekend!
Jou spreek ik denk ook niet meer jitzdus bij deze tot snel!
![]()
ik zit meer in de richting van idiota te denken.... maar vind 'm nog niet superquote:
doei, fijn weekendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:59 schreef IJlien het volgende:
[..]
Ze zitten in de boom hiernaastheb ik weer..
maar goed ze zijn idd onschadelijk zoals jullie al zeiden..
Nou goed ik ga ervandoor!! tot dinsdag iedereen en een prettig weekend!
Jou spreek ik denk ook niet meer jitzdus bij deze tot snel!
![]()
Staat die link naar dat plaatje onder je favorieten ofzo ?quote:
die laatste word tquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:00 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik ook wel bij joudan noemen wij ons groepje : oud en wijs; of de ouwelullenclub of op een oude fiets moet je het leren-club
3de keerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jullie horen allemala bij mijn groepje, jullie posten allemaal in mijn topic
Behalve een paar mensen dan die hier gewoon zijn als wanabee's
Ik google sneller dan mijn schaduwquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Staat die link naar dat plaatje onder je favorieten ofzo ?
en die paar mensen die stom zijn?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
Nope inderdaad .....quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
ik zit meer in de richting van idiota te denken.... maar vind 'm nog niet super
Wie zijn dat? We willen namenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
nou kijk het is een combi van vrijdag, slapen, afwezig, vannacht niet geslapen... dus verwacht niet teveelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:02 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nope inderdaad .....
komop tis wel vrijdag maar beter als dat moet toch kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |