schop ze meteen hier naar toequote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:35 schreef knox_ het volgende:
* knox_ kent nog wel wat (mooie) vrouwelijke stagaires
hoi koekwausquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik wil jullie voor mezelf houden! (en de meeste hebben vandaag hun laatste dag)
Jij snapt het kerelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef snellejelle het volgende:
[..]
maar die houdt ie natuurlijk voor zichzelf
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
M.T.P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat is een kant die ik nog niet kende van mannen
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]ik wil jullie voor mezelf houden! (en de meeste hebben vandaag hun laatste dag)
Wie is er vandaag voor het laatste op stage dan ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef goddess-in-heaven het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
M.T.P.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is niet een kant van mij hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]dat is een kant die ik nog niet kende van mannen
hier niet... daarquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Wie is er vandaag voor het laatste op stage dan ?![]()
ik nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
de jongens bij cath op kantoorquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
jij bent niet bang he, voor jou hebben ze ook gipsquote:
ik weet hun namen niet, wel dat mn zus volgende week naar hun afscheidsfeest moetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
Mensen het is echt verschrikkellijk er zit hier ineens een wespenplaag in de tuin en om mijn kantoortje heeb (het is een los kantoor) getver!!!! ik vind het echt eng!!!!![]()
gatverpielekes!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
Mensen het is echt verschrikkellijk er zit hier ineens een wespenplaag in de tuin en om mijn kantoortje heeb (het is een los kantoor) getver!!!! ik vind het echt eng!!!!![]()
Ik kom ze wel wegjagenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef IJlien het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |