Ze zijn toch niet binnen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het, vind het zo eng.. het zijn er echt heel erg veel ik weet dat het stom klinkt maar zoveel wespen heb ik nog nooit gezien..
je kent toch van die mugwolkjes? nou dan heel groot en om mijn kantoortje heen!
erm nee volgens mij vergis je jequote:
ze zitten buiten, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ze steken nog niet in deze tijd van het jaar (ze zijn nu hard aan het werk. ze gaan pas stekena ls ze zich vervelen) en als je naar huis gaat, kan je misschien het best erdoorheen rennen met je jas over je hoofd.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee maar ik meen het, vind het zo eng.. het zijn er echt heel erg veel ik weet dat het stom klinkt maar zoveel wespen heb ik nog nooit gezien..
je kent toch van die mugwolkjes? nou dan heel groot en om mijn kantoortje heen!
Stond in je pm naar mij... en heb volste vertrouwen in jou mannelijkheidquote:
ik hoorde het een keer van een paar negers, die achterin de bus zatenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:40 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Had nog nooit gehoord van M.T.P.-en
ervaring mee?
Nee godzijdank niet, maar alleen de gewraakte vliegendeur zit er en ik mag die niet opendoen om de gewone deur dicht te doen dus ik hoor ze ook nog eens..quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef knox_ het volgende:
[..]
Als je meer vrouwen in dit topic hebt krijg je niet zulke rare onderwerpen
en een banaan in je oorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
als je naar huis gaat, kan je misschien het best erdoorheen rennen met je jas over je hoofd.
sukkel je kan hier niet pm'enquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Stond in je pm naar mij... en heb volste vertrouwen in jou mannelijkheid
Oke dank je, ik heb nog een kwartiertje ongeveerquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ze zitten buiten, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ze steken nog niet in deze tijd van het jaar (ze zijn nu hard aan het werk. ze gaan pas stekena ls ze zich vervelen) en als je naar huis gaat, kan je misschien het best erdoorheen rennen met je jas over je hoofd.
Jitz pak ze !!! Attack !!! KILL !!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet, maar alleen de gewraakte vliegendeur zit er en ik mag die niet opendoen om de gewone deur dicht te doen dus ik hoor ze ook nog eens..
ik hou wel van mannenpraatquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef knox_ het volgende:
[..]
Als je meer vrouwen in dit topic hebt krijg je niet zulke rare onderwerpen
een los kantoortje.. wat moet ik me daar bij voorstellen dan? zoiets?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
Mensen het is echt verschrikkellijk er zit hier ineens een wespenplaag in de tuin en om mijn kantoortje heeb (het is een los kantoor) getver!!!! ik vind het echt eng!!!!![]()
ogen en mond dichtquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:43 schreef IJlien het volgende:
[..]
Oke dank je, ik heb nog een kwartiertje ongeveer
Gewoon rustig naar buiten lopen straks, niet gaan rennen of onverwachte bewegingen maken. En trek bijvoorbeeld je jas over je hoofd heenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:42 schreef IJlien het volgende:
[..]
Nee godzijdank niet, maar alleen de gewraakte vliegendeur zit er en ik mag die niet opendoen om de gewone deur dicht te doen dus ik hoor ze ook nog eens..
ga je MTP-en?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:43 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
ik hou wel van mannenpraat
en ik moet naar de plee, maar er kan straks een monteur voor de deur staan
dat is een keetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:43 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
een los kantoortje.. wat moet ik me daar bij voorstellen dan? zoiets?
[afbeelding]
je kijkt mijn tips af! plagiaat!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gewoon rustig naar buiten lopen straks, niet gaan rennen of onverwachte bewegingen maken. En trek bijvoorbeeld je jas over je hoofd heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |